Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 40]

76RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 15, 2011 11:53 pm

Casey

Casey

Met al mijn schoenen in mijn handen gepropt liep ik naar de tas, de helft van mijn schoenen vielen zo ongeveer van de stapel. Geïrriteerd zuchtte ik en liet de rest van de stapel voor de kast op de grond vallen. Ik ging op mijn knieën voor de kast zitten en begon mijn schoenen op een rijtje te zetten. Zo nu en dan draaide ik me om en ging half op de grond liggen zodat ik bij een gevallen schoen kon om die ook in het rijtje te zetten. ‘Dus.. Waar kom je vandaan?’ Ik draaide me weer half om en volgde met mijn ogen de bewegingen van Riley om te kijken wat ze aan het doen was. Met mijn rechterhand sloot ik de kast en met mijn linkerhand duwde ik mezelf omhoog zodat ik weer kon gaan staan. Verbaasd keek ik op toen ik een zacht geklop op de deur hoorde. Ik liep naar de deur en opende hem. Even bekeek ik het meisje dat er stond zwijgend. 'Oh eh, hoi.'

Pfoeh, en geen vriendinnen met Casey dan? Sad



Laatst aangepast door Casey op ma aug 15, 2011 11:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt

77RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 15, 2011 11:55 pm

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Toen David zijn kast iets wat net - wat voor hem redelijk abnormaal was - had gevuld met al zijn kleren, schoenen en andere dingen waarvan hij dacht die nodig te hebben tijdens zijn verblijf hier, liep hij naar het raam en steunde hij met zijn handen even op de vensterbank. Hij keek naar buiten naar alle mensen die heen en weer liepen. Opzoek naar de receptie of hun kamer, of naar iemand die ze al kenden. David zuchtte en draaide zich weer om, hij keek nog even zijn kamer rond. Okè, leuk...

78RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 15, 2011 11:55 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik hoor in mijn oren een geluid. Het geluid lijkt op geklop dus ik loop maar vast naar de deur. Casey is me net voor met de deur opene. Ik zie een meisje staan, met blonde haren, ze ziet er eigenlijk heel aardig uit. 'Hey ik ben Riley.' zeg ik met een glimlach. Ik denk dat ik het wel goed met haar kan vinden. 'Dat is Casey.' zeg ik terwijl ik naar Casey wijs. O my gosh ik ben echt jaloers op de haren van Casey. Snel schudt ik de gedachte weer weg, maar ik ga haar zeker daarmee een keer complimenteren, zo ben ik gewoon. 'Uhm ik kom uit Brighton trouwens, en jullie?' vraag ik. Ik heb altijd een beetje late reactie's, een slechte eigenschap van me.

oeps, verkeerd Casey opende hem



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op ma aug 15, 2011 11:57 pm; in totaal 2 keer bewerkt

79RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 15, 2011 11:56 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Hmpf, ik ben trouwens Leonardo' Zei Leonardo met een spottende ondertoon. Was dat niet een normale vraag als hij hier als vreemde binnen kwam? Hij realiseerde dat hij dat al wist. 'O nou.. ik heb wel vuur voor mezelf' Zei hij zwakjes. 'Had alleen geen zin om het te pakken..' Hij rommelde wat in zijn rugzak en haalde daar een aansteker uit met blote meisjes erop. Een lichte grijns trok over zijn gezicht toen hij Josh er naar zag kijken 'Een grapje voor me 18de verjaardag' Hij stak de sigaret aan en liep naar het raam om in het kozijn te gaan zitten. Hij inhaleerde en blies de rook in kringetjes uit. 'Poeh, dat lucht op' Hij tikte het as van zijn sigaret en keek terug naar de jongen 'Mijn vakken zijn nederlands, engels en gym als standaard en toen heb ik gekozen voor geschiedenis aardrijkskunde en muziek en Frans' Hij keek naar de jongen. 'En jij?' Leonardo had juist deze vakken gekozen omdat hij ze leuk vond. Andere leerlingen vonden deze vakken meestal het ergste behalve muziek dan. Maar Leonardo was dol op geschiedenis en aardrijkskunde, en Frans had hij alleen gedaan omdat hij een talenknobbel had en het hem goed afging.

Het blijft dus zo, ze wilt niet dat via verschillende topics :c

80RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:01 am

Luca Molly Frinds

Luca Molly Frinds

Ik liep de kamer rond en begon mijn maar op te maken het was nog wat stilletjes omdat ik geen kamergenoot had ik bedacht dat ik zo wel even op de gang kon kijken met wie ik in een gebouw zat. en legde mijn koffer onder mijn bed en stopte de papieren in het laadje van het bureau.

leuk er word over mij ik de derde persoon gesproken

81RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:01 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Ik heb weer een ijsje dus reageer ik sloom
--
Ik keek naar het meisje bij de deur 'hoi ik wou even kennis maken' zei ik en glimlachde.'Ik ben Cath'' zei ik en stak mijn hand uit. Ze hoopte dat ze naar binnen mocht maar goed dat was hun beslissing. Er kwam nog een ander meisje bij staan ''Hoi ik ben Cath'' zei ik en glimlachde, ze zagen er allebei erg aardig uit misschien dat we wel vriendinnen zouden kunnen worden.
--
Pieuw ik maak echt ineens te korte stukjes. Mad
Komt5 door mijn ijsje maar hij is bijna op.



Laatst aangepast door Cath Rosalinda Carsia op di aug 16, 2011 12:06 am; in totaal 3 keer bewerkt

82RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:01 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ja, ik weet je echte naam niet en je gSm naam was ik bang dat ik het verkeerd spelde :3

83RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:02 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Ja, ik ben dus Josh, maar dat wist je al.' Ik wees naar het briefje dat hij nog altijd in zijn rechterhand geklemd hield. Hij keek ernaar en haalde onverschillig zijn schouders op en liet het vallen. Alsof het hem niet kon schelen dat ik zijn kamergenoot was. Maar ik liet me niet van mijn stuk brengen. We hadden een gesprek, daar ging het om. 'Ik doe dus Gym, Nederlands, Engels, en dan muziek, Frans, geschiedenis en kunst. Dus eigenlijk zitten we alleen bij één uur niet bij elkaar.' Leonardo knikte. Hij leek nu wel wat meer geïnteresseerd dan daarnet. En aardiger. 'Okee.. heb jij al leuke meiden gespot?'vroeg hij. Ik dacht na en ging in gedachten terug naar de binnenplaats. 'Ik val niet op van die korte-rokjes bimbo's,'zei ik. 'Ik vond één meisje er wel leuk uitzien. Mannenblouse, broek, blond lang haar. Ze hield haar handen voor haar ogen, volgens mij had ze last van de zon of zo.'

84RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:03 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

David ging op het bed zitten waarvan hij vond dat dat zijn bed werd, en leunde met zijn rug tegen de muur terwijl hij langzaam wat door de informatieboekjes heen bladerde die hij had gekregen van de receptioniste. Hij keek naar de foto's die erin stonden, de sportvelden, de kamers, de leslokalen... Overal daar liepen nu overal mensen. David wierp weer een blik op het raam, het was al een stukje rustiger geworden op het plein. Hij hoopte dat zijn kamergenoot snel kwam, en dat hij aardig was. Dan konden ze samen nog even verder de campus verkennen. Als hij dat alleen ging doen zag het er waarscheinlijk wel wat lonely uit.

85RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:07 am

Luca Molly Frinds

Luca Molly Frinds

Ik liep de gang op, ik wilde niet meteen de eerste dag al de eenzame zijn dus ik keep om het hoekje van een deur die open stond en zag drie meiden kletsen. "Hey, Ik ben Luca, mijn kamergenoot is er nog niet dus ik dacht laat ik kennis maken met de buren" zeg ik glimlachend.

86RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:08 am

Casey

Casey

Ik stak mijn hand op. ‘Ja, ik ben dus Casey.’ Mijn ogen gleden over het meisje dat dus Cath heette. Ze zag er ook wel aardig uit. ‘Ik uit Sofia, hoofdstad van Bulgarije.’ Ik liep terug de kamer in en ging weer op mijn bed zitten. ‘Gingen we nog rond kijken? Dan kunnen we dat wel met z’n drieën doen.’ Ik boog iets naar voren zodat ik Cath weer kon aankijken. ‘Of heb jij al rondgekeken? Dan zou je ons natuurlijk de weg kunnen wijzen.’ Op het begin had ik gemende gevoelens over mijn komst hier, of ik het wel leuk zou gaan vinden. Maar zoals het er nu naar uit zag zou dat vast wel het geval zijn. Voor de tweede keer boog ik naar voren, nu om het derde meisje te zien dat er bij kwam staan. 'Hoi! Ik ben Casey.'

Mijn moeder moet even achter de pc. pig



Laatst aangepast door Casey op di aug 16, 2011 12:08 am; in totaal 1 keer bewerkt

87RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:08 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'O, gezellig' Merkte Leonardo op, konden ze in ieder geval samen rond zwerven door de gangen en was hij niet de enige die te laat zou komen in een les als hij het lokaal niet kon vinden. 'Dat meisje zag ik ook, apart wel die handen hoor..' Mompelde hij opgelaten. Leonardo was geen relatie mens en als hij een meisje zag, zag hij ze meestal direct als normale vrienden. Hij had wel relatie's gehad maar echt serieus waren die niet geweest. Ze hielden elkaars zweethandjes vast ja, en ze gaven elkaar een zoen en lagen te rollebollen op zijn kamer als zijn ouders weg waren. Maar echte liefde had hij nooit gevoeld. Hij was er ook niet benieuwd naar, als hij iets geleerd had van zijn ouwe heer was het wel dat liefde je kwetsbaar maakte voor problemen. Daarom schudde zijn vader altijd met zijn hoofd als zijn moeder weer eens tekeer ging. Hij kocht een roos voor haar en ze was weer tevreden. Dan keek zijn vader met een hoofd van makkelijk toch, die vrouwen naar Leonardo en moesten ze samen lachen. Leonardo keek uit het raam naar buiten. Misschien zou hij zo wel gaan basketballen, er moest hier vast wel een sportzaal zijn.

HAHA ROFL.

88RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:10 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Goed, dus zullen we zo de school gaan verkennen?' vraag ik met een glimlach. 'Welke vakken doen jullie eigenlijk?' vraag ik geïnteresseerd. Ze zien er allebei heel aardig uit, maar het liefst wat ik nu doe is nog meer mensen leren kennen. Ik hoop echt dat ik het goed kan gaan vinden met Casey, en natuurlijk ook met Cath. Maar het is veel belangrijker dat je kamergenoot aardig is, want als dat niet zo is dan heb je een probleem. Je wilt een fijne kamer hebben, maar ik snap zelf wat ik bedoel dus dat maakt niet uit. Ik grinnik om mijn gedachtes, die je soms totaal niet kan volgen. 'Hey, ik ben riley.' zeg ik tegen het derde meisje, die dus blijkbaar Luca heet. 'Sofia, dat lijkt me echt een leuke stad.' zeg ik alweer met een late reactie.

[i]Kutje Razz



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op di aug 16, 2011 12:12 am; in totaal 1 keer bewerkt

89RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:10 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Wachten op mijn tosti.

Veronica bekeek haar kant van de kamer, het zag er nog erg onpersoonlijk uit maar daar zou ze later wel wat aan doen. Ze greep haar tas, haar trouwe tas, die ze altijd mee sleepte, er zat haar mobiel, muziek, ds, geld en nog meer zooi in. Ze ruimde hem nooit uit, behalve als ze echt niets meer kon vinden. Ze liep haar kamer uit, deed hem op slot en liep terug naar het plein.

90RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:11 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Cath keek haar aan ''Het enige wat ik heb ezien is de grond'' zei ze lachend. Ze liep de kamer binnen ''Maar we kunnen natuurlijk ook met zijn drieen als de meisjes die de weg niet weten gaan'' zei ze en ging zitten op een stoel. Ze bekeek de kamer het zag er precies hetzelfd uit als haar kamer. Wat natuurlijk niet raar was. ''Ik doe Gym,Nederlands,Engels,Wiskunde,fotografie,Dansles,muziek'' beantwoorde ze op de vraag van Riley. En een nog latere reactie op een vraag van haar ''Ik kom uit parijs'' zei ze.



Laatst aangepast door Cath Rosalinda Carsia op di aug 16, 2011 12:16 am; in totaal 2 keer bewerkt

91RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:14 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik moet douchen

92RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:16 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

David las de kleine en oninterresante zinnetjes die overal door het boekje heen stonden, slechts om de tijd wat te verdrijven. Toen hij het al zo ongeveer tien keer gelezen had, gooide hij het aan de kant terwijl er een geirriteerde zucht achter zijn lippen ontsnapte. Die kamergenoot moest toch een keer komen? Hij sprong op van het bed en pakte de kamersleutel die hij op het bureau had gelegd. David liep naar de deur en stapte de gang op. Hij probeerde de deur dicht te doen, wat totaal niet lukte, en vervolgens de sleutel op de grond viel.

93RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:16 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

Na een lange reis kwam Louisa eindelijk weer aan op Glorious High. Ze snapt niet waarom ze nog steeds op deze school zat, maar ach! Hopelijk had ze een leuke kamergenoot. Want vorige jaar had ze die wel, maar die jaar daarvoor niet. Langzaam stapte ze uit en pakte haar koffers en liep op het terrein. Ze zag al veel mensen met hun koffers. Ze keek om zich heen en hopelijk kwam ze geen oude bekende tegen, af en toe gaf ze een knikte aan een persoon. Meer ook niet.

94RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:16 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Jaa, inderdaad. De zon schijnt nieteens, dus ik snap het eigenlijk ook niet. Misschien heeft ze hele rare misvormde ogen, of is ze eigenlijk een vampier met rode ogen,' ratelde ik. Leonardo grijnsde. Ik had nog nooit echt een vriendinnetje gehad, maar ik was er ergens wel benieuwd naar. Soms voelde ik opeens zo'n kriebel in mijn buik, maar meestal eindigden ook de kriebelveroorzakers als gewone vriendinnen. Ik had bergen met vriendinnen. 'Zullen we zo even gaan rondkijken ofzo? Of even bij iemand anders op de kamer kijken? We kunnen even naar het meidengebouw gaan?' vroeg ik opgewonden. Het leek me maar niks om hier te blijven zitten en te wachten tot we zouden worden buitengesloten in de groep. Als iedereen elkaar al kende. Leonardo knikte. Het zag er niet echt enthousiast uit. Ik was benieuwd naar de meiden hier. Of het een beetje zou klikken. Ik had nooit zussen gehad, of nichtjes die langskwamen. Alleen vriendinnen. Zouden het hier andere typetjes zijn dan thuis, in Londen?

95RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:16 am

Luca Molly Frinds

Luca Molly Frinds

Ik glimlachte naar de meiden ze zagen er aardig uit, hopelijk was mijn kamergenoot dat ook. Ik had nog niet veel van de school gezien, de receptie en mijn kamer en toen hield het wel op. misschein was het een goed idee om de school even te verkennen.

@ cathleen
het is het eerste jaar voor de school



Laatst aangepast door Luca Molly Frinds op di aug 16, 2011 12:18 am; in totaal 1 keer bewerkt

96RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:17 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Nou kom ik wil gaan.' zeg ik lachend. Ik loop alvast aan en trek ze aan mijn handen mee. Als we beneden zijn op het plein kijk ik nog veel beter rond. De sportvelden, daar ga ik vaak zijn. Ik heb mijn handen niet meer voor mijn ogen, dat had ik alleen op de heenweg, want de zon was nogal irritant. Eigenlijk heb ik nog helemaal niet rondgekeken. Maar ik weet toch al hoe het is en hoe alles eruit ziet. Het is school, en als ik ergens haat aan heb is het school wel. Dat is ook een slechte eigenschap van mij, tenzij je het goed vind natuurlijk. Dat laat ik de rest allemaal beslissen. Want mij boeit het niet. In Brighton is het altijd geweldig, heerlijk aan de zee met een pier. Nou hier is het totaal verschillend. Brighton wordt ook wel de homostad genoemt, maar dat is juist tof, om naar die mensen te kijken.



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op di aug 16, 2011 12:19 am; in totaal 1 keer bewerkt

97RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:18 am

Casey

Casey

‘Is het ook best wel hoor.’ Zei ik glimlachend en streek met mijn hand over het dekbed. ‘Ik doe euh..’ Ik moest er even voor in mijn geheugen graven, nee zelfs mijn vakken kon ik niet onthouden. ‘Gym, Nederlands, Engels, Kunst, Muziek, Handvaardigheid, Frans en Geschiedenis. Dat ja.’ Even hield ik mijn hoofd schuin en bekeek de drie meisjes in de deuropening. ‘Nou, dan gaan we toch met z’n allen de boel verkennen? Als je dat ook wilt.. Luca was het toch? Sorry, ligt niet aan jou. Ik onthoud dingen niet zo snel.’ Voordat ik het wist werd ik al meegetrokken door Riley naar buiten toe. 'Zo kan het ook hé.' Zei ik glimlachend en keek rond. 'Het is hier echt warm.'

Veel douche plezier haha Very Happy



Laatst aangepast door Casey op di aug 16, 2011 12:20 am; in totaal 2 keer bewerkt

98RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:18 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Omg ik zat de hele tijd te wachten op die andere pagina nu voel ik me echt dom Embarassed
--

''Ja laten we gaan'' zei ze met een opgewekte stem en stond op ''Leuke vakken die jullie doen'' zei ze gauw en liep naar de deur opening ''waar gaan we eerst heen eigenlijk'' vroeg ze, want we konden niet allemaal een andere kant op, dat kon wel maar we zoeden met zijn allen gaan.



Laatst aangepast door Cath Rosalinda Carsia op di aug 16, 2011 12:21 am; in totaal 1 keer bewerkt

99RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:21 am

Cathleen Mira Dawson

Cathleen Mira Dawson

Louisa kwam eindelijk en meteen liep ze naar de meiden vertrekken en vond algauw haar kamer. Voorzichtig maakte ze de kamer open, maar zag niemand. Ze plofte haar koffer op de vertrouwde plek bij haar vertrouwde bed bij het raam. Meteen ging ze eerst alles uitpakken dan was ze helemaal gedaan. Na een half uur was ze klaar. Ze keek om zich heen en een zucht ontsnapte uit haar mond.


off: Oke Luca : ))

100RPG ~ Glorious High - Pagina 4 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 12:21 am

Luca Molly Frinds

Luca Molly Frinds

Ik knikte "misschien wel handig anders raak ik vast morgen ochtend verdwaalt" zeg ik lachend "ik doe filoshopie, geschiedenis, Kunstvormgeving, Muziek, gym, nederlands en engels." het waren best standaart vakken ik was nooit goed geweest in duits of frans en was blij dat ik dat hier kon laten vallen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum