Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nog een meisje en dan beginnen we.

+3
Josh McDouglas
Cath Rosalinda Carsia
Luca Molly Frinds
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:36 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

weet ik

27Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:36 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ja ik was ffkes schoolspullen halen Sad

28Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:36 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

hoi dan

29Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:36 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

heel stom hè riley

30Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:37 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

ook hoi, ik moet mijn berichten meer maken Very Happy

31Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:37 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:Ja ik was ffkes schoolspullen halen Sad

Jaaaa omg yaaay ik mag ook weer naar school over een tijdje yaaaaaaaa!!!! flower cheers

32Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:38 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik heb op zich wel zin in school ö het geeft me kriebels.

33Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:38 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Ja ik was ffkes schoolspullen halen Sad

Jaaaa omg yaaay ik mag ook weer naar school over een tijdje yaaaaaaaa!!!! flower cheers

affraid affraid affraid affraid affraid Ik haat school Very Happy

Behalve glorious high xd

34Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:38 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Maar ik heb sinds januari geen normale school gehad omg omg ik ben zo blij!!!

35Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:39 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Maar ik heb sinds januari geen normale school gehad omg omg ik ben zo blij!!!

Dan is het leuker om weer naar school te gaan Smile Like a Star @ heaven

36Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:40 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:Maar ik heb sinds januari geen normale school gehad omg omg ik ben zo blij!!!

Haha, grappig dat je zo blij kan zijn :3 Yaaay !

37Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:44 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

BOEM ik ben echt geweldig blij!!

38Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:44 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik vind school ook niet zo erg, ik bedoel ik heb me vriendinnen daar en het is niet echt moeilijk dus tsja :3

39Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:45 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Rolling Eyes Razz clown alien cat What a Face pig bounce affraid drunken bom cheers Basketball sunny albino cherry farao rendeer santa king queen jocolor geek flower lol! afro Zo blij ben ik

40Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:47 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Leonardo McHalen schreef:Ik vind school ook niet zo erg, ik bedoel ik heb me vriendinnen daar en het is niet echt moeilijk dus tsja :3

Ik kom in nieuwe klassen terecht waar ik niet meer bij mijn vrienden zit dus ik heb er geen zin in What a Face Bovendien hou ik altijd contact met al mijn vrienden in vakantie's Very Happy

41Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:47 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Dat is erg blij

42Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:47 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Riley Lee Mindervolt schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik vind school ook niet zo erg, ik bedoel ik heb me vriendinnen daar en het is niet echt moeilijk dus tsja :3

Ik kom in nieuwe klassen terecht waar ik niet meer bij mijn vrienden zit dus ik heb er geen zin in What a Face Bovendien hou ik altijd contact met al mijn vrienden in vakantie's Very Happy

Mijn vrienden zijn op dit moment ALLEMAAL op vakantie behalve een paar en die zijn saai. :3

43Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. ma aug 15, 2011 10:58 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

En behalve wij I love you

44Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. di aug 16, 2011 12:11 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

Exclamation Exclamation spammm

45Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. di aug 16, 2011 12:18 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Jij wel,

46Nog een meisje en dan beginnen we. - Pagina 2 Empty Re: Nog een meisje en dan beginnen we. di aug 16, 2011 12:25 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

euhhh ik !! geek

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-

» OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum