Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 20 van 40]

476RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:37 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Misschien, ik hoop het wel voor hem. Straks geeft er een de hoop op ofzo. Dan zijn ze nog verder van het punt waar ze nu zijn.' Zei Veronica en deed haar ogen dicht. 'Maar ze moeten het alsnog allemaal zelf doen.' Ze draaide zich weer op haar rug en legde haar handen op haar buik neer. 'Ja ik heb nou geen zin hoor.' Zei ze en keek naar het lege basketbalveldje.

477RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:39 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Uit het raam kijk ik naar Leonardo en Veronica. Zo simpel, zo gewoon.. zo makkelijk ging het met Riley ook bijna, vanmiddag. Ik knijp in mijn arm; verkeerde gedachten. Dan buig ik me over mijn koffer heen en bedenk wat ik aan zal doen. Dan schud ik mijn hoofd. Ik ga niks anders aandoen, waarom zou ik ooit? Ik pak alleen een pot gel uit de uitpuilende koffer en breng mijn haar wat in model. Of zal ik een joggingbroek aandoen? Wat zou Leonardo doen? Gewone kleding, dat durf ik te wedden. Ik kijk even op mijn mobiel en zie dat mijn vader me geprobeerd heeft te bellen. 1 voicemailbericht. 'Joshhhhhhh,'lispelt hij, 'met paaapaaa. Gaatutgoeeeeeeeed?' Geirriteerd druk ik het gesprek weg, zo dronken als wat die gast. Maar ík laat mijn avond niet verpesten door wat overtollige liters alchohol, mooi niet. Ik ben benieuwd wat Riley aan zal doen, misschien zou ze wel zo'n sexy.. ik knijp weer in mijn arm. Het is goed om te doen bij elke verkeerde gedachte aan Riley: er ontstaat echt al een enorme blauwe plek.

Lekker is dat, nu moet ik dus een move gaan maken bij Riley...

Sorry maar dat hoeft niet hoor want ze kennen elkaar pas na een dag like.. Razz

478RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:39 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Grr

479RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:41 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Uit het raam kijk ik naar Leonardo en Veronica. Zo simpel, zo gewoon.. zo makkelijk ging het met Riley ook bijna, vanmiddag. Ik knijp in mijn arm; verkeerde gedachten. Dan buig ik me over mijn koffer heen en bedenk wat ik aan zal doen. Dan schud ik mijn hoofd. Ik ga niks anders aandoen, waarom zou ik ooit? Ik pak alleen een pot gel uit de uitpuilende koffer en breng mijn haar wat in model. Of zal ik een joggingbroek aandoen? Wat zou Leonardo doen? Gewone kleding, dat durf ik te wedden. Ik kijk even op mijn mobiel en zie dat mijn vader me geprobeerd heeft te bellen. 1 voicemailbericht. 'Joshhhhhhh,'lispelt hij, 'met paaapaaa. Gaatutgoeeeeeeeed?' Geirriteerd druk ik het gesprek weg, zo dronken als wat die gast. Maar ík laat mijn avond niet verpesten door wat overtollige liters alchohol, mooi niet. Ik ben benieuwd wat Riley aan zal doen, misschien zou ze wel zo'n sexy.. ik knijp weer in mijn arm. Het is goed om te doen bij elke verkeerde gedachte aan Riley: er ontstaat echt al een enorme blauwe plek.

Lekker is dat, nu moet ik dus een move gaan maken bij Riley...

Sorry maar dat hoeft niet hoor want ze kennen elkaar pas na een dag like.. Razz

Leonardo en Veronica verwachten het wel..

480RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:43 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Met een lachje volgde Leonardo haar blik. 'Ik heb altijd zin in basketbal, alleen ik was nu eigenlijk van plan om terug naar mijn kamer te gaan, even Josh helpen met zijn outfit.. straks doet hij zijn joggingbroek aan en dát kan niet met een kamer vol meisjes' Hij moest lachen, maar deed geen aanstalten om op te staan. Hij zat eigenlijk best wel lekker, hij keek op zijn mobiel en zag dat het bijna half 11 was. 'Hoe laat kwamen jullie ook al weer?' Vroeg hij

Als Leonardo en Veronica verwachten dat je in een sloot springt.. doe je dat dan ook ? :3

481RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:44 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Uit het raam kijk ik naar Leonardo en Veronica. Zo simpel, zo gewoon.. zo makkelijk ging het met Riley ook bijna, vanmiddag. Ik knijp in mijn arm; verkeerde gedachten. Dan buig ik me over mijn koffer heen en bedenk wat ik aan zal doen. Dan schud ik mijn hoofd. Ik ga niks anders aandoen, waarom zou ik ooit? Ik pak alleen een pot gel uit de uitpuilende koffer en breng mijn haar wat in model. Of zal ik een joggingbroek aandoen? Wat zou Leonardo doen? Gewone kleding, dat durf ik te wedden. Ik kijk even op mijn mobiel en zie dat mijn vader me geprobeerd heeft te bellen. 1 voicemailbericht. 'Joshhhhhhh,'lispelt hij, 'met paaapaaa. Gaatutgoeeeeeeeed?' Geirriteerd druk ik het gesprek weg, zo dronken als wat die gast. Maar ík laat mijn avond niet verpesten door wat overtollige liters alchohol, mooi niet. Ik ben benieuwd wat Riley aan zal doen, misschien zou ze wel zo'n sexy.. ik knijp weer in mijn arm. Het is goed om te doen bij elke verkeerde gedachte aan Riley: er ontstaat echt al een enorme blauwe plek.

Lekker is dat, nu moet ik dus een move gaan maken bij Riley...



Sorry maar dat hoeft niet hoor want ze kennen elkaar pas na een dag like.. Razz

Leonardo en Veronica verwachten het wel..

Dan zijn ze maar teleurgesteld Smile



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op do aug 18, 2011 9:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt

482RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:44 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

isgoed

483RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:45 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:isgoed

tot op het pleinn

484RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:45 pm

Claire

Claire

Claire had de joggingbroek aangetrokken en de rest van haar kleren ook, en nu plofte ze weer op haar bed neer. Ze verveelde zich, maar het had nu ook nog geen zin om naar de jongens te sneaken, want dan werd ze op zeker betrapt. Ze keek even naar het lege bed tegenover haar en vroeg zich af wanneer ze haar kamergenoot zou leren kennen. Ze had haar de hele dag nog niet gezien en dat vond ze eigenlijk best wel vreemd. Maar het kon ook gewoon zijn dat ze elkaar iedere keer waren misgelopen. Ze opende de klep van haar laptop weer en schreef een stukje. Waarom duurde de uren toch altijd zo lang als je zin had om gezellig met je vrienden te zijn. Ze opende haar mailtjes en merkte dat haar moeder een bezorgd mailtje had gestuurd, met de vraag of ze goed was aangekomen. Ze gaf een kort antwoord en drukte op verzenden. Ze had even geen zin in haar ouders, ze waren altijd zo beschermend geweest en Claire was blij dat ze nu eindelijk eens op zichzelf aangewezen was.

485RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:47 pm

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope zag Leonardo en Veronica zitten en rustig liep ze erheen. 'Zou ik erbij mogen komen zitten?, vroeg ze voorzichtig. Ze wist dat Leonardo en Veronica gezellige mensen waren. Natuurlijk wilde ze er graag bij zitten, Leonardo was een super aardige jongen, Veronica was ook zeer aardig.

486RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:47 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik hou dan toch maar mijn spijkerbroek aan, maar mijn nette schoolblouse verwissel ik voor een grijs shirt, ik weet niet precies waarom. Dan besluit ik dat de muren op me af beginnen te komen en ik nog even een wandelingetje ga maken. Ik doe onze kamer niet op slot, ik ben immers mijn sleutel kwijt. Ik loop naar de binnenplaats en als ik mijn mobiel voel zoemen ga ik ergens op een bankje zitten. Het is weer mijn vader. Ik neem niet op maar haal opgelucht adem. Hij leeft tenminste nog.

487RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:49 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica grinnikte. 'Nee dat is echt fout, ga hem helpen.' Zei ze en keek omhoog naar Hope. 'Kom er bij.' Zei ze en klopte op de plek naast zich. 'Ruimte genoeg.' Grijnsde ze en ging in de kleermakerszit zitten. 'En hoe is het met Hope? Kom je vanavond ook?' Vroeg ze en trok een wenkbrauw op.

488RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:51 pm

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope liet zich op de grond zakken en keek naar Veronica. Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht en ze haalde haar schouders op. 'Met mij gaat het goed, maar waar heb je het precies over? Waar zou ik heen moeten?', vroeg ze verbaasd terwijl ze haar wenkbrauw optrok en even moeilijk keek.

489RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:53 pm

Claire

Claire

Claire keek naar buiten en toen ze het raam opende merkte ze dat het nog vrij lekker weer was. En dus besloot ze nog even een rondje te lopen. Maar dan zou ze wel haar joggingbroek om moeten wisselen voor een spijkerbroek. Ze nam een simpele uit haar kast en trok die razendsnel aan, waarna ze in haar slippers schoot. "Oke, dit kan denk wel.."Zei ze tegen zichzelf toen ze in de spiegel keek. Ze zocht even naar haar sleutel en vond hem uiteindelijk op het randje van de douche. Ze had geen idee hoe die daar terecht kwam, maar daar zou ze zich geen zorgen over maken. Ze draaide de deur op slot en liep het meidengebouw uit. Het was wel iets frisser geworden en ze was blij dat ze een vestje aan had, maar het was nog warm genoeg om geen jas aan te hoeven. Ze liep een stukje over de campus en merkte toen Hope, Leonardo en Veronica op. Ze glimlachte en liep naar hen toe. "Hoi." Zei ze, waarna ze zich in het gras liet zakken.

490RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:55 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik kijk voor de laatste keer in de spiegel, oke mijn haar zit gewoon normaal, met een beetje slag, wat ik graag wil. Ik pak nog wat armbanden die ik om doe en een ring. Die ring is van mijn oma geweest dus die heeft een grote betekenis voor me. Als ik klaar ben en het pas elf uur is, besluit ik een wandeling te maken. We moeten wat lekkers meenemen en ik heb wel een fles wijn mee, daar moeten we het dan maar mee doen. Als ik op het grote plein ben loop ik vooruit met mijn hoofd naar beneden. Als ik Josh zie glimlach ik gelijk en loop op hem af. 'Hey Joshie.' zeg ik.

491RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:56 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Hoe meer zielen, hoe meer vreugd' Leonardo glimlachte, en wees op zijn hoofd. 'Ziet niemand het dan, kijk dan.. geen muts.. muts-loos' Hij klakte geïrriteerd met zijn tong, voortaan deed hij gewoon zijn muts weer op. Het zat lekker, en hij had het niet te druk met hoe zijn haar wel niet zat. Al was zijn haar soms zo sprieterig dat hij er weinig aan kon doen. Hij strekte zijn benen en leunde met zijn hoofd tegen de boom aan.

492RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:57 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica trok Hope naar zich toe. 'Om twaalf uur gaan we naar het jongens gedeelte.' Fluisterde ze in haar oor en liet Hope los. 'Maar hoe gaat het met jou? Hobbies? Favoriete smaak ijs? Lekkerste ontbijt?' Vroeg ze en wiebelde heen en weer. Tot ze omviel. 'Au.' Mompelde ze alleen maar.

493RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:58 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Haai Riley,'zeg ik. Ze ziet er weer verbijsterend mooi uit, echt wauwie. Ik heb echt zin om haar op te likken, zo voelt het tenminste. 'Duurt lang he? Tot twaalf uur,'zeg ik dan maar. Ze knikt maar lijkt niet echt aan de tijd te denken. Ze kijkt me aan en ik bedenk dat het oprecht zonde zou zijn als ze haar handen voor haar ogen had gehouden, dan had ik dit gemist. En dit zou ik voor geen duizend euro willen missen. Haar ogen straalden, het leek alsof er diamantjes in fonkelden. Ik zwijmelde weg maar hield me in, ik mocht niet wegdromen.

494RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:59 pm

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope glimlachte en haalde haar handen door het haar van Leonardo. 'Waarom heb je altijd een muts op dan? Het staat zo ook wel leuk.', zei Hope zacht terwijl ze een beetje rood werd. Ze sprak de waarheid, ze vond het echt leuk staan. 'Mijn hobbies zijn lezen en schrijven. Ik ontbijt niet en de lekkerste smaak vind ik aardbei.', vertelde Hope terwijl een glimlach haar lippen sierde en het rode van het blozen, stilletjes verdween.



Laatst aangepast door Hope op do aug 18, 2011 10:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt

495RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:59 pm

Claire

Claire

Claire lachte om Leonardo en zei:"Ooh nou zie ik het, je hebt geen muts op! Sorry Leo, maar ik was er zo aan gewend dat je altijd een muts draagt dat het me niet opviel dat je hem niet ophad. Maar ik zal er voortaan op letten oké?" Ze zette haar tas naast zich neer en keek naar de anderen. Ze keek naar Hope en zei toen:"Nouja, ons sneakplannetje inderdaad, en wat mij betreft ben je van harte welkom hoor." Ze grinnikte en draaide aan een plukje haar. Dat was een zeer irritant trekje van haar, maar ze kon er niet mee stoppen.

496RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:01 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Hope, als je geen kruisverhoor wilt moet je nu weg rennen' Zei Leonardo even serieus en hij keek naar een omvallende Veronica en grinnikte. 'Maar aangezien ze een beest is en kan vliegen haalt ze je zo weer in, dus eigenlijk ben je al niet meer te redden' Hij keek haar vol medelijden aan. 'Ik ga, denk ik eve...' Hij wilde zeggen dat hij naar Josh ging maar zag hem toen zitten, en wie kwam daar aan: Handen meisje ! 'Oke, laat maar' Hij keek hoe riley en Josh elkaar begroetten. 'Net een bioscoop' Mompelde hij en hij moest grinniken. Hij voelde handen in zijn haar en keek op 'Dankje Hope' Blij keek hij haar aan.

497RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:02 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik kijk even naar de rest, ik heb echt altijd het gevoel, nouja vandaag dan, gehad dat Veronica en Leo bij elkaar passen. 'Zou er iets gebeuren tussen die twee?' vraag ik terwijl ik wijs naar Leo en Veronica. Eigenlijk ziet het er wel gezellig uit, dus het zou gezellig zijn om bij ze te gaan zitten, daar krijg ik echt een drang voor.

Zo dan moet je maar zelf weten of je iets gaat doen Wink

498RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:06 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica krabbelde weer op. 'Ik ben geen beest en ik kan ook niet vliegen.' Zei ze en stak haar vinger in de lucht. 'Ik kan wel heel goed bijten.' Zei ze en keek naar Leonardo en gromde. 'Pas op jij, anders dan zet ik mijn tanden in je.' Zei ze en was stil. 'Dat klonk fout, he?' Vroeg ze en trok haar wenkbrauwen op.

499RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:07 pm

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

'Ik heb liever geen kruisverhoor, maar ik zit lekker en ga dus ook niet de moeite nemen om te rennen.' Hope haalde een hand door haar haren en keek naar Veronica. 'Dat klonk zeker heel fout ja, maar dan wil ik van jou ook wel weten wat je zowel doet in het leven. Wat je hobby's zijn en wat jou lievelingssmaak is.', zei Hope met een grijns op haar gezicht.

500RPG ~ Glorious High - Pagina 20 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:08 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Terwijl ze vraagt over Veronica en Leonardo is het net alsof ze denkbeeldig met haar vinger naar ons wijst, 'zou er iets gebeuren tussen die twee' en dan zou ik wel graag 'ja' zeggen. 'Zullen we bij hen gaan zitten, anders lijkt het zo alsof wij ons helemaal afzonderen?' ontwijk ik haar vraag. 'En alsof wij iets hebben of.. eh.' Ik voel dat ik rood word en zorg er handig voor dat er een pluk van mijn haar over de kant van mijn gezicht valt die zij kan zien. Schaam, schaam.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 20 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum