Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+4
Veronica Mary Kingston
Josh McDouglas
Riley Lee Mindervolt
Claire
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 28  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 28]

126RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:35 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Haar stem brak hem bijna van binnen. Ze leek gekwetst. Leonardo keek toen naar haar. 'Nee.. niet boos zijn' Mompelde hij. Leonardo keek naar haar. Fijn, dit ging weer hetzelfde als het altijd al was gegaan. Hij had zich nou al gewonnen gegeven. 'Ik was boos, op Josh' Vertelde hij 'Of misschien bén ik nog boos' Hij bleef haar aankijken en trok haar terug dichter naar hem toe. Of eigenlijk deed hij niet veel, hij stak zijn hand uit naar haar arm en het leek alsof ze vanzelf naar hem toe gleed. 'Hij had je pijn gedaan' Zijn stem stokte in zijn keel. 'Er is iets met jou.. en ik kan me vinger er niet opleggen.. Ik wil niet dat mensen je pijn doen' Zijn gezicht vertrok. 'Wat ik toen deed was ik niet trots op, ik kreeg een rode waas voor me gezicht en sloeg hem tegen zijn kaak en spuugde in zijn gezicht nadat ik iets had gezegd over zijn vader' Beschaamd keek hij met wat moeite eindelijk van haar weg. Naar de grond.

127RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:36 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope schudde haar hoofd. "Ik ben niet zo dol op water, niet nu in ieder geval." Ze keek hem aan en op de een of andere manier wist hij een glimlach op haar gezicht te toveren. "Je bespeelt geen instrument?', vroeg ze hem. Mensen die een instrument bespeelden, vond ze wel iets hebben.

128RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:38 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Sorry ik was bezig met zelfgemaakt popcorn door mij te eten en was bezig met een eigen RPG site
--
Cath was langzamer hand gestopt met huilen, ze zou morgen naar haar vader toe gaan maar nu nog niet ze had al te veel dingen aan haar hoofd momenteel en ze was dus niet in de stemming om nog te gaan reizen vandaag.Ze legde haar hoofd op het zachte kussen en keek naar het plafond, ze bedacht zich ineens dat ze nog niks gegeten had vandaag dus stond ze op en veegde haar tranen weg maar nog steeds had ze rode ogen van het huilen maar dan kon ze ook gewoon zeggen dat ze iets zuurs had gedronken of gegeten. Ze liep de kamer uit en liep door de gangen van het meiden gebouw bij de uitgang duwde ze de deur open en snoof de buiten geur op. Ze liep gauw door naar een tafeltje waar nog niemand aan zat. Ze pakte een reep witte chocola en at hem rustig op, ze dronk ook nog wat uit een flesje water ondertussen keek ze naar de hemelblauwe lucht maar toen ze wat verder keek zag ze grijze wolken dus waarschijnlijk zou het zometeen gaan regenen.

129RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:39 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Het is oké. Maar niemand heeft me pijn gedaan. Ik ben alleen heel erg geschrokken toen hij ineens in elkaar stortte.' Zei Veronica en ging weer naar hem toe zitten. Ze giechelde even en kon zichzelf wel slaan. Echt waar Veronica, nu. Je moet nu giechelen? Dacht ze en schudde haar hoofd. 'Ik vind het erhm, oooh ik ben zo slecht in dit. Ik moet het gewoon zeggen. Goed. Ikvindhetfijndatjezodenktzobeschermend.' Zei ze snel zonder adem te halen en keek hem aan. 'Ik herhaal me zelf niet nog eens.'

Boeken kaften.



Laatst aangepast door Veronica Mary Kingston op di aug 23, 2011 1:40 am; in totaal 1 keer bewerkt

130RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:39 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik keek om me heen en zag Veronica met Leonardo zitten. Dicht bij elkaar. Het leek weer helemaal als vanouds. Alleen een beetje minder lollig. Ik voelde opeens de kus weer op mijn lippen branden, alsof hij was blijven zitten. Alsof Riley was blijven zitten. Dit tegen me aan, haast op mijn schoot. De geur van appeltjes. Dat was haar parfum. Natuurlijk: fruit. Ik glimlachte. En haar lippen hadden iets.. iets mysterieus. Iets tropisch. Ook fruit waarschijnlijk. Mango, ananas? Ik zuchtte. Het deed er niet toe. Waarschijnlijk was Riley boos op me, om welke reden dan ook. Omdat ik Leonardo had besprongen, omdat ik Veronica pijn had gedaan, als ik dat al had gedaan, want ik wist het allemaal niet meer. Niet helder. Omdat ik gelogen had.. misschien dacht ze zelfs dat ik tegen háár had gelogen. Dat het fake was.

131RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:40 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik knikte. ''Oké.'' zeg ik en stop de flesje weg. Ik keek haar toen weer aan. ''Vroeger deed ik wel aan drummen, maar daar ben ik mee gestopt, aangezien ik moest kiezen tussen hockey en drummen.'' zeg ik en haal een hand door m'n haar. Liever wilde ik het allebij doen, maar omdat mijn ouders weer geldnood hadden, kon ik er maar een kiezen.

132RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:44 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Fijn' Gromde Leonardo 'Ik vind het irritant, ik kan er niet tegen als je in elkaar stort, of als je met mensen praat die je pijn kunnen doen, ik zit mezelf de hele tijd op te fokken. En als er dan wat gebeurt sla ik er op los' Boos walgend van zichzelf kneep hij zijn handen tot vuisten. Maar hij kromp in elkaar, hij was even zijn gekneusde hand vergeten. Toen drong het tot hem door. 'Ik heb Josh dus voor niets geslagen' Even keek hij verslagen, verdrietig. Maar toen hij weer terug dacht aan de leugen die Josh had verteld aan de directeur knarste hij met zijn tanden. 'Al had ik hem waarschijnlijk nu geslagen sowieso, dat was de schorsing wel waard..' Hij fronste.

Oke, nu ga ik haha

133RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:45 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

'Was je er goed in?', vroeg ze hem. Het idee dat hij aan drummen had gedaan, maakte het interessant. Op de een of andere manier was Hope heel nieuwsgierig geworden. Ook was ze blij dat ze eindelijk iemand vond die geen ruzie met andere maakte en dat ze gewoon een gesprek kon voeren.

134RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:47 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik kijk haar glimlachend aan. ''Wat bedoel je met 'goed'?'' zeg ik en haal een hand door m'n haar. ''Ik deed het een jaartje maar, en ik kon maar een paar liedjes, niet zo veel dus.'' zeg ik en keek even over de schoolplein. Ik zag Veronica met Leonardo praten en glimlachde. Het is dus weer goed, denk ik dan.

135RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:49 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Tot zoo <3

Ik vlocht mijn vingers in elkaar en keek hoe bruin ze waren vandaag. Waarschijnlijk altijd al. Ik keek nooit naar mezelf. Ik wilde met Leonardo praten, opeens. Ik had zo'n dranggevoel dat het nodig was. Dat er dingen rechtgepraat moesten worden. Mijn leugen zou nooit goedgepraat kunnen worden, maar wat hij over mijn vader zei ook niet. Ik balde mijn vuisten. Ik zou met hem praten, ik zou alle slagen en verbrijzelde kaken voor lief nemen, ik wilde gewoon dat het goedkwam. En ik wilde met Veronica praten. Alleen, onder vier ogen. Over haar wond, over hoe ik daar lag, tegen haar schreeuwde, haar bang maakte. Ze snapte er waarschijnlijk nog minder van dan ik zelf deed. Dat was echt heel weinig. Bijna niks.

136RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:51 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

"Ik heb in het muzieklokaal een drumstel gezien. Zou je een liedje kunnen spelen?', vroeg ze voorzichtig. Ze hield van muziek, zeker als je het zelf kon spelen.

Echt kort...

137RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:55 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Lol, ik fietste net en er was helemaal niets mis meer mee HAHA dus ik ga niet.



Laatst aangepast door Leonardo McHalen op di aug 23, 2011 1:56 am; in totaal 1 keer bewerkt

138RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:56 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw omhoog. Dan haal ik m'n schouders op. ''Ik weet niet of ik het nog kan.'' zeg ik en bijt even op m'n lip. ''Het is zo lang geleden dat ik het voor het laatst heb gedaan.''




WOEHOE

139RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 1:57 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Ik ben zo inspiratie loos Mad

140RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:01 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope pakte zijn hand vast en trok hem overeind. 'Toch wil ik dat je wat speelt. Ik wil weten hoe het klinkt.', zei ze en ze glimlachte.

Alsof die van mij lekker lang zijn, totaal geen inspiratie hier hoor...

141RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:03 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik sta overeind en kijk haar aan. Oh please, laat haar niet met puppy-ogen naar me kijken, zeg ik en bijt op me lip. ''Goed dan.'' zeg ik en pak m'n rugtas. Ik sla hem over mijn schouder en loop naar binnen. ''Waar is de muzieklokaal?'' vraag ik en kijk haar aan.

142RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:08 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

De glimlach die haar lippen sierde werd steeds groter. 'Deze kant op.', zei ze. Hope liep het gebouw binnen, een paar lokalen verder, ging rechts en opende een deur. In de hoek van het lokaal stond een drumstel, daarom heen stonden verscheidene gitaren en ook nog wat andere slagwerken.

143RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:10 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Waar is iedereen want ik begrijp er niks meer van?!

144RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:13 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica streek langs Leonardo's gezicht. 'Hoezo dan? Wat heeft hij gedaan?' Vroeg ze en keek hem bezorgt aan. 'Maar je hoeft echt niet bang te zijn dat iemand me pijn doet.' Zei ze en drukte zacht een kusje op zijn gekneusde hand. 'Ik kom er wel weer boven op. Echt waar.' Zei ze en wreef over zijn rug heen. 'Je moet het goed maken met Josh, nu het nog kan.'

145RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:15 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik liep het lokaal in en ging achter de drumstel zitten. Naast de drumstel zat klein kistje. Ik opende hem en zag dat de drumstokken erin lagen. Ik pakte ze in m'n handen. ''Moet het nou echt?'' zeg ik en trek een pruillip.






Douchen.

146RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:15 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Oke ik neem aan buiten nu ik alles heb terug gelezen... En in het lokaal

147RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:18 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo lachte schamper zonder humor of vrolijkheid. 'Ik weet niet helemaal zeker of je nog steeds wilt dat ik het goed ga maken als je weet wat hij heeft gezegd wat ik gedaan heb' Hij schudde zijn hoofd 'Hij zei dat ík je pijn had gedaan' Hij beet zijn kiezen op elkaar 'Dat ik aan je had gezeten' Leonardo knarste met zijn tanden. Walgend, en met pijn in zijn ogen keek hij naar zijn handen. 'Dat ik.. tegen je wil in..' Hij snoof diep.

148RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:19 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Ik ging naast hem staan en legde mijn vinger op zijn lippen. "Het moet echt, voor mij?', vroeg ik. Op mijn beurt keek ik hem lief aan, geen pruillipje. Ik keek hem alleen lief, smekend aan. Ze deed een paar stappen achteruit en bleef naar hem kijken.

149RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:24 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica sloeg haar armen om elkaar heen. 'Het is oke.' Zi ze en streek over zijn haren heen. 'Er is toch niets gebeurt?' Vroeg ze en was lichtelijk beledigt door het feit dat haar lichaam werd gebruikt in een ruzie. Ze vroeg zich nog steeds af waarom hij zo veel om haar gaf. 'Maar dat zou je toch nooit doen?' Vroeg ze en keek hem aan. 'Waarom ben je er dan zo door geraakt.'

150RPG ~ Glorious High - Pagina 6 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:25 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik besluit om uiteindelijk maar naar buiten te lopen. Hoe kleiner de afstand naar buiten hoe meer ik twijfel. Hoe meer ik twijfel of het bij hem wel echt is. Ze hadden ruzie om Veronica. Niet dat ik nu jaloers of boos ben, maar ik twijfel gewoon. Mijn gevoelens waren zo sterk, en dat zijn ze nog steeds. Maar mijn leven wordt alleen maar moeilijker naar mate ik hier langer blijf. Het is hier alleen maar drama en allemaal andere dingen. Ik heb hier geen lol. En dat is misschien wel het belangrijkste in heel je leven. Dat je gelukkig bent. En ik heb dat in 5 jaar niet meer kunnen voelen. Het lijkt alsof ik van binnen wegrót. Ik ben alleen maar gepest, maar ik vertel het nooit aan iemand. Nou ja, ik vertel het wel, maar altijd maak ik het minder erg dan dat het is. Ik loop naar het grasveld en ga er liggen. Waarom trap ik altijd in die smoesjes? In jongens die nep-verliefd op je worden zodat ze je daarna ermee kunnen pesten. Ik heb je door Josh, ik heb je door.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 28]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 28  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum