Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 38 van 40]

926RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:57 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Echt stom trouwens dat jullie nu naar onze kamer gaan en dat het al beter gaat met Veronica, ik had vannacht echt een goed plan. MAARJA. Haha.

927RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:01 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo sloeg zijn arm losjes om haar schouders. 'Ach, het geeft niet.. Je had er vast een goede reden voor' Hij glimlachte vaag en leidde haar uit het schoolgebouw en hij liep het veld op. Hij wilde eigenlijk zijn arm terug trekken, maar toen hij probeerde te bedenken waarom hij dat dan zou doen. En omdat hij geen reden kon bedenken liet hij hem maar liggen. Hij trok zijn ogen tot spleetjes tegen de zon. 'Hmm, nou je mag altijd onze kamer opruimen.. Josh zou daar vast ook blij mee zijn' Hij glimlachte breed.

Goodmorning.. =D

928RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:06 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonaaaaaaardooo <3

929RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:14 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ze vroeg me nog een keer wat er net was, en toen ik geen antwoord gaf vroeg ze of iedereen dit mocht weten. Dit. ONS moment. Maar ons moment.. waarschijnlijk wist iedereen het al. Ik had het in hun ogen gezien. AL die tijd. Ze hadden erop zitten wachten. Straks zouden we met rode wangen naar buiten komen. Ik waarschijnlijk met restjes lipgloss op mijn wang. Ze zouden lachen. Heel hard. De Plastics zouden het meteen op twitter zetten. Leonardo niet ophouden met grijnzen en knipogen. Ik trouwens ook niet. Of.. jawel. Af en toe. Als iets wat niks met Glorious in mijn hart zou steken en het roze Riley-laagje zou doorboren, om aandacht zou vragen. Dan zou ik niet lachen.

930RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:16 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik ben er weeer goodmorning sunshine's!

931RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:18 pm

Claire

Claire

Claire had nog een tijdje op het randje van de fontein voor zich uit zitten staren en na zitten denken over onderwerpen, maar er kwam niets in haar op. Ze zette zich zachtjes af van het randje en trok haar vest aan. Het was ondertussen wel wat kouder geworden en ze rilde zachtjes. Misschien moest ze toch maar terug naar binnen gaan. Ze zag aan de overkant bij de kantine de plastics staan, dat had ze ergens opgevangen bij haar vrienden, en eigenlijk was ze een beetje bang voor die meiden. Ze waren zo zelfverzekerd en leken ervan te houden mensen te kwetsen en Claire was al zo vaak gekwetst dat ze bang werd voor dat soort mensen.

932RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:18 pm

Claire

Claire

goodmorning btw

933RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:22 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Het enige wat ik kan doen is glimlachen, glimlachen en glimlachen. De vlinders fladderen rond in mijn buik. Ik heb het nog nooit zo erg, en zo snel gehad. Het liefst wil ik hier blijven, blijven bij hem en nooit meer weg gaan. Nooit meer terug in de realiteit en nooit meer terug bij de plastics. Ik heb nooit geweten dat mijn gevoelens ook zo snel konden oplopen, in die twee dagen tijd lijkt het wel alsof ik mister right guy heb gevonden. 'Ik hou ook van jou, ookal is het een beetje snel.' zeg ik met een zwakke glimlach laat op zijn 'Ik hou van jou.' Dit is voor het eerst in mijn leven, en ik vind het spannend. Want ik heb wel vriendjes gehad en ik heb wel gezoend met mensen maar nooit is het zo geweest. Nog nooit heb ik zo veel gevoelens gehad voor een jongen, en dat hij die ook heeft. Momentverpestend denk ik aan zijn vader, eigenlijk zou hij nu moeten opbellen. Ik druk nog snel een kusje op zijn mond, maar als hij dalijk even heel lang niet reageert dan vraag ik het aan hem. En ik ben weer terug in de realiteit, wat ik niet wil.

934RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:23 pm

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Oké. Ik zal eens kijken wat ik ga doen...

935RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:23 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica grinnikte. ‘Dat dacht ik al.’ Zei ze en liep het jongens gebouw binnen. Het voelde fijn, Leonardo’s arm om haar heen. Het voelde veilig. Ze keek naar hem op. ‘Het zo gewoon stom zijn als er een leraar aan zou komen en die me niet naar binnen liet gaan. Dan krijg ik nooit jullie kamer te zien.’ Zei ze en dacht na over de vorige avond. ‘Was het leuk?’ Vroeg ze en vroeg zich af wat ze had gemist. Ze streek afwezig met haar vingers over zijn hand terwijl ze zich er iets van probeerde voor te stellen. Wie zouden er zijn geweest? Zouden ze haar gemist hebben? Fijn. Vragen. Ze hield er niet van, vooral niet als ze er geen antwoord opwist.

Guten morgen. Wat was je plan. Vertel ons je plan.

936RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:29 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Jaa.. wel een beetje snel,'murmel ik. 'Maar dat geeft niet, het is even sterk als dat het na een half jaar had kunnen zijn. Dus waarom niet nu,'mompel ik voor me uit. Dan lach ik hardop. 'Ik ben het brabbelen nooit afgeleerd na mijn babytijd, sorry.' Ze glimlacht. 'Tjeez, sta jij ook in de fik vanbinnen?' vraag ik dan maar. Ze is verliefd op me, nu mag ik het vragen. Nu kom ik Riley vanbinnen te weten. Yaay. 'Weetje.. ik ga nu iets heel doms vertellen, mag het?' vraag ik. Ik ga vertellen van de blauwe plek. Een uur geleden had ik het niet in m'n hoofd gehaald het te vertellen, maar nu.. nu is alles duidelijk. Behalve dat. 'Die blauwe plek hè..' ga ik verder. Ik kan het niet, ik kan het niet. Ze gaat zó hard lachen. 'Die kwam eigenlijk door jou.' Shit shit. Ik had het verteld. Ik bestudeer haar uitdrukking. Haar gezicht staat glad, ze kijkt me met grote ogen aan. 'Ik kneep elke keer als ik in de vorm van 'liefde' aan jou dacht,'zeg ik. Pfft.. het klinkt zo kinderachtig. 'Omdat het niet mocht van mezelf. Zo snel.' Ik wil het terugspoelen en opnieuw beginnen, want op dat moment begint Riley te lachen.

937RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:31 pm

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope voelde zich rampzalig. Ze had opnieuw het gevoel alsof niemand haar zag staan. Josh en Riley waren samen, Leonardo en Veronica trokken de hele tijd met elkaar op. Ook had Hope niet naar het feest gekund, daar voelde ze zich nog rotter door. Ze wilde weten wat ze gemist had, wie haar gemist had en of ze nog wel welkom was. De laatste paar uren was Hope afwezig, te veel bezig met zichzelf, nadenkend over wat de anderen nou van haar vonden. Ze voelde zich verschrikkelijk. Afwezig zat ze in het gras, tegen een boom, aan de rand van de binnenplaats. De zonnestralen deden zeer op haar armen, gezicht. Eigenlijk haar hele lichaam.

938RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:33 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Wow heb je het tegen mij? Ja, ik denk het. Mijn plan mijn plan.. nein ik vertel het niet, het klinkt zo weird. Ik doe het wel een keer als Veronica weer 'ns instort. Als ze dat doet.

939RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:33 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo was zich sterk van bewust van haar vingertoppen die over zijn hand gleden en hij keek bedenkelijk. 'Mwa, er was niet veel aan gisteravond. Die 2 nieuwe jongens waren er, dan had je nog Claire en Riley en Josh' Hij haalde zijn schouders op. 'Volgende keer moet je gewoon doorlopen, hoe smekend onze Josh ook kijkt' Leonardo moest lachen 'Nee, het was dapper van je dat je hem gered hebt' Hij gaapte licht, en haalde zijn neus op. 'Je mag trouwens heus wel onze kamer in hoor, het is nog overdag..' Merkte hij op maar hij keek toch om zich heen of hij leraren zag. Toen hij niemand zag opende hij het jongens gebouw en liep hij naar binnen. Leonardo had geen sleuteltje van zijn kamer bij zich, maar de deur was nog open omdat ze hem moeilijk op slot konden doen. Hij duwde tegen de deur en de deur gaf mee. 'Welkom in mijn nederige stulpje' Trots liep hij naar binnen.

940RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:33 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Josh McDouglas schreef:Wow heb je het tegen mij? Ja, ik denk het. Mijn plan mijn plan.. nein ik vertel het niet, het klinkt zo weird. Ik doe het wel een keer als Veronica weer 'ns instort. Als ze dat doet.

NO WORRIES Veronica stort heus nog wel eens een keer in.

941RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:35 pm

Claire

Claire

Claire stond een beetje onzeker om zich heen te staren, want eigenlijk durfde ze niet langs de plastics heen naar het meidengebouw te lopen, maar toen spotte ze Hope tegen een boom in het gras. Ze leek een beetje afwezig, maar Claire had zin in gezelschap en Hope was aardig, al kende ze dat meisje niet zo goed, ze leek hetzelfde als CLaire. Ze liep in de richting van de boom en liet zich naast Hope in het gras zakken. "Hoi Hope..." Ze had haar al een tijdje niet meer gezien, maar dat was niet zo gek, want Claire had zich vrijwel de hele dag opgesloten in haar kamer, schrijvend. Misschien kwam het daardoor dat ze niet zoveel contact had met de anderen.

942RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:35 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Maakt niet uit, en nogal ja.' zeg ik als antwoord. Ik denk even na over wat hij zegt over de blauwe plek. Aan de ene kant vind ik het wel komisch, dus begin ik te lachen. Maar naar een tijdje stop ik want dat is denk ik niet de reactie waar hij op hoopt. Maar het is zo, ik bedoel wie knijpt zich nou om verkeerde gedachtes? Dat is dan toch niet verkeerd ofzo? Ik zet de laptop van zijn schoot en ga op zijn schoot zitten. 'Ahw dat is echt heel lief. Maar pijn lijden is pijnlijk voor jou.' zeg ik grinnikend. Ik doe wat plukken haar van hem uit zijn gezicht en zachtjes plaats ik weer een kusje op zijn mond. 'Ik dacht nooit verkeerd maar, ik dacht dat ik wist dat jij me niet leuk vond dus dat ik niet hoefde te denken. Volg je het helemaal of niet?' zeg/vraag ik aan hem. Ik voel me zo machtig, dit is de plastics dus niet gelukt. Maar mij wel, het doel was dit van ze, maar ik heb gewonnen. Want ik heb hem die ook verliefd op mij is.


O wacht ze zitten bij Riley hè?



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op zo aug 21, 2011 9:38 pm; in totaal 2 keer bewerkt

943RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:36 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica keek rond en zakte door haar knieën. 'Serieus Leo, Dropjes?' Vroeg ze en keek naar de zak drop die op de grond was gevallen en de drop die was verspreid over de vloer, een groot deel onder zijn bed. Ze stond weer op en trok hem aan zijn hand naar binnen. Ze draaide even een rondje. 'Hier kan ik zeker nog wel wat aan doen.' Zei ze en binnen no time was ze dingen aan het recht zetten en opruimen. 'Het lijkt wel alsof je hier een hele week hebt geleefd. Of ben ik gewoon te netjes?' Vroeg ze met een grijns voordat ze onder het bed dook en de dropjes begon op te ruimen.

944RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:42 pm

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

De woorden gingen haar hersenen doen veranderen van onderwerp. Stilletjes, haast zonder te bewegen keek ze Claire aan. Claire was een aardige meid, zeker iemand waar ze het goed mee zou kunnen vinden. 'Ben je nog op het feest geweest?', vroeg Hope zacht. Haar stem was niet iets waar ze trots op was. Het klonk negen van de tien keer onvriendelijk, mensen keken haar daardoor raar aan.

Dit stukje faalt echt. Zeker de eerste zin is weird...

945RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:44 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Eh.. ja dropjes..' Leonardo grinnikte onschuldig 'Het spijt me, ik ben niet zo'n opruim type' Verklaarde hij en hij ging op het bed zitten en keek hoe ze aan het opruimen was 'Moet ik helpen? Al zal ik waarschijnlijk in de weg zitten aangezien je door deze hele kamer vliegt..' Hij gniffelde en duwde zijn muts wat steviger op zijn hoofd. Hij keek rond in zijn eigen kamer, het zag er inderdaad niet uit. Hij opende het raam en gooide wat sigaretten naar buiten die hij daar neer had gelegd.

946RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:47 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Ja, het doet wel pijn,' zei ik terwijl ik erover heen wreef. 'Hij's wel blauw hè.' Ik sloeg mijn armen om haar heen. 'Ik dacht ook dat jij niet verliefd was op mij. Ik bedoel; het is zo onwerkelijk. Onlogisch. Daarom vond ik dat ik niks mocht verwachten, maar dat deed ik wel, en dan kneep ik. Best wel dom eigenlijk, achteraf gezien.' De bel ging. We hadden een heel lesuur gemist, en nu was de dag voorbij. Ik hoopte dat we niet al te veel problemen zouden krijgen. 'Zullen we naar buiten gaan? De rest weet het waarschijnlijk toch wel, en anders weten ze het snel genoeg.'

947RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:54 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica glimlachte alleen maar even en deed verder neits. Het voelde zo heerlijk opruimen, het was alsof ze haar gedachtes opruimde. Alles netjes op zijn plek. Zoals het hoorde. Dat had ze geleerd in de kliniek. De zoveelste oplossing voor haar “problemen”. Ze zuchtte zachtjes. Waarom hadden haar ouders haar dit aangedaan? Ze hielden toch van haar, tenminste dat was wat ze zeiden. Ze waren toch familie? Ze kon zich niet voorstellen dat alle dingen waar ze door heen werd gesleept beter voor haar waren geweest. Ze maakte haar alleen maar onzeker en saai. Ze verdween helemaal onder het bed voor een dropje die naar achter was gerold en gooide hem onder het bed vandaan zodat ze hem makkelijker kon pakken. De kroop er onder vandaan en stootte haar hoofd op de weg naar buiten, tegen de rand van het bed. ‘Au, verdomme.’ Zei ze en wreef over haar achterhoofd. Ze gooide het dropje dat weg was gerold weg, de prullenbak in. Ze ging even zitten en schudde haar hoofd, in de hoop dat de pijn weg ging. Ze bleef even zitten en volgens haar was het toen weg. ‘Het gaat al weer.’ Zei ze en ging naast Leonardo zitten. ‘Die badkamer, mag je toch echt zelf gaan doen.’ Zei ze en keek naar de deur. ‘Wat vind je?’ Vroeg ze toen ze de opgeruimde kamer rond keek.

948RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 10:01 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Het is echt perfect opgeruimd' Zei Leonardo en hij stak zijn duim op. 'Goed, wat wil je nu doen? Nog meer kamers? Ik weet zeker dat Bill je graag helpt' Leonardo grijnsde en leunde tegen de muur terwijl hij zijn armen liet leunen op zijn knieën die hij opgetrokken had (snap je?). De afdrukken van haar nagels waren felrood en paars. Maar Leonardo lette er niet op, hij voelde het amper. Hij keek even peinzend naar haar gezicht, toen wendde hij zijn blik af en gleden zijn ogen door de kamer.

949RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 10:03 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik knik bij alles wat hij zegt 'Dat had ik ook behalve het knijpen dan, ahw je bent echt een schatje.' zeg ik lachend en ik knijp in zijn wang. Heel het lesuur, nou daar zullen we wel problemen mee krijgen maar daar vinden we wel een oplossing op. Hopelijk wel. Ik glimlach even naar hem en sta dan op. 'Let's go whit the flow.' zeg ik. Bij de laatste woorden schrik ik even, dat klinkt eigenlijk best dom. Het is echt dom van me dat ik dat zeg, want ik zei dat alleen maar vroeger, tegen mijn zus.

950RPG ~ Glorious High - Pagina 38 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 10:05 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

‘Nee, een kamer is denk ik genoeg voor nu.’ Zei Veronica en trok een been op. ‘We kunnen kijken of ze al eten hebben. Ik heb honger. Van verdrietig zijn krijg je honger, hoofdpijn en je word moe.’ Zei ze en keek hem aan. Ze liet zich achterover op zijn bed vallen. ‘Urgh, ik klink af en toe zo erg als een kind.’ Zei ze en sloeg haar hand op haar voorhoofd en haalde hem over haar gezicht heen. ‘Af en toe heb ik gewoon zo’n hekel aan mezelf.’ Zei ze en zuchtte. ‘Anyhow, denk je dat Josh een hartaanval krijg als hij het ziet?’ Vroeg ze en trok een wenkbrauw op.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 38 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum