Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c

+4
Veronica Mary Kingston
Josh McDouglas
Cath Rosalinda Carsia
Leonardo McHalen
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 8]

151OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:29 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Hehe, ja zulke RPG'ers ken ik ook, en ze vinden zich zelf heel erg goed..

152OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:29 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

David Keith Rodriguez schreef:Oke maar ik ga nog even snel douchen in die ranzige douche hier vol spinnen voordat we beginnen... Zo brb. :')

Doe jij dan, dan kleed ik me verder aan.

153OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:30 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Leonardo McHalen schreef:Hehe, ja zulke RPG'ers ken ik ook, en ze vinden zich zelf heel erg goed..

Ik vind ze terrebly grappig. Tenzij ze bitchy tegen me gaan doen, dan doe ik bitchy terug en betweterig. Maar dat doe ik meestal. Daar. Als iets me niet aanstaat.

154OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:31 pm

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Ik denk wel dat we dit keer een RPG zullen hebben met veel mensen die ook echt goed kunnen RPG'en.

155OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:31 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Straks komen me vader en moeder thuis en die gaan tegen me schreeuwen dat ik niet de hele ochtend op de laptop moet. Zul je net zien dat we dan nét zijn begonnen :c Ik wil nú beginnen al die minuten zijn verspilde tijd !

156OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:32 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Hope schreef:Ik denk wel dat we dit keer een RPG zullen hebben met veel mensen die ook echt goed kunnen RPG'en.

Ja he, als dan ook door controle moet.

157OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:33 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

CATH: Sorrysorry ik las het niet dankjewel dankjewel bounce

158OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:35 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Josh McDouglas schreef:CATH: Sorrysorry ik las het niet dankjewel dankjewel bounce

Asjeblieft asjeblieft Very Happy

159OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:35 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Weetje misschien vind ik het nog een leuk idee ook.

160OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:37 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ik ben uitgedroogd !

161OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:37 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Drink die ouwe cola op.

162OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:38 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Josh McDouglas schreef:Weetje misschien vind ik het nog een leuk idee ook.

Wat??

163OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:39 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

NASTY

164OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:39 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Cath Rosalinda Carsia schreef:
Josh McDouglas schreef:Weetje misschien vind ik het nog een leuk idee ook.

Wat??


Die naam.

165OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:40 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik volg jullie nu op dit moment totaaal niet Smile

166OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:41 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Veronica schreef:
Hope schreef:Ik denk wel dat we dit keer een RPG zullen hebben met veel mensen die ook echt goed kunnen RPG'en.

Ja he, als dan ook door controle moet.

Doen wij nog een keer orpg trouwens? Smile

167OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:41 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Riley Lee Mindervolt schreef:Ik volg jullie nu op dit moment totaaal niet Smile

& dat terwijl je 'mij' en Josh nog wel volgde ö !

168OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:42 pm

Cath Rosalinda Carsia

Cath Rosalinda Carsia

Josh McDouglas schreef:
Cath Rosalinda Carsia schreef:
Josh McDouglas schreef:Weetje misschien vind ik het nog een leuk idee ook.

Wat??


Die naam.

Ooh bedankt Embarassed

169OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:42 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Leonardo McHalen schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Ik volg jullie nu op dit moment totaaal niet Smile

& dat terwijl je 'mij' en Josh nog wel volgde ö !

Ik bedoelde dat ik jullie niet snap op dit moment hihi Idea

170OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:42 pm

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Riley Lee Mindervolt schreef:
Veronica schreef:
Hope schreef:Ik denk wel dat we dit keer een RPG zullen hebben met veel mensen die ook echt goed kunnen RPG'en.

Ja he, als dan ook door controle moet.

Doen wij nog een keer orpg trouwens? Smile
Als jij een leuke verhaallijn weet wel.

171OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:42 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Riley Lee Mindervolt schreef:
Leonardo McHalen schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Ik volg jullie nu op dit moment totaaal niet Smile

& dat terwijl je 'mij' en Josh nog wel volgde ö !

Ik bedoelde dat ik jullie niet snap op dit moment hihi Idea

Ahá !

172OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:43 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Oh fack ik moet nu wat drinken ofzo en gesprek maar ik moet op tijd terug zijn omg

173OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:43 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Riley Lee Mindervolt schreef:
Veronica schreef:
Hope schreef:Ik denk wel dat we dit keer een RPG zullen hebben met veel mensen die ook echt goed kunnen RPG'en.

Ja he, als dan ook door controle moet.

Doen wij nog een keer orpg trouwens? Smile

Is goed. C:

174OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:44 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

OMGOMGOMGOMG

175OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c - Pagina 7 Empty Re: OMFG IK MOET BEGINNEN GEWOON :c ma aug 15, 2011 10:45 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Veronica schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
Veronica schreef:
Hope schreef:Ik denk wel dat we dit keer een RPG zullen hebben met veel mensen die ook echt goed kunnen RPG'en.

Ja he, als dan ook door controle moet.

Doen wij nog een keer orpg trouwens? Smile

Is goed. C:

Want dat is door privéredenen niet door gegaan (ik ben vanavond en morgenavond en overmorgen de hele tijd weg) en dan ben ik dinsdag ook heel de dag weg.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Nog een meisje en dan beginnen we.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum