Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

HOI. -detitelmoetlanger-

+8
Riley Lee Mindervolt
Claire
Cath Rosalinda Carsia
Josh McDouglas
Leonardo McHalen
Luca Molly Frinds
Admin
Duncan
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 23]

51HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 7:59 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Cath Rosalinda Carsia schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:En toen was het stil Suspect
Ja.. laten wij gaan praten ! cheers
Ik heet in real Romée & jij ?

IK heet in real Nikki

Hoi Nikki, en hou oud ben je in real? What a Face Ik ben 14.

52HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:00 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Dit is pretty kansloos, ik ga naar de kroeg samen met me zus haha ! ciao x

53HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:00 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Leonardo McHalen schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:En toen was het stil Suspect
Ja.. laten wij gaan praten ! cheers
Ik heet in real Romée & jij ?

IK heet in real Nikki

Hoi Nikki, en hou oud ben je in real? What a Face Ik ben 14.

Ik 12 Embarassed maar ik moet nu gaan doeii

54HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:06 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik heet Nona, ben 14
En trouwens.. ik vind Romée echt een facking awesome naam 0_0

55HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:08 am

Claire

Claire

Mijn echte naam is Tessy en ik ben 16 jaar Shocked

56HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:09 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Okeej <3

Ik wil echt echt echt beginnen, ik verveel me en ik heb zin in RPG. BAM.

57HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:10 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Okeej <3

Ik wil echt echt echt beginnen, ik verveel me en ik heb zin in RPG. BAM.
Ja ik ook, dit duurt nu echt al drie dagen ofzo en het zou leuk zijn als die jongens eens vol komen XD

58HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:13 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Jaaaj, dan kunnen we eindelijk doen waar we voor zijn gekomen.
Okee, maar nu moet het dus maar even zo blijven tot het zover is.
Wat wil jij later worden (beroep)>??

59HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:14 am

Claire

Claire

Hmm, ik weet eigenlijk nog niet echt wat ik wil worden, maar ik weet al wel wat ik ga studeren XD Ik ga Communicatie studeren aan de Haagse Hoge School volgend jaar. Eerst nog maar eens even zorgen dat ik mijn examen overleef.

60HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:16 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Haha, ik wens je veel succes dan Wink

Ik ga waarschijnlijk journalistiek worden, en ik wil graag bij het journaal werken ofzo. Maar het aaaaallerliefst wil ik natuurlijk schrijfster worden. Omy dat is echt my great dream <3 Maarja, moet ik eerst maar eens een verhaal áf schrijven haah.

61HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:16 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

WAUWIE ik ben weer back. En ik zie dat er meer mensen zich hebben toegevoegd YAY. Not only nona me and concerned Very Happy

62HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:17 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

And we have a talkiewalkie topicc yeah!

63HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:17 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Haha, ik wens je veel succes dan Wink

Ik ga waarschijnlijk journalistiek worden, en ik wil graag bij het journaal werken ofzo. Maar het aaaaallerliefst wil ik natuurlijk schrijfster worden. Omy dat is echt my great dream <3 Maarja, moet ik eerst maar eens een verhaal áf schrijven haah.
Haha, dat was eigenlijk ook mijn eerste keus geweest, Journalistiek, maar er zijn maar twee scholen in heel Nederland waar je dat kunt volgen en dat is allemaal zo ver weg, dus die viel al af. Maar je kunt via communicatie ook in die wereld terecht komen. Dus dan maar op die manier.

64HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:18 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:And we have a talkiewalkie topicc yeah!

Woewie

Ik heet Elke en ben 15 jaar Very Happy

Ik ben er trouwens wel maar 5 minuten maar ik wil NIKS missen ofcourse



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op za aug 13, 2011 8:20 am; in totaal 1 keer bewerkt

65HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:19 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Waar kan je journalistiek doen? A'dam en Utrecht ofzo? Hoop ik haha, ik wil graag naar Utrecht of Amsterdam. Maar wil jij ook schrijfster worden of niet? Schrijf je veel?

66HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:20 am

Claire

Claire

Je kunt Journalistiek studeren in Utrecht en ergens op een universiteit in Limburg XD Maar mijn droom is inderdaad om schrijfster te worden, als dat eens zou kunnen. Ik ben wel bezig met een verhaal te schrijven, alleen ben er nog steeds niet tevreden over en het moet nog een stuk langer worden.

67HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:21 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik wil heel graag later iets met geneeskunde doen, of ik wil ook journalistiek studeren dat ik bij tijdschriften ga werken. Ver weg maakt mij niet veel uit, ik wil toch het huis uit!

68HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:22 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Claire schreef:Je kunt Journalistiek studeren in Utrecht en ergens op een universiteit in Limburg XD Maar mijn droom is inderdaad om schrijfster te worden, als dat eens zou kunnen. Ik ben wel bezig met een verhaal te schrijven, alleen ben er nog steeds niet tevreden over en het moet nog een stuk langer worden.

Jaa, haha, dat heb ik ook altijd. Ik schrijf altijd een samenvatting/achterflap, eigenlijk heel veel, en dan schrijf ik 20 pagina's en dan ben ik het zat. Dan begin ik opnieuw aan een ander verhaal, dat is zo frustrerend, omg.

69HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:22 am

Claire

Claire

Riley Lee Mindervolt schreef:Ik wil heel graag later iets met geneeskunde doen, of ik wil ook journalistiek studeren dat ik bij tijdschriften ga werken. Ver weg maakt mij niet veel uit, ik wil toch het huis uit!
Ik vind het wel lekker als ik nog even thuis kan blijven wonen. Kost niet zoveel geld en ik heb een grote kamer met slot, dus als ik met rust gelaten wil worden, dan is dat geen probleem XD

70HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:23 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:
Claire schreef:Je kunt Journalistiek studeren in Utrecht en ergens op een universiteit in Limburg XD Maar mijn droom is inderdaad om schrijfster te worden, als dat eens zou kunnen. Ik ben wel bezig met een verhaal te schrijven, alleen ben er nog steeds niet tevreden over en het moet nog een stuk langer worden.

Jaa, haha, dat heb ik ook altijd. Ik schrijf altijd een samenvatting/achterflap, eigenlijk heel veel, en dan schrijf ik 20 pagina's en dan ben ik het zat. Dan begin ik opnieuw aan een ander verhaal, dat is zo frustrerend, omg.
Ja inderdaad, heb ik ook last van. Writers Block XD. Maar ik ben nu bij hoofdstuk 9 en dat is het verste dat ik ook ben gekomen, dus ik hoop dat het deze keer wel wil lukken...Het nadeel is alleen dat ik het allemaal met de hand heb geschreven op vakantie en ik het allemaal nog moet typen Shocked

71HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:24 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik moet wel weg,ik woon niet thuis namelijk. Misschien kan ik nog een tijdje bij m'n tante wonen, als ik hier weg ben, en anders ben ik dakloos haha. silent

72HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:29 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Ik moet wel weg,ik woon niet thuis namelijk. Misschien kan ik nog een tijdje bij m'n tante wonen, als ik hier weg ben, en anders ben ik dakloos haha. silent
Das wel shit denk ik? Maar daar kan ik niet over oordelen.

73HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:31 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Ik moet wel weg,ik woon niet thuis namelijk. Misschien kan ik nog een tijdje bij m'n tante wonen, als ik hier weg ben, en anders ben ik dakloos haha. silent
Das wel shit denk ik? Maar daar kan ik niet over oordelen.

Jaa klopt wel.. daarom moet ik denk ik op tijd gaan zoeken naar een kamer. Maarja, ik kan niet op mijn vijftiende op kamers, dus ik zie wel.

74HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:35 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Okeej, uitstervendheid heerst.

75HOI. -detitelmoetlanger- - Pagina 3 Empty Re: HOI. -detitelmoetlanger- za aug 13, 2011 8:37 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:
Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Ik moet wel weg,ik woon niet thuis namelijk. Misschien kan ik nog een tijdje bij m'n tante wonen, als ik hier weg ben, en anders ben ik dakloos haha. silent
Das wel shit denk ik? Maar daar kan ik niet over oordelen.

Jaa klopt wel.. daarom moet ik denk ik op tijd gaan zoeken naar een kamer. Maarja, ik kan niet op mijn vijftiende op kamers, dus ik zie wel.
Nouja ik denk dat het vast allemaal wel goed zal komen. En als je eenmaal een kamer hebt gevonden dan is dat al een zorg minder.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 23]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum