Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Stel je even voor.

+9
David Keith Rodriguez
Claire
Kenneth Adavon
Luca Molly Frinds
Cath Rosalinda Carsia
Leonardo McHalen
Josh McDouglas
Riley Lee Mindervolt
Duncan
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 17]

26Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 12:53 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Daar snap ik dan ook echt gewoon geen fuck van, haha. Nee inderdaad. Doe je muziek?

27Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 12:54 am

Luca Molly Frinds

Luca Molly Frinds

Josh McDouglas schreef:Daar snap ik dan ook echt gewoon geen fuck van, haha. Nee inderdaad. Doe je muziek?

kan bij ons niet anders had ik dat echt gedaan

28Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 12:55 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Luca Molly Frinds schreef:
Josh McDouglas schreef:Daar snap ik dan ook echt gewoon geen fuck van, haha. Nee inderdaad. Doe je muziek?

kan bij ons niet anders had ik dat echt gedaan

Wat stom, ik ga wel muziek doen denk k. En geschiedenis, ak...

29Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 1:00 am

Luca Molly Frinds

Luca Molly Frinds

Josh McDouglas schreef:
Luca Molly Frinds schreef:
Josh McDouglas schreef:Daar snap ik dan ook echt gewoon geen fuck van, haha. Nee inderdaad. Doe je muziek?

kan bij ons niet anders had ik dat echt gedaan

Wat stom, ik ga wel muziek doen denk k. En geschiedenis, ak...

ik doe geschiedenis, biologie, Kunst en beeldende vorm geving, filo, eco en duits

30Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 1:27 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Okeeej, ik ga denk ik AK doen in plaats van ECo What a Face

31Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 1:29 am

Kenneth Adavon

Kenneth Adavon

Ik ben Aysel, ik ben 14 jaar en heet turkishgirl.66 op gsm :3

32Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 1:35 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Okeej, nice bounce

33Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 2:56 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Leonardo McHalen schreef:Je faalde al toen je dacht dat een tomaat een kers was (:

Oke maar het lijkt ook op een kers dat geef ik toe, maar omdat er cherry NEE HAAHA DAT IS EEN KERS HOOR. Want er staat Cherry tussen die twee : en cherry is in het engels kers.

34Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:08 am

Claire

Claire

Ik ben Tessy en ben 16 jaar. Ik ga het examenjaar van de Havo doen en nouja daar ben ik een beetje bang voor affraid En mijn gsm-naam is: tessy1995

35Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:09 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Leonardo McHalen schreef:Je faalde al toen je dacht dat een tomaat een kers was (:

Oke maar het lijkt ook op een kers dat geef ik toe, maar omdat er cherry NEE HAAHA DAT IS EEN KERS HOOR. Want er staat Cherry tussen die twee : en cherry is in het engels kers.

Helder moment van jou pirat

36Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:13 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Ik ben Laura en ik ga naar VWO Tweetalig 1 EUHH ik ben jong. Ik ben dus 12. En ik ben Lil-Y op GSM. Smile What a Face

37Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:14 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

David Keith Rodriguez schreef:Ik ben Laura en ik ga naar VWO Tweetalig 1 EUHH ik ben jong. Ik ben dus 12. En ik ben Lil-Y op GSM. Smile What a Face

Yaaaaaay bounce

38Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:17 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:
David Keith Rodriguez schreef:Ik ben Laura en ik ga naar VWO Tweetalig 1 EUHH ik ben jong. Ik ben dus 12. En ik ben Lil-Y op GSM. Smile What a Face

Yaaaaaay bounce


Partyyyhardyyy

39Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:18 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Leonardo McHalen schreef:Je faalde al toen je dacht dat een tomaat een kers was (:

Oke maar het lijkt ook op een kers dat geef ik toe, maar omdat er cherry NEE HAAHA DAT IS EEN KERS HOOR. Want er staat Cherry tussen die twee : en cherry is in het engels kers.

Helder moment van jou pirat

Ja ik kwam er net achter dat dit wel een héle late reactie was maar ok.

40Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:20 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Leonardo McHalen schreef:Je faalde al toen je dacht dat een tomaat een kers was (:

Oke maar het lijkt ook op een kers dat geef ik toe, maar omdat er cherry NEE HAAHA DAT IS EEN KERS HOOR. Want er staat Cherry tussen die twee : en cherry is in het engels kers.

Helder moment van jou pirat

Ja ik kwam er net achter dat dit wel een héle late reactie was maar ok.

Heel, HEEL HEEEEL laat, ja. Maar dat geeft niet hoowr. bounce

41Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:27 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Leonardo McHalen schreef:Je faalde al toen je dacht dat een tomaat een kers was (:

Oke maar het lijkt ook op een kers dat geef ik toe, maar omdat er cherry NEE HAAHA DAT IS EEN KERS HOOR. Want er staat Cherry tussen die twee : en cherry is in het engels kers.

Helder moment van jou pirat

Ja ik kwam er net achter dat dit wel een héle late reactie was maar ok.

Heel, HEEL HEEEEL laat, ja. Maar dat geeft niet hoowr. bounce

Ik ben gewoon niet zo snel van begrip confused

42Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:28 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Omg ik ga me nog een keer voorstellen, ik ga ook doen alsof ik laat van begrip ben.
______________________________________________________________________________________

Hoooi, ik ben Nona, 14 jaar. ik ga naar 3 VWO en dat vind ik awesome. Ik hou van cherry-tomaatjes die geen kersen zijn en op gSm heet ik noonelinono en ben ik een noob. Fijn je gekend te hebben, nu ga ik stuiteren. bounce bounce bounce

43Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:30 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Omg ik ga me nog een keer voorstellen, ik ga ook doen alsof ik laat van begrip ben.
______________________________________________________________________________________

Hoooi, ik ben Nona, 14 jaar. ik ga naar 3 VWO en dat vind ik awesome. Ik hou van cherry-tomaatjes die geen kersen zijn en op gSm heet ik noonelinono en ben ik een noob. Fijn je gekend te hebben, nu ga ik stuiteren. bounce bounce bounce

Ahaha, nou Aangenaam kennis te maken dan..

44Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:33 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Weetje, toen ik 10 was heb ik een zevende boek/vervolg op Narnia geschreven, en die faalde zó hard. What a Face

45Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:36 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:Weetje, toen ik 10 was heb ik een zevende boek/vervolg op Narnia geschreven, en die faalde zó hard. What a Face


HAHA Oke ik wil dat echt lezen. Exclamation

46Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:36 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Weetje, toen ik 10 was heb ik een zevende boek/vervolg op Narnia geschreven, en die faalde zó hard. What a Face
Haha nou ik heb een keer een deel van harry potter proberen te schrijven en dat is waarschijnlijk nog tien keer zo erg.

47Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:37 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Weetje, toen ik 10 was heb ik een zevende boek/vervolg op Narnia geschreven, en die faalde zó hard. What a Face
Haha nou ik heb een keer een deel van harry potter proberen te schrijven en dat is waarschijnlijk nog tien keer zo erg.


Oke ben ik nou raar als ik nog nooit heb geprobeerd een vervolg op een boek te schrijven? Embarassed

48Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:38 am

Claire

Claire

David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Weetje, toen ik 10 was heb ik een zevende boek/vervolg op Narnia geschreven, en die faalde zó hard. What a Face
Haha nou ik heb een keer een deel van harry potter proberen te schrijven en dat is waarschijnlijk nog tien keer zo erg.


Oke ben ik nou raar als ik nog nooit heb geprobeerd een vervolg op een boek te schrijven? Embarassed
Ahaha nee hoor Smile Misschien ben ik wel gewoon raar.

49Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:42 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Weetje, toen ik 10 was heb ik een zevende boek/vervolg op Narnia geschreven, en die faalde zó hard. What a Face
Haha nou ik heb een keer een deel van harry potter proberen te schrijven en dat is waarschijnlijk nog tien keer zo erg.


Oke ben ik nou raar als ik nog nooit heb geprobeerd een vervolg op een boek te schrijven? Embarassed
Ahaha nee hoor Smile Misschien ben ik wel gewoon raar.

Raar zijn is leuk, normaal zijn is saai. : Exclamation

50Stel je even voor.  - Pagina 2 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 3:43 am

Claire

Claire

David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Weetje, toen ik 10 was heb ik een zevende boek/vervolg op Narnia geschreven, en die faalde zó hard. What a Face
Haha nou ik heb een keer een deel van harry potter proberen te schrijven en dat is waarschijnlijk nog tien keer zo erg.


Oke ben ik nou raar als ik nog nooit heb geprobeerd een vervolg op een boek te schrijven? Embarassed
Ahaha nee hoor Smile Misschien ben ik wel gewoon raar.

Raar zijn is leuk, normaal zijn is saai. : Exclamation
Ja, nou dat is misschien ook wel waar. En ik ben er trots op hoor dat ik af en toe een beetje vreemd ben. Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum