Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Leonardo Matrix McHalen

+5
Duncan
Riley Lee Mindervolt
Casey
Admin
Leonardo McHalen
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 7]

26Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 5:57 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:Jaja, we zijn ook echt heel grappig.

Uhu beste roommate's ever bounce

27Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 5:57 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik wou net zeggen, oke ik overdrijf.

28Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 5:59 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:Jaja, we zijn ook echt heel grappig.

Uhu beste roommate's ever bounce

Jjaa daar mag srsly niet aan getwijfeld worden. Bij ons kun je nog 's een feestje bouwen. santa

29Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:06 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:Jaja, we zijn ook echt heel grappig.

Uhu beste roommate's ever bounce

Jjaa daar mag srsly niet aan getwijfeld worden. Bij ons kun je nog 's een feestje bouwen. santa

Wat ben ik blij dat ik uitgenodigd ben voor 's nachts hahaha

30Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:07 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:Jaja, we zijn ook echt heel grappig.

Uhu beste roommate's ever bounce

Jjaa daar mag srsly niet aan getwijfeld worden. Bij ons kun je nog 's een feestje bouwen. santa

Wat ben ik blij dat ik uitgenodigd ben voor 's nachts hahaha

Jaja maak je mede-meidenhuis-bewoners maar jaloers hoor pig

31Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:10 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:Jaja, we zijn ook echt heel grappig.

Uhu beste roommate's ever bounce

Jjaa daar mag srsly niet aan getwijfeld worden. Bij ons kun je nog 's een feestje bouwen. santa

Wat ben ik blij dat ik uitgenodigd ben voor 's nachts hahaha

Jaja maak je mede-meidenhuis-bewoners maar jaloers hoor pig

Wie zegt dat ik ze niet stiekem mee neem? Zoiezo mijn kamergenote hoor! Stiekem sleep ik heeeel het huis mee! En dan gaan we de tent afbreken bij jullie. (Fantasie of...)

32Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:11 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Party people lol!

33Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:12 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Je kamergenoot mag mee hoowr, en we kunnen die extra leuke meiden ook wel gebruiken

34Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:12 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Gosamme dat was even een low-moment van mij. Die kleurtjes.

35Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:13 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Yeah, that was awesome.

36Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:13 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Gosamme dat was even een low-moment van mij. Die kleurtjes.

Nee echt? Maar ik zal wel meiden meenemen hoor als ik vriendinnen maak hahaha. Nee dat lukt wel.

Zal ik trouwens een ander plaatje doen want ik wordt gek van die handen haha.

37Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:15 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Gosamme dat was even een low-moment van mij. Die kleurtjes.

Nee echt? Maar ik zal wel meiden meenemen hoor als ik vriendinnen maak hahaha. Nee dat lukt wel.

Mooi, dan voelt Josh zich niet zo alleen c:

38Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:16 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Jullie met jullie andere plaatsjes, ik vind ze beide awesome. :3 Nouja, niet iedereen heeft zo'n geweldige foto als Leonardo I love you

39Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:16 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Gosamme dat was even een low-moment van mij. Die kleurtjes.

Nee echt? Maar ik zal wel meiden meenemen hoor als ik vriendinnen maak hahaha. Nee dat lukt wel.

Mooi, dan voelt Josh zich niet zo alleen c:

Idd, want ik word natuurlijk buitengesloten door de jongens Razz

40Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:17 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:Jullie met jullie andere plaatsjes, ik vind ze beide awesome. :3 Nouja, niet iedereen heeft zo'n geweldige foto als Leonardo I love you

Neenee, we zijn echt knetterjaloers op jou, maarja, niet iedereen kan zo fucking awesome zijn. @Riley ik vind jouwe wel stoer, wat wil je dan, OGEN?

41Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:18 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Oke ik zal kijken voor jullie hoor!

42Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:19 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:Jullie met jullie andere plaatsjes, ik vind ze beide awesome. :3 Nouja, niet iedereen heeft zo'n geweldige foto als Leonardo I love you

Neenee, we zijn echt knetterjaloers op jou, maarja, niet iedereen kan zo fucking awesome zijn. @Riley ik vind jouwe wel stoer, wat wil je dan, OGEN?

Ja maar ja ik kan natuurlijk geen meisje vinden met groene ogen die er zo uit ziet dus dan zeg ik gewoon dat ze groene ogen heeft hahaha

43Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:19 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ty I love you

44Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:19 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ogen zijn echt stom confused

45Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:22 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:Ogen zijn echt stom confused

Jaa van die uitpuilogen, maar die zijn ook wel weer tof affraid

46Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:24 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Jullie zijn echt perfect gemaakt voor kamergenoten weten jullie dat? Smile

47Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:25 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Het is idd wel fijn dat ik niet iemand heb als kamergenoot die NU al niet reageert. Dus ja.

48Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:26 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ja, wij zijn perfect in alle opzichten.

49Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:28 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:Ja, wij zijn perfect in alle opzichten.
Precies.

50Leonardo Matrix McHalen - Pagina 2 Empty Re: Leonardo Matrix McHalen za aug 13, 2011 6:31 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Maar ik ben zo vaak bij jullie dat ik ook een kamergenoot ben (hè? toch? Nee grapje:P)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum