Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 28]

26 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 7:52 am

claire grijnsde en zei toen:'Jullie draaiden alleen maar de hele tijd om elkaar heen, maar ik vond het wel schattig.. Ik denk dat jullie echt goed bij elkaar passen."Ze dacht even na over de vraag of zij nog leuke jongens had gezien, maar daarop moest ze helaas haar hoofd schudden. Ze was niet het type meisje dat meteen verliefd werd, tenzij ze echt een hele leuke jongen had ontmoet. en dat was hier nog niet echt gebeurd. Ze wilde haar knik, kracht bij zetten door het uit te leggen, maar toen hoorde ze iemand heel hard gillen. En de stem die om hulp schreeuwde, leek verdacht veel op dit van veronica.

Profiel bekijken

27 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:12 am

Ik glimlach even naar haar en zeg 'Ik weet niet wat me bezield hoor, maar ik ben gewoon snel verliefd geworden...' Als ik een gil hoor draai ik me om naar het geluid, het lijkt alsof het Veronica is. Gelijk sta ik op en zeg 'Kom we gaan kijken.' Ik trek haar mee naar de plek en zie daar Josh, op de grond. Ik duik gelijk ook op de grond en begin hem heen en weer te schudden.

Ben kortaf door iPod!

Profiel bekijken

28 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:15 am

Claire was heel even verstijfd door de gil van Veronica, maar toen ze door Riley werd meegetrokken was ze meteen weer bij de les. Ze rende achter haar aan en toen ze het rode haar van Veronica zag merkte ze ook Josh zijn krullende haar op. Hij lag op de grond. Riley schoot meteen in paniek en ze pakte haar schouders vast. "Riley rustig, het komt allemaal goed. Ik denk dat hij is flauwgevallen?" Ze merkte dat Veronica ook nog helemaal in paniek was, maar gelukkig was zij iemand die in dit soort gevallen heel rustig kon blijven. Ze haalde een keer diep adem en knielde toen naast Josh neer. "Josh kun je ons horen?" En als hij daarop niet zo reageren, zouden ze een leraar moeten halen. Claire had dan weer net geen EHBO gehad.

Profiel bekijken

29 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:26 am

Veronica was tegen de muur aan gaan zitten en trilde over haar hele lijf heen. Ze had haar armen om zich heen geslagen en keek naar Riley en Claire. 'Is hij dood? Lijd hij aan iets? Is hij gewond?' Begon ze als een bezetene te vragen tussen haar snelle ademhalingen door. Ze vond het niet leuk, ze kon de situatie niet beheersen, ze wist niet wat ze moest doen. Straks ging hij dood omdat ze niets zou kunnen doen. Dan was ze een moordenaar.

Ik hou van drama. Goede, drama. Goede drama van ervaren rpgers.

Profiel bekijken

30 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:28 am

Claire schudde haar hoofd naar de bijna hysterische Veronica en ze liep naar haar toe. Veronica was er misschien nog wel slechter aan toe dan Josh. Ze sloeg haar arm om haar heen en zei:'Nee Veronica, hij is niet dood, hij is alleen bewusteloos, flauwgevallen, daar kan jij niets aan doen, haal eens diep adem?" Want ze zat er niet op te wachten een hyperventilerende Veronica te moeten ondersteunen. Josh had nu hun hulp nodig. Ze zag een leraar lopen en begon heftig naar hem te zwaaien. Maar hij zag me niet, want een ongelooflijk stomme leraar om de paniek hier niet te zien. Ze zouden die vent moeten ontslaan.

Laatst aangepast door Claire op ma aug 22, 2011 8:32 am; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

31 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:29 am

Ze was het. Ik draaide me om, keek haar aan en het leek alsof er iets tegen mijn hart stootte. Een steen, een mes, erin? Ik greep naar mijn hart en tegelijkertijd kromp ik ineen. Het kon niet, het kon niet, maar het was zo. Ik dag de afdrukken op haar arm, de donkere vlekken eromheen. Mijn moeder keek me aan. Ze keek me met een vreemde blik aan. Toen nam ze haar vel tussen haar handen en wreef het samen. Wreed. Herkenbaar. Ik voelde nog net hoe mijn hoofd de deurpost raakte, hoe ik met mijn armen graaide naar steun, greep me vast aan het laatste randje realiteit, maar ik was te slap. Het volgende moment hoorde ik gekrijs. Ik deed mijn ogen open maar zag alleen maar zwart. Zwart, en vlekken. Ik voelde niks, behalve de stormvloed aan tranen die over mijn gezicht stroomden. Ik probeerde omhoog te komen, maar ik was er niet meer. Alleen mijn hart en mijn tranen. Eenzaam. Verloren.

Profiel bekijken

32 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:31 am

Claire Claire er moet nog geen leraar aankomen, eerst moet er ruzie komen, we hebben een plan bedacht ;-D

Profiel bekijken

33 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:31 am

Josh McDouglas schreef:Claire Claire er moet nog geen leraar aankomen, eerst moet er ruzie komen, we hebben een plan bedacht ;-D
Haha oke DX

Profiel bekijken

34 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:33 am

Ik schud nog steeds Josh heen en weer. Ik bijt op mijn lip en voel de eerste tranen over mijn wangen lopen. 'Wil iemand een leraar halen?' vraag ik snikkend. Ik voel mijn hart in stukken breken. Wat als, wat als. Blijft er door mijn hoofd spoken. Ik voel even aan zijn pols. 'Ik voel zijn hartslag nog.' zeg ik opgelucht.

Idd ik ook, sorry voor korte stkjes maar op iPod typen is iri!

Profiel bekijken

35 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:34 am

Er moet nog geen leraar komen, er moet eerst ruzie!!! Met leonardo.

Profiel bekijken

36 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:35 am

Josh McDouglas schreef:Er moet nog geen leraar komen, er moet eerst ruzie!!! Met leonardo.

sorry zoek t niet te veranderen maar dat zei ik dus niet.

Profiel bekijken

37 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:35 am

Josh McDouglas schreef:Er moet nog geen leraar komen, er moet eerst ruzie!!! Met leonardo.
Haha mag ik het plan weten? Of moet ik maar gewoon afwachten?

Profiel bekijken

38 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:35 am

Verklap het nou niet.
Schiet op Leo. Ik wi leen Fight.

Profiel bekijken

39 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:38 am

En nu zit ik net op m'n iPod want ik moest van de Comp. En het typen is zo kut Sad

Profiel bekijken

40 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:38 am

Claire schreef:

AFWACHTEN cheers

Profiel bekijken

41 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:38 am

'Ja, dat is-' Wilde Leonardo zeggen tegen Hope. Toen hoorde hij gegil, en vreselijk bekende stem die om hulp riep. Paniek. Angst. Verbazing. Alles ging toen zo snel, hij sprong overeind en rende het gebouw binnen. 'Wat is -' Weer maakte hij zijn zin niet af en zijn adem stokte. 'Veronica..? wat is er aan de hand' Met een verstikte stem keek hij hoe ze weer terug viel net als s'middags. Toen zag hij Josh. Hij lag tegen de muur aan met een verwrongen gezicht, Leonardo zijn gezicht werd bleek. Hij begreep het niet, wat was er aan de hand?

Profiel bekijken

42 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:39 am

Josh McDouglas schreef:
Claire schreef:

AFWACHTEN cheers
Tuurlijk affraid

Profiel bekijken

43 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:41 am

Claire zat naast de trillende Veronica waar ze geen reactie uit kon krijgen en die ze ook niet rustig kon maken. Ze wist niet wat ze moest doen en nu begon ze toch wel aardig in paniek te raken. Ze was opgelucht toen Leonardo de kamer in kwam lopen en vroeg wat er aan de hand was. "Leo, oh goddank, Josh is flauwgevallen, en Veronica is in Shock ofzo? Ik heb geen idee wat ik moet doen."Ze keek hem geschrokken aan en bracht er toen met een heel klein stemmentje uit:'Help?"

Profiel bekijken

44 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:42 am

Veronica begon te brabbelen over in elkaar stortende mensen en dood en van alles. Zelfs dingen die er niets mee te maken hadden. Ze greep zich aan Claire vast. 'Kan ik niet.' Piepte ze en ging door met Hyper ventileren. 'Het is al mijn schuld.' Jammerde ze en schokte over haar hele lichaam van het huilen. Ze had beter op Josh moeten letten. Ze had aan hem moeten zien dat er iets niet klopte. Ze zette haar nagels in haar zij, hopen dat niemand het zou merken. Het kalmeerde haar. De pijn was verdovend. Net als de mist van vanmiddag. Ze begon langzamer te ademen.

Profiel bekijken

45 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:43 am

Op een gegeven moment stromen de tranen over mijn wangen. Het doet me zo veel pijn en verdriet. Even spookt het idee in mijn hoofd om net zoals sneeuwitje te doen. Gewoon een kus, dat lost alles op. Dus dan druk ik mijn lippen heel zachtjes op zijn lippen. Niks, helemaal niks. Klote sprookje, kut fabel. Ik besef het opnieuw, ik merk geeneens dat Leonardo binnen komt. Het is hartverscheurend, het doet pijn.

Profiel bekijken

46 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:44 am

Ik kronkelde. De angst sloeg me om het hart. Dit kon niet, bedacht ik in één helder moment. Iedereen zag me. Toen werd het weer donker. Ik hoorde Veronica hijgen, ik hoorde Leonardo. Veronica? Maar.. mijn moeder? Ik zakte weer weg. Het was net zo'n eindeloze droom. Waar je nooit uit lijkt te komen. Ik voelde dat ik trilde en beefde. Ik probeerde mijn hand aan te spannen maar op dat moment zag gingen mijn ogen open en zag ik haar weer. Vero.. mijn moeder. Het was het laatste moment en ik gilde zoals ik zelfs toen niet gegild had zo hard. Ik kon het niet. Ik kreeg het koud maar kon me niet bevrijden. Het was als een klamboe die iemand te dicht om je heen had gewikkeld. Of een slaapzak die voor de grap was dichtgeritst. In alle kracht die ik kon opbrengen tilde ik mezelf op één arm, en daarna was het klaar. Ik zakte terug en kwam huilend terug in de realiteit.

Profiel bekijken

47 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:46 am

Leonardo hoorde Claire niet eens, zijn oren klonk een vage suis. 'Heeft iemand je pijn gedaan?' Mompelde hij tegen Veronica en hij schudde aan haar schouders. 'Zeg het me' Drong hij erop aan. Hij kneep in haar schouders, Josh was niet bij bewustzijn.. of toch ? in ieder geval niet in staat om te praten. 'Vertel.. wat er gebeurt is Veronica' Hij beet verwoest op zijn tanden. Spreek dan, galmde het in zijn hoofd. Hij moest weten wat er was gebeurt.

Profiel bekijken

48 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:48 am

'ZIJN OGEN ZIJN OPEN JONGENS KIJK.' roep ik zo hard als ik kan. Als hij begint te huilen geef ik hem nog snel een knuffel. Nu kijk ik eindelijk achter me, ik zie drie mensen, waarvan ik helemaal was vergeten dat ze er waren, het was weer Josh en ik, en niemand anders.

Ik wordt gek van mijn iPod!

Profiel bekijken

49 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:49 am

Claire voelde de sterke handen van Veronica in haar armen, maar gaf er verder geen aandacht aan. Ze hoorde Josh zijn paniekerige ademhaling en die van Riley werd er niet beter op. Claire was dan wel altijd rustig op dit soort momenten, maar hier kreeg ze het toch een beetje benauwd van. Leonardo had de zorg om Veronica op zich genomen en daar was Claire blij om. Die twee kenden elkaar veel beter dan dat zij en Veronica elkaar kenden, Veronica had nu Leo nodig en niet haar. Ze merkte dat haar handen trilden maar knielde bij Josh neer. "Riley het komt goed oké?" Ik legde een hand op Josh zijn schouder en vroeg nog een keer of hij ons kon horen. Maar ik kreeg nog steeds geen reactie. Toen vlogen zijn ogen open en zuchtte ze opgelucht.

Profiel bekijken

50 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 8:50 am

'J... Josh.' Mompelde Veronica terwijl ze haar hoofd naar achter gooide en haar adem weer op een normaal tempo kwam. Ze snikte nog een beetje door en haalde haar nagels weg. Ze kromp weer in een. Ze wilde slapen, alleen maar slapen. Veronica kon zich niet voorstellen dat er ooit een dag voor haar was geweest die zo vermoeiend was. Maar huilen was vermoeiend. Het was alsof elke traan iets van je energie weg nam.

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 28]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Volgende

Permissies van dit forum: