Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

zoek vriendinnetjes/vrienden forum

+5
Leonardo McHalen
Josh McDouglas
David Keith Rodriguez
Claire
Riley Lee Mindervolt
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 31  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 31]

126zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:32 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Riley Lee Mindervolt schreef:
Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Waarom beginnen we niet zonder die 2? En dat ze gewoon wat later op school komen *helder moment*
Dat is best geniaal, ik ben er weer trouwens XD

idd geniaal. En we hoeven toch niet persé iedereen een stelletje? En btw, er kunnen ook hömo's ontstaan hoor.

Indd. of haat weet je.

127zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:32 am

Claire

Claire

Riley Lee Mindervolt schreef:
Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Waarom beginnen we niet zonder die 2? En dat ze gewoon wat later op school komen *helder moment*
Dat is best geniaal, ik ben er weer trouwens XD

idd geniaal. En we hoeven toch niet persé iedereen een stelletje? En btw, er kunnen ook hömo's ontstaan hoor.
haha ja, das waar en nouja als die anderen later komen, dan kunnen er toch altijd nog stelletjes ontstaan? En het is niet leuk als iedereen een vriendje/vriendinnetje heeft, althans dat vind ik. XD

128zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:32 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Hallo

129zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:33 am

Claire

Claire

Leonardo McHalen schreef:Hallo
Hoi XD

130zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:34 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Claire schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Waarom beginnen we niet zonder die 2? En dat ze gewoon wat later op school komen *helder moment*
Dat is best geniaal, ik ben er weer trouwens XD

idd geniaal. En we hoeven toch niet persé iedereen een stelletje? En btw, er kunnen ook hömo's ontstaan hoor.
haha ja, das waar en nouja als die anderen later komen, dan kunnen er toch altijd nog stelletjes ontstaan? En het is niet leuk als iedereen een vriendje/vriendinnetje heeft, althans dat vind ik. XD

Nee idd, ik vind het ook niet leuk. Ik bedoel een aantal wel maar als iedereen dan is het niet leuk. Het is gewoon leuk om wat ruzie's enzo te doen!

131zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:35 am

Claire

Claire

Riley Lee Mindervolt schreef:
Claire schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Waarom beginnen we niet zonder die 2? En dat ze gewoon wat later op school komen *helder moment*
Dat is best geniaal, ik ben er weer trouwens XD

idd geniaal. En we hoeven toch niet persé iedereen een stelletje? En btw, er kunnen ook hömo's ontstaan hoor.
haha ja, das waar en nouja als die anderen later komen, dan kunnen er toch altijd nog stelletjes ontstaan? En het is niet leuk als iedereen een vriendje/vriendinnetje heeft, althans dat vind ik. XD

Nee idd, ik vind het ook niet leuk. Ik bedoel een aantal wel maar als iedereen dan is het niet leuk. Het is gewoon leuk om wat ruzie's enzo te doen!
Precies dat geeft het rpg meer diepgang XD

132zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:35 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

WHUT, doen we met stelletjes ;o ?

133zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:35 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:Waarom beginnen we niet zonder die 2? En dat ze gewoon wat later op school komen *helder moment*

Dat die plaatsen niet al vol zijn man srsly

134zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:36 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Claire schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Claire schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Waarom beginnen we niet zonder die 2? En dat ze gewoon wat later op school komen *helder moment*
Dat is best geniaal, ik ben er weer trouwens XD

idd geniaal. En we hoeven toch niet persé iedereen een stelletje? En btw, er kunnen ook hömo's ontstaan hoor.
haha ja, das waar en nouja als die anderen later komen, dan kunnen er toch altijd nog stelletjes ontstaan? En het is niet leuk als iedereen een vriendje/vriendinnetje heeft, althans dat vind ik. XD

Nee idd, ik vind het ook niet leuk. Ik bedoel een aantal wel maar als iedereen dan is het niet leuk. Het is gewoon leuk om wat ruzie's enzo te doen!
Precies dat geeft het rpg meer diepgang XD

Ja maar wss heeft het rpg dat zoiezo niet veel haha.

135zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:36 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:Waarom beginnen we niet zonder die 2? En dat ze gewoon wat later op school komen *helder moment*

Dat die plaatsen niet al vol zijn man srsly

Die waren eerst wel vol toen zochten we jongens zijn die nu vol zijn de meiden ineens niet vol.

136zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:38 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Wat is er nou allemaal aan de hand, pfft we kunnen toch gewoon beginnen ik bedoel alsof er op mijn school 100 jongens en precies ook 100 meisjes zitten. De school gaat ook gewoon open als er 90 jongens en 100 meisjes zijn..

137zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:38 am

Claire

Claire

Riley Lee Mindervolt schreef:
Claire schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Claire schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Waarom beginnen we niet zonder die 2? En dat ze gewoon wat later op school komen *helder moment*
Dat is best geniaal, ik ben er weer trouwens XD

idd geniaal. En we hoeven toch niet persé iedereen een stelletje? En btw, er kunnen ook hömo's ontstaan hoor.
haha ja, das waar en nouja als die anderen later komen, dan kunnen er toch altijd nog stelletjes ontstaan? En het is niet leuk als iedereen een vriendje/vriendinnetje heeft, althans dat vind ik. XD

Nee idd, ik vind het ook niet leuk. Ik bedoel een aantal wel maar als iedereen dan is het niet leuk. Het is gewoon leuk om wat ruzie's enzo te doen!
Precies dat geeft het rpg meer diepgang XD

Ja maar wss heeft het rpg dat zoiezo niet veel haha.
Nee oké, das waar XD

138zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:39 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Cath Rosalinda Carsia schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig

Ik doe het voor Riley maar niet voor die posters Evil or Very Mad

WACHT, jij bent chicata toch of ben ik nu in de war? Smile

Huh ik lees dit nu pas Shocked Ja ik ben chicata What a Face

OEEH ja dat wist ik. Mijn RPG op gsm gaat echt naar de knoppen, het bloedt dood.

139zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:40 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig

Ik doe het voor Riley maar niet voor die posters Evil or Very Mad

WACHT, jij bent chicata toch of ben ik nu in de war? Smile

Huh ik lees dit nu pas Shocked Ja ik ben chicata What a Face

OEEH ja dat wist ik. Mijn RPG op gsm gaat echt naar de knoppen, het bloedt dood.
Awwh, waarom?

140zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:40 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

En nee haha dat iedereen al iemand heeft is niet leuk... Dat 2 of 4 mnsen al iets hebben maakt me niet zoveel uit maar iedereen is n beetje saai. x)

141zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:40 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Josh McDouglas schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig

Ik doe het voor Riley maar niet voor die posters Evil or Very Mad

WACHT, jij bent chicata toch of ben ik nu in de war? Smile

Huh ik lees dit nu pas Shocked Ja ik ben chicata What a Face

OEEH ja dat wist ik. Mijn RPG op gsm gaat echt naar de knoppen, het bloedt dood.

Ja ik wil wel reageren maar het is zonde als de rest niks doet. (Ik bedoel jou niet)

142zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:41 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Oke ik reageer sloom. O.O

143zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:41 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

David Keith Rodriguez schreef:En nee haha dat iedereen al iemand heeft is niet leuk... Dat 2 of 4 mnsen al iets hebben maakt me niet zoveel uit maar iedereen is n beetje saai. x)

Nogal saai ja.

144zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:41 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Oke, ik zit dus écht niet in het gesprek. Jongens, ik snap er niets van Suspect

145zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:42 am

Claire

Claire

Oke even wachten, wie heeft er dan al met wie? Want ik heb geloof ik weer eens wat gemist.

146zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:42 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Zullen we haar anders allemaal mailen dat we NU willen beginnen.

147zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:42 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Claire schreef:Awwh, waarom?
Omdat ik 1 persoon heb die niet kan schrijven. En ik heb 1 persoon die mijn RPG volgens mij is vergeten, en dan heb ik chicata, die heel goed is, en mezelf. En het bloedt dus dood.

@@Stelletjes; die zijn er toch ook nog niet :$ Of wel?? Ik haat voorbedachte stelletjes gheeh.

148zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:44 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Niemand heeft met iemand ? In ieder geval Leonardo is een vrije man (:

149zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:45 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Josh ook <3

150zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 6 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:45 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Claire schreef:Oke even wachten, wie heeft er dan al met wie? Want ik heb geloof ik weer eens wat gemist.

Er zijn geen stelletjes??Zowel dan heb ik onder een steen gelegen Shocked

Damn ik moet over 10 minuten offline

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 31]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum