Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c

+4
Veronica Mary Kingston
Josh McDouglas
Cath Rosalinda Carsia
Leonardo McHalen
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 8]

126OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:11 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik heb geen wratten :c

127OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:11 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Jammer hahaah.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Moeten we in 1ste of 3de persoon schrijven in RPG?

128OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:12 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik dacht derde persoon ?

129OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:13 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik schrijf vaak in eerste persoon.. mrjja, dat boeit niet.

130OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:14 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik vaak derde, maar misschien is deze site wel beter als je in de 'ik' vorm schrijft ? Aangezien je naam van je personage al links staat.

131OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:15 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Ik schrijf altijd in de derde persoon.

)(#@)( Mijn moeder zei net boos tegen mij pa: 'Da ga ik wel weg.'en nu is het heel stil, alsof ik alleen thuis ben.

132OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:16 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Veronica schreef:Ik schrijf altijd in de derde persoon.

)(#@)( Mijn moeder zei net boos tegen mij pa: 'Da ga ik wel weg.'en nu is het heel stil, alsof ik alleen thuis ben.

Awww, eng pale

133OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:16 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Veronica schreef:Ik schrijf altijd in de derde persoon.

)(#@)( Mijn moeder zei net boos tegen mij pa: 'Da ga ik wel weg.'en nu is het heel stil, alsof ik alleen thuis ben.

Gebeurt bij mij ook altijd, maar me moeder komt altijd terug. Ze gaat altijd koffie halen en dan komt ze weer terug en gaat ze tv kijken. Me vader sluit zich meestal op in zijn studeerkamer of gaat naar zijn werk

134OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:17 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Mijn ouders waren altijd wel aardig, maar nu heb ik een hekel aan ze.

135OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:18 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:Mijn ouders waren altijd wel aardig, maar nu heb ik een hekel aan ze.

Waarom ?

136OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:18 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Oke ik heb een naam en ik heb de betekenis opgezocht op vertalen.nu en er stonden meerdere betekenissen bij maar somige hoorde wel bij het verhaal zoals een draaiing want alles wordt anders en een wending zoiets maar ik weet niet of het een leuke naam is maar dit is de naam die steeds in me opkwam: Revolution

137OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:19 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Leonardo McHalen schreef:
Veronica schreef:Ik schrijf altijd in de derde persoon.

)(#@)( Mijn moeder zei net boos tegen mij pa: 'Da ga ik wel weg.'en nu is het heel stil, alsof ik alleen thuis ben.

Gebeurt bij mij ook altijd, maar me moeder komt altijd terug. Ze gaat altijd koffie halen en dan komt ze weer terug en gaat ze tv kijken. Me vader sluit zich meestal op in zijn studeerkamer of gaat naar zijn werk

Maar ik denk dat ze hun ruzie buiten hebben voort gezet.

138OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:19 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Nou,, omdat ze me hebben laten stikken toen ik hierheen moest. Ze hebben nu een happylife in Thailand terwijl ik hier zit en niet weet waar ik heen moet als ik hier uit mag. En ze hebben me nooit verteld dat die gast waar ik van dacht dat het mijn vader was mijn stiefvader was omg.

139OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:21 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Veronica schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Veronica schreef:Ik schrijf altijd in de derde persoon.

)(#@)( Mijn moeder zei net boos tegen mij pa: 'Da ga ik wel weg.'en nu is het heel stil, alsof ik alleen thuis ben.

Gebeurt bij mij ook altijd, maar me moeder komt altijd terug. Ze gaat altijd koffie halen en dan komt ze weer terug en gaat ze tv kijken. Me vader sluit zich meestal op in zijn studeerkamer of gaat naar zijn werk

Maar ik denk dat ze hun ruzie buiten hebben voort gezet.

Hmm, dat kan mijn ouders doen dat nooit omdat ze bang zijn dat de buren hun horen

140OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:22 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:Nou,, omdat ze me hebben laten stikken toen ik hierheen moest. Ze hebben nu een happylife in Thailand terwijl ik hier zit en niet weet waar ik heen moet als ik hier uit mag. En ze hebben me nooit verteld dat die gast waar ik van dacht dat het mijn vader was mijn stiefvader was omg.

Wow ! Heftig ! Maar, dus als je daar uit mag, ga je dan naar thailand ? wow. ö

141OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:23 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:

Wow ! Heftig ! Maar, dus als je daar uit mag, ga je dan naar thailand ? wow. ö


Ik denk het niet.. ik weet ook niet wáár ze precies wonen en ze zoeken ook totaal geen contact meer met me en ik niet met hen. Dus ik zie wel.. denk ik. Crying or Very sad

142OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:24 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Wow, dat is heftig..

143OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:24 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Duss...

144OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:24 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Waarom kan ik niets anders zeggen dan heftig ? -.-'

145OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:25 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Leonardo McHalen schreef:Waarom kan ik niets anders zeggen dan heftig ? -.-'

Ik weet ook niet iets passendst te zeggen.

146OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:26 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

idk, i want to be happy

147OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:27 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Josh McDouglas schreef:idk, i want to be happy

Goed dan praten we er over heen.
Waarom zijn veel van die rpg mensjes die niet kunnen rpgen zo arrogant? Ze kunnen het niet eens, of niet heel goed.
Veel te vaak hem ik iets van: 'Oh mijn god, NEE.'

148OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:27 pm

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Veronica schreef:
Leonardo McHalen schreef:Waarom kan ik niets anders zeggen dan heftig ? -.-'

Ik weet ook niet iets passendst te zeggen.

T is gewoon heftig. o.o

149OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:28 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Um ik heb de naam al neergezet hoor Shocked

150OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 6 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:28 pm

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Oke maar ik ga nog even snel douchen in die ranzige douche hier vol spinnen voordat we beginnen... Zo brb. :')

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Nog een meisje en dan beginnen we.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum