Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c

+4
Veronica Mary Kingston
Josh McDouglas
Cath Rosalinda Carsia
Leonardo McHalen
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 8]

26OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:20 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Josh McDouglas schreef:GVD IDD #*$)(#*$()#*()#*$()#$*#()$*^&@%^^&@#&@#

Wat een taal. Tssk.
@Leonardo: Je moet je roommate wat manieren leren.

27OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:20 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Probeert ie al, uit alle macht.
Maar omg, hij rookt 's nachts in onze kamer1

28OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:21 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik doe me best, geloof me. (:

29OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:21 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Trouwens, kom jij ook naar onze nachtelijke feestjes in onze kamer? Je moet een sticker hebben, ander kom je er niet in!

30OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:22 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Josh McDouglas schreef:Trouwens, kom jij ook naar onze nachtelijke feestjes in onze kamer? Je moet een sticker hebben, ander kom je er niet in!

GEEF ME DIE STICKER!

@Leo: Heel goed vriend, blijf zo doorgaan. Misschien, heel misschien, krijgt hij ooit manieren.

31OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:23 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Veronica schreef:
Josh McDouglas schreef:Trouwens, kom jij ook naar onze nachtelijke feestjes in onze kamer? Je moet een sticker hebben, ander kom je er niet in!

GEEF ME DIE STICKER!

@Leo: Heel goed vriend, blijf zo doorgaan. Misschien, heel misschien, krijgt hij ooit manieren.

We hebben geen stickers.. die moet je zelf kopen. :3
Och,ik heb de hoop al een beetje opgegeven eigenlijk..

32OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:25 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Zou ik ook doen. Mensen als Josh zijn gewoon niet in de hand te houden.

33OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:25 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Leonardo McHalen schreef:
We hebben geen stickers.. die moet je zelf kopen. :3
Och,ik heb de hoop al een beetje opgegeven eigenlijk..

Oh nou daar heb ik het geld niet voor. Misschien kan ik er een kopen mijn mijn awesome intertoys werknemers korting.

Ooh dan is er meer energie over om te feesten.

34OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:26 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Is jouw kamergenoot Hope? Ja toch, of weet je dat nog niet?

35OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:27 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

We kunnen wel stiekem een uitzondering voor je maken dat je geen sticker hoeft.. We zijn de slechtste nog niet.

36OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:27 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:Is jouw kamergenoot Hope? Ja toch, of weet je dat nog niet?

HOPPU

37OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:29 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Leonardo McHalen schreef:We kunnen wel stiekem een uitzondering voor je maken dat je geen sticker hoeft.. We zijn de slechtste nog niet.


Dat klopt. We gaan zelfs omdat ze we zo aardig zijn de muur naar het washok eruit halen en de wasmachine bij David zetten, voor meer party ruimte! bounce

38OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:33 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

wat een engeltjes zijn we !

39OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:33 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Zekersdeweters cyclops

40OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:34 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Leonardo McHalen schreef:We kunnen wel stiekem een uitzondering voor je maken dat je geen sticker hoeft.. We zijn de slechtste nog niet.


Dat klopt. We gaan zelfs omdat ze we zo aardig zijn de muur naar het washok eruit halen en de wasmachine bij David zetten, voor meer party ruimte! bounce

Dan is er meer plaats voor Riley en de rest What a Face

41OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:35 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Jaa. Riley is wel onze eregast hea, die zou als eerste komen.

42OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:36 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Riley ! lang niet gesproken !

43OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:36 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Jaa. Riley is wel onze eregast hea, die zou als eerste komen.

Ja want wij begonnen met spammen met zijn drieën Very Happy

44OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:36 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

I love you

45OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:37 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Leonardo McHalen schreef:Riley ! lang niet gesproken !

Heeuujj

46OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:37 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Jaa. Riley is wel onze eregast hea, die zou als eerste komen.

Ja want wij begonnen met spammen met zijn drieën Very Happy


Ja zekers.

47OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:39 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Josh McDouglas schreef:Jaa. Riley is wel onze eregast hea, die zou als eerste komen.

Ja want wij begonnen met spammen met zijn drieën Very Happy


Ja zekers.

correctie: Jullie en ik was jullie aan het volgen want ik vond jullie bijna net zo grappig als Dennis Storm en Valerio Zeno.

48OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:40 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Omg ja dat was het! Waarom waren we ook al weer grappig?

49OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:40 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Omg ja dat was het! Waarom waren we ook al weer grappig?

Ik heb echt geen idee. No

50OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 2 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 8:47 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Josh McDouglas schreef:Omg ja dat was het! Waarom waren we ook al weer grappig?

Omdat we roommates waren, dat was pretty hilarisch

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Nog een meisje en dan beginnen we.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum