Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wat willen jullie later worden?

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Wat willen jullie later worden? Empty Wat willen jullie later worden? za aug 20, 2011 11:32 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik eigenlijk iets met fotograaf, daar ben ik dan weer wel goed in haha (niet om zelfverzekerd over te komen maar op een of andere manier zie ik gewoon mooie foto's...)

2Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? za aug 20, 2011 11:33 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Gelukkig.

3Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? za aug 20, 2011 11:37 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Leonardo McHalen schreef:Gelukkig.

Dat is logisch haha

4Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? za aug 20, 2011 11:42 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Gelukkig, ja die is goed. Dat ga ik eerst 'ns proberen.
En daarna wil ik schrijfster worden, of journalist.

5Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? zo aug 21, 2011 1:12 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Ik ga Bio-informatica doen en dan zie ik het wel wel weer. Je kunt er een hele hoop mee. Informaticus worden, bioloog, forensisch onderzoeker. Ik vind het allemaal leuk.

Eigenlijk wilde ik eerst lijkschouwer worden maar ik vond medicijnen studeren te lang en ik ben te lui om het te doen. Daarom mocht ik ook niet naar Vwo.
Toen wilde ik Game designer worden maar mijn ouders willen niet betalen voor de kunstacademie.

6Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? zo aug 21, 2011 1:24 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Oef, jammer dat je geen kunstacedemie mag doen.. dat lijkt mij ook echt tof!

7Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? zo aug 21, 2011 1:36 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Josh McDouglas schreef:Oef, jammer dat je geen kunstacedemie mag doen.. dat lijkt mij ook echt tof!

Aan de ene hand wel, maar aan de andere ook weer niet weetje?

8Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? zo aug 21, 2011 1:49 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Okeei, als jij het maar leuk vindt hea I love you

9Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? zo aug 21, 2011 4:33 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik vind alles leuk behalve dingen die te maken hebben met natuurkunde, chemie, scheikunde en biologie, haha.

10Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? zo aug 21, 2011 4:35 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Hahaha
Ik vind dat wel leuk. Kinda.
Mijn vakkenpakket bestaat dan ook uit natuurkunde, wiskunde B, Scheikunde, Biologie en de standaard vakken + Kunstvak (+kunst geschiedenis)

11Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? zo aug 21, 2011 4:42 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Bweeeh nee haha, ik vind dat echt verschrikkelijk.
Ik snap er ook echt hélémáál niks van whaha xD

12Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? zo aug 21, 2011 5:54 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Veronica schreef:Hahaha
Ik vind dat wel leuk. Kinda.
Mijn vakkenpakket bestaat dan ook uit natuurkunde, wiskunde B, Scheikunde, Biologie en de standaard vakken + Kunstvak (+kunst geschiedenis)

Bij mij ook, maar dan wiskunde a en geen kunstvak...
Maar ik vind het niet leuk, maar ik wil of fotograaf worden, maar omdat dat me toch nooit gaat lukken wil ik anders graag revalidatie arts worden, en dan met kinderen...

13Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? zo aug 21, 2011 6:03 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Waaw heftig.. ik wilde eerst arts zonder grenzen worden.. dat leek me mooi.
Maar dan heb ik toch die vakken nodig die ik niet kan..

14Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? zo aug 21, 2011 6:07 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Waaw heftig.. ik wilde eerst arts zonder grenzen worden.. dat leek me mooi.
Maar dan heb ik toch die vakken nodig die ik niet kan..

Dat lijkt me ook heel mooi! Maar het lijkt me ook tof om voor de elle of vogue ofzo te werken maar dat is iets te ver gezocht hahaha

15Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? zo aug 21, 2011 6:09 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Haha, als fotograaf?? Ik wil bij het journaal werken als journalist haah
En mijn vergezochte droom is heeeeel veel boeken uitgeven :G

16Wat willen jullie later worden? Empty Re: Wat willen jullie later worden? zo aug 21, 2011 6:40 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Maakt niet uit wat, misschien iets met schrijven maar fotograaf lijkt me ook chill, alleen ik ga denk ik zoiezo studeren anders is het zo sund van mijn vwo vind ik hahaha

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Weten jullie nog leuke liedjes?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum