Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 22 van 40]

526RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:05 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Ja, ergens, somewhere. Maar weetje Riles, ik laat m'n lol niet verpesten, ik ga gewoon een geweldige nacht hebben en waarschijnlijk belt hij me tien keer maar het maakt me niet uit. Misschien neem ik één keer op, maar ik wil gewoon plezier hebben. Ik ging hierheen zodat ik eindelijk een leven kreeg zonder altijd voor hem te moeten zorgen, en als hij dat blijft verpesten neem ik gewoon een nieuwe telefoon. Eikel.' We hadden zo zacht gepraat dat de rest het niet hoorde. Ik zag alleen dat Hope af en toe mijn kant op keek. Zij wist ook van mijn vader. 'Riley, don't worry, ik red me wel en hij ook,' zei ik. Ze zag er echt gefrustreerd uit, alsof het haar meer dwarszat dan mij.

527RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:24 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik knik even als hij dit allemaal zegt, en glimlach vooral bij Riles. Ik vind dat echt een leuke bijnaam voor mezelf. 'Oke dan gaan we feesten!' zeg ik lachend. Ik haal een hand doormijn haren en even als bewijs van steun knijp ik snel in zijn hand. 'Het komt wel goed, we gaan het hier gewoon super maken.' zeg ik nog steeds een beetje zachtjes, niet omdat niemand dit mag horen, maar omdat ik het fijn vind om zo te praten.

528RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:28 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Ja, maar dat wisten we al he? Dat het super zou worden, haha!' Toen ik opkeek zag ik dat iedereen weer naar ons keek. 'Fack jullie,'lachte ik. Ik had geen zin om me eruit te praten, en waarschijnlijk zou ik toch alleen maar rood worden. 'Ik heb trouwens bergen chocola mee,'zei ik. 'Maar dan ook echt bergen, van mijn buurvrouw.' Ik knipoogde even naar Leonardo. 'Puur, melk en heel heel veel witte chocola. Of eten jullie 's nachts geen chocola? Ik eet altijd chocola.'

529RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:30 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

yaay, leonardo verzon Riles cheers

530RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:33 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Yaaay.

531RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:33 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Leonardo McHalen schreef:yaay, leonardo verzon Riles cheers

Jaa ik zat toen echt van, jaa leuke bijnaam! Ik noem jou Leo! Smile

532RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:34 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leo klinkt niet, dat klinkt echt als zo'n ouwe vent. En ikkkk?

533RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:37 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Leo klinkt niet, dat klinkt echt als zo'n ouwe vent. En ikkkk?

Mia we moeten nog even een goede bedenken, Nardie? Nardo?nott!

Jij Joshie!

534RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:38 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Joshie is a little in love with Riles

535RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:38 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Leon?

Wioew hoe sweeet, dan is t nog spannend wat Riley van m vind hè? pale

Hee ik wou deze clown



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op vr aug 19, 2011 2:42 am; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : nee een andere)

536RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:42 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Jaa zeker wel spannend. gaan jullie nog verderschrijven of moet ik op mezelf reageren?

537RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:43 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Chocola, heerlijk' Hij glimlachte, en haalde een hand door zijn mutsloze haar. Leonardo keek peinzend naar de lucht. 'Volgens mij gaat het zo onweren het is erg benauwd buiten zeg..' Hij haalde diep adem, hij kon er niet tegen als het benauwd was. Het voelde niet erg prettig, alsof al het zuurstof uit de aarde werd gezogen. Hij rilde, en slikte toen.

538RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:46 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Oh hahahahah vergeten!

'Wit is het lekkerst.' zeg ik als een conclusie. Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Ik heb alleen maar een fles wijn bij, en sterke drank maar beter dat we die bewaren. Maar de wijn kan ik wel meenemen.' stel ik voor. Ik hou soms ook wel van een biertje, maar om nou allemaal bierflesjes ook nog mee te nemen, is ook raar. 'Ieuw ik haat onweer.' zeg ik zuchtend.

539RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:47 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Jaa, ik denk het ook.' Ik snoof de zure lucht op. 'Het ruikt hier naar ozon.' Ik haalde mijn neus op. 'Hoe laat is het? Al tijd voor het washok? Leonarrrrrr (rollende R) we moeten die posters nog ophangen, hea.' Ik lachte en stond op. Ik merkte opeens hoe dicht Riley tegen me aan had gezeten, want ze raakte even haar evenwicht kwijt en greep een pluk gras vast om niet heel stompzinnig op haar neus te vallen. Ik grijnsde even. 'Hoe laat is het nou?'

540RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:50 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik moet weg!!
Een uurtje en dan ben ik back!

541RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:50 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Tot zoo! I love you

542RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:51 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo keek met een stom gezicht naar Josh 'Noem me, alsjeblieft, NOOIT meer, leonarrrrrr' Walgend zei hij de naam. 'Vreselijk, ik krijg er kippenvel van' Hij rilde weer en gaapte en zakte onderuit tegen de boom. 'Maar de boom zit zo lekker' Hij beet schattig op zijn lip.

543RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 2:55 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Hoe moet ik je anders noemen? Leo klinkt zo arrogant alsof je een bierdrinkende ouwe zak van 60 bent en Leonardo is zo lang,'klaagde ik. 'Bomen zitten ook lekker, tot dat ie bliksem vangt, in de fik vliegt met jou eronder.' Alsof het me niet kon schelen ging ik ook maar weer tegen de boom zitten naar Leonardo. 'Ja,'gaf ik toe, 'ze zitten wel lekker.' We bleven zitten tot Leonardo regelmatig begon te ademen. Er kwam een nasaal geluid uit zijn neus. Ik grinnikte en keek om me heen. De meeste meiden waren naar het meidengebouw gegaan, waarschijnlijk nog even opmaken en andere outfits passen. Leonardo sliep.

544RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 3:08 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Nee, Leonardo sliep niet Sad

Leonardo was klaar wakker, echt niet dat hij sliep. Dus.

545RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 3:09 am

Claire

Claire

Claire was even naar haar kamer gelopen om de Engelse drop te gaan halen die ze bij zich had en was op de gang een leraar tegen gekomen die haar een hele preek had gegeven. Het was niet slim om zo laat nog rond te lopen. Het was eigenlijk verboden, maar hij zou het door de vingers zien. En dus kon ze niet meer terug naar de anderen en was ze verplicht om tot twaalf uur te wachten en dan pas weg te sneaken. Dus liet ze zich op het bed zakken en ademde zachtjes. Ze wist niet of Luca in het bed tegenover haar lag, maar als dat wel zo was, wilde ze haar niet wakker maken. Ze checkte nog even haar smsjes en keek naar de spijkerbroek die ze aan had. Ze stond op het punt om hem te verwisselen voor haar joggingbroek, maar uiteindelijk deed ze het toch niet.

546RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 3:16 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Na vijf minuten zwijgend zitten kwam Leonardo met een ruk overeind. 'Joking! Ik sliep niet sukkel.' Ik zei niks maar friemelde aan mijn broekspijp. Ik wist niks te zeggen, wat kon mij het schelen dat hij niet sliep, het had er voor toeschouwers net zo dom uitgezien hoe hij erbij lag. Half bewusteloos. 'Zullen we naar binnen gaan,'stelde ik voor. 'Of vind je de boom nog steeds zo lekker zitten?' Ik keek op het schermpje van mijn mobiel en ontdekte dat het al bijna half twaalf was. 'Ik ga naar binnen. Tot zo!'

547RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 3:35 am

Claire

Claire

Claire lag op haar rug op het bed naar het plafond te staren en luisterde naar de zachte ademhaling van haar kamergenoot. Ze was er dus wel, maar lag te slapen. Ze keek op de klok en zag dat het 5 over half 12 was. Maar wat kon ze in vredesnaam in die 25 minuten gaan doen? Ze had haar drop al gepakt, haar smsjes waren gecheckt haar moeder was gemaild en haar spullen waren opgeruimd. Dat werd een half uur vervelen dus. Ze nam haar Ipod uit het laatje van haar nachtkastje en stopte die in haar oren. Ze drukte op Play en liet zich even meeslepen door de muziek.

548RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 4:02 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Binnen was het rustig, een paar jongens sliepen al, anderen luisterden zachtjes muziek. Ik hoopte voor de slapers dat ze tegen hard geluid konden, en anders moesten ze maar mee komen feesten. Ik lag op mijn bed en hing met mijn hoofd over de rand om de chocola uit mijn koffer te graaien. Vijfentwintig repen. 5 puur, 5 melk, 5 wit, 5 met rice crisps, 5 met hazelnoot. Ik stalde ze uit op ons bureau en keek nog een keer in de spiegel hoe ik eruit zag. Spijkerbroek moest maar, joggingbroek zou nogal weird zijn, dacht ik. Haar? Check! Ik had geen wallen, dat was dan mooi. Ik trok mijn lakens strak en nam die van Leonardo ook even mee. Ik was nooit echt netjes geweest, maar als er meiden kwamen moest het dan toch geen zwijnenstal zijn.

549RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 4:07 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik loop snel naar mijn kamer, waar ik gelijk mijn koffer pak. Ik heb het in mijn koffer meegesmokkelt, maar wel in de onderbodem (dubbele bodem). Daar zie ik mijn fles wijn en een fles sterke drank, ik heb gewoon af en toe behoefte aan drank. Als ik goed kijk zie ik een fles celabretions van mijn zus. 'Veel plezier daar en ik ga je missen. Laat je niet wegblazen xx' Ik glimlach als ik het lees, nou dan neem ik de celabretions mooi mee.

550RPG ~ Glorious High - Pagina 22 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 4:20 am

Claire

Claire

Vanavond ben ik er helaas niet, want we gaan naar het vuurwerk op scheveningen kijken.. doei doei, tot morgen...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 22 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum