Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Riley Lee Mindervolt

+2
Admin
Riley Lee Mindervolt
6 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Riley Lee Mindervolt Empty Riley Lee Mindervolt wo aug 10, 2011 4:29 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Volledige Naam: Riley Lee Mindervolt
Geboorte datum: 09/04/1994 (17 jaartjes oud dus.)
geslacht: Vrouw
geboorteplaats: Brighton, Engeland.
5 Goede punten van je:
Spontaan, aardig, heel erg zorgzaam, eerlijk en betrouwbaar.
5 slechte punten van je: Ongeduldig, als je haar niet kent kan ze soms irritant uit de hoek komen, kan snel kwaad zijn, haat school (of je dit slecht vind moet je zelf weten) en praat in haar slaap.
7 Hoofdvakken (vakken als gym, nederlands en engels zijn verplicht): gym, Nederlands, Engels, Frans, handvaardigheid, fotografie en kunst.
schoolclub: geen
Gsm naam: mental THEO


Nog even plaatje wacht.



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op za aug 13, 2011 6:44 am; in totaal 3 keer bewerkt

2Riley Lee Mindervolt Empty een paar vragen wo aug 10, 2011 4:35 am

Admin

Admin
Admin

Ik heb een paar vragen heb je de regls eerst gelezen voordat je dit invulde en je account aan maakte want daar stond duidelijk in dat je account naam degene van je personage moest zijn?

https://glorioushigh.actieforum.com

3Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt wo aug 10, 2011 5:46 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Admin schreef:Ik heb een paar vragen heb je de regls eerst gelezen voordat je dit invulde en je account aan maakte want daar stond duidelijk in dat je account naam degene van je personage moest zijn?

Ja maar toen had ik het al aangemaakt Embarassed En hoe kan je een plaatje toevoegen? Embarassed

4Riley Lee Mindervolt Empty kamer nummer wo aug 10, 2011 6:01 am

Admin

Admin
Admin

geeft niet.

welkom op Glorious High,

je hebt kamer nummer 103, je kamergenoot is nog niet bekend zodra dat wel zo is ontvangt je bericht.

Groet admin.

https://glorioushigh.actieforum.com

5Riley Lee Mindervolt Empty Kamer genoot do aug 11, 2011 1:32 am

Admin

Admin
Admin

Hallo,

Je kamer genoot is bekend: Casey, als je dit wilt veranderen hoor ik het graag.

Admin.

https://glorioushigh.actieforum.com

6Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 6:48 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Jij doet tenminste leuke vakken, veel mensen gaan natuurkunde, wiskunde, scheikunde, biologie en omigod nog veel meer van die enge vakken doen. cat

7Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 6:50 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Jij doet tenminste leuke vakken, veel mensen gaan natuurkunde, wiskunde, scheikunde, biologie en omigod nog veel meer van die enge vakken doen. cat

Omygosh dat krijg ik genoeg op school nu ik natuur (ik ben gek ik weet het) ga doen. Gaan we dan maar dit hier vol spammen hahaha?

8Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 6:53 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Jij doet tenminste leuke vakken, veel mensen gaan natuurkunde, wiskunde, scheikunde, biologie en omigod nog veel meer van die enge vakken doen. cat

Omygosh dat krijg ik genoeg op school nu ik natuur (ik ben gek ik weet het) ga doen. Gaan we dan maar dit hier vol spammen hahaha?

Jaa doe maar, anders blijf je zo achter. Terwijl je wel meespamt bij Leo en mij Shocked

@OMIGODOMIGOD ga jij natuur doen?

9Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 6:56 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Jij doet tenminste leuke vakken, veel mensen gaan natuurkunde, wiskunde, scheikunde, biologie en omigod nog veel meer van die enge vakken doen. cat

Omygosh dat krijg ik genoeg op school nu ik natuur (ik ben gek ik weet het) ga doen. Gaan we dan maar dit hier vol spammen hahaha?

Jaa doe maar, anders blijf je zo achter. Terwijl je wel meespamt bij Leo en mij Shocked

@OMIGODOMIGOD ga jij natuur doen?

Ja dûûh daarom beginnen we HIER Very Happy

@JA IK BEN ZO DOM, ik heb nu de boeken doorgelezen en ik heb zo veel spijt maar oke. No way back.

10Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 6:58 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Jij doet tenminste leuke vakken, veel mensen gaan natuurkunde, wiskunde, scheikunde, biologie en omigod nog veel meer van die enge vakken doen. cat

Omygosh dat krijg ik genoeg op school nu ik natuur (ik ben gek ik weet het) ga doen. Gaan we dan maar dit hier vol spammen hahaha?

Jaa doe maar, anders blijf je zo achter. Terwijl je wel meespamt bij Leo en mij Shocked

@OMIGODOMIGOD ga jij natuur doen?

Ja dûûh daarom beginnen we HIER Very Happy

@JA IK BEN ZO DOM, ik heb nu de boeken doorgelezen en ik heb zo veel spijt maar oke. No way back.

AAWW OEH ik heb echt medelijden met je omy.
Ik ga wss Cultuur en Maatschappij doen, maar okee, ik ga naar de derde.

11Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 6:59 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Jij doet tenminste leuke vakken, veel mensen gaan natuurkunde, wiskunde, scheikunde, biologie en omigod nog veel meer van die enge vakken doen. cat

Omygosh dat krijg ik genoeg op school nu ik natuur (ik ben gek ik weet het) ga doen. Gaan we dan maar dit hier vol spammen hahaha?

Jaa doe maar, anders blijf je zo achter. Terwijl je wel meespamt bij Leo en mij Shocked

@OMIGODOMIGOD ga jij natuur doen?

Ja dûûh daarom beginnen we HIER Very Happy

@JA IK BEN ZO DOM, ik heb nu de boeken doorgelezen en ik heb zo veel spijt maar oke. No way back.

AAWW OEH ik heb echt medelijden met je omy.
Ik ga wss Cultuur en Maatschappij doen, maar okee, ik ga naar de derde.

vwo? Hahaha misschien heb ik dan wel tips voor je voor antwoordenboekjes enzo! Ja snap ik heb ik ook voor mezelf haha. Ik noem jou Nono oke? Razz

12Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:00 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Jij doet tenminste leuke vakken, veel mensen gaan natuurkunde, wiskunde, scheikunde, biologie en omigod nog veel meer van die enge vakken doen. cat

Omygosh dat krijg ik genoeg op school nu ik natuur (ik ben gek ik weet het) ga doen. Gaan we dan maar dit hier vol spammen hahaha?

Jaa doe maar, anders blijf je zo achter. Terwijl je wel meespamt bij Leo en mij Shocked

@OMIGODOMIGOD ga jij natuur doen?

Ja dûûh daarom beginnen we HIER Very Happy

@JA IK BEN ZO DOM, ik heb nu de boeken doorgelezen en ik heb zo veel spijt maar oke. No way back.

AAWW OEH ik heb echt medelijden met je omy.
Ik ga wss Cultuur en Maatschappij doen, maar okee, ik ga naar de derde.

vwo? Hahaha misschien heb ik dan wel tips voor je voor antwoordenboekjes enzo! Ja snap ik heb ik ook voor mezelf haha. Ik noem jou Nono oke? Razz

Jaa VWO, doe jij ook vwo dan? TOFTOFTOF <33 Jaa is goed, je kunt ook de laatste letter in een A veranderen dan heb je m'n naam Razz

13Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:02 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Jij doet tenminste leuke vakken, veel mensen gaan natuurkunde, wiskunde, scheikunde, biologie en omigod nog veel meer van die enge vakken doen. cat

Omygosh dat krijg ik genoeg op school nu ik natuur (ik ben gek ik weet het) ga doen. Gaan we dan maar dit hier vol spammen hahaha?

Jaa doe maar, anders blijf je zo achter. Terwijl je wel meespamt bij Leo en mij Shocked

@OMIGODOMIGOD ga jij natuur doen?

Ja dûûh daarom beginnen we HIER Very Happy

@JA IK BEN ZO DOM, ik heb nu de boeken doorgelezen en ik heb zo veel spijt maar oke. No way back.

AAWW OEH ik heb echt medelijden met je omy.
Ik ga wss Cultuur en Maatschappij doen, maar okee, ik ga naar de derde.

vwo? Hahaha misschien heb ik dan wel tips voor je voor antwoordenboekjes enzo! Ja snap ik heb ik ook voor mezelf haha. Ik noem jou Nono oke? Razz

Jaa VWO, doe jij ook vwo dan? TOFTOFTOF <33 Jaa is goed, je kunt ook de laatste letter in een A veranderen dan heb je m'n naam Razz

Ahaha oke ik zal wel wat voor je regelen en helpen hahaha ik heb allemaal site's! Oke nona ik ben elke:D Nu ben ik weg.

14Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:04 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Haai Elke-Riley <3
Dat zou echt facking awesome zijn, weetje. Vooral voor wiskunde haah, want daar snap ik nog minder dan een reet van. Mad

15Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:16 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Woe, ik zie dat we hier zijn begonnen met spammen? OMFG IK DOE OOK VWO. :3 ook derde klassers?

16Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:18 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik ga naar derde klas, jaa. Vwo, ja.
Vorig jaar deed ik iets kuts aangepasts en daarvoor deed ik gymnasium. Maar ik ga niet opscheppen haaha. Maar dit jaar liep ik dus achter door dat kutte en nu ga ik lekker Atheneum doen. Razz

17Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:19 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik ga naar V3D atheneum (':

18Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:20 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:Ik ga naar V3D atheneum (':

Haat jij wiskunde toevallig ook dan?

19Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:21 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik ga naar V3D atheneum (':

Haat jij wiskunde toevallig ook dan?

God gloeiende HAAT ja.

20Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:21 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

En je snapt er ook geen retespleet van?

21Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:22 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:En je snapt er ook geen retespleet van?
Noo, al stond ik er verrassend een voldoende voor, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Danku beste buurman met groot mooi handschrift ♥

22Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:24 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:En je snapt er ook geen retespleet van?
Noo, al stond ik er verrassend een voldoende voor, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Danku beste buurman met groot mooi handschrift ♥

Zo'n buurVROUW heb ik dus niet 0_0
Ik heb er de hele middelbare school nog geen één VOLDOENDE voor gehaald. Hoogste; 5,5
Ik voel me dan zóo baggerslecht he.

23Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:24 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik had buurman, we zaten jongen/meisje omdat onze klas te druk was T__T

24Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:25 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:Ik had buurman, we zaten jongen/meisje omdat onze klas te druk was T__T

Wij ook vaak, ja. Ik zat dan naast zo'n schetenlatende jongen met bilspleetbroek.

25Riley Lee Mindervolt Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:28 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik had buurman, we zaten jongen/meisje omdat onze klas te druk was T__T

Wij ook vaak, ja. Ik zat dan naast zo'n schetenlatende jongen met bilspleetbroek.

Ik zat naast me beste freund, gnagna.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum