Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Stel je even voor.

+9
David Keith Rodriguez
Claire
Kenneth Adavon
Luca Molly Frinds
Cath Rosalinda Carsia
Leonardo McHalen
Josh McDouglas
Riley Lee Mindervolt
Duncan
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 17]

151Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:28 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Goeeeeeiemorgen Rileey I love you

152Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:28 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Goeeeeeiemorgen Rileey I love you

GOODMORNING SUNSHINE

153Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:30 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

[size=24]Yaaay[/size]

154Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:30 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:[size=24]Yaaay[/size]
Daar is iets misgegaan met de kleurtjes Arrow

155Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:32 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:[size=24]Yaaay[/size]
Daar is iets misgegaan met de kleurtjes Arrow
Ghehe, misschien bedoelde ik het wel zó. (nein)

156Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:33 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:[size=24]Yaaay[/size]
Daar is iets misgegaan met de kleurtjes Arrow
Ghehe, misschien bedoelde ik het wel zó. (nein)

Ik denk t niet nee Razz

157Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:33 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Ik ben even weg en jullie komen terug affraid

158Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:34 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Cath Rosalinda Carsia schreef:Ik ben even weg en jullie komen terug affraid
je hebt 100 berichten. nog maar 200 te gaan. bounce

159Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:38 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:Ik ben even weg en jullie komen terug affraid
je hebt 100 berichten. nog maar 200 te gaan. bounce

Ike nog maar een paar 70 ofzoo Very Happy

160Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:42 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:Ik ben even weg en jullie komen terug affraid
je hebt 100 berichten. nog maar 200 te gaan. bounce

Ike nog maar een paar 70 ofzoo Very Happy
Eyey Riley jouw grote RPG hea.. is dat nog doorgegaan? Lag ik onder een steen of was het gewoon doodgebloed?

161Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:43 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:Ik ben even weg en jullie komen terug affraid
je hebt 100 berichten. nog maar 200 te gaan. bounce

Ike nog maar een paar 70 ofzoo Very Happy
Eyey Riley jouw grote RPG hea.. is dat nog doorgegaan? Lag ik onder een steen of was het gewoon doodgebloed?

doodgebloed omgosh Sad

162Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:43 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Awwww, we waren nog geeneens begonnen ahah pig

163Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:48 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Awwww, we waren nog geeneens begonnen ahah pig

Nee, maar ik wil zooo graag een keer franse revolutie doen haha

164Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:52 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Awwww, we waren nog geeneens begonnen ahah pig

Nee, maar ik wil zooo graag een keer franse revolutie doen haha
Ahahah, was jij wel voor de Franse Revolutie? Aww dan moet je bij mijn RPG komen, die is ook doodgebloed behalve voor Chicata en mij, en dan kan jij het van iemand overnemen! Die gaat over Franse Revo gheeh

165Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:53 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Awwww, we waren nog geeneens begonnen ahah pig

Nee, maar ik wil zooo graag een keer franse revolutie doen haha
Ahahah, was jij wel voor de Franse Revolutie? Aww dan moet je bij mijn RPG komen, die is ook doodgebloed behalve voor Chicata en mij, en dan kan jij het van iemand overnemen! Die gaat over Franse Revo gheeh

serieus? Very Happy

166Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:53 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Awwww, we waren nog geeneens begonnen ahah pig

Nee, maar ik wil zooo graag een keer franse revolutie doen haha
Ahahah, was jij wel voor de Franse Revolutie? Aww dan moet je bij mijn RPG komen, die is ook doodgebloed behalve voor Chicata en mij, en dan kan jij het van iemand overnemen! Die gaat over Franse Revo gheeh

serieus? Very Happy
Als je wil... I love you

167Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:57 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Awwww, we waren nog geeneens begonnen ahah pig

Nee, maar ik wil zooo graag een keer franse revolutie doen haha
Ahahah, was jij wel voor de Franse Revolutie? Aww dan moet je bij mijn RPG komen, die is ook doodgebloed behalve voor Chicata en mij, en dan kan jij het van iemand overnemen! Die gaat over Franse Revo gheeh

serieus? Very Happy
Als je wil... I love you

oeh even kijken hoor of jullie niet te diep in dat verhaal zitten cyclops

168Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:58 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas



Lees even alle stukjes, jij mag dan Jeanne spelen als je wil, en dan delen we Philippe. Je mag ook Philippe spelen, maar die is eigenlijk broodsaai ahha.

169Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 11:01 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:

Lees even alle stukjes, jij mag dan Jeanne spelen als je wil, en dan delen we Philippe. Je mag ook Philippe spelen, maar die is eigenlijk broodsaai ahha.

oke ik ga even checken.

170Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 11:03 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

btw Ik moet vanmiddag weg en misschien is het niet zo handig voor jullie dan kunnen jullie niet verder Neutral

171Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 11:04 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Nu reageert er helemaal niemand behalve Chicata.

172Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 11:30 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Dus dat betekent dat jij het altijd beter kan doen. En één persoon kan nieteens schrijven, hea chicitaaa. Die Rakastaa.

173Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 11:51 pm

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Riley Lee Mindervolt schreef:btw Ik moet vanmiddag weg en misschien is het niet zo handig voor jullie dan kunnen jullie niet verder Neutral

ik ben dr dus ook niet en ik moet nu gaan . NIEMAND ZEGT DOEI TERUG asociale mensen. :c
doei xx

174Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 11:58 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Dus dat betekent dat jij het altijd beter kan doen. En één persoon kan nieteens schrijven, hea chicitaaa. Die Rakastaa.

Oké oké ik doe mee Smile

175Stel je even voor.  - Pagina 7 Empty Re: Stel je even voor. ma aug 15, 2011 12:11 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Josh McDouglas schreef:Dus dat betekent dat jij het altijd beter kan doen. En één persoon kan nieteens schrijven, hea chicitaaa. Die Rakastaa.

Indd.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum