Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

zoek vriendinnetjes/vrienden forum

+5
Leonardo McHalen
Josh McDouglas
David Keith Rodriguez
Claire
Riley Lee Mindervolt
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 31  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 31]

201zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:11 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik verveel me best. :c

202zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:11 am

Claire

Claire

Ja dat zou balen zijn, maar we gaan maar niet van het slechtste uit, ik heb gewoon internet in friesland en ik kan jullie gewoon gezelschap houden XD (hoop ik)

203zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:12 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Claire schreef:Ja dat zou balen zijn, maar we gaan maar niet van het slechtste uit, ik heb gewoon internet in friesland en ik kan jullie gewoon gezelschap houden XD (hoop ik)

Yaay (:

204zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:12 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Claire schreef:Ja dat zou balen zijn, maar we gaan maar niet van het slechtste uit, ik heb gewoon internet in friesland en ik kan jullie gewoon gezelschap houden XD (hoop ik)
Ik hoop met je mee.

205zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:12 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Leonardo McHalen schreef:Ik verveel me best. :c

Kom met mij ORPGen. of anders maken we een ORPG voor ons vieren HAHA euh.

206zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:12 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:
Claire schreef:Ja dat zou balen zijn, maar we gaan maar niet van het slechtste uit, ik heb gewoon internet in friesland en ik kan jullie gewoon gezelschap houden XD (hoop ik)

Yaay (:
Je gaat Yaay van me overnemen.

207zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:13 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Claire schreef:Ja dat zou balen zijn, maar we gaan maar niet van het slechtste uit, ik heb gewoon internet in friesland en ik kan jullie gewoon gezelschap houden XD (hoop ik)
Yaay (:
Je gaat Yaay van me overnemen.

Erg?

208zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:13 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

David Keith Rodriguez schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik verveel me best. :c

Kom met mij ORPGen. of anders maken we een ORPG voor ons vieren HAHA euh.

Ja, moeten we doen !

209zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:13 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Claire schreef:Ja dat zou balen zijn, maar we gaan maar niet van het slechtste uit, ik heb gewoon internet in friesland en ik kan jullie gewoon gezelschap houden XD (hoop ik)
Yaay (:
Je gaat Yaay van me overnemen.

Erg?
Nee da's yaaay ^^ daar zijn we tenslotte roommates voor hea. cyclops

210zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:14 am

Claire

Claire

Leonardo McHalen schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik verveel me best. :c

Kom met mij ORPGen. of anders maken we een ORPG voor ons vieren HAHA euh.

Ja, moeten we doen !
Dat is best geniaal, er zitten hier echt geniale mensen en ik moet stoppen met het woordje geniaal te gebruiken, want dat doe ik echt veel te vaak.

211zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:14 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Claire schreef:Ja dat zou balen zijn, maar we gaan maar niet van het slechtste uit, ik heb gewoon internet in friesland en ik kan jullie gewoon gezelschap houden XD (hoop ik)
Yaay (:
Je gaat Yaay van me overnemen.

Erg?
Nee da's yaaay ^^ daar zijn we tenslotte roommates voor hea. cyclops

Tik m'aan ouwe 8D IK KIJK KLUSJESMANNEN WOEH

212zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:14 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Claire schreef:
Leonardo McHalen schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik verveel me best. :c

Kom met mij ORPGen. of anders maken we een ORPG voor ons vieren HAHA euh.

Ja, moeten we doen !
Dat is best geniaal, er zitten hier echt geniale mensen en ik moet stoppen met het woordje geniaal te gebruiken, want dat doe ik echt veel te vaak.
Idd, dat vind ik nou ook een geniaal plan I love you

213zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:15 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:
Claire schreef:
Leonardo McHalen schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik verveel me best. :c

Kom met mij ORPGen. of anders maken we een ORPG voor ons vieren HAHA euh.

Ja, moeten we doen !
Dat is best geniaal, er zitten hier echt geniale mensen en ik moet stoppen met het woordje geniaal te gebruiken, want dat doe ik echt veel te vaak.
Idd, dat vind ik nou ook een geniaal plan I love you

Geniaal mee eens.

214zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:16 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Okeej. bounce

215zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:17 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Laten we doen dan (: wat voor onderwerp ! bounce

216zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:17 am

Claire

Claire

Eeeuuhhh inspiloos, verzin wat leuks zou ik zeggen Very Happy

217zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:18 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Claire schreef:
Leonardo McHalen schreef:
David Keith Rodriguez schreef:
Leonardo McHalen schreef:Ik verveel me best. :c

Kom met mij ORPGen. of anders maken we een ORPG voor ons vieren HAHA euh.

Ja, moeten we doen !
Dat is best geniaal, er zitten hier echt geniale mensen en ik moet stoppen met het woordje geniaal te gebruiken, want dat doe ik echt veel te vaak.

Geniaal ben ik hè. :'D
En nee stop maar niet met het woordje geniaal want dat is so geniaal. rabbit

218zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:18 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Fantasy, iets met het verleden...

219zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:19 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Leonardo McHalen schreef:Laten we doen dan (: wat voor onderwerp ! bounce

Maar eerst wil ik even jouw plaatje uitvergroot zien want hij is lekker. Embarassed

220zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:19 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Is Riley still hereee?

221zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:19 am

Claire

Claire

Oké ik zal niet stoppen met het woordje geniaal. Very Happy

222zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:20 am

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Claire schreef:Oké ik zal niet stoppen met het woordje geniaal. Very Happy

Well done Laughing

223zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:22 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Wat doen we nouuuu

224zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:23 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Tumblr_lp5gycSLEo1qjyb2so1_500_large

JEAH TOT U DIENST :3 wil je het groot? dan krijg je het groot Cool

225zoek vriendinnetjes/vrienden forum - Pagina 9 Empty Re: zoek vriendinnetjes/vrienden forum zo aug 14, 2011 8:25 am

Claire

Claire

Ik vind fantasy wel een goed idee, maar waarover dan? Want ik ben echt heel erg inspiratieloos...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 31]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 31  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum