Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 40]

126 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:47 am

'Bedoel je hun daar in de verte'' zei Cath en wees naar het groepje jongens.Ze zagen er best leuk uit maar het gaat ook om de binnenkant dus wou ze liever eerst kennis maken voordat ze een vooroordeel gaf.''Maar zullen we nou verder gaan'' vroeg ze Cath was nou eenmaal ongeduldig een slechtte eigenschap maar goed. 'Ik ben 17'zei ze 'hoe oud ben jij??'vroeg ze.
--
Ik ben zo inspiratie loos vandaag pale

Laatst aangepast door Cath Rosalinda Carsia op di aug 16, 2011 12:48 am; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

127 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:48 am

Veronica legde haar hoofd in haar nek om van de zon te genieten en sloeg haar ds dicht. Ze had er ook helemaal geen zin in. Ze keek op en glimlachte naar de jongens. ‘Hi, Veronica.’ Zei ze en glimlachte naar ze. Ze knikte naar de jongen genaamd, Leonardo en stak haar hand naar hem uit. ‘Ja, wil je hem proberen?’ Vroeg ze met een grijns en stak de ds naar hem uit. Ze schoof een stukje op zodat hij kon gaan zitten, ze had zichzelf midden op het bankje gepland vandaar. Stiekem vond ze het wel leuk de aandacht. Ookal was het bijna niets, en heel even. Maar meer dan dit had ze nooit gekregen, tenzij ze een project kregen. Of iemand zijn of haar huiswerk niet af had. Of nouja eigenlijk altijd als ze iets voor school moesten doen. ‘Ga je basketballen?’ Vroeg ze en keek naar de bal. Ze kon zich zelf wel slaan, natuurlijk gingen ze basketballen. ‘Natuurlijk ga je dat doen.’ Mompelde ze, meer tegen zichzelf dan tegen iemand anders.

Profiel bekijken

128 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:48 am

Ik glimlachte naar het meisje waartegen Leonardo praatte. Wat was hij open en sociaal, alsof hij helemaal niet nerveus was om hier nieuw te komen. Ze lachte terug en stak haar hand uit om die van Leo te schudden. 'Aangenaam,'zei ze beleefd. Ze keek smachtend naar de bal in Leonardo's hand, alsof ze heel graag mee wilde spelen. Ze had roodachtig haar, een beetje indiaans zag ze eruit. Wel een knap meisje. Verderop zag ik een drietal meiden aankomen. De eerste die voorop liep was het meisje met de mannenblouse. Dit keer had ze haar handen nonchalant in haar broekzakken gestopt. Er was niks mis met haar ogen, ze waren stralend en mooi. Daarachter nog 2 leukuitziende meiden. Ik knipoogde naar ze.

Profiel bekijken

129 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:48 am

Ik rek mezelf even uit als mijn ogen vallen op de jongen met de lik ogen. Hij ziet er echt aardig uit, een beetje als mijn beste vriend van eerst. Als ik zie dat hij kijkt kijk ik snel weg. Ik voel me echt ontzettend betrapt, en ik haat betrapt worden hard. Ik bijt op mijn lip en begin in mijn hoofd te bidden. Laat hem niks door hebben, laat hem niks door hebben. Alsjebliefd, laat hem niks door hebben. Ik schuifel een beetje zenuwwachtig met mijn voet als ik zijn ogen in mijn rug voel prikken, ik haat dat. 'Oh ik ben 17, jullie?' vraag ik.

Profiel bekijken

130 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:50 am

"zestien" zeg ik lachend "dat maakt mij vast de jongste" Ik keek naar het groepje jongens verder op "die met die basketbal?" vroeg ik aan cath ze zagen er niet verkeerd uit maar ik wist niet of dat wel mijn types waren ik was nooit sportief geweest.

Profiel bekijken

131 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:52 am

Het meisje met de handen kijkt snel weg als ik haar aankijk. Maar zo snel laat ik me niet gewonnen, ik loop naar haar toe. Ik moet toch op een bepaalde manier sociaal zijn, en misschien worden we nog vrienden ook! Ze staan een end verderop, en ik voel dat Leonardo me nakijkt en best wel raar zal vinden. Misschien het meisje bij hem ook wel. Maar laat ze toch. Ik ga bij de drie meiden staan en steek mijn hand uit. 'Hooi, ik ben Josh McDouglas.'

Profiel bekijken

132 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:53 am

Cathleen was niet echt een persoon die met andere mensen omging, ze was heel wantrouwend. Tuurlijk had ze wel vrienden, maar die waren jammer genoeg niet hier. Haat blik gleed naar de twee jongens die nu bij een meisje waren, ze deed haar hoofd even schuin. Rustig klom ze de boom weer uit, ze deed haar kap over haar hoofd en liep ver weg van de andere vandaan en ging op een bankje zitten. Ze pakte uit haar broekzak een klein tekenblok en een potlood. Rustig begon ze de boom waar ze in had gezeten te tekenen.

Profiel bekijken

133 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:53 am

Cath schudde met haar hoofd ''Nee hun alle drie'' zei ze. Ze keek even naar Riley die er anders uitzag dan eerst ''Gaat het wel goed Riley??'' vroeg ze met een schuin hoofd.''Nou kom laten we eens met ze gaan praten'' zei ze, iemand moest toch de eerste stap zetten. Ze liep naar het groepje jongens toe ''Hoi ik ben Cath'' zei ze en glimlachde. Ze zag er ook al een ander meisje zitten met rode haren. Er kwam een jongens naar ze toe gelopen hij stelde zich voor en stak z''n hand uit ''Hoi ik ben Cath'' zei ze en gaf hem een hand.

Laatst aangepast door Cath Rosalinda Carsia op di aug 16, 2011 12:54 am; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

134 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:54 am

'Natuurlijk wil ik spelen !' Leonardo zat al naast haar en stak begerig zijn hand uit. 'Awesome, me broertje liet me nooit spelen op zijn ds' Hij trok een geërgerd gezicht en glimlachte toen zwakjes. 'Ach, ik sleep me basketbal bijna overal mee naar toe we waren eigenlijk van plan om vrienden te gaan maken maar ik was inderdaad stiekem van plan om er tussen uit te glippen en naar de sportvelden te gaan.. maar een spelletje op dat..' Hij knikte naar het apparaatje in haar handen 'Kan geen kwaad' Hij grinnikte licht en legde de basketbal onder zijn benen. Hij keek naar Josh hoe hij naar de meiden keek. 'Hee..' Zei hij droog 'Dat is dat handen/ogen meisje van je Josh' Hij keek naar het meisje wat nu duidelijk probeerde haar rode hoofd te verstoppen. Misschien moest ze haar handen weer gebruiken? Een glimlachje gleed over de lippen van Leonardo door zijn gedachten. Hij zag hoe Josh weg liep en haalde zijn schouders op. 'Je moet me het wel uitleggen, ik ben niet erg goed in.. spelletjes' Gaf hij toe.

Profiel bekijken

135 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:55 am

‘Ook 17.’ Antwoorde ik op wat Cath zei. Lachend volg ik Rileys blik naar een jongen, hij keek ook onze kant op. En nu kwam hij zelfs onze kant op. Onopvallend bekeek ik de bewegingen van de jongen terwijl hij naar ons toe kwam gelopen. Hij stelde zich voor en ik probeerde zijn naam een plekje in mijn hoofd te geven maar na vijf minuten zou ik het toch weer vergeten zijn. ‘Ik ben Casey.’ Zei ik met een glimlach.

Profiel bekijken

136 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:56 am

David keek verveeld om zich heen terwijl hij allemaal mensen elkaar leerden kennen. Moest hij nou gewoon op iemand afstappen of wat moest hij doen? Toen er een meisje naast hem kwam zitten met een schetsblok voelde hij zich wel iets minder lonely, maar alsnog, hij kon beter even afstappen op een jongen en een meisje die samen aan het praten waren. De jongen met een basketbal in zijn hand. Iets wat David graag deed.

Profiel bekijken

137 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:56 am

Ik kijk naar de jongen met de lik ogen. 'Hey, ik ben Riley.' zeg ik met een lieve, maar ook brutale glimlach. Ik bekijk hem even goed, hij lijkt me eigenlijk heel aardig. 'Wat ga jij doen, qua vakken?' vraag ik aan de jongen. Ik hoop dat hij kunst gaat doen, iets wat ik ook doe. 'Het gaat wel goed hoor trouwens.' zeg ik geruststellend.

Profiel bekijken

138 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:58 am

"ik ben Luca" zeg ik terwijl ik hem een hand geef en ik hem naar riley zie kijken. Kende die twee elkaar of zat ze nu al te flirten in grijnsde lichtjes en keek cath na die naar de andere twee jongens liep.

Profiel bekijken

139 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 12:59 am

Cathleen negeerde een beetje de jongen die naast haar zat. Ze keek van haar tekenblok naar de boom en dan weer terug. Soms gumde ze wat weg omdat het niet goed eruit zag. Ze probeerde altijd al haar tekeningen zo realistisch mogelijk te maken. Cathleen schudde haar hoofd en gumde weer iets weg. Ze begon verder te tekenen en na steeds opnieuw hebben gedaan was ze nog steeds niet klaar, ze zuchtte en stopte heel even met haar tekening.

Profiel bekijken

140 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 1:00 am

Ik lachte uitbundig naar Riley, ze was knap van zo dichtbij. Ze bloosde diep toen ik bijna onwaarneembaar naar haar knipoogde. Ik schraapte mijn keel. 'Euh.. Nederlands, Engels, Gym, Kunst, Geschiedenis, Frans, Muziek.. volgens mij, haha!' Ze knikte en sloeg haar ogen neer. Ik keek even achterom en zag dat Leonardo druk bezig was met de ds van het meisje en ik grijnsde. Ik was óók sociaal, merkte ik. 'Hij zit bij mij op de kamer,' zei ik en ik wees over mijn schouder. 'Aha,' zei Riley.

Profiel bekijken

141 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 1:00 am

'Ik doe net alsof ik weet waar je het over hebt als je over het handen/ogen meisje hebt.' Zei Veronica en keek naar Leonardo. Ze drukte op het aan knopje. 'Het is heel makkelijk,' Begon ze en wachtte tot hij was opgestart. 'Dus, wat wil je spelen? Vroeg ze toen ze naar het spelletjes menu ging en ze keek hem aan. 'Gewoon er op klikken en dan doet hij het. Jij kan het ook.' Zei ze en legde haar hand op zijn arm en keek hem dood serieus aan. Niet veel later brak er, met Veronica's tegenzin, een glimlach door. 'Goed, ik ga stoppen met raar doen en tegen mezelf praten en je vind me vast heel raar.' Zei ze en voelde haar wangen rood worden. 'Maar dan weet je meteen hoe ik ben.' Praatte ze door. Ze keek snel de andere kant op, met mensen omgaan was niet haar sterkste punt. Ze keek naar de groepjes met mensen die langzaam waren gevormd.

Profiel bekijken

142 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 1:01 am

Nog een meisje stelde zich voor, en ik gaf haar ook een hand. Maar mijn blik bleef op Riley gericht. Met haar blouse in haar broek, haar handen in haar zakken en haar duidelijk goed gedrapeerde blonde haren zag ze er grappig uit, leuk eigenlijk.

Profiel bekijken

143 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 1:03 am

Ik bloos diep als hij naar me knipoogt. 'aha.' zeg ik als ik de jongen zie met een ds. 'Die is al druk aan het socialiten met een ds.' zeg ik lachend. Even glimlach ik, nooit stappen er eigenlijk jongens op me af. 'Ik doe ook kunst.' zeg ik enthausiast tegen Josh. Misschien stelt hij wel voor om naast elkaar te zitten, ik hoop het eigenlijk wel.

Profiel bekijken

144 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 1:04 am

'Ik vond het wel schattig zo hoe je tegen je zelf praat' Zei Leonardo plagerig en hij grinnikte. Hij klikte op iets en het schermpje liet gelijk zien dat hij voor mario kart had gekozen. 'Ah, die ken ik' Leonardo was toch blij dat hij een beetje kon laten zien dat hij toch wel iets wist van de ds. Haar hand voelde breekbaar en slank aan op zijn arm en hij wist zich te weer houden op zijn hand naast die van haar te leggen om te kijken hoe klein haar hand zou zijn vergeleken met zijn grote handen. 'Hé, jij leert me hoe ik dit speel.. moet jij met me gaan basketballen deal?' Hij boog zich eventjes naar haar toe zodat ze haar hoofd wel om moest draaien. 'Josh heeft het namelijk te druk met dat.. handen/ogen meisje' Hij knikte naar zijn roommate. 'Ik heb geen zin om in me eentje het veld rond te rennen..' Gaf hij eerlijk toe.

Laatst aangepast door Leonardo McHalen op di aug 16, 2011 1:05 am; in totaal 2 keer bewerkt

Profiel bekijken

145 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 1:04 am

‘Dus..’ Mompelde ik zacht terwijl ik met mijn hand over mijn spijker short heen gleed. Toch een goede idee om mijn short aan te doen. Oke, mijn benen waren wel echt melkflessen maar ik kon moeilijk bruiner op me gaan smeren. De rest van mijn lichaam was ook behoorlijk wit en ik zou niet willen weten hoe ik er als oranje oompa loompa uit zou zien. Ik grijnsde even bij de gedachte maar stopte er al snel mee, de rest kon mijn gedachtes toch niet horen. Riley stond nu te praten met de jongen en Cath liep naar weet ik veel waar. Alleen Luca en ik bleven dus over. ‘Wat wil jij gaan doen?’ Vroeg ik afwezig.

Profiel bekijken

146 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 1:06 am

Ook kunst? Ik voel me warm worden vanbinnen. 'Aah, leuk! Haha, zullen we..' Onee dit gaat fout.. niemand zal ooit ja zeggen tegen zo'n voorstel. Ik ben zo'n kluns, zo'n domme clown. 'Zullen we.. nou ja, als je wilt dan he..' ik hakkel en stuntel voel m'n wangen gloeien. 'Ik dacht, als we allebei kunst doen kunnen we misschien wel naast elkaar zitten? Ik bedoel; er zijn natuurlijk heel veel mensen die kunst doen maar omdat we elkaar nu.. nou ja dat slaat nergens op eigenlijk, en als jij liever met je vriendinnen wilt.' Ik wees het kleine kringetje rond en stopte mijn handen in mijn zakken, net als Riley. Ik hoorde hoe een paar meisjes gniffelden. Ik was hun namen alweer vergeten. Eentje stootte Riley enthousiast aan.

Profiel bekijken

147 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 1:08 am

David staarde nogsteeds naar het jongen en het meisje die nu met een ds aan het klòten waren. Hij zuchtte en keek toen naar het meisje naast hem. 'Hoi,' Zei hij droogjes, en hij ging wat meer rechtop op de bank zitten. Het meisje had een mantel aan, best weird, maar ergens sprak het hem wel aan.

Ik moet over 10 minuten gaan... :c

Profiel bekijken

148 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 1:09 am

Veronica keek naar hem toe. ‘Goed, deal. Ik weet dat basketball met twee ringen, doelen, dingen, plekken om te scoren word gespeeld, met een bal en hele lange spelers. Dus dat gaat wel op.’ Zei ze en glimlachte. ‘Het is niet zo heel moeilijk, de knop aan de linkerkant, dat ronde ding, daar kan je mee sturen en met het kruisje aan de rechterkant kun je je dingen gooien die je oppakt met de kar. En met de linker en rechter knop kan je slippen. Ofzo. Ik weet niet, het is een soort van remmen en dan ga je heel gladjes de bocht door.’ Zei ze en haalde haar schouders op. ‘Dat is alles wel zo’n beetje.’ Zei ze met ene scheve grijns. Ze vind het leuk om dingen uit te leggen, maar af en toe moeilijk. Ze wilde mensen niet laten denken dat ze dom waren. Want dat gevoel kreeg ze altijd als mensen haar iets uitlegde.

Profiel bekijken

149 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 1:09 am

Cath liep weer terug naar Casey en Luca (sorry als ik een naam verkeerd spel ofzo) en ging naast ze staan ''Sorry dat ik weg liep'' zei ze. Ze keek om zich heen er was niet zo veel te doen eigenlijk
--
Weer een prachtig mini stukje hopelijk ben ik morgen in een schrijf bui.

Profiel bekijken

150 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 16, 2011 1:09 am

Cathleen wende zich even naar de jongen, zou ze zich toch maar even gaan voorstellen. Rustig deedze de kap van haar hoofd af en haar half lange rolde harden gleden naar beneden. "Ik ben Mira en jij?" roeg ze aan de jongen naast zich. Ze zou toch met een paar mensen in contact moeten komen. Cathleen zei nooit haar voornaam, ze vond haar naam helemaal niks, maar de naam Mira sprak haar altijd aan.

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: