Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+4
Veronica Mary Kingston
Josh McDouglas
Riley Lee Mindervolt
Claire
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 18 ... 28  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 28]

201RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:07 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope zag Bill zitten en ze liep met een boog om hem heen, achter hem stopte ze en ze knielde neer. "Ik had het niet moeten doen. Sorry.", fluisterde in zijn oor. Ze stond weer op, bleef staan. Het enige wat ze deed was naar hem kijken, alleen maar kijken, afwachtend. Wat hij zou doen, zijn reactie afwachten en daarop reageren.

202RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:09 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik hoorde een stem en deed m'n ogen open. Voor me zag ik Hope staan. Ik ga meteen ook staan en veeg de grassrietjes die op m'n t-shirt zaten en glimlach even. ''Het maakt niet uit, ik vond het niet erg.'' zeg ik en glimlach lief.

203RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:11 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik moet even gaan shit shit ik ben over een uurtje terug, ciau <3

204RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:12 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Josh McDouglas schreef:Ik moet even gaan shit shit ik ben over een uurtje terug, ciau <3


Tot zo! tongue

205RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:15 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

'Ik had het niet moeten doen.', herhaalde ze terwijl ze haar hoofd zachtjes schudde. Ze beet op haar lip en wiebelde van haar ene op het andere been. Ze friemelde haar haar shirt en keek naar het gras. Ze voelde zich ongemakkelijk, niet zeker van haar zaak. Dat hij het niet erg vond, verlichtte het al een beetje, maar het ongemakkelijke verdween niet direct.

206RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:17 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo zijn handen begonnen weer te trillen, woede. Maar toen voelde hij Veronica naast hem zitten en hield hij adem. Grmpf, hij was geïrriteerd, hij wilde slaan. Maar iets hield hem tegen, hij wilde niet iemand bang maken. En die iemand was Veronica, maar toch irriteerde het hem. Waarom hield ZIJ hem tegen? Hij, 2 en een halve kop grotere sterke jongen werd tegen gehouden door een klein roodharige meisje. Hij zuchtte, hij probeerde zich te concentreren op wat Josh zei. Maar hij kon zijn gedachten er niet bij houden. Wat? ze keken hem verwachtingsvol aan. Moest hij wat zeggen? Hoezo? O, juist duidelijk maken wat er aan de hand was. 'Ik sloeg je, jij loog, ik schorsing, jij taakstraf' Zei hij simpel en hij keek vermoeid en opeens leek hij veel ouder dan 19. Alsof hij kleuters uit elkaar haalde die voor de zoveelste keer ruzie hadden.

207RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:18 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik had al het vermoeden dat ze niks wist te zeggen over wat er net gebeurde. Ik pak haar arm en ga op de grond zitten. ''Kom, ga zitten.'' zeg ik en grijns even. Ik kijk naar mijn Vans waarvan de veters loszitten, maar geen zin had om ze te gaan veteren.

208RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:25 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope liet zich in het gras zakken terwijl ze ernaar bleef kijken. Sprietje voor sprietje trok ze het gras uit de grond. De lucht trok steeds verder dicht en de eerste druppels vielen al uit de lucht. Hope keek omhoog en een van de druppels stormde op haar af. Het landde op haar neus en spatte uit elkaar. Steeds meer druppels volgden het voorbeeld van de eerste druppel die haar gezicht wist te raken. "Feel the rain on your skin, no one else can feel it for you...", fluisterde ze zacht.

209RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:32 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik knik, ze hebben helemaal gelijk. Het is iets tussen de drie en hun moeten het allemaal maar uitvechten en uitzoeken, ik moet er niet bij betrokken raken. En geen ruzie krijgen met Veronica, door die twee. 'Ik ben weg, ciao.' zeg ik en ik draai me om, en loop ergens naartoe, waar naartoe weet ik niet. Als ik maar iets doe, als ik er maar vanaf kom. Weg van de drama. Mijn moeder belt of alles goed gaat. 'Ja hoor mams' zeg ik terug. Ben ik eigenlijk de enige hier zonder problemen thuis? Ik voel me verwend, maar ook als iemand met geluk.

210RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:36 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik voelde een druppel op m´n hoofd en keek omhoog. Ik voelde er nog een op mijn voorhoofd. Ik wist dat de regen mijn haar zou verpesten, maar mij boeit het niet. Een andere jongen, die moeite doet om zijn haar helemaal mooi en perfect te krijgen, zou nu allang al naar binnen zijn gerend. Ik vond de regen altijd mooi om te zien, de druppels die op de grond vallen, de wolken die opeens grijzer en grijzer worden. Ik hoorde een stem en zag dat het Hope was en keek haar glimlachend aan.

211RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:41 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik ga uiteten, waarschijnlijk ben ik vanavond wel weer terug maar laat. x

212RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:42 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

O, en nu kan ik ook nog heel even reageren =D

213RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:44 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Leonardo McHalen schreef:O, en nu kan ik ook nog heel even reageren =D


JEUJ. Laughing

214RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:51 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

De druppels bleven vallen en vallen. Steeds sneller en er vormde zich steeds grotere plassen op de stenen van de binnenplaats. Inmiddels was Hope in die 2 minuten regen al helemaal doorweekt. Ergens had ze de neiging om te gaan zingen. Zachtjes begon ze te neuriën. "It's raining men! Hallelujah! It's raining men!"

215RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:51 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Als iemand van mijn tegenspelers nu reageert rofl. =D

216RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 5:57 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik maak haar zin af. ''Amen!'' zeg ik en grijns. Ik was net zoals haar doorweekt. Even vroeg ik me af waarom we niet naar binnen zijn gegaan. Achja, we zijn nu toch al nat.

217RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 6:04 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope schoot in de lach en rende naar een boom toe. Ergens hoopte ze dat het wat droger zou zijn, maar de druppels gingen haast dwars door de bladeren heen. Ze liep weer bij de boom vandaan en begon zacht te zingen."Staring at the blank page before you. Open up the dirty window. Let the sun illuminate the words that you can not find. Reaching for something in the distance. So close you can almost taste it. Release your inhibitions..." Even draaide ze een rondje en keek ze weer naar de lucht. Wat kon iemand genieten van die regen, onvoorstelbaar.

218RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 6:09 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik kijk even naar m'n schoenen, die ondertussen zeiknat waren. Ik denk dat ik die niet meer aan kan doen. Ik zag Hope rennen naar een boom, en vervolgens eronder ging staan. ''Kom je er nu pas mee?'' schreeuw ik en grijns.

219RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 6:16 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Ik ga vlak voor Bill staan en kijk hem aan. Hij is minimaal en kop groter, maar als ze omhoog kijkt, kan ze toch in zijn ogen kijken. 'Tja, misschien had je het zelf ook kunnen verzinnen.', zei ze met een grijns. Ze haalde een hand door zijn haar en deed een stap naar achteren. Ze keek hem goedkeurend aan. 'Staat stukken beter zo.', zei ze terwijl een glimlach haar lippen sierde.

220RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 6:24 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik keek Leonardo verbijsterd aan. 'Het ging niet om het slaan, Leo, en dat weet je best. Die hele rotklap kan me geen barst schelen. Ik voel 'm niet eens.' Ik klapte bij wijze van bewijs mijn tanden op elkaar en een pijnscheut schoot vrijwel direct door mijn kaak. Ik voelde mijn gezicht vertrekken. Leonardo grijnsde. Ik grijnsde zuur terug. 'Het gaat om wat jij denkt. Wat jij dacht. Ik heb Veronica geen pijn gedaan. Misschien heb ik haar bang gemaakt toen ik gilde, maar zij maakte mij bang. Daar begon het mee. Niet opzettelijk, dat zou ze nooit doen, maar..' Ik ben té dicht bij de waarheid, ik voel het borrelen ergens diep in me. Te dicht bij waar het werkelijk om gaat. De vraag is of ik het ze gun, of ik ze de waarheid gun. Zouden ze me dán geloven, of zouden ze me uitlachen, de rug toe keren en me laten stikken? Inclusief Riley, ging ik dan vanuit. Ik kon haar niet bij mij, de vijand, laten horen. 'Het gaat om iets anders dan jij.. dan jij dacht. Ik weet trouwens niet wat jij dacht maar godsamme zeg eens wat meer!' Ik balde mijn vuisten en voelde mijn nagels in mijn hand drukken. Nog even en er zouden afdrukken staan. Ik ontspande weer en balde ze opnieuw. Steeds op nieuw, heen en weer.

221RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 6:35 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik grijnsde even om wat ze deed. ''Waarom zit iedereen nou altijd aan mijn haar?'' zeg ik en haal ook een hand door m'n haar. Hij begreep niet waarom ze dat deden, maar hij vond het ook niet erg ofzo.

222RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 6:38 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope keek hem aan en haalde haar schouders op. 'Ik zou het niet weten. Laten we naar binnen gaan. Jij gaat naar mijn kamer en ik haal wat warme chocolademelk?', stelde ze voor. Het was koud geworden en ze had zin in chocolademelk, gewoon zomaar. Meestal dronk ze het als het winter was, als ze in de sneeuw had gelopen. Nu was er geen sneeuw, maar regen. 's Winters was het koud, maar nu was het ook koud.

223RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 6:40 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

''Hmm, ik denk niet dat dat een goed plan is.'' zeg ik en zag haar -waarom niet- blik. ''Je weet wel, jongens mogen niet in het meidengebouw, en meisjes niet in de jongensgebouw?'' zeg ik en grijns even. Alhoewel, ik wel trek had in chocolademelk, kon het me niet zoveel schelen als we betrapt werden.

224RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 6:42 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

"Je gaat me toch niet vertellen dat je moeilijk gaat doen hè? Je lijkt wel een meisje, die hebben ook altijd wat te zeuren.", zei ze met een grijns op haar gezicht. "Wil je nu of niet?", drong Hope aan. Ze kreeg het per minuut kouder en kouder. Als ze niet snel naar binnen zou gaan, zou ze een ijspegeltje zijn.

225RPG ~ Glorious High - Pagina 9 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 6:45 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Expres ging ik verder met praten. ''Wil je nu beweren dat ik een meisje ben?'' zeg ik en kijk haar met een beledigende blik aan. Ik wilde haar verder laten vriezen, kon ik tenminste ergens om lachen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 28]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 18 ... 28  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum