Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Riley Lee Mindervolt

+2
Admin
Riley Lee Mindervolt
6 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:28 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik had buurman, we zaten jongen/meisje omdat onze klas te druk was T__T

Wij ook vaak, ja. Ik zat dan naast zo'n schetenlatende jongen met bilspleetbroek.

Ik zat naast me beste freund, gnagna.

Njah, da's beter.

27Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 7:30 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

I know.

28Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 10:35 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik zat een keer jongen/meisje en toen zat ik naast een jongen. En die was ZOOOOO iritant want dat was zo'n betweter en op een gegeven moment zei ik 'Flïkker toch op dat je alles beter weet.' daarna heeft hij niks meer gezegd Sad

29Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt za aug 13, 2011 11:00 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:Ik zat een keer jongen/meisje en toen zat ik naast een jongen. En die was ZOOOOO iritant want dat was zo'n betweter en op een gegeven moment zei ik 'Flïkker toch op dat je alles beter weet.' daarna heeft hij niks meer gezegd Sad

Arme jongen, heeft nu een trauma aan jou en ligt elke nacht huilend in z'n bed. Hij was eigenlijk verliefd op je 0_0

30Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt zo aug 14, 2011 3:00 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Ik zat een keer jongen/meisje en toen zat ik naast een jongen. En die was ZOOOOO iritant want dat was zo'n betweter en op een gegeven moment zei ik 'Flïkker toch op dat je alles beter weet.' daarna heeft hij niks meer gezegd Sad

Arme jongen, heeft nu een trauma aan jou en ligt elke nacht huilend in z'n bed. Hij was eigenlijk verliefd op je 0_0

Oeps Embarassed Nee maar echt ik had eindelijk de moed om wat te zeggen bij frans (die leraar zei ooit tegen mij: Je haar lijkt net alsof het uit de wasmachine komt. En als compliment maar ik zie daar geen compliment in, en hij flipte hem op mij omdat ik mijn rekenmachine pakte?) en toen zei ik iets en toen zei hij gelijk 'Fout, het moet dat zijn.'

31Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt zo aug 14, 2011 3:07 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik vind 'm aardig Razz

32Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt zo aug 14, 2011 4:13 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Ik vind 'm aardig Razz
Bedankt voor je steun!

33Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt zo aug 14, 2011 4:48 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Ik vind 'm aardig Razz
Bedankt voor je steun!

Wat errug voor je, wat een stomme jongen, ooeh ik vind het zo erg voor je en ik leef zo ontzettend met je mee, ik heb gewoon tranen in mijn ogen weetje. 0_0

34Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt zo aug 14, 2011 11:47 pm

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Ik vind 'm aardig Razz
Bedankt voor je steun!

Wat errug voor je, wat een stomme jongen, ooeh ik vind het zo erg voor je en ik leef zo ontzettend met je mee, ik heb gewoon tranen in mijn ogen weetje. 0_0

jij bent raar

35Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 12:18 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Ik vind 'm aardig Razz
Bedankt voor je steun!

Wat errug voor je, wat een stomme jongen, ooeh ik vind het zo erg voor je en ik leef zo ontzettend met je mee, ik heb gewoon tranen in mijn ogen weetje. 0_0

jij bent raar
Ja klopt.

36Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 3:15 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

Iedereen is een beetje raar xD

37Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 3:46 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Cathleen Mira Dawson schreef:Iedereen is een beetje raar xD
Hope is best normaal Shocked

38Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 3:47 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

De enige normale dan?

39Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 3:48 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ja echt wel.

40Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 3:57 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

Cool

41Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 3:57 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Maar heel veel mensen zijn inactief

42Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 3:57 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

Nu wel

43Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 3:59 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Van de 19?>

44Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 3:59 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

Oke!!

45Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 3:59 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ja, ik heb gelijk

46Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 4:00 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

Smile

47Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 4:00 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Mad

48Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 4:59 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Onzinnige reactie CHECK

49Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 5:11 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

Exclamation Exclamation Heel Onzinnig

50Riley Lee Mindervolt - Pagina 2 Empty Re: Riley Lee Mindervolt ma aug 15, 2011 5:17 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

rabbit

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum