Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

HOI. -detitelmoetlanger-

+8
Riley Lee Mindervolt
Claire
Cath Rosalinda Carsia
Josh McDouglas
Leonardo McHalen
Luca Molly Frinds
Admin
Duncan
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 23]

226HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 12:57 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Die pagina's gingen best wel snel.

227HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 1:27 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ja. What a Face

228HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 2:47 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Welk genre schrijven jullie zelf vooral veel?? Ik bedoel; fantasy, oorlog, toekomst..?
Ik schrijf vooral toekomst en verleden, eigenlijk vooral toekomst op het moment. Smile

229HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 2:55 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Welk genre schrijven jullie zelf vooral veel?? Ik bedoel; fantasy, oorlog, toekomst..?
Ik schrijf vooral toekomst en verleden, eigenlijk vooral toekomst op het moment. Smile

Hahaha nou was je ook een loner! Maar ik schrijf vooral real eigenlijk, maar ik ben eigenlijk meer dan toe aan een verandering en wil nu vooral toekomst en verleden schrijven, alleen ik heb nog niet echt tijd gehad daarvoor Wink

230HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:03 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Welk genre schrijven jullie zelf vooral veel?? Ik bedoel; fantasy, oorlog, toekomst..?
Ik schrijf vooral toekomst en verleden, eigenlijk vooral toekomst op het moment. Smile
Ik schrijf veel fantasy, maar eens in de zoveel tijd heb ik zo'n bui waarin ik meer zin heb in real life, dus nouja beetje van beiden eigenlijk.

231HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:08 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik doe soms een mengeling van fantasy en toekomst, gewoon hoe het uitkomt. Eigenlijk best weinig real life.. dat vind ik zooo saai.

232HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:10 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Ik doe soms een mengeling van fantasy en toekomst, gewoon hoe het uitkomt. Eigenlijk best weinig real life.. dat vind ik zooo saai.
Haha, daarom doe ik het ook niet altijd, maar ik heb zo mijn real life buien Very Happy

233HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:11 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Ik doe soms een mengeling van fantasy en toekomst, gewoon hoe het uitkomt. Eigenlijk best weinig real life.. dat vind ik zooo saai.
Haha, daarom doe ik het ook niet altijd, maar ik heb zo mijn real life buien Very Happy

Ik ook wel, heel soms. Maar dan worden het echt van die jankdramaverhalen haah bounce

234HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:13 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Ik doe soms een mengeling van fantasy en toekomst, gewoon hoe het uitkomt. Eigenlijk best weinig real life.. dat vind ik zooo saai.
Haha, daarom doe ik het ook niet altijd, maar ik heb zo mijn real life buien Very Happy

Same.
Eigenlijk rpg ik niet heel vaak meer, nouja ik doe het nog wel heel vaak maar ik heb besloten om me niet meer op te geven voor dingen die ik al vaker heb gedaan. Ik wil graag wat originaliteit en daarom heb ik gezorgd dat als mensen nog een jongen zoeken en het verleden/toekomst is dat ze me mailen! Smile

235HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:13 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:
Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Ik doe soms een mengeling van fantasy en toekomst, gewoon hoe het uitkomt. Eigenlijk best weinig real life.. dat vind ik zooo saai.
Haha, daarom doe ik het ook niet altijd, maar ik heb zo mijn real life buien Very Happy

Ik ook wel, heel soms. Maar dan worden het echt van die jankdramaverhalen haah bounce
Hmm, ja dat ken ik wel inderdaad...

236HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:14 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

En met toekomst schrijf ik over van die rare dingen, njah dat kan ik eigenlijk niet uitleggen haah.

237HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:15 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:En met toekomst schrijf ik over van die rare dingen, njah dat kan ik eigenlijk niet uitleggen haah.
Probeer het is? Ik ben wel benieuwd Very Happy

238HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:16 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:En met toekomst schrijf ik over van die rare dingen, njah dat kan ik eigenlijk niet uitleggen haah.
Probeer het is? Ik ben wel benieuwd Very Happy

239HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:19 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Claire schreef:
Probeer het is? Ik ben wel benieuwd Very Happy

Okee okee, haha. Uhm, het verhaal wat ik nu schrijf (of wat ik probeer te schrijven) gaat over een land/wereld/unie waarin alles zo is geregeld dat je via een chip dingen leert in plaats van school, alles is helemaal geregeld, iedereen gaat op een vaste leeftijd dood en je toekomst wordt helemaal bepaald. Dat gebeurd dus allemaal via een soort computers en robots. Maar dan komen er mensen of whatever uit het verleden (ik weet het, het is raar; maar die lezen erover in een boek; de mensen die dus mijn verhaal lezen zegmaar. ik hoop dat je het begrijpt) en die zorgen dat de stroom uitvalt en alles anders word. Dan komt er dus een heel probleem want alles gaat niet meer automatisch en mensen gaan nadenken over wat er met hen gebeurt en blabla, want dan moeten ze opeens wel naar school, keuzes maken, blabla.. haha dat klinkt echt zó saai nu.

240HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:24 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:
Claire schreef:
Probeer het is? Ik ben wel benieuwd Very Happy

Okee okee, haha. Uhm, het verhaal wat ik nu schrijf (of wat ik probeer te schrijven) gaat over een land/wereld/unie waarin alles zo is geregeld dat je via een chip dingen leert in plaats van school, alles is helemaal geregeld, iedereen gaat op een vaste leeftijd dood en je toekomst wordt helemaal bepaald. Dat gebeurd dus allemaal via een soort computers en robots. Maar dan komen er mensen of whatever uit het verleden (ik weet het, het is raar; maar die lezen erover in een boek; de mensen die dus mijn verhaal lezen zegmaar. ik hoop dat je het begrijpt) en die zorgen dat de stroom uitvalt en alles anders word. Dan komt er dus een heel probleem want alles gaat niet meer automatisch en mensen gaan nadenken over wat er met hen gebeurt en blabla, want dan moeten ze opeens wel naar school, keuzes maken, blabla.. haha dat klinkt echt zó saai nu.

Ik begrijp het denk ik? scratch Maar het ziet er best wel veelbelovend uit. En het klinkt leuk.

241HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:25 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:
Claire schreef:
Probeer het is? Ik ben wel benieuwd Very Happy

Okee okee, haha. Uhm, het verhaal wat ik nu schrijf (of wat ik probeer te schrijven) gaat over een land/wereld/unie waarin alles zo is geregeld dat je via een chip dingen leert in plaats van school, alles is helemaal geregeld, iedereen gaat op een vaste leeftijd dood en je toekomst wordt helemaal bepaald. Dat gebeurd dus allemaal via een soort computers en robots. Maar dan komen er mensen of whatever uit het verleden (ik weet het, het is raar; maar die lezen erover in een boek; de mensen die dus mijn verhaal lezen zegmaar. ik hoop dat je het begrijpt) en die zorgen dat de stroom uitvalt en alles anders word. Dan komt er dus een heel probleem want alles gaat niet meer automatisch en mensen gaan nadenken over wat er met hen gebeurt en blabla, want dan moeten ze opeens wel naar school, keuzes maken, blabla.. haha dat klinkt echt zó saai nu.

Ik begrijp het denk ik? scratch Maar het ziet er best wel veelbelovend uit. En het klinkt leuk.
Haha, dankjewel, maar ik zit wel vast No

242HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:27 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:
Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:
Claire schreef:
Probeer het is? Ik ben wel benieuwd Very Happy

Okee okee, haha. Uhm, het verhaal wat ik nu schrijf (of wat ik probeer te schrijven) gaat over een land/wereld/unie waarin alles zo is geregeld dat je via een chip dingen leert in plaats van school, alles is helemaal geregeld, iedereen gaat op een vaste leeftijd dood en je toekomst wordt helemaal bepaald. Dat gebeurd dus allemaal via een soort computers en robots. Maar dan komen er mensen of whatever uit het verleden (ik weet het, het is raar; maar die lezen erover in een boek; de mensen die dus mijn verhaal lezen zegmaar. ik hoop dat je het begrijpt) en die zorgen dat de stroom uitvalt en alles anders word. Dan komt er dus een heel probleem want alles gaat niet meer automatisch en mensen gaan nadenken over wat er met hen gebeurt en blabla, want dan moeten ze opeens wel naar school, keuzes maken, blabla.. haha dat klinkt echt zó saai nu.

Ik begrijp het denk ik? scratch Maar het ziet er best wel veelbelovend uit. En het klinkt leuk.
Haha, dankjewel, maar ik zit wel vast No
Oowhh haha, das dan wel weer wat minder, hoezo zit je vast dan?

243HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:28 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Dat verhaal lijkt me echt leuk!

244HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:29 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:Dat verhaal lijkt me echt leuk!

Echt echt? Want dan ga ik weer verder hahaa, ik heb altijd het idee dat m'n verhalen saai zijn als ik een stukkie op weg ben.

245HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:31 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Dat verhaal lijkt me echt leuk!

Echt echt? Want dan ga ik weer verder hahaa, ik heb altijd het idee dat m'n verhalen saai zijn als ik een stukkie op weg ben.

Nee het is niet saai hoor. Ik vind het best interessant.

246HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:32 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Dat verhaal lijkt me echt leuk!

Echt echt? Want dan ga ik weer verder hahaa, ik heb altijd het idee dat m'n verhalen saai zijn als ik een stukkie op weg ben.

Nee het is niet saai hoor. Ik vind het best interessant.

Dat klinkt dus saai haha, maar ik ga wel verder proberen. Ik wil zo graag een boek uitgeven ghehe.

247HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:33 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Riley Lee Mindervolt schreef:Dat verhaal lijkt me echt leuk!

Mij ook! Je moet m echt helemaal uitschrijven Very Happy

248HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:34 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

David Keith Rodriguez schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Dat verhaal lijkt me echt leuk!

Mij ook! Je moet m echt helemaal uitschrijven Very Happy
Okeej okee ik doe het voor jullie. En dan geef ik het uit op boekscout-yo en dan kopen jullie het en dan word ik beroemd omdat jullie coewl zijn. ty

249HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:37 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Dat verhaal lijkt me echt leuk!

Mij ook! Je moet m echt helemaal uitschrijven Very Happy
Okeej okee ik doe het voor jullie. En dan geef ik het uit op boekscout-yo en dan kopen jullie het en dan word ik beroemd omdat jullie coewl zijn. ty
Is goed ik ga het kopen Very Happy

250HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 10 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 3:38 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Dat verhaal lijkt me echt leuk!

Mij ook! Je moet m echt helemaal uitschrijven Very Happy
Okeej okee ik doe het voor jullie. En dan geef ik het uit op boekscout-yo en dan kopen jullie het en dan word ik beroemd omdat jullie coewl zijn. ty


Jajaja dan heb je het allemaal te danken aan ons. Moet je wel zetten: MET DANK AAN ALLE GLORIUS HIGH MENSEN. En dan alle namen. What a Face

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 23]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum