Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+4
Veronica Mary Kingston
Josh McDouglas
Riley Lee Mindervolt
Claire
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 17 ... 28  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 28]

151RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:31 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Het is niet oke om iemand te beschuldigen van dit soort dingen, dit is een serieuze beschuldiging. Als het de rechter was geweest was hij in de cel geland. JOSH' Hij zei de naam met kracht 'Ik dacht dat hij me vriend was, dat het in zijn domme hoofd opkwam omdat te zeggen' Hij voelde de woede weer door zijn lichaam stromen en zijn handen begonnen te trillen. Hij had vroeger altijd veel woede aanvallen gehad, maar had de laatste 5 jaar daar geen problemen meer mee gehad. Hij beet zijn kiezen weer op elkaar.



Laatst aangepast door Leonardo McHalen op di aug 23, 2011 2:34 am; in totaal 1 keer bewerkt

152RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:33 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

De godin van alles op aarde liep het grasveld op. Daarna veranderde ze in een onzeker meisje. Boos. Ze keek me schichtig aan en wierp haar blik daarna meteen weer op oneindig. Het raakte me in het roze laagje om mijn hart. Ze hield niet meer van me. Waarschijnlijk voelde ze zich gebruikt, bedrogen. Maar ik had haar niet bedrogen. Alles in me hield van haar, elk haartje, spiertje, elke micrometer huid op mijn lichaam snakte naar Riley. Het was als drugs. Ik kon niet zonder, maar ook niet met, want dan geloofde de drugs niet dat ik ervan hield. Ik kon niks, was hulpeloos en reddeloos verloren. Ik zag mezelf al zitten na een schipbreuk op een kast, of een deur, in het water. Hulpeloos en reddeloos verloren. Nu zou ik toch echt liever op een kast op zee zitten dan op het gras op Glorious High. Hoelang was ik hier nu? Dertig uur, éénendertig? En ik had het nu al verpest, verkloot, vergooid? Mijn hele toekomst... mijn wil en wet, beloftes. Mijn toekomst zal weer veranderen in mijn verleden, en mijn verleden zal mijn toekomst zijn. Dood, verderf, drank.

153RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:38 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Zachtjes rollen mijn eerste tranen over mijn wangen. Misschien heeft Josh nu wel een kut leven, misschien komt het wel nooit meer goed met hem. Misschien wordt hij dan net zoals zijn vader. Als onze blikken kruisen kijk ik hem boos aan, maar ik kan het niet aan. Ik kan hem niet beledigen en ik kan hem geen pijn doen. Dan wenk ik hem toch maar naar me toe. Hij mag het gaan bewijzen, maar diep in mijn hart voel ik het nog branden. Hij kan me geen pijn doen en daar ga ik voor zorgen ook. Maar het lukt me niet, misschien moet ik het risico nemen.

154RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:42 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Word nou niet boos.' Fluisterde Veronica. 'Dat vind ik eng.' Zei ze en Liet hem weer los. 'Ja maar dat is niet gebeurt.' Zei ze en sloeg haar benen over elkaar. Ze wist niet meer wat ze moest zeggen of wat ze moest doen. Ze wilde nog steeds slapen. Ze legde haar hoofd weer op zijn schouders en dood haar ogen dicht. 'Morgen gaat alles vast beter.' Zei ze en keek hem aan met een glimlachje.

155RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:45 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ze wenkt me. Mijn hart springt op hol. Ik voel mezelf weer in de fik staan. Op twee manieren. Verliefd. Angstig. Ze gaat me vermoorden, ze gaat me slaan, ze zet me voor gek, ze beledigt me, ze krenkt me, ze verlaat me, ze dumpt me, ze gelooft me. Waarom in hemelsnaam zet is dat laatste in het rijtje? In het rijtje van Angstig? Het dringt tot me door op hetzelfde moment als dat ik haar bereik. Ik ben niet niet bang dat ze me zal geloven, maar voor wat ik ervoor zal moeten doen. Ik zou alles, maar dan ook alles moeten vertellen. Mijn verleden, wat er gebeurde, net. Ik zou alles moeten uitleggen mét overtuiging, terwijl mijn hart verdoofd is. Als ik het al zou kunnen, wat zou ze dan van me denken? Als ze het al zou geloven, wat zou ze dan doen? Me alsnog dumpen, waarschijnlijk. Ze zou bang voor me zijn, misschien. Waarom? vraag ik me af. 'Je bent al net zo als je vader,' galmt het weer. 'Riley,'zucht ik.

156RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:49 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo sloot zijn ogen, en kalmeerde wat door haar geur wat in zijn neusgaten doordrong toen ze haar hoofd op zijn schouders legde. Zijn nog ongedeerde hand gleed over haar haar. 'Morgen ben ik weg Veronica..' Het speet hem dat hij dat moest zeggen. Maar misschien was het goed, dan kon hij nadenken en rustig worden.

157RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:52 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Wat?' Vroeg Veronica en haar ogen werden groot. 'Maar je kunt niet gaan. Dan mag niet.' Zei ze en greep hem vast. 'Je kan niet weg gaan. Niet nu. Ik heb je nodig.' Zei ze en haar ogen vulden zich met tranen. 'Josh McDouglas, je bent ten dode opgeschreven.' Siste ze en trilde. Hoe konden ze Leo weg nemen? Waarom moest Josh er nou voor zorgen dat Leo weg moest. Ze hapte naar adem. Rustig Veronica, rustig.

158RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:53 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Hey.' zeg ik met een zwakke glimlach. Aan de wanhoop op zijn gezicht te zien, voelt hij zich vrij rot. Eigenlijk wil ik uitleg, uitleg van wat er gebeurde en van wat er aan de hand is. Maar nee, dit is niet het juiste moment. Ik wil niet voor gek staan bij de rest van de school. Ik ga weer op het gras liggen. Even open ik mijn mond op wat te zeggen, maar ik ben laf. Ik ben te laf om iets te doen en ik ben te laf om voor mezelf op te komen. Ik ben een dom, achterbaks kutkind.

159RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:55 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik keek haar aan en bijt op m'n lip. Daar kan ik dus niet tegen. ''Hmm, nou goed dan. Als ik het me nog goed herinner, ken ik nog een liedje.'' zeg ik en begin met spelen. Het was echt lang geleden dat ik het deed, en het verbaasd me dat ik het nog kan.




Ben er weer. Smile

160RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:57 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Een glimlach siert haar lippen als hij begint met spelen. Ze laat zich op een stoel zakken en kijkt bewonderend toe. Hope vond het geweldig dat hij ging spelen, het klonk geweldig en het zag er nog eens geweldig uit.

161RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 2:58 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Wat wil je nou Riley?' vraag ik met overslaande stem. 'Wil je me geloven, mijn vriend zijn en verder gaan met alles, of wil je me niet geloven, me dumpen en verder gaan met alles behalve mij?' Mijn stem klonk verstikt, niet echt dreigend of plechtig, zoals hij had moeten klinken. Misschien. Uit mijn ooghoek zag ik Leonardo en Veronica. Ik wilde het zo graag goedmaken met Veronica, Leonardo kwam nog wel. Misschien zou hij bijtrekken. In elk geval was er een heleboel nodig van míjn kant om alles goed te laten komen. En dat kon ik niet aan. Tenminste, niet nu. Ik wilde vrede met Leonardo, voor hij wegging. Want als hij wegging zonder dat het een beetje, slechts een heel klein beetje goed was, zou Veronica me vermoorden. Waarschijnlijk zou ze me villen, grillen op een laag vuurtje en levend opeten. Daar zag ik haar wel voor aan. Een schuldgevoel trok over me. Zo mocht ik niet over haar denken. Het was Veronica, het was NIET mijn moeder, nooit geweest ook.

162RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:01 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Tussen het spelen keek ik haar aan en glimlachde even. Aan het einde maakte ik het af met een snelheid en eindigde op de Hi-Hat. Ik legde de stokken weer terug in de doos en keek Hope aan. ''En?''



Hi-Hat is die ene goude ronde dingen ik wete niet hoe je het moet uitleggen HAHA.

163RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:01 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Ik ben geschorst' Leonardo keek naar Veronica. 'Voor een paar dagen..' Hij streelde Veronica haar haar. 'Je red het wel.. die Bill is een aardige jongen, en Riley en Claire en Hope en iedereen is hier nog' Hij keek peinzend 'Niet huilen, voordat je het weet ben ik weer terug.. Ik blijf hier in de buurt van de school, ik ga niet terug naar Texas voor die paar dagen' Hij probeerde te glimlachen maar dat wilde niet echt lukken.

164RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:02 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik kijk hem verschrikt aan. 'Ik wil weten waarom je nouja waarom dit alles is gebeurd?' zeg ik. Misschien ga ik hier wel weg, dan mag Hope wel gelijk mijn geld voor het college hebben. 'En wat er met Veronica is, want volgensmij vind je haar leuker dan mij. En bovendien, volgensmij vind je me geeneens leuk.' zeg ik. Ik kijk verdrietig en wanhopig van hem weg. Ik moet dit allemaal niet geloven, nou ik mocht dit allemaal niet geloven. Maar als ik in Josh zijn oprechte gezicht kijk kan ik hem zo geloven, zijn schattige, lieve gezicht. Ik kan het hem vergeten, dat zeker, maar ik wil dan eerst weten wat er gebeurd is. En of ik dat weer kan vergeven, dat is de vraag.

165RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:04 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

'Het was geweldig. Echt waar. Niet te geloven. Ik zou het je niet na kunnen doen.', zei ze met een glimlach op haar gezicht. Even bloosde ze iets, maar ze stond op en keek even door het raam naar buiten. 'Kun je nog meer spelen?', vroeg ze hem terwijl ze zich omdraaide en hem aankeek.

166RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:06 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Oh oke, mag je wel het terrein op?' Vroeg Veronica en kalmeerde weer wat. 'Moet ik je 's ochtend, 's middags en 's avonds eten brengen? Waar ga je slapen?' Vroeg ze en nam zijn gezicht tussen zijn handen. 'Wat zal er gebeuren als ik Josh bijna vermoord maar net niet helemaal, of per ongeluk vermoord?' Vroeg ze en keek in zijn ogen. 'Weet je zeker dat alles goed komt?'

167RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:06 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

''Bedankt, ik had echt niet gedacht dat ik het nog kon na al die jaren.'' zeg ik en klap het kistje dicht. ''Hoe bedoel je meer?'' zeg ik en kijk haar aan.



Kort stuk. :\

168RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:10 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Hoeft niet, ik neem een hotel hier in de buurt..' Er gleed een glimlach over zijn gezicht 'Jij vermoord Josh niet Veronica, niet voordat ik dat doe..' Zijn glimlach gleed weer van zijn gezicht 'Alles komt goed, ik zal zo vaak mogelijk het terrein op komen stormen, al mag dat niet.. lukt me wel' Hij probeerde haar gerust te stellen, maar zelf wist hij het niet of hij terug zou komen. Hij was in de war, en met Josh als kamer genoot zou dat niet zo fijn zijn.

169RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:11 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Bons klap bam. Die komt hard aan. 'Ik.. verliefd op Vero.. Riley ik hoef toch niet te denken dat jij denkt wat ik denk dat jij denkt, of wel?' Ondanks alles schiet ik even in de lach. Daarna trek ik mijn gezicht weer in een plooi. Een gemeende plooi, want er is niks te lachen. Een zin met te veel 'denkt' erin, daar zou ik in groep zes om lachen. Nu zijn het de zenuwen. Ik stomp mezelf even in mijn maag. 'Riley ik zou jou nooit gebruiken om daarna iets met Veronica.. gadver Riles. Ik HOU van je. Dat merk je toch? Dat zie je toch.. dat.. voel je dat dan niet?' Ik moet niet té veel gaan slijmen, dan gelooft ze me juist niet, besef ik. 'Wil je alles weten, echt alles?' vraag ik. Ondertussen zijn we zo dichtbij Leonardo en Veronica gaan liggen dat ik hun gesprek bijna kan verstaan. 'Blijf dicht bij..' hoor ik Leonardo zeggen. Daarna kijken ze onze kant even op en gaan fluisterend verder met hun gesprek. 'Josh.' Hoor ik nog net. Met een verstikkende stem uitgesproken, uitgespuugd, gekotst, ge.. Ze haten me. Ik mag dood van hen. Zeker van Veronica. Leonardo heeft haar natuurlijk verteld wat ik heb gelogen. En dat hij daarom weg moet. Maar dat klopt niet. Hij sloeg mij, hij moest weg vanwege geweld, niet van dat...

170RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:12 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

'Misschien iets anders?', vroeg ze voorzichtig. Hope nam plaats achter de piano en bleef naar Bill kijken. Het was een lieve jongen, kon drummen en was niet zo'n prater. Een goede vriend kon het zeker van Hope worden.

171RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:15 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Oke oke, ik geloof je al. Maar ik werd gewoon onzeker door alles wat er gebeurd is. Vertel maar een keer als je er aan toe bent, en dat je je wat beter voelt.' Ik kruip wat dichter tegen hem aan en druk zachtjes een kus op zijn wang. 'Ik hou ook van jou, en ik zal je blijven steunen voor die twee.' zeg ik tegen hem, en het is gemeend.

Ik moet een uurtje weg. sorry voor korte stuk dat komt daardoor!



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op di aug 23, 2011 3:17 am; in totaal 1 keer bewerkt

172RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:16 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

''Ander liedje of ander instrument?'' vroeg ik en ging naast haar zitten. ''Speel jij piano?'' zeg ik en kijk haar glimlachend aan. ''Deed m'n moeder vroeger ook altijd, als ik niet kon slapen of als ze niks te doen had.'' zeg ik en glimlach even.

173RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:18 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Nee Riley,' begin ik. 'Riley, je kunt me niet steunen. Niet voordat je alles weet. Want ik ben ook fout. Gemeen. Ik het gelogen tegen de directeur. En dat is uitgekomen. Natuurlijk is dat uitgekomen, loser die ik ben. Ik was zo kwaad op Leonardo dat het eruit floepte, maar je zal me haten, je zal me samen met Veronica braden of me in een zak verpakken en voor de trein gooien en je zal me vervloeken. Je zal de minuten vervloeken die je aan mij hebt verspild. Want..' Het moet eruit, het moet. Ik heb mezelf beloofd eerlijk te zijn tegenover Riley. En tegen de rest. 'Riles, ik heb tegen de directeur gezegd dat Leonardo aan Veronica zat. Ongewenst. Snap je? Dat is een enorme beschuldiging. En hij.. hij.. maar Leonardo..'

174RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:21 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope keek hem aan en haalde haar schouders op.'Misschien een beetje, niet overdreven goed.' Voorzichtig liet ze haar vingers over de toetsen van de piano glijden en al gauw speelde ze het nummer dat ze uit haar hoofd kende. Ze speelde "Because I love you" van Yiruma. Dit speelde ze vaak voor haar vader. Als hij het even moeilijk had.

175RPG ~ Glorious High - Pagina 7 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 3:22 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'OKe, oke.' Zei Veronica en haalde diep adem. 'Waarom zou hij zo iets gezegd hebben?' Vroeg ze en leunde tegen hem aan. 'Waarom schreeuwde hij naar me? Waarom zakte hij zo in eens in elkaar?' Vroeg ze zich hardop af, niet rekenend op een antwoord van iemand. Want alleen Josh zou een antwoord op de vragen hebben en ze wilde hem even niet spreken.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 28]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 17 ... 28  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum