Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 23 van 40]

551RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 4:52 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Jammer Sad

552RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:02 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

DKJLDKJDLA ik raak gefrustreed door mezelf.

553RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:08 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Zallikweereenswatschrijven?

554RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:11 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ja doe maar Smile

555RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:13 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Pfft okeei.
Scenes op de kamer zijn saai jongu. Maar okeei.
Ik wil scene met Riley ghehe nee grapje.

556RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:14 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Pfft okeei.
Scenes op de kamer zijn saai jongu. Maar okeei.
Ik wil scene met Riley ghehe nee grapje.

Dat vind ik ook echt saaai, ik wil dat de rest weer online komt!

557RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:15 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Moeten we daar helemaal op wachten?
Ik wil feestuuun

558RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:18 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Josh McDouglas schreef:Moeten we daar helemaal op wachten?
Ik wil feestuuun

Indeeeed, dit heb ik gemaild naar inactieve mensen!

Heee!
Weet je nog? Van het rpg glorious high? Maar dan op die andere site?
Nou wij missen jou daar! Maar je hebt je wel ingeschreven, je kan gewoon doen dat je een laatkomer bent, want het is nog de eerste dag, maar het is wel al nacht. Je hebt niet heel veel gemist, wel veel bladzijdes maar dat valt reuze mee, gewoon laat invallen, en het is ook nog is leuk ook!
Linkje: glorioushigh.actieforum.com
Ik hoop dat je weer mee doet!
xxxx

559RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:20 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Nog een kwartier. Ik plof op de grond neer en haal mijn laptop uit mijn koffer. Ik had geen laptophoes, daarom zat hij een beetje tussen mijn t-shirts en jacks. Maar alsnog is hij een beetje bekrast en gebutst, waarschijnlijk door de knoopjes van mijn overhemden. Maar wat kan het mij schelen. Ik start 'm op en kijk elke 2 seconden of hij al klaar is met laden. Hij is zo ontzettend sloom. Nog 13 minuten en ik zie Riley weer.. nee, AU. Knijp in mijn arm. Het is echt verbazingwekkend hoeveel ik in mijn arm moet knijpen, alsof ik de hele tijd non-stop aan Riley denk, aan de blauwe plek te zien. Of ik knijp gewoon heel hard. Ik hou me maar bij het knijpen. Ik log in op facebook en uit pure verveling ga ik op het waarheidsspel reageren, iets waar ik me altijd aan erger als anderen het bij mij doen. Ik vul alles zonder te kijken in.

560RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:23 am

Aiden Sören Aynoa.

Aiden Sören Aynoa.

Here I am.

Waar zijn we nu zo ongeveer? ;D
Ik had je mailtje ook weer ontvangen namelijk.

561RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:24 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Aiden Sören Aynoa. schreef:Here I am.

Waar zijn we nu zo ongeveer? ;D
Ik had je mailtje ook weer ontvangen namelijk.

Hahaha ja maar jij bent Amaris toch? Want jij had wel vaker gepost maar ik dacht ik herinner je gewoon!

We zijn 's nachts, en dan komen er mensen bij Josh en Leonardo op de kamer, misschien kan Josh zorgen dat hij jou uitnodigt, dat doe ik ook bij een meisje!

562RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:25 am

Aiden Sören Aynoa.

Aiden Sören Aynoa.

Zou inderdaad fijn zijn Wink
& nee, ik ben SugarPunch;

563RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:27 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Aiden Sören Aynoa. schreef:Zou inderdaad fijn zijn Wink
& nee, ik ben SugarPunch;

Oh hahaha, want jij hebt ook vaker gereageerd dat weet ik!
Ik ben mental theo, dus dan moet Josh dat even doen, dat hij jou uitnodigt zodat je erbij betrokken wordt! Fijn dat je komt trouwens!

564RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:29 am

Aiden Sören Aynoa.

Aiden Sören Aynoa.

Geen probleem, bedankt dat je me een beetje helpt er weer in te komen (:

565RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:29 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik ga je tegenkomen op de gang, okeei, wait a moment!

566RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:31 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Aiden Sören Aynoa. schreef:Geen probleem, bedankt dat je me een beetje helpt er weer in te komen (:

No problemos!

567RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty :O vr aug 19, 2011 6:34 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Whoops!
Sorry dat ik er een beetje laat in kom.
Kunnen jullie me een beetje samenvatting geven of zeggen wara jullie zijn? Smile

568RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:34 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Nadat ik iedereen heb geirriteerd op facebook check ik nog even mijn twitter en post iets korts. Eigenlijk heb ik een hekel aan twitter, maar dat geeft niet. Het is ook wel grappig. En iedereen is benieuwd naar hoe ik het heb op Glorious High. Well guys; glorious ;3 Dan sluit ik m'n laptop af. Het laden heeft bijna langer geduurd dan het erop zitten zelf. Ik loop de gang op, niet wetend wat ik ga doen en met mijn hoofd naar het plafond. Ik wil alles ontdekken op Glorious, zelfs de spikkeltjes op de plafondplaten. Ik hoor een deur kraken en het volgende moment knalt er iemand in een noodvaart tegen me op. Ik val tegen de muur en begin al voor ik heb gezien wie de misdadiger is te lachen. Echt te hinniken. Ik weet niet waar ik om lach, maar ik moet echt ontzettend hard lachen. Ik grijp naar mijn buik en kijk dan omhoog. Er staat een jongen heel verbaasd te kijken met zijn hand naar mij toe alsof hij me omhoog wil helpen. 'Hi.. hi, oef. Nee laat maar, ik zit wel goed, ga toch zitten man,'zeg ik. 'Ik ben Josh. Josh McDouglas. 'k Zit daar naast het washok in 107. Man hé ik heb jou nog niet echt vaak gezien heb ik het idee.'

569RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:36 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Bill Drake Stone. schreef:Whoops!
Sorry dat ik er een beetje laat in kom.
Kunnen jullie me een beetje samenvatting geven of zeggen wara jullie zijn? Smile


Nona is wel zo aardig dat voor jou te doen. We hebben met elkaar kennisgemaakt, het is heel gezellig. Josh is een beetje in love met Riley en Leonardo en Veronica hebben het ook wel gezellig samen en verder kent iedereen iedereeen al bijna. En het is nu tien voor twaalf; om 12 uur hebben een stel meiden bij Josh en Leonardo op de kamer afgesproken voor een feestje. Als ik jou ook moet uitnodigen wil ik je best ff tegenkomen.. net als bij Aiden Very Happy

570RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:37 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Josh McDouglas schreef:
Bill Drake Stone. schreef:Whoops!
Sorry dat ik er een beetje laat in kom.
Kunnen jullie me een beetje samenvatting geven of zeggen wara jullie zijn? Smile


Nona is wel zo aardig dat voor jou te doen. We hebben met elkaar kennisgemaakt, het is heel gezellig. Josh is een beetje in love met Riley en Leonardo en Veronica hebben het ook wel gezellig samen en verder kent iedereen iedereeen al bijna. En het is nu tien voor twaalf; om 12 uur hebben een stel meiden bij Josh en Leonardo op de kamer afgesproken voor een feestje. Als ik jou ook moet uitnodigen wil ik je best ff tegenkomen.. net als bij Aiden Very Happy

Oke, isgoed! Very Happy

571RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:37 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Bill Drake Stone. schreef:Whoops!
Sorry dat ik er een beetje laat in kom.
Kunnen jullie me een beetje samenvatting geven of zeggen wara jullie zijn? Smile

Je kan nog gewoon binnen komen, want het is kwart voor twaalf op de eerste dag ongeveer! Dan kom je Josh en Aiden tegen op de gang!

572RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:40 am

Aiden Sören Aynoa.

Aiden Sören Aynoa.

Aiden voelde een enorme klap tegen zich aan komen, waardoor hij zelf wankelend zijn evenwicht probeerde te behouden. Het kwam vast door de vaart die hij had met lopen, hij liep nou eenmaal niet langzaam. Hij keek naar de jongen die tegen één van de vele grote muren was komen te vallen. Aiden stak zijn hand uit om de jongen te helpen, maar de jongen, die zichzelf Josh noemde, vond de grond blijkbaar fijner om kennis te maken. Aiden glimlachte even en ging naast de jongen op de grond zitten. 'Ik ben Aiden Aynoa. Ik zit in kamer 106'. Hij haalde een hand door zijn korte haar en keek toen weer naar Josh. 'Kan kloppen. Ik kwam ten eerste, veel later aan dan de anderen. En afzonderen van de rest leek me een beter idee. Jou kon ik alleen niet ontlopen'. gromde Aiden, die lachend voor zich uit keek.

573RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:41 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik ben pas net bijgekomen van het lachen als er nóg een jongen de gang in komt lopen. 'Haaai,'roep ik. 'Gezellig hier, het wordt nog druk!' Hij lacht. 'Ik ben Josh, je mag me ook Joshie noemen of worstje, ik ben wel wat gewend.'Ik grijns breed. Godweet waarom ik opeens zo vrolijk ben. 'Ga toch zitten, al dat gesta,'mompel ik.

574RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty RE: RPG ~ Glorius High vr aug 19, 2011 6:44 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Zuchtend stap ik het gebouw in. Het was echt mega groot. Een grijns verschijnt op m'n gezicht en pak m'n koffer iets steviger vast. Voorlopig moest ik hier blijven. Het maakte me niet zoveel uit. Op de folder had ik toch al gezien dat het wel te gek was. Ik heb er in ieder geval zin in. Ik loop tot ongeveer de midden van de ingang en leg m'n koffer op de grond. Ik wrijf even over mijn achterhoofd en kijk rond. Waar moest ik in hemelsnaam zijn om te zeggen dat ik er was? Ik zucht diep en bijt even op me lip.






Oké, ik heb me best gedaan. Razz

575RPG ~ Glorious High - Pagina 23 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 6:45 am

Aiden Sören Aynoa.

Aiden Sören Aynoa.

Aiden keek met een schuin oog naar de jongen naast zich. Die een grijns op zijn gezicht had, die van oor tot oor liep, letterlijk. 'Ben jij altijd zo vrolijk?' Hij zuchte even en keek op zijn horloge. Voor zijn doen was het al best laat, hij was tenslotte al te laat gekomen en had de hele dag moeten sjouwen met zijn koffer om eindelijk de juiste kamer te vinden. Zijn kamergenoot had hij nog niet ontmoet, wat hem een beetje tegenviel.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 23 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum