Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

HOI. -detitelmoetlanger-

+8
Riley Lee Mindervolt
Claire
Cath Rosalinda Carsia
Josh McDouglas
Leonardo McHalen
Luca Molly Frinds
Admin
Duncan
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 23]

301HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 6:19 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Owh, haah, ik wist niet dat je pleite was. Was het leuk?

302HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 6:20 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Ja hoor eerst naar mijn nichtje die woont ook in Noordwijk want ze was jarig en verder 1 avond overnacht bij mijn opa en vandaag nog even naar het strand geweest.

303HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 6:26 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Cath Rosalinda Carsia schreef:
Josh McDouglas schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:Ik ben weer thuis!!

Ik ook. Hahah, waar was je eigenlijk?

In Noordwijk aan zee, bij mijn opa.


Hee, daar ben ik ok een keer op vakantie geweest. Was echt leuk. :'D

304HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 6:26 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Cath Rosalinda Carsia schreef:Ja hoor eerst naar mijn nichtje die woont ook in Noordwijk want ze was jarig en verder 1 avond overnacht bij mijn opa en vandaag nog even naar het strand geweest.
Sounds nice <3

305HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 6:41 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

David Keith Rodriguez schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Josh McDouglas schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:Ik ben weer thuis!!

Ik ook. Hahah, waar was je eigenlijk?

In Noordwijk aan zee, bij mijn opa.


Hee, daar ben ik ok een keer op vakantie geweest. Was echt leuk. :'D

Ik kom er best vaak tja famillie hè.

306HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 6:42 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Ik ga ff lekker douchen ben zo terug!!

307HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 6:46 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik zie m'n familie echt NOOIT NOOIT NOOIT. Alleen mijn tante, echt heeeel soms.
Ik heb een tijdje bij haar gewoond.

308HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 6:54 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:Ik zie m'n familie echt NOOIT NOOIT NOOIT. Alleen mijn tante, echt heeeel soms.
Ik heb een tijdje bij haar gewoond.

Ik ook niet, volgensmij weet ik van de helft van mijn familie zijn/haar naam. Of ook maar dat ze bestaan. Echt heftig. O.o

309HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 6:56 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Jaa haha bij mij ook. Volgens mij heb ik ook echt maar een heeeel kleine familie. Onee grapje dat is niet waar, ik heb ook nog 'echte' familie en stieffamilie en oehh, ingewikkeld. Maar ik ken alleen mijn tante ghehe, en haar kinderen. Enja, ik ken mijn broer ook ghehe, maar die heb ik al jaren niet gezien, want die studeert ergens in Amerika ofzo.

310HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:01 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

HAHAHAHHAHA jullie zijn echt roommates made in heaven really. drunken

311HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:02 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:Jaa haha bij mij ook. Volgens mij heb ik ook echt maar een heeeel kleine familie. Onee grapje dat is niet waar, ik heb ook nog 'echte' familie en stieffamilie en oehh, ingewikkeld. Maar ik ken alleen mijn tante ghehe, en haar kinderen. Enja, ik ken mijn broer ook ghehe, maar die heb ik al jaren niet gezien, want die studeert ergens in Amerika ofzo.


Oke wow. Ik heb gewoon èèn oerhollandse helft familie en de andere helft ken ik nouwelijks, maar is zwitsers. En dan nog de familie van mijn stiefvader... Oke ingewikkeld. Like a Star @ heaven

312HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:03 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Ben klaar met douchen en nu heb ik de hik Mad

313HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:04 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:Jaa haha bij mij ook. Volgens mij heb ik ook echt maar een heeeel kleine familie. Onee grapje dat is niet waar, ik heb ook nog 'echte' familie en stieffamilie en oehh, ingewikkeld. Maar ik ken alleen mijn tante ghehe, en haar kinderen. Enja, ik ken mijn broer ook ghehe, maar die heb ik al jaren niet gezien, want die studeert ergens in Amerika ofzo.


Oke wow. Ik heb gewoon èèn oerhollandse helft familie en de andere helft ken ik nouwelijks, maar is zwitsers. En dan nog de familie van mijn stiefvader... Oke ingewikkeld. Like a Star @ heaven

Jaa, stieffamilies for life, dus niet. Ik heb mijn hele leven tot een paar maanden geleden gedacht dat m'n stiefvader m'n echte pa was No

314HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:05 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Bij mij is de ene helft overleden (behalve mijn nichtjes) en de andere deel ken ik wel helemaal. Maar mijn opa is heel erg ziek dus die is binnenkort, jeweetwel.

315HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:08 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:Bij mij is de ene helft overleden (behalve mijn nichtjes) en de andere deel ken ik wel helemaal. Maar mijn opa is heel erg ziek dus die is binnenkort, jeweetwel.
iknow.. echt errug <3

316HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:14 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik ken echt echt kei weinig familie, nu ik erover nadenk Sad

317HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:19 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Bij mij is de ene helft overleden (behalve mijn nichtjes) en de andere deel ken ik wel helemaal. Maar mijn opa is heel erg ziek dus die is binnenkort, jeweetwel.
iknow.. echt errug <3

Hij zij deze week Sad
Maar ik doe altijd vrolijk enzo want dan vergeet ik het een beetje.

318HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:20 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Bij mij is de ene helft overleden (behalve mijn nichtjes) en de andere deel ken ik wel helemaal. Maar mijn opa is heel erg ziek dus die is binnenkort, jeweetwel.
iknow.. echt errug <3

Hij zij deze week Sad
Maar ik doe altijd vrolijk enzo want dan vergeet ik het een beetje.
Jaa iknowyourefeelings, ik doe ook altijd vrolijk ondanks alles. bounce

319HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:27 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Oke ik had hier nooit over moeten praten Shocked

320HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:29 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Cath Rosalinda Carsia schreef:Oke ik had hier nooit over moeten praten Shocked

Nee joh maakt niet uit. Ik vind het niet erg om erover te praten, soms juist fijn.

Maar weetje, ik zei net zij in plaats van zei. IK BEN EEN NOOOOB

321HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:33 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik zit VOL

322HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:40 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:Ik zit VOL
Okeej. What a Face

323HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:41 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik zit VOL
Okeej. What a Face

8D

324HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 7:45 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Cath Rosalinda Carsia schreef:Oke ik had hier nooit over moeten praten Shocked
Neenee het maakt niet uit Smile

325HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 13 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 8:56 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Oeh ghehe ik heb van die forum gedroomd, nu voel ik me dieptriest. Neenee ik heb niet van het forum, maar van de school gedroomd ghehe. Dat we op onze kamer waren en dat iedereen bij ons kwam, en dat Leonardo de kamer per ongeluk in de fik stak omdat hij rookte en ik lag te slapen. Oeh daar hebben we het nog over gehad. Suspect

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 23]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum