Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

zoek vriendinnetjes/vrienden forum

+5
Leonardo McHalen
Josh McDouglas
David Keith Rodriguez
Claire
Riley Lee Mindervolt
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 31]

101zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:10 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig

102zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:10 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Mijn kamer genoot is ook een klein beetje dood Crying or Very sad

103zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:12 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig


Ahahha is goed. Hele gangbang daarzo What a Face

104zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:13 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig


Ahahha is goed. Hele gangbang daarzo What a Face

Jaja, maar je moet wel een mondkapje op hoor, Leonardo rookt 's nachts.

105zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:13 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig

Ik doe het voor Riley maar niet voor die posters Evil or Very Mad

106zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:14 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

En voor ons I love you

107zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:15 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Nou...misschien cyclops

108zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:15 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig


Ahahha is goed. Hele gangbang daarzo What a Face

Jaja, maar je moet wel een mondkapje op hoor, Leonardo rookt 's nachts.

Ok ik steel die van mijn ma wel. Die was bang dat ze mexicaanse griep kreeg pirat

109zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:16 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig


Ahahha is goed. Hele gangbang daarzo What a Face

Jaja, maar je moet wel een mondkapje op hoor, Leonardo rookt 's nachts.

Ok ik steel die van mijn ma wel. Die was bang dat ze mexicaanse griep kreeg pirat
Ghehehehe, doe maar jaa.

110zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:16 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig

Ja dan kunnen jullie mijn handen bewonderen die voor mijn ogen zitten en Josh zijn dromerige ogen.

@Cath, Echt kút Sad

111zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:17 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Cath Rosalinda Carsia schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig

Ik doe het voor Riley maar niet voor die posters Evil or Very Mad

WACHT, jij bent chicata toch of ben ik nu in de war? Smile

112zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:18 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig

Ja dan kunnen jullie mijn handen bewonderen die voor mijn ogen zitten en Josh zijn dromerige ogen.

@Cath, Echt kút Sad

Hoezo??Echt kút??

113zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:18 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig

Ja dan kunnen jullie mijn handen bewonderen die voor mijn ogen zitten en Josh zijn dromerige ogen.

@Cath, Echt kút Sad
Jij reageert te laat op dingen, dan moet ik teruglezen. rabbit

114zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:19 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

vraagtekennn

115zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:19 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Vraagteken?

116zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:20 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Ik wil beginnen!!NUUUUUUUUU beginnen scratch

117zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:21 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

JA WEET IK DEZE COMPUTER IS VEREKKES SLOOOM.
Dat waren mijn frustratie's

@Cath, ik bedoelde dat het echt kut is dat onze kamergenootjes niet reageren.

118zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:21 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Hoeveel stomme kakmeisjes moeten we nog? Evil or Very Mad

119zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:22 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Josh McDouglas schreef:Hoeveel stomme kakmeisjes moeten we nog? Evil or Very Mad

2 Mad

120zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:24 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Cath Rosalinda Carsia schreef:
Josh McDouglas schreef:Hoeveel stomme kakmeisjes moeten we nog? Evil or Very Mad

2 Mad
Stomme bimbo's gheheehe clown

121zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:24 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Waarom beginnen we niet zonder die 2? En dat ze gewoon wat later op school komen *helder moment*

122zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:25 am

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Riley Lee Mindervolt schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig

Ik doe het voor Riley maar niet voor die posters Evil or Very Mad

WACHT, jij bent chicata toch of ben ik nu in de war? Smile

Huh ik lees dit nu pas Shocked Ja ik ben chicata What a Face

123zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:27 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Cath Rosalinda Carsia schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Josh McDouglas schreef:Riley zou het ALLEREERST al bij Leonardo en mij komen, want wij hadden het afgesproken, en dan kom jij ook gewoon David, en Cath, want wij hebben meidenposters op onze muren dus kun je lekker lebberen. En Riley is er, da's ook een goeie reden. pig

Ik doe het voor Riley maar niet voor die posters Evil or Very Mad

WACHT, jij bent chicata toch of ben ik nu in de war? Smile

Huh ik lees dit nu pas Shocked Ja ik ben chicata What a Face

IK WIST HET, maar toch niet helemaal. hihi

124zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:27 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Waarom beginnen we niet zonder die 2? En dat ze gewoon wat later op school komen *helder moment*
Dat is best geniaal, ik ben er weer trouwens XD

125zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 5 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 7:31 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Claire schreef:
Josh McDouglas schreef:Waarom beginnen we niet zonder die 2? En dat ze gewoon wat later op school komen *helder moment*
Dat is best geniaal, ik ben er weer trouwens XD

idd geniaal. En we hoeven toch niet persé iedereen een stelletje? En btw, er kunnen ook hömo's ontstaan hoor.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 31]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum