Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+4
Veronica Mary Kingston
Josh McDouglas
Riley Lee Mindervolt
Claire
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 28 van 28]

676RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo feb 05, 2012 1:56 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Ik ben geen dwergje. Ik ben klein maar geen dwerg.' Zei Veronica met een grijns. 'Of jij bent gewoon achterlijk lang, dat is ook een optie.' Zei ze en nam nog een slok van haar drinken. 'Pfft, dan wordt ik dikker dan dat ik lang ben.' Zei ze met een lichte grijns. 'En dat moeten we niet hebben. Dan kun je me door school rollen.' Zei Veronica en moest even grinniken. 'Of je kunt gaan basketballen met me maar ik denk niet dat ik door dat oranje ding heen kom waar je in moet scoren.' Zei ze en haalde haar schouders op, zelfspot was iets dat ze altijd al had gedaan.

677RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo feb 05, 2012 2:04 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Achterlijk lang pff' Leonardo schudde zijn hoofd 'Ik had mensen in mijn basketbal team die 2 koppen groter waren' Hij grinnikte om haar idee over het rollen 'Tsja, als je ooit zo dik zou worden zal ik je niet gebruiken als basketbal' Hij stak twee vingers in de lucht 'Promise' Hij dronk het laatste beetje uit zijn glas en bewoog zijn beide wenkbrauwen omhoog. 'Klaar om te gaan?' Ze konden niet te lang blijven, er waren nog veel dingen om te zien en het was al rond een uur of 3 s'middags.

678RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo feb 05, 2012 2:11 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica stak haar vinger in de lucht en dronk het laatste beetje uit haar glas. 'Jep.' Zei ze met een grijns. Ze stond op en stopte haar handen in haar zakken. 'Ik ben blij dat ik ze niet ontmoet, ik zou verschrikkelijk geïntimideerd zijn. Daar houd ik niet van.' Zei ze en keek naar hem op. 'Waar gaan we verder nog heen?' Vroeg ze en bekeek de omringende gebouwen. Het zag er best leuk uit. 'Ik ben blij dat je me niet gebruikt als basketbal dat zou behoorlijk pijn doen.' Zei ze.

679RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo feb 05, 2012 2:18 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Zelfs ik werd een beetje bang van ze' Bekende Leonardo eerlijk en hij grinnikte 'We kunnen naar het water gaan, of door de stad zelf lopen' Noemde Leo de opties 'Jij mag kiezen, ik ben beide al geweest' Hij duwde zijn muts wat beter over zijn hoofd en duwde de paar plukjes die eruit piekte een beetje aan de kant. 'Al is het water een echte aanrader, het is prachtig verlicht bij het donker en de boulevard is ook hartstikke gezellig, daar ben ik de kroeg in gegaan' Hij likte aan zijn onderlip.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 28 van 28]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum