Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

David Keith Rodriguez

+5
Riley Lee Mindervolt
Cath Rosalinda Carsia
Admin
Casey
David Keith Rodriguez
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 7]

51David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 3:45 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:@Above; ik heb de meeste meeste meeste meeste bounce bounce bounce

INDEED. Jeez, hoe doe je dat. Ik heb er nog nieteens twintig. Shocked

52David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 3:46 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:
Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley jij gaat mij echt niet inhalen, dikke neus.
haha, dat kan ook niet, want jij hebt gewoon veel te veel berichten geplaatst. En daar gaan wij echt niet overheen komen XD

Leonardo heeft ook veel, hahaah vanmorgen had hij mij ingehaald, nou die pijn gaat ie voelen, snotneus.
Ja ik zag het en toen zag ik mijn aantal berichten en toen dacht ik: Ik faal Suspect

ik faal harder.

53David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 3:47 am

Claire

Claire

David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:@Above; ik heb de meeste meeste meeste meeste bounce bounce bounce

INDEED. Jeez, hoe doe je dat. Ik heb er nog nieteens twintig. Shocked
Tegen jezelf praten als je een loner bent XD

54David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 3:50 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:@Above; ik heb de meeste meeste meeste meeste bounce bounce bounce

INDEED. Jeez, hoe doe je dat. Ik heb er nog nieteens twintig. Shocked
Tegen jezelf praten als je een loner bent XD

Ok. Ik weet nog niet of ik dat ga doen. Surprised

55David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 3:50 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

EUHH ik heb dr al 22. :'D
2 meer dan 20.

56David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 3:53 am

Claire

Claire

David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:@Above; ik heb de meeste meeste meeste meeste bounce bounce bounce

INDEED. Jeez, hoe doe je dat. Ik heb er nog nieteens twintig. Shocked
Tegen jezelf praten als je een loner bent XD

Ok. Ik weet nog niet of ik dat ga doen. Surprised
Ahah, nou ik heb het ook nog niet gedaan, en was het eigenlijk ook nog niet van plan om te doen XD

57David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 3:55 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:@Above; ik heb de meeste meeste meeste meeste bounce bounce bounce

INDEED. Jeez, hoe doe je dat. Ik heb er nog nieteens twintig. Shocked
Tegen jezelf praten als je een loner bent XD

Ok. Ik weet nog niet of ik dat ga doen. Surprised
Ahah, nou ik heb het ook nog niet gedaan, en was het eigenlijk ook nog niet van plan om te doen XD

t is wel een beetje lonely

58David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 3:58 am

Claire

Claire

David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:@Above; ik heb de meeste meeste meeste meeste bounce bounce bounce

INDEED. Jeez, hoe doe je dat. Ik heb er nog nieteens twintig. Shocked
Tegen jezelf praten als je een loner bent XD

Ok. Ik weet nog niet of ik dat ga doen. Surprised
Ahah, nou ik heb het ook nog niet gedaan, en was het eigenlijk ook nog niet van plan om te doen XD

t is wel een beetje lonely
Tegen jezelf praten is sowieso een beetje lonely XD Maar wij zijn nu ook een beetje lonely. Iedereen laat ons in de steek. Sad

59David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 4:00 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:@Above; ik heb de meeste meeste meeste meeste bounce bounce bounce

INDEED. Jeez, hoe doe je dat. Ik heb er nog nieteens twintig. Shocked
Tegen jezelf praten als je een loner bent XD

Ok. Ik weet nog niet of ik dat ga doen. Surprised
Ahah, nou ik heb het ook nog niet gedaan, en was het eigenlijk ook nog niet van plan om te doen XD

t is wel een beetje lonely
Tegen jezelf praten is sowieso een beetje lonely XD Maar wij zijn nu ook een beetje lonely. Iedereen laat ons in de steek. Sad

Indeed, come back people.

60David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 4:01 am

Claire

Claire

David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:@Above; ik heb de meeste meeste meeste meeste bounce bounce bounce

INDEED. Jeez, hoe doe je dat. Ik heb er nog nieteens twintig. Shocked
Tegen jezelf praten als je een loner bent XD

Ok. Ik weet nog niet of ik dat ga doen. Surprised
Ahah, nou ik heb het ook nog niet gedaan, en was het eigenlijk ook nog niet van plan om te doen XD

t is wel een beetje lonely
Tegen jezelf praten is sowieso een beetje lonely XD Maar wij zijn nu ook een beetje lonely. Iedereen laat ons in de steek. Sad
Het valt me trouwens wel op dat altijd dezelfde mensen online zijn XD

Indeed, come back people.

61David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 4:08 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Riley jij gaat mij echt niet inhalen, dikke neus.

omygosh ik heb er maar 50 minder hahahaa

62David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 4:10 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley jij gaat mij echt niet inhalen, dikke neus.

omygosh ik heb er maar 50 minder hahahaa

Als je niet een loner wilt zijn kun je ook met mij praten eh maat What a Face

63David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 4:11 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

David Keith Rodriguez schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley jij gaat mij echt niet inhalen, dikke neus.

omygosh ik heb er maar 50 minder hahahaa

Als je niet een loner wilt zijn kun je ook met mij praten eh maat What a Face

GEZEL

64David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 4:29 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Riley Lee Mindervolt schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley jij gaat mij echt niet inhalen, dikke neus.

omygosh ik heb er maar 50 minder hahahaa

Als je niet een loner wilt zijn kun je ook met mij praten eh maat What a Face

GEZEL

GEZELLIEEEE. Ok maar Gezel lijkt een beetje op ezel dus moet ik dit nu als een compliment opvatten? :'D

65David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 4:44 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Geezel,ja. Compliment, nee.

Yaayayaayayayayaaaayyaaay ja we zijn steeds met dezelfde online, eerst alleen met z'n drieen met Leonardo. Maar lonertalk is loner, maar ik wordt altijd uiteindelijk degene die de meeste berichten heeft op elk forum, dat is ook de reden waarom mensen mij op den duur gaan haten ghehe

66David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 4:46 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Geezel,ja. Compliment, nee.

Yaayayaayayayayaaaayyaaay ja we zijn steeds met dezelfde online, eerst alleen met z'n drieen met Leonardo. Maar lonertalk is loner, maar ik wordt altijd uiteindelijk degene die de meeste berichten heeft op elk forum, dat is ook de reden waarom mensen mij op den duur gaan haten ghehe
Ja, maar ik vind wel dat de mensen die het meeste online zijn dat die cool zijn bounce
en ik haat je nog niet hoor.. Ik vind jouw berichten altijd wel lache.

67David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 4:48 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Geezel,ja. Compliment, nee.

Yaayayaayayayayaaaayyaaay ja we zijn steeds met dezelfde online, eerst alleen met z'n drieen met Leonardo. Maar lonertalk is loner, maar ik wordt altijd uiteindelijk degene die de meeste berichten heeft op elk forum, dat is ook de reden waarom mensen mij op den duur gaan haten ghehe
Ja, maar ik vind wel dat de mensen die het meeste online zijn dat die cool zijn bounce
en ik haat je nog niet hoor.. Ik vind jouw berichten altijd wel lache.

Yaay ik ben nog niet hatelijk <3 I love you I love you

68David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 9:39 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

ok hoi ik ga dit forum even onderspammen omdatik een loner ben en meer berichten wil xx

69David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 9:40 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Weetje wat irrtant is?

70David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 9:40 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

MIJN DUIMNAGEL JEUKTfacking irri

71David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 9:46 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

ik voel m echt heeeeeeeeeeeel lonely

72David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 9:47 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

mijn duimnagel jeukt nogsteeds

73David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 9:47 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

SMILEY TIME

74David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 9:48 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Very Happy

75David Keith Rodriguez - Pagina 3 Empty Re: David Keith Rodriguez zo aug 14, 2011 9:49 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum