Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Luca Molly Frinds

+3
Claire
Admin
Luca Molly Frinds
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

101Luca Molly Frinds - Pagina 5 Empty Re: Luca Molly Frinds ma aug 15, 2011 9:50 pm

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

t is moeilijk om tussen al die overvolle forums wat terug te vinden he HAHA

102Luca Molly Frinds - Pagina 5 Empty Re: Luca Molly Frinds ma aug 15, 2011 9:57 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'khebbut hoor!!! Als je niet tegen saaiheid kan moet je het onderstaande niet selecteren, anders wel want het is wit. Ojaa wil je ff een titel voor m'n verhaal bedenken gheeh.

Okee okee, haha. Uhm, het verhaal wat ik nu schrijf (of wat ik probeer te schrijven) gaat over een land/wereld/unie waarin alles zo is geregeld dat je via een chip dingen leert in plaats van school, alles is helemaal geregeld, iedereen gaat op een vaste leeftijd dood en je toekomst wordt helemaal bepaald. Dat gebeurd dus allemaal via een soort computers en robots. Maar dan komen er mensen of whatever uit het verleden (ik weet het, het is raar; maar die lezen erover in een boek; de mensen die dus mijn verhaal lezen zegmaar. ik hoop dat je het begrijpt) en die zorgen dat de stroom uitvalt en alles anders word. Dan komt er dus een heel probleem want alles gaat niet meer automatisch en mensen gaan nadenken over wat er met hen gebeurt en blabla, want dan moeten ze opeens wel naar school, keuzes maken, blabla.. haha dat klinkt echt zó saai nu.

103Luca Molly Frinds - Pagina 5 Empty Re: Luca Molly Frinds di aug 16, 2011 12:01 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

Zo hier gaan we ook weer reageren

104Luca Molly Frinds - Pagina 5 Empty Re: Luca Molly Frinds di aug 16, 2011 12:03 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

We zijn begonnen hoor!

105Luca Molly Frinds - Pagina 5 Empty Re: Luca Molly Frinds di aug 16, 2011 12:04 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

I know! Maar wil eerst hier allemaal reageren ;P

106Luca Molly Frinds - Pagina 5 Empty Re: Luca Molly Frinds di aug 16, 2011 12:04 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Okeej, ik laat je wel.

107Luca Molly Frinds - Pagina 5 Empty Re: Luca Molly Frinds di aug 16, 2011 12:04 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

Thanx Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum