Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

HOI. -detitelmoetlanger-

+8
Riley Lee Mindervolt
Claire
Cath Rosalinda Carsia
Josh McDouglas
Leonardo McHalen
Luca Molly Frinds
Admin
Duncan
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 23]

76HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:41 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

I hope sooo bounce En nu ben ik hyper.

77HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:42 am

Claire

Claire

Hoe komt het dat je hyper bent?
Ik ben trouwens een beetje dood, want ik heb de hele dag gewerkt en ik heb koppijn.

78HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:43 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Awww, moet je gaan slapen dan <3

Ik ben hyper, omdat ik zin heb in dit RPG, en ik heb zin in schrijven, en ik ben gewoon vrolijk en en ik weet het niet.

79HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:46 am

Claire

Claire

Haha, nou ik moet van mijn ouders de computer toch om 10 uur afsluiten, dus dat kwartiertje hou ik denk ook nog wel vol, maar slapen is inderdaad best wel een goed idee Very Happy
En ik heb ook zin in dit rpg, maar het duurt zo lang XD

80HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:47 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Jaa idd. En ik snap dus echt, ECHT niet waarom iedereen alleen maar een meisje wil spelen. Jongen zijn is ook awesome, come on. Wat een zeikerds haah.

81HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:49 am

Claire

Claire

Meestal doe ik eigenlijk dubbelrol, maar dat is in dit geval een beetje lastig. En jongens zijn inderdaad ook wel awesome om te spelen. Ik vind het altijd grappig om me te bedenken hoe jongens in een bepaalde situatie zouden reageren, aangezien ze zo anders zijn dan meisjes eigenlijk.

82HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:49 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Claire schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Ik wil heel graag later iets met geneeskunde doen, of ik wil ook journalistiek studeren dat ik bij tijdschriften ga werken. Ver weg maakt mij niet veel uit, ik wil toch het huis uit!
Ik vind het wel lekker als ik nog even thuis kan blijven wonen. Kost niet zoveel geld en ik heb een grote kamer met slot, dus als ik met rust gelaten wil worden, dan is dat geen probleem XD

Ja oke maar ik vind het ook wel chill dat alles zelfstandig is, dat je zo laat uit kan gaan wat je wilt enzo.

@sorry dat ik jullie stoor maar ik doe meestal ook dr, maar hier gaat dat inderdaad niet zo fijn.

83HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:50 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Claire schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Ik wil heel graag later iets met geneeskunde doen, of ik wil ook journalistiek studeren dat ik bij tijdschriften ga werken. Ver weg maakt mij niet veel uit, ik wil toch het huis uit!
Ik vind het wel lekker als ik nog even thuis kan blijven wonen. Kost niet zoveel geld en ik heb een grote kamer met slot, dus als ik met rust gelaten wil worden, dan is dat geen probleem XD

Ja oke maar ik vind het ook wel chill dat alles zelfstandig is, dat je zo laat uit kan gaan wat je wilt enzo.

Jaa idd, dat wil ik ook. Echt alles zelf bedenken, no parents. Maarja, die zijn hier nu ook niet, maar wel regels regels regels. Veel erger dan ouders opzich. Ik wil echt op kamers, NU bounce

84HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:53 am

Claire

Claire

Ja, nou daar hebben jullie dan ook wel weer gelijk in. Ik haat regels XD. Mijn ouders vinden dat ik teveel computer en ze zitten dus constant te zeuren dat ik af moet sluiten enzo.. en nouja ik zou daar ook wel eens vanaf willen zijn hoor. En ik moet altijd op tijd thuis zijn en nouja dat is gewoon bleghh Suspect

85HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:53 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik ga slapen want ik sta te gapen <3
Slaaptrustee ♥

86HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:54 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Ik ga slapen want ik sta te gapen <3
Slaaptrustee ♥️
Slaaplekker en tot morgen. Sleep

87HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:54 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Tot morgen (RPG RPG RPG RPG RPG WAAAAAAAH) <3

88HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:57 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Tot morgen (RPG RPG RPG RPG RPG WAAAAAAAH) <3
YAY, ik hoop dat we dan kunnen beginnen. Surprised

89HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 9:58 am

Kenneth Adavon

Kenneth Adavon

Hallo mensen :3

90HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 9:59 am

Duncan

Duncan

Maar ik ben waarschijnlijk alleen een uurtje ofzo in de middag online Sad.

Edit; Ik denk trouwens dat ik ook Duncan het hockeyteam laat joinen, vind ik wel wat voor hem. Maar dan wat verder in het RPG Very Happy

91HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 10:06 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:Ik heet Nona, ben 14
En trouwens.. ik vind Romée echt een facking awesome naam 0_0

SRSLY x_x? ik haat me naam.

92HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 10:07 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Trouwens, hier ben ik weer (:

93HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 10:10 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

& niemand die er nu is.. Ik ben een loner Rolling Eyes

94HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 10:22 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Opeens krijg ik een drang om dit hele forum vol te spammen, gewoon dat jullie kunnen terug lezen hoe moeilijk ik het heb als ik in me eentje online ben ? Neutral

95HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 10:25 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Laten we dat maar niet doen, maar toch denk even na voordat jullie me hier alleen laten. Shocked HAHA diep kansloos dit :3 omygod, beter dat het RPG begint kan ik me daar helemaal suf gaan typen.

96HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 10:39 am

Duncan

Duncan

Ik kan het gewoonweg niet laten om even te zeggen hoe zielig ik het voor je vind dat je hier helemaal alleen was, ik weet hoe je je voelt. Aangezien ik hetzelfde doormaak op het moment.

97HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 10:41 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Duncan Astor Carrol schreef:Ik kan het gewoonweg niet laten om even te zeggen hoe zielig ik het voor je vind dat je hier helemaal alleen was, ik weet hoe je je voelt. Aangezien ik hetzelfde doormaak op het moment.

Bedankt bedankt.

98HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 10:43 am

Duncan

Duncan



Wauw, nu zijn we er gewoon samen.

99HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 11:31 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Samen staan we sterk pfahah, alleen ik ga je verlaten en me bed opzoeken Ciao x

100HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 4 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 7:17 pm

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

Wow!! Ineens zijn er heel veel aanmelidingen xD

@Leonardo: Ken jij Hels kitchen van Gordon Ramsey.. Een Vrouw hete ook Nona en die had gewonnen xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 23]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum