Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Stel je even voor.

+9
David Keith Rodriguez
Claire
Kenneth Adavon
Luca Molly Frinds
Cath Rosalinda Carsia
Leonardo McHalen
Josh McDouglas
Riley Lee Mindervolt
Duncan
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 17]

126Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 8:38 am

Claire

Claire

Het duurt wel erg lang...

127Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 8:39 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

TOT MORGEN!

128Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 8:39 am

Claire

Claire

DOEG

129Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 8:41 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Latur.

130Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 8:42 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

BAAAAY

131Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 8:43 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

IK GA OOK doeg

132Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 9:01 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Heheheheh i'm a badass, ik zei doei maar ik ging niet

133Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 9:02 am

Claire

Claire

Leonardo McHalen schreef:Heheheheh i'm a badass, ik zei doei maar ik ging niet
Oeeh jij bent slecht. Helaas is het nu wel tijd voor mij om te gaan. Mijn ouders zeuren en ik moet nog inpakken voor morgen. Adios. Like a Star @ heaven

134Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 9:04 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Claire schreef:
Leonardo McHalen schreef:Heheheheh i'm a badass, ik zei doei maar ik ging niet
Oeeh jij bent slecht. Helaas is het nu wel tijd voor mij om te gaan. Mijn ouders zeuren en ik moet nog inpakken voor morgen. Adios. Like a Star @ heaven
Ciaooooooooo I love you

135Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 9:06 am

Claire

Claire

Leonardo McHalen schreef:
Claire schreef:
Leonardo McHalen schreef:Heheheheh i'm a badass, ik zei doei maar ik ging niet
Oeeh jij bent slecht. Helaas is het nu wel tijd voor mij om te gaan. Mijn ouders zeuren en ik moet nog inpakken voor morgen. Adios. Like a Star @ heaven
Ciaooooooooo I love you
Oeeh wacht wacht wacht. Ik hoor net dat ik nog een kwartier mag. Yay XD

136Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 9:11 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Claire schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Claire schreef:
Leonardo McHalen schreef:Heheheheh i'm a badass, ik zei doei maar ik ging niet
Oeeh jij bent slecht. Helaas is het nu wel tijd voor mij om te gaan. Mijn ouders zeuren en ik moet nog inpakken voor morgen. Adios. Like a Star @ heaven
Ciaooooooooo I love you
Oeeh wacht wacht wacht. Ik hoor net dat ik nog een kwartier mag. Yay XD

Hahaha chill :3

137Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 8:50 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Alle topics waar we reageren gaan na 2 pagina's niet meer over het onderwerp waar het over zou moeten gaan. What a Face

138Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 9:02 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

BOEM

139Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 9:03 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik dacht dus toen ik wakker werd (8:00) ga ik lekker met iemand praten op Glorious High, maar NEEHOOR, slaapkoppen Sad Sleep

140Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 9:31 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Ik was er toen net iets later.

141Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 9:38 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Dan hoor jij niet bij de slaapkoppen pirat

142Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 9:41 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Yes

143Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 9:57 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

WOW ik ben er ook en ik ben inderdaaad een slaapkop.

144Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:02 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Riley Lee Mindervolt schreef:WOW ik ben er ook en ik ben inderdaaad een slaapkop.

Heee

145Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:04 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Cath Rosalinda Carsia schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:WOW ik ben er ook en ik ben inderdaaad een slaapkop.

Heee

Hoihoi goedemorgen bounce

146Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:08 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Riley Lee Mindervolt schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:WOW ik ben er ook en ik ben inderdaaad een slaapkop.

Heee

Hoihoi goedemorgen bounce

Omg iedereen gebruikt die smile bounce

147Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:13 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Cath Rosalinda Carsia schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:WOW ik ben er ook en ik ben inderdaaad een slaapkop.

Heee

Hoihoi goedemorgen bounce

Omg iedereen gebruikt die smile bounce

Ik vind t zo leuk dat alleen het hoofd springt cyclops

148Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:18 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Riley Lee Mindervolt schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:WOW ik ben er ook en ik ben inderdaaad een slaapkop.

Heee

Hoihoi goedemorgen bounce

Omg iedereen gebruikt die smile bounce

Ik vind t zo leuk dat alleen het hoofd springt cyclops

Ik nu ook silent

149Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:26 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

....

150Stel je even voor.  - Pagina 6 Empty Re: Stel je even voor. zo aug 14, 2011 10:27 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Cath Rosalinda Carsia schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:WOW ik ben er ook en ik ben inderdaaad een slaapkop.

Heee

Hoihoi goedemorgen bounce

Omg iedereen gebruikt die smile bounce

Ik vind t zo leuk dat alleen het hoofd springt cyclops

Ik nu ook silent

cool pale

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 17]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum