Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

zoek vriendinnetjes/vrienden forum

+5
Leonardo McHalen
Josh McDouglas
David Keith Rodriguez
Claire
Riley Lee Mindervolt
9 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 31]

1zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:15 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ja want je wilt hier geen loner zijn natuurlijk.

ps. Ik bedoel dat je hier elkaar verzoeken kan sturen Razz



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op zo aug 14, 2011 4:19 am; in totaal 1 keer bewerkt

2zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:17 am

Claire

Claire

Riley Lee Mindervolt schreef:Ja want je wilt hier geen loner zijn natuurlijk.
Ik kom je alvast gezelschap houden dan...

3zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:17 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

ben je wel Twisted Evil

4zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:18 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Claire schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Ja want je wilt hier geen loner zijn natuurlijk.
Ik kom je alvast gezelschap houden dan...

Goedzoo Smile

5zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:21 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Riley Lee Mindervolt schreef:
Claire schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Ja want je wilt hier geen loner zijn natuurlijk.
Ik kom je alvast gezelschap houden dan...

Goedzoo Smile


Ik wacht nog steeds op: 'Je hebt 1 bericht.' Evil or Very Mad

6zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:23 am

Claire

Claire

hebben jullie toevallig ook hobby's XD Buiten rpg'en en schrijven Very Happy



Laatst aangepast door Claire op zo aug 14, 2011 4:26 am; in totaal 1 keer bewerkt

7zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:25 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Claire schreef:hebben jullie toevallig ook hobby's XD

Gitaar spelen en ja EHH. Blij zijn denk ik dan als je dat als hobby kunt beschouwen. :'D
En natuurlijk schrijven/RPGen. OH En met vriendinnen zijn wat ik ook als hobby beschouw.

8zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:28 am

Claire

Claire

David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:hebben jullie toevallig ook hobby's XD

Gitaar spelen en ja EHH. Blij zijn denk ik dan als je dat als hobby kunt beschouwen. :'D
En natuurlijk schrijven/RPGen. OH En met vriendinnen zijn wat ik ook als hobby beschouw.
Oké, leuk. Ik zou ook wel een instrument willen spelen, piano of zo, het komt er bij mij alleen nooit van.

9zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:30 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:hebben jullie toevallig ook hobby's XD

Gitaar spelen en ja EHH. Blij zijn denk ik dan als je dat als hobby kunt beschouwen. :'D
En natuurlijk schrijven/RPGen. OH En met vriendinnen zijn wat ik ook als hobby beschouw.
Oké, leuk. Ik zou ook wel een instrument willen spelen, piano of zo, het komt er bij mij alleen nooit van.

Piano is mooi. Smile

10zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:31 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:hebben jullie toevallig ook hobby's XD

Gitaar spelen en ja EHH. Blij zijn denk ik dan als je dat als hobby kunt beschouwen. :'D
En natuurlijk schrijven/RPGen. OH En met vriendinnen zijn wat ik ook als hobby beschouw.
Oké, leuk. Ik zou ook wel een instrument willen spelen, piano of zo, het komt er bij mij alleen nooit van.

Piano is mooi. Smile


OMG OMG OMG OMG ik heb 1 BERICHT!!!

11zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:31 am

Claire

Claire

David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:hebben jullie toevallig ook hobby's XD

Gitaar spelen en ja EHH. Blij zijn denk ik dan als je dat als hobby kunt beschouwen. :'D
En natuurlijk schrijven/RPGen. OH En met vriendinnen zijn wat ik ook als hobby beschouw.
Oké, leuk. Ik zou ook wel een instrument willen spelen, piano of zo, het komt er bij mij alleen nooit van.

Piano is mooi. Smile
En tijd is niet mijn enige probleem XD We hebben niet eens een piano thuis, dus dat gaat een beetje moeilijk Shocked

12zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:33 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:hebben jullie toevallig ook hobby's XD

Gitaar spelen en ja EHH. Blij zijn denk ik dan als je dat als hobby kunt beschouwen. :'D
En natuurlijk schrijven/RPGen. OH En met vriendinnen zijn wat ik ook als hobby beschouw.
Oké, leuk. Ik zou ook wel een instrument willen spelen, piano of zo, het komt er bij mij alleen nooit van.

Piano is mooi. Smile
En tijd is niet mijn enige probleem XD We hebben niet eens een piano thuis, dus dat gaat een beetje moeilijk Shocked


Ja ahahah maar als je dan op les gaat neem ik aan dat je er een koopt, of een keyboard haha. :p

13zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:33 am

Claire

Claire

David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Claire schreef:hebben jullie toevallig ook hobby's XD

Gitaar spelen en ja EHH. Blij zijn denk ik dan als je dat als hobby kunt beschouwen. :'D
En natuurlijk schrijven/RPGen. OH En met vriendinnen zijn wat ik ook als hobby beschouw.
Oké, leuk. Ik zou ook wel een instrument willen spelen, piano of zo, het komt er bij mij alleen nooit van.

Piano is mooi. Smile
En tijd is niet mijn enige probleem XD We hebben niet eens een piano thuis, dus dat gaat een beetje moeilijk Shocked
Dat is inderdaad best logisch XD Maar daar ben ik te lui voor tongue


Ja ahahah maar als je dan op les gaat neem ik aan dat je er een koopt, of een keyboard haha. :p

14zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:34 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Claire schreef:hebben jullie toevallig ook hobby's XD

Ja genoeg:) Schrijven, hockey (iknow kakker maar dat ben ik niet hoor.), toneel spelen, kletsen en veel meer Smile

15zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:38 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Yaaaaay ik wil jullie ook als vrienden ghehe bounce bounce
Hobbies.. uhm, ik speel elektrisch viool ghehe da's echt lache. En ik schrijft gedichten, ik hou van shoppen, kletsen, lachen, ik heb een poster-obsessie ahah en ik lees veel (voor inspiratie ghehe) en ik hou van tekenen en zingen, maarja dat kan ik natuurlijk allebei niet.

16zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:40 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Yaaaaay ik wil jullie ook als vrienden ghehe bounce bounce
Hobbies.. uhm, ik speel elektrisch viool ghehe da's echt lache. En ik schrijft gedichten, ik hou van shoppen, kletsen, lachen, ik heb een poster-obsessie ahah en ik lees veel (voor inspiratie ghehe) en ik hou van tekenen en zingen, maarja dat kan ik natuurlijk allebei niet.
Wow dat zijn een hoop hobby's, maar elektrisch viool lijkt me echt awesome. En tekenen is ook geweldig XD

17zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:41 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Yaaaaay ik wil jullie ook als vrienden ghehe bounce bounce
Hobbies.. uhm, ik speel elektrisch viool ghehe da's echt lache. En ik schrijft gedichten, ik hou van shoppen, kletsen, lachen, ik heb een poster-obsessie ahah en ik lees veel (voor inspiratie ghehe) en ik hou van tekenen en zingen, maarja dat kan ik natuurlijk allebei niet.
Wow dat zijn een hoop hobby's, maar elektrisch viool lijkt me echt awesome. En tekenen is ook geweldig XD

Ja idd hoe chill. Nog nooit van gehoord!

18zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:41 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:Yaaaaay ik wil jullie ook als vrienden ghehe bounce bounce
Hobbies.. uhm, ik speel elektrisch viool ghehe da's echt lache. En ik schrijft gedichten, ik hou van shoppen, kletsen, lachen, ik heb een poster-obsessie ahah en ik lees veel (voor inspiratie ghehe) en ik hou van tekenen en zingen, maarja dat kan ik natuurlijk allebei niet.

ik ga jou vven WANT jij speelt elektrische viool.

19zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:43 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

HOE WEET IK OF IEMAND MIJ VVT *depressief*

20zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:44 am

Claire

Claire

David Keith Rodriguez schreef:HOE WEET IK OF IEMAND MIJ VVT *depressief*
Ahah geen idee ik heb eigenlijk alleen nog maar mensen gevvt, niemand heeft mij nog gevraagd.

21zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:45 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

IK HEB EEN BERICHT mensen ik word blij van privè berichten oke. #hint#

22zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:50 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Heb ik jullie nu? @Claire ik heb jou wel geaccepteerd!
Ghehe ik ben coewl want ik speel elektrisch viool. Nee haha, ik drop zo wel even een foto van m'n schatje.

23zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:53 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Heb ik jullie nu? @Claire ik heb jou wel geaccepteerd!
Ghehe ik ben coewl want ik speel elektrisch viool. Nee haha, ik drop zo wel even een foto van m'n schatje.
Haha, ja I know, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik zelf iedereen een verzoekje had gestuurd en dat niemand mij een verzoekje stuurde XD Dus dat ik niet weet hoe ik ze moet accepteren.

24zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:53 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Claire schreef:
David Keith Rodriguez schreef:HOE WEET IK OF IEMAND MIJ VVT *depressief*
Ahah geen idee ik heb eigenlijk alleen nog maar mensen gevvt, niemand heeft mij nog gevraagd.

Ik heb jou gevvt!

25zoek vriendinnetjes/vrienden forum Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 4:53 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:Heb ik jullie nu? @Claire ik heb jou wel geaccepteerd!
Ghehe ik ben coewl want ik speel elektrisch viool. Nee haha, ik drop zo wel even een foto van m'n schatje.

Wij zijn ook vrienden. :'D

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 31]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum