Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

HOI. -detitelmoetlanger-

+8
Riley Lee Mindervolt
Claire
Cath Rosalinda Carsia
Josh McDouglas
Leonardo McHalen
Luca Molly Frinds
Admin
Duncan
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 23]

276HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:12 am

Claire

Claire

Riley Lee Mindervolt schreef:Welkom bij de lonerclub, hier kunt u medeloners vinden en ermee bevriend raken. En dan bent u geen loner meer, het is een soort afkickkliniek. Bedankt voor uw medewerking.
Haha bedankt Very Happy Ik ben blij dat ik bij de lonerclub mag horen.

277HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:15 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Claire schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Welkom bij de lonerclub, hier kunt u medeloners vinden en ermee bevriend raken. En dan bent u geen loner meer, het is een soort afkickkliniek. Bedankt voor uw medewerking.
Haha bedankt Very Happy Ik ben blij dat ik bij de lonerclub mag horen.

Jaa het is een hele eer hoor I love you

278HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:15 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:Dus Claire/Tessy hoe gaat het?

Je moet wel even Riley mededelen dat je loner probeert te worden :'D
Oowhja das wel handig XD

Stuur haar snel een priveberich daarword ze gelukkig van Very Happy
Haha goede tip XD Ik wist trouwens niet eens dat je een privébericht kon sturen, nu voel ik me echt een noob.


noobjeeeee sorry ik vind dat zon leuk woord maar NEEHOOR ben je niet. I love you
Ik wist het ook niet maar toen ging Riley of hoe heet ze ookal weer in het echt mij mailen over die mop HAHA ok alien
Nu ben ik geen noob meer nee XD Want nu weet ik dat je privéberichten kunt sturen Very Happy Dankzij jou. En ik heb jou mop ook nog niet gelezen, even doen What a Face


DROOGHEID. Ja goed van mij he. IM AT YOUR SERVICEE What a Face

279HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:16 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik ben echt te moe op hyper te gaan praten en veel berichten te posten. Ik ben gesloopt :c

280HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:17 am

Claire

Claire

David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:Dus Claire/Tessy hoe gaat het?

Je moet wel even Riley mededelen dat je loner probeert te worden :'D
Oowhja das wel handig XD

Stuur haar snel een priveberich daarword ze gelukkig van Very Happy
Haha goede tip XD Ik wist trouwens niet eens dat je een privébericht kon sturen, nu voel ik me echt een noob.


noobjeeeee sorry ik vind dat zon leuk woord maar NEEHOOR ben je niet. I love you
Ik wist het ook niet maar toen ging Riley of hoe heet ze ookal weer in het echt mij mailen over die mop HAHA ok alien
Nu ben ik geen noob meer nee XD Want nu weet ik dat je privéberichten kunt sturen Very Happy Dankzij jou. En ik heb jou mop ook nog niet gelezen, even doen What a Face


Als ik opgevrolijkt moet worden dan zal ik je mailen. Helaas moet ik jullie nu verlaten, want wij gaan heerlijke patat eten XD
DROOGHEID. Ja goed van mij he. IM AT YOUR SERVICEE What a Face

281HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:18 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:Ik ben echt te moe op hyper te gaan praten en veel berichten te posten. Ik ben gesloopt :c

Aww komt dat door het oliebollen eten? Slaaplekker cat

282HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:19 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik ben echt te moe op hyper te gaan praten en veel berichten te posten. Ik ben gesloopt :c

Aww komt dat door het oliebollen eten? Slaaplekker cat

Ik ga niet slapen that's not cool. Ik waarschuw jullie alleen dat ik niet zo grappig ga doen net zoals jullie dat allemaal aan het doen zijn cheers

283HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:19 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Leonardo McHalen schreef:Ik ben echt te moe op hyper te gaan praten en veel berichten te posten. Ik ben gesloopt :c

Klinkt depressief :c

284HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:20 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik ben echt te moe op hyper te gaan praten en veel berichten te posten. Ik ben gesloopt :c

Aww komt dat door het oliebollen eten? Slaaplekker cat

Ik ga niet slapen that's not cool. Ik waarschuw jullie alleen dat ik niet zo grappig ga doen net zoals jullie dat allemaal aan het doen zijn cheers

Dan gaan wij ook gesloopt doen.

285HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:22 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

David Keith Rodriguez schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik ben echt te moe op hyper te gaan praten en veel berichten te posten. Ik ben gesloopt :c

Klinkt depressief :c

Ik heb rond gerend en gegild en gesprongen op kermis :3 erg depressief

286HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:22 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik ben echt te moe op hyper te gaan praten en veel berichten te posten. Ik ben gesloopt :c

Aww komt dat door het oliebollen eten? Slaaplekker cat

Ik ga niet slapen that's not cool. Ik waarschuw jullie alleen dat ik niet zo grappig ga doen net zoals jullie dat allemaal aan het doen zijn cheers

Dan gaan wij ook gesloopt doen.
BEDANKT. ;D

287HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:25 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Sad

288HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:28 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

.. huil je ?

289HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:30 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:.. huil je ?

Janee ik ging meedoen met gesloopt zijn, maar ik dacht dat hij alleen maar verdrietig keek, maar hij huilt, arme jongen. En ik kan niet gesloopt doen want ik ben hyper.

290HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:33 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:.. huil je ?

Janee ik ging meedoen met gesloopt zijn, maar ik dacht dat hij alleen maar verdrietig keek, maar hij huilt, arme jongen. En ik kan niet gesloopt doen want ik ben hyper.

GAAAAAAAAAAP

291HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:42 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:.. huil je ?

Janee ik ging meedoen met gesloopt zijn, maar ik dacht dat hij alleen maar verdrietig keek, maar hij huilt, arme jongen. En ik kan niet gesloopt doen want ik ben hyper.

GAAAAAAAAAAP
Ga slapen dan Romeeeeeeeeeeeeeej

292HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:42 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:.. huil je ?

Janee ik ging meedoen met gesloopt zijn, maar ik dacht dat hij alleen maar verdrietig keek, maar hij huilt, arme jongen. En ik kan niet gesloopt doen want ik ben hyper.

GAAAAAAAAAAP
Ga slapen dan Romeeeeeeeeeeeeeej

Noooooo das niet cool Suspect

293HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:44 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:.. huil je ?

Janee ik ging meedoen met gesloopt zijn, maar ik dacht dat hij alleen maar verdrietig keek, maar hij huilt, arme jongen. En ik kan niet gesloopt doen want ik ben hyper.

GAAAAAAAAAAP
Ga slapen dan Romeeeeeeeeeeeeeej

Noooooo das niet cool Suspect
Je ziet eruit als een spruitje dat niet genoeg geslapen heeft.

294HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:45 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:.. huil je ?

Janee ik ging meedoen met gesloopt zijn, maar ik dacht dat hij alleen maar verdrietig keek, maar hij huilt, arme jongen. En ik kan niet gesloopt doen want ik ben hyper.

GAAAAAAAAAAP
Ga slapen dan Romeeeeeeeeeeeeeej

Noooooo das niet cool Suspect
Je ziet eruit als een spruitje dat niet genoeg geslapen heeft.
Je haalt de woorden uit me mond als ik naar mezelf kijk in de spiegel Rolling Eyes

295HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:48 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:.. huil je ?

Janee ik ging meedoen met gesloopt zijn, maar ik dacht dat hij alleen maar verdrietig keek, maar hij huilt, arme jongen. En ik kan niet gesloopt doen want ik ben hyper.

GAAAAAAAAAAP
Ga slapen dan Romeeeeeeeeeeeeeej

Noooooo das niet cool Suspect
Je ziet eruit als een spruitje dat niet genoeg geslapen heeft.
Je haalt de woorden uit me mond als ik naar mezelf kijk in de spiegel Rolling Eyes

Yaay.,

296HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:55 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik ga naar beneden even drinken en waarschijnlijk avond eten (?) dus.. ciao I love you

297HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 5:56 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:Ik ga naar beneden even drinken en waarschijnlijk avond eten (?) dus.. ciao I love you
Ciou ciou I love you

298HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 6:15 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Ik ben weer thuis!!

299HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 6:16 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Cath Rosalinda Carsia schreef:Ik ben weer thuis!!

Ik ook. Hahah, waar was je eigenlijk?

300HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 12 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- zo aug 14, 2011 6:18 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Josh McDouglas schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:Ik ben weer thuis!!

Ik ook. Hahah, waar was je eigenlijk?

In Noordwijk aan zee, bij mijn opa.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 23]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum