Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 28]

76 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 10:11 pm

Cath schudde met haar hoofd 'oke dan gaan we toch even naar het park tegenover de school'zei ze blij, maar eigenlijk wou ze het liefst kennis maken met de mensen hier want ze had daar nog niet echt tijd voor gehad maar goed.Ze voelde haar mobiel in haar broekzak trillen ze keek met een verbaasd gezicht naar haar broekzak en pakte haar mobiel er uit. Ze klikte op het groene knopje en luisterde naar een paniekerige stem van haar moeder, ze rolde even met haar ogen 'ook hallo mam' zei ze. Ze had er niks van verstaan wat haar moeder zei alleen dit had ze gehoord papa,ziek,auto en dat was het. 'mam kun je het even herhalen'vroeg ze en luisterde naar het verhaal even bleef ze stil haar vader had een ongeluk gehad op de snelweg een dronken meneer was tegen haar vaders auto aan geknald 'waar is hij nu?' vroeg ze wanhopig 'in het ziekenhuis?' vroeg ze, dat was dan best snel 'nee ik kan nu niet komen' zei ze 'omdat het hier één en al drama is' zei ze 'dag mam ik kom morgen misschien wel even' zei ze en hing op. 'Dat was mijn moeder' zei ze vlug ze wou er liever niet over praten, ze wou er andere mensen niet mee lastig vallen daarom vertelde ze bijna nooit over haar privé leven. Ze zakte in elkaar op het gras en besefte nu pas wat er nou echt was gebeurd. 'Ik ga even naar mijn kamer ik zie je zo wel' zei ze met een tril stem en stond op en rende naar het meiden gebouw. Toen ze in haar kamer was liet ze zich vallen op haar bed en barste in tranen uit, haar vader haalde het vast wel hij was super gezond en liet zich echt niet valen door een botsing.

Profiel bekijken

77 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 10:15 pm

Hope wilde weten wat er gebeurt was met Leonardo en Josh. Even keek ze om zich heen, zoekend naar Leonardo of Josh. Verderop zag ze Leonardo rennen en ook Hope rende. Ze rende naar hem toe en pakte hem bij zijn schouder beet. 'Zou je me misschien kunnen vertellen wat er allemaal gebeurde. Het schreeuwen, jouw vuist die het gezicht van Josh raakte?', vroeg ze hem trillende stem. Tranen stonden alweer in haar ogen, maar ze moest en zal het weten.

Profiel bekijken

78 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 10:22 pm

De plastics zijn verzonnen mensen haha

Profiel bekijken

79 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 10:30 pm

Oke ik dacht al want Cath heeft blond haar en ik wil geen plastic zijn. En de plastics dat komt toch uit de film Mean girls?!

Profiel bekijken

80 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 10:55 pm

Neeee joh!
Riley heeft ook blond haar maar dat zijn de 'hoertjes' van de school zeg maar Smile

Ja klopt daarvan hebben we dat, dat had Josh verzonnen!

Profiel bekijken

81 Re: RPG ~ Glorious High op ma aug 22, 2011 11:07 pm

Veronica had al die tijd op het gras gezeten. Wat was en gebeurt? Hoe kwam het dat de mooie tijd in een keer was om geslagen? Ze beet op haar lip en veegde haar tranen weg. Was het de perfectie van de school die iedereen tot waanzin dreef. Ooh, dat zou een mooi verhaal geweest zijn. Maar ze wist dat, dat niet zo was. Ze had haar ellende nodig om dingen leuk te houden, anders werd ze helemaal kriebelig, maar zo erg hoefde het toch ook niet. Ze wist dat ze veel te veel lol had gehad om het nodig te hebben. Als dingen saai werden had ze het nodig, niet nu het was niet saai. Ze beet op haar lip en wiegde zachtjes heen en weer. Misschien was het een mix van dingen. Maar om alles uit te zoeken had ze Josh nodig en ze wist dat ze de komende tijd niet met hem wilde, of zelfs durfde te praten. Ze wilde even met niemand praten. Ze was moe, ze wilde slapen. Als ze wakker werd zou alles vast beter zijn.

Het onweer hier. Alweer. Lovely.

Profiel bekijken

82 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:01 am

'Ga weg Hope' Bromde Leonardo en hij rukte zich los. 'Ik heb geen zin om te praten' Het was de waarheid, hij wilde tegen niemand praten. Later misschien, maar niet nu. Hij keek haar verwoed aan en zag toen de tranen in haar ogen. 'Shit, heb ik je laten huilen? het spijt me Hope..' Hij voelde zich gelijk schuldig. Alsof Hope er wat aan kon doen dat hij geschorst was. 'Ik heb gewoon geen zin om alles nu uit te leggen, sorry..' Hij liep weg en ging op een bankje zitten. Hij keek naar zijn inmiddels blauw hand. Autsj.

Laatst aangepast door Leonardo McHalen op di aug 23, 2011 12:09 am; in totaal 3 keer bewerkt

Profiel bekijken

83 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:08 am

Hope liep achter hem aan en keek naar hem."Ik ga weg. Het geld is niet nodig...", Hope haalde voorzichtig een hand op zijn wang en ging door haar knieën. "Als je het me ooit uit gaat leggen, dan ben ik altijd te bereiken.", fluisterde ze zacht. Hope drukte een kus op zijn wang en liep naar het meidengebouw. Ze moest haar spullen pakken, dan kon ze naar haar ouders, het geld terughalen. Duidelijk maken dat het niet zo kon, dat ze het geld op een andere manier maar moesten hebben.

Profiel bekijken

84 . op di aug 23, 2011 12:11 am

Oké,ik heb heel veel gemist. Samenvatting? :$

Profiel bekijken

85 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:13 am

Hij sloot zijn ogen toen haar lippen zijn wang aanraakte. Ze voelde verbazend koel aan 'Hope.. nee..' Leonardo wilde haar tegen houden. Hij wilde het voor haar betalen, hij wilde dat ze bleef. Maar zijn benen bewogen niet mee. Ze voelde aan als cement, en hij haalde diep adem. Hij leunde achterover en sloot zijn ogen weer. Hoe had Josh dit kunnen doen ? Hij had eerst Veronica van streek gemaakt. Hij raakte er weer boos over toen hij erover nadacht. En toen had hij gezegd dat hij Veronica.. had aangeraakt, tegen haar wil in. Walgend over de leugen spuugde Leonardo op de grond. Wat nou vriend.

Profiel bekijken

86 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:21 am

Bill Drake Stone. schreef:Oké,ik heb heel veel gemist. Samenvatting? :$
Wat heb je allemaal gemist?

Profiel bekijken

87 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:21 am

1001 berichten YAAAY

Profiel bekijken

88 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:22 am

Veronica Mary Kingston schreef:

Geen idee, jullie zijn blijkbaar buiten? Dan doe k ook wel dat mijn personage ook naar buiten komt haha.

Profiel bekijken

89 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:26 am

Bill Drake Stone. schreef:
Veronica Mary Kingston schreef:

Geen idee, jullie zijn blijkbaar buiten? Dan doe k ook wel dat mijn personage ook naar buiten komt haha.

Jup.

Profiel bekijken

90 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:29 am

Hope had een aantal van haar spullen gepakt en ze stapte naar buiten. Het verbaasde haar dat ze Leonardo gewoon een kus op zijn wang gaf. Nu moest ze wachten op haar taxi. Die zou haar brengen, natuurlijk hoopte ze dat er iemand meekwam. Maar ze wist zeker dat er niemand mee ging. Ze zou voor een paar uur weg gaan... al had ze dat niet gezegd.

Profiel bekijken

91 RE: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:33 am

met mijn rugtas over mijn schouder heen geslagen loop ik naar buiten. De zon scheen recht in m'n gezicht. Ik loop verder de plein op en kijk even om me heen. De meeste mensen waren buiten, ook de mensen die ik ken. Ik haal een wenkbrauw op als ik Veronica in het gras zie zitten. Even twijfel ik af ik naar haar toe moet gaan, want ze ziet er bepaald niet vrolijk uit. Ik bijt even op me lip en loop richting haar toe. Ik beweeg met mijn hand voor haar gezicht. ''Alles oke?'' zeg ik en grijns even.

Profiel bekijken

92 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:36 am

Veronica blies de adem die zat in gehouden uit en en schudde haar hoofd. 'Bijna.' Zei ze en ging in het gras liggen. 'Kom bij me zitten. Alles komt wel weer goed. Het heeft tijd nodig.' Zei ze niet wetend dat Leonardo was geschorst en dat de ruzie tussen Leonardo en Josh groter werd. 'Alles is alleen een beetje raar.' Zei ze op een kalme toon. 'En ik ben moe.' Zei ze en sloeg haar armen om hem heen. 'Ik heb ook het idee dat ik een beetje dronken ben. Als je je zo voelt als je dronken bent.' Zei ze met een zwakke glimlach.

Profiel bekijken

93 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:36 am

Ik zat als verdoofd op het plastic kuipstoeltje. Taakstraf? Schorsing? 'Meneer,'begon ik weer. Maar hij schudde zijn hoofd. Het gesprek was afgelopen. Met mijn hart in mijn keel strompelde ik naar buiten. Daar was Riley. Riley die me waarschijnlijk nooit meer onder ogen wilde komen. Ik zag Leonardo weglopen en Hope. En nog een paar. Eigenlijk was het een waas waar de hoofden een beetje uitkwamen. Ik veegde mijn ogen af toen ik merkte dat mijn hele gezicht nat was. Hoe zou ik ooit nog met Leonardo op één kamer kunnen slapen? Zou ik dat kunnen? Schorsing. Voor hoelang? Toen besefte ik dat ik medelijden had met hem. Hij had er niks aan kunnen doen. Hij had Veronica beschermd. Hij had enkel gedacht dat ik.. dat ik Veronica pijn had gedaan. Ik had haar van streek gemaakt, uiteindelijk. En zij mij. We staken elkaar aan. Had ik haar pijn gedaan? Ik wilde met iedereen praten, uitleggen, maar tegelijkertijd wist ik dat niemand nog een woord tegen me zou spreken. Nooit. Ik zou een buitenstaander worden omdat niemand het vuur in mijn ogen en de pijn in mijn hart had begrepen. Ik zou verstoten worden en dan zou ik nog liever bij mijn vader wonen, de plek waar alle herinneringen vers waren. Ik boog mijn hoofd, niet bang om nog een klap te krijgen, of nog meer speeksel in mijn gezicht, maar om iemand onder ogen te komen. Het kon niet.

Profiel bekijken

94 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:41 am

De schorsing van Leonardo komt eerlijk gezegd goed uit, ik ga morgen namelijk voor een week op vakantie al zal ik daar misschien wel internet hebben maar niet altijd.

Leonardo viste zijn oortjes uit zijn broekzak en deed zijn Ipod aan. Piano muziek. Het maakte hem rustiger terwijl hij zacht zijn vingers bewoog. Het was niet gebroken, misschien wat gekneusd. Ergens moest Leonardo lachen, welke sukkel sloeg er nou zo hard tegen een boom dat hij zijn hand kneusde. Hij keek over het veld. Hij zag rood haar, Veronica. En die nieuwe jongen. Hij wilde niet naar ze toe, hij had er totaal geen zin in om dingen uit te gaan leggen. Om te praten. Daarom keek hij een beetje zwijgend toe terwijl zijn pianomuziek in zijn oren speelde.

Profiel bekijken

95 RE: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:42 am

Ik plof zachtjes naast haar neer op de gras. ''Hoezo bijna?'' zeg ik en kijk haar aan. ''Als je het niet wilt vertellen, hoeft het niet. Ik heb tijd.'' zeg ik en kijk dan weer naar het gras. Ik was nooit echt zo'n prater, liever was ik stil en luisterde ik naar diegene waarmee ik praat. Ik kijk even naar de lucht, waar de zon scheen, en kijk dan weer naar Veronica. ''Wil je liever alleen zijn?''

Profiel bekijken

96 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:43 am

Een hele week? Nein mann :'(

Profiel bekijken

97 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:45 am

De taxi arriveerde, maar Hope kon het niet. Ze kon niet weggaan. Ze had het idee dat ze moest gaan helpen, de ruzie oplossen. Met een simpel handgebaar stuurde ze de taxi weer weg. Haar tas liet ze staan en ze liep naar Josh toe. Ze ging voor hem staan en pakte hem bij zijn armen vast. 'Zou jij me misschien uit kunnen leggen wat er allemaal gebeurde?', vroeg ze hem voorzichtig.

Profiel bekijken

98 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:45 am

Veronica schudde haar hoofd. 'Nee liever niet.' Zei ze en wist niet of ze het hem moest vertellen of niet. 'Ik wil er niet over praten. Het is raar. Ik heb er nog nooit met iemand over gesproken die me niet dwingt.' Zei ze en grinnikte. 'Maar Josh heeft Leo geslagen en toen verdween Leo en toen kwam jij.' Zei ze en liet er een hele hoop uit. Ze wist niet meer precies wat er gebeurt was. 'Welke vakken heb jij?' Vroeg ze om er over heen te praten.

Profiel bekijken

99 RE: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:49 am

Ik glimlach even. ''Het maakt niet uit, ik heb geduld.'' zeg ik en haal een hand door m'n haar. In m'n ooghoek zag ik iemand naar buiten lopen. Ik keek even goed, en ja, het was Leonardo. Ik kijk naar Veronica. ''Hij is terug.'' zeg ik en sla m'n rugtas over mijn schouder. ''Je kunt het beste met hem praten.'' zeg ik en sta op. Ik loop naar een bankje aan de andere kant van de plein en ga erop zitten.

Profiel bekijken

100 Re: RPG ~ Glorious High op di aug 23, 2011 12:49 am

Leonardo McHalen schreef:De schorsing van Leonardo komt eerlijk gezegd goed uit, ik ga morgen namelijk voor een week op vakantie al zal ik daar misschien wel internet hebben maar niet altijd.

HOW DARE YOU! D:Leaving Us Allone like that.

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 28]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Volgende

Permissies van dit forum: