Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c

+4
Veronica Mary Kingston
Josh McDouglas
Cath Rosalinda Carsia
Leonardo McHalen
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 8]

101OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 9:56 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Goedemorgen ! over een uurtje beginnen we yaay cheers

102OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 9:56 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Leonardo McHalen schreef:Goedemorgen ! over een uurtje beginnen we yaay cheers

GUTEN MORGEN!

103OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 9:57 pm

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Leonardo McHalen schreef:Goedemorgen ! over een uurtje beginnen we yaay cheers

hoi

104OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 9:57 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:Goedemorgen ! over een uurtje beginnen we yaay cheers
HOOOOOOOOOOOOOOOOI ROOOMMAAAAAAAAAATE I love you

105OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 9:59 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Hehe, halloohallo (: Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om een uurtje eerder te beginnen ? Dat zou erg goed uitkomen nu.

106OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 9:59 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Neej.

107OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:00 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Oke ik ben er weer en ik las dat je hem had dus laat maar zien.

108OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:00 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

:c Nou zeg.

109OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:01 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Cath Rosalinda Carsia schreef:Oke ik ben er weer en ik las dat je hem had dus laat maar zien.


Hij staat er al, vorige pagina, maar je moet het selecteren want hij is wit

110OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:01 pm

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

STUUR HEM NU

111OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:02 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Okee okee, haha. Uhm, het verhaal wat ik nu schrijf (of wat ik probeer te schrijven) gaat over een land/wereld/unie waarin alles zo is geregeld dat je via een chip dingen leert in plaats van school, alles is helemaal geregeld, iedereen gaat op een vaste leeftijd dood en je toekomst wordt helemaal bepaald. Dat gebeurd dus allemaal via een soort computers en robots. Maar dan komen er mensen of whatever uit het verleden (ik weet het, het is raar; maar die lezen erover in een boek; de mensen die dus mijn verhaal lezen zegmaar. ik hoop dat je het begrijpt) en die zorgen dat de stroom uitvalt en alles anders word. Dan komt er dus een heel probleem want alles gaat niet meer automatisch en mensen gaan nadenken over wat er met hen gebeurt en blabla, want dan moeten ze opeens wel naar school, keuzes maken, blabla.. haha dat klinkt echt zó saai nu.

Maar ik heb 'm al een keer gepost, zaterdag maar toen waren jullie er niet bounce

112OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:04 pm

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:Okee okee, haha. Uhm, het verhaal wat ik nu schrijf (of wat ik probeer te schrijven) gaat over een land/wereld/unie waarin alles zo is geregeld dat je via een chip dingen leert in plaats van school, alles is helemaal geregeld, iedereen gaat op een vaste leeftijd dood en je toekomst wordt helemaal bepaald. Dat gebeurd dus allemaal via een soort computers en robots. Maar dan komen er mensen of whatever uit het verleden (ik weet het, het is raar; maar die lezen erover in een boek; de mensen die dus mijn verhaal lezen zegmaar. ik hoop dat je het begrijpt) en die zorgen dat de stroom uitvalt en alles anders word. Dan komt er dus een heel probleem want alles gaat niet meer automatisch en mensen gaan nadenken over wat er met hen gebeurt en blabla, want dan moeten ze opeens wel naar school, keuzes maken, blabla.. haha dat klinkt echt zó saai nu.

Maar ik heb 'm al een keer gepost, zaterdag maar toen waren jullie er niet bounce

Hoe verzin je t Shocked

113OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:04 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:Okee okee, haha. Uhm, het verhaal wat ik nu schrijf (of wat ik probeer te schrijven) gaat over een land/wereld/unie waarin alles zo is geregeld dat je via een chip dingen leert in plaats van school, alles is helemaal geregeld, iedereen gaat op een vaste leeftijd dood en je toekomst wordt helemaal bepaald. Dat gebeurd dus allemaal via een soort computers en robots. Maar dan komen er mensen of whatever uit het verleden (ik weet het, het is raar; maar die lezen erover in een boek; de mensen die dus mijn verhaal lezen zegmaar. ik hoop dat je het begrijpt) en die zorgen dat de stroom uitvalt en alles anders word. Dan komt er dus een heel probleem want alles gaat niet meer automatisch en mensen gaan nadenken over wat er met hen gebeurt en blabla, want dan moeten ze opeens wel naar school, keuzes maken, blabla.. haha dat klinkt echt zó saai nu.

Maar ik heb 'm al een keer gepost, zaterdag maar toen waren jullie er niet bounce

Ik geef toe, de eerste keer dat ik het las snapte ik er niets van toen las ik het een 2de keer en toen vond ik hem best cool :3

114OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:05 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

David Keith Rodriguez schreef:

Hoe verzin je t Shocked

idk... bounce

115OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:06 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Maar weten jullie een titel voor m'n verhaal, daar ben ik facking slecht in...

116OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:06 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Nog 54 minuten bounce

117OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:06 pm

David Keith Rodriguez

David Keith Rodriguez

Josh McDouglas schreef:
David Keith Rodriguez schreef:

Hoe verzin je t Shocked

idk... bounce

Ik snapte m meteen al.. En HAHA zoiets duurt bij mij lang om te verzinnen hoor! Surprised

118OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:07 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Bij mij niet, ik heb gewooN BAMN opeens een geniale ingeving en HOPPA een verhaal.

119OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:07 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:Maar weten jullie een titel voor m'n verhaal, daar ben ik facking slecht in...

Chip controlee. Cool HAHAHAHA, oef was dat dom of dom, volgens mij was dat heel erg dom. :3 HAHA.

120OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:08 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Het had best coewl kunnen zijn maar het gaat niet alleen over chips.. volgens mij idk hahaahah cyclops

121OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:08 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ach, ik ben gewoon cool. bounce

122OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:09 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Josh McDouglas schreef:Okee okee, haha. Uhm, het verhaal wat ik nu schrijf (of wat ik probeer te schrijven) gaat over een land/wereld/unie waarin alles zo is geregeld dat je via een chip dingen leert in plaats van school, alles is helemaal geregeld, iedereen gaat op een vaste leeftijd dood en je toekomst wordt helemaal bepaald. Dat gebeurd dus allemaal via een soort computers en robots. Maar dan komen er mensen of whatever uit het verleden (ik weet het, het is raar; maar die lezen erover in een boek; de mensen die dus mijn verhaal lezen zegmaar. ik hoop dat je het begrijpt) en die zorgen dat de stroom uitvalt en alles anders word. Dan komt er dus een heel probleem want alles gaat niet meer automatisch en mensen gaan nadenken over wat er met hen gebeurt en blabla, want dan moeten ze opeens wel naar school, keuzes maken, blabla.. haha dat klinkt echt zó saai nu.

Maar ik heb 'm al een keer gepost, zaterdag maar toen waren jullie er niet bounce

Uh...ik heb nog niet meteen in no time een naam ervoor dus ik moet even nadenken.

123OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:09 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik ben echt een sloddervos, ik heb nog steeds hier het bierglas met nog een beetje cola er in staan iewl.

124OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:09 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Denk even na dan, ghehe.

125OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 5 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:10 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:Ik ben echt een sloddervos, ik heb nog steeds hier het bierglas met nog een beetje cola er in staan iewl.


Omg omg ouwe cola is goed tegen wratten!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Nog een meisje en dan beginnen we.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum