Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 40]

276RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 7:26 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Ik moet gaan. I´m sorry.

277RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 7:31 am

Aiden Sören Aynoa.

Aiden Sören Aynoa.

Ik ook, sorry.

278RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 7:34 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica maakte een raar soort geluid, een soort piep, en sprong half op. 'Niet meer doen.' Zei ze en zwaaide met haar vinger voor zijn neus. Een glimlach verried dat ze het niet heel erg vond. 'Het is irritant, het kietelt.' Verklaarde ze en dacht na over zijn vraag. 'Hmh eens zien. Hmh Joss Stone maar dat is de enige soul zangeres die ik leuk vind. Veel Rock zoals Muse en Green day. Maar Green Day kun je volgens mij niet echt rock meer noemen, eerder punk ofzo. Erhm, Alien Ant Farm, vind ik ook leuk. Err nog een hele boel.' Zei ze en haalde haar schouders op.

279RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 7:38 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Watje, kan niet eens tegen een kleine por.. en ik deed nog wel zachtjes !' Zei Leonardo verontwaardigt en luisterde naar haar muziekstijl. 'Hmm, oke oke..' Hij keek even bedenkelijk naar Veronica 'Hou je van klassiek? vast niet of wel?' Hij speelde licht klassiek. Denk aan yiruma, als je die kent. Dat speelde Leonardo eigenlijk altijd op de piano. Hij zou het haar wel willen laten horen, maar eerst zou hij de muziek leraar moeten zoeken. Leonardo krabde aan zijn neus en snoof zachtjes.

280RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 7:42 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Geen idee, ik heb er nooit naar geluisterd. Misschien ooit wel een gehoord maar nooit aandachtig' Zei Veronica en keek hem aan. 'Dus ik weet het niet, ik ben er nooit mee in contact gekomen.' Ze haalde haar schouders op. 'Maar jij hebt geen uhu gevoelige, em, kietel... zintuigen daar zitten.' Zei ze hakkelende, ze moest het nog bedenken. Ze schudde haar hoofd. 'Dat was horrible.' Zei ze en moest even grinniken.

281RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 7:47 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Dat was inderdaad..' Leonardo grinnikte 'Horrible' Citeerde hij haar en hij keek toen serieus. 'Zou je het willen horen?' Hij was plotseling kwetsbaar, hij was erg anders als het om zijn piano kunsten ging. Hij trok zijn muts weer wat dieper over zijn oren en slikte. 'We zouden natuurlijk braaf kunnen vragen of we de piano mochten gebruiken.. maar volgens mij doen ze hier de lokalen niet op slot en het zou echt niet een misdaad zijn om gebruik te maken van de piano maar als je niet wilt hoeft het niet, dat zou ik begrijpen de meeste kinderen van onze leeftijd interesseert het niets de klassieke kant van muziek..' Ratelde hij maar door en hij sloot zijn mond. Wat ratelde hij nou stom, dit was echt niets voor hem.

282RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 7:52 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica giechelde zachtjes. 'Natuurlijk wil ik het horen.' Zei ze en keek hem aan met een scheve glimlach en stond op. 'Wijs me de weg, en ik zal luisteren.' Zei ze en trok hem op aan zijn hand. 'Vertel me, waarom zou ik het niet willen horen?' Vroeg ze en trok haar wenkbrauwen op. Ze vond het echt heel lief nu hij zo deed. Ze vond het leuk om ook iets anders van hem te zien dan wat ze deze uren heeft gezien.

283RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 7:57 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo liet zich gewillig optrekken. 'Ik weet niet.. Meestal heb ik altijd wel door hoe mensen zouden reageren maar jij bent.. anders' Hij hoorde het zichzelf zeggen en misschien zou ze het opvatten als een belediging 'Maar goed anders, anders dan alle meisjes uit Texas' Hij gniffelde zacht. 'Kom..' Hij trok haar zacht mee naar het schoolgebouw. Hij wist het muziek lokaal verbazend snel te vinden. Hij had geen bladmuziek mee gebracht maar hij wist een stuk uit zijn hoofd, zijn lievelingstuk. Hij opende de deur en was verbaasd dat hij nog los zat. Het rook er nog wel muffig, maar dat boeide op zich niet veel. Hij schoof de kruk van de piano naar achter en knakte zijn vingers. 'Hehe, goed klaar voor ?' Hij opende de piano en liet zijn vingers even over de toetsen glijden. Hij speelde nog niet.

284RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 8:05 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Omdat ik daar maar een beetje lonely zit ga ik maar bij Veronica en Leonardo zitten. 'Hai, ik ben Riley voor degene die me nog niet kennen.' zeg ik met een brede glimlach. Ik stuntel een beetje met mijn drinken, en voor ik het weet valt ie al om. Met een beetje rood aangelopen hoofd begin ik te lachen. Ik gooi behendig mijn drankje in de prullenbak, mijn sandwich heb ik al op. Ik heb eigenlijk niks meer. Dus besluit ik alles weg te gooien, ook mijn overige restjes. Mijn dienblad laat ik gewoon voor mijn neus staan. Omdat ze ineens weg zijn staar ik doelloos voor me uit. Dit gaat precies zo als vorig jaar.

285RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 8:05 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo en Veronica zitten in het muziek lokaal

286RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 8:06 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Leonardo McHalen schreef:Leonardo en Veronica zitten in het muziek lokaal

Ik zag het al dus ik heb t al bewerkt Smile

287RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 8:12 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Ja, kom maar op.' Zei Veronica en ging aan de zijkant van de Piano staan, Ze was heel benieuwd naar wat hij ging spelen. Ze had het anders als een compliment op gevat, ze hoorde graag dat ze anders was. Dat betekende dat ze geen blonde tuthola was. Ze glimlachte even en keek naar hem. Ze wachtte geduldig af tot hij zijn noten zou raken. Ze had nooit gekeken naar een piano als een klassiek instrument, ze kende het ook alleen maar bij de liedjes die ze luisterde.

288RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 8:15 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Veronica schreef:'Ja, kom maar op.' Zei Veronica en ging aan de zijkant van de Piano staan, Ze was heel benieuwd naar wat hij ging spelen. Ze had het anders als een compliment op gevat, ze hoorde graag dat ze anders was. Dat betekende dat ze geen blonde tuthola was. Ze glimlachte even en keek naar hem. Ze wachtte geduldig af tot hij zijn noten zou raken. Ze had nooit gekeken naar een piano als een klassiek instrument, ze kende het ook alleen maar bij de liedjes die ze luisterde.
En bedankt Smile Haha nee grapje want Riley is hopelijk geen tuthola, want zo iemand wil ik totaaal niet spelen.

289RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 8:19 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Riley Lee Mindervolt schreef:
En bedankt Smile Haha nee grapje want Riley is hopelijk geen tuthola, want zo iemand wil ik totaaal niet spelen.

Riley Will never be a tuthola.

290RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 8:19 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo haalde licht adem door zijn neus, legde zijn handpalmen op de toetsen en begon te spelen. Het stuk was erg gevoelig en was alleen mooi als je het mét gevoel speelde. Sommige konden dat niet, met gevoel spelen maar het ging Leonardo behoorlijk goed af. Zijn vingers vlogen over de toetsen alsof het niets was. De noten zaten in zijn hoofd en hij sloot zijn ogen, het was alsof hij gewoon naar het bladmuziek keek zijn hoofd.


Het stuk wat hij speelt is Yiruma - Maybe echt moeite waard om op te zoeken, hij is erg mooi (:

291RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 8:21 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Veronica schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:
En bedankt Smile Haha nee grapje want Riley is hopelijk geen tuthola, want zo iemand wil ik totaaal niet spelen.

Riley Will never be a tuthola.

Danku!

292RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 8:29 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica's mond viel lichtjes open, het was prachtig. Ze ging op een van de tafels zitten en sloot haar ogen. Zo kon ze beter van de muziek genieten die hij speelde. Ze vond het geweldig klinken, hoewel het niet haar soort muziek was en dat zou het ook nooit worden. maar dat betekende niet dat ze het niet mooi kon vinden, wat dat deed ze wel. Haar mondhoeken krulden omhoog.

293RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 8:36 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

De laatste tonen stierven weg en Leonardo opende zijn ogen weer. Hij keek nog niet naar Veronica en snoof. 'Dat was het' Zei hij simpel, en hij verbrak de stilte. Toen pas keek hij naar achter. Hij probeerde haar gezicht te lezen en keek peinzend naar haar. 'Je glimlacht, dus..' Hij voelde zich kleintjes alsof hij weer voor zijn strenge piano lerares stond met haar knotje en getuite lippen. 'Hoe vond je het?' Hij keek haar doordringend aan, het liefst las hij nu haar gedachten. Toen glimlachte hij scheef.

294RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 8:40 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'No, I Love it!' Zei Veronica en sloeg haar armen om hem heen, normaal zou ze dat niet hebben gedaan maar goed werk moet beloond worden. 'Het was werkelijk prachtig.' Zei ze en ging naast hem zitten. 'Niet zo onzeker. Je bent geweldig. Ik wou dat ik dat kon.' Zei ze met een glimlach en keek hem aan. 'Je krijgt morgen van mij ontbijt,' Zei ze, 'dat heb je wel verdient.'

295RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 8:48 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Ik ben blij dat je het leuk vond, en dat ontbijt zou ik wel waarderen' Leonardo hield haar klunzig vast toen ze hem omhelsde. Toen ze naast hem kwam zitten moest Leonardo glimlachen en keek hijnaar zijn handen en toen naar die van haar. 'Je handen zijn klein weetje dat' Merkte hij op en hij strekte zijn vingers en keek weer peinzend naar haar gezicht. 'Zo geweldig ben ik trouwens niet' Hij grinnikte bij het idee. 'Je moet me moeder eens horen spelen, ze heeft niet eens les gehad en verzint hele stukken zelf dat zou ik niet kunnen' Gaf hij toe en hij duwde zijn muts iets verder over zijn hoofd.

296RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 8:54 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Ze keek naar haar handen en toen naar die van haar. 'Nee, die van jou zijn gewoon groot.' Zei ze en stak haar neus in de lucht. Ze keek met een oog naar haar handen en die van hem. 'Nou, je hebt gelijk. Maar ik heb vrouwelijke handen.' zei ze en wiebelde met haar vingers. 'Maar je moeder is hier niet, ofwel?' Vroeg ze en keek hem weer aan. 'Dus dan blijf je nog steeds geweldig.' Zei ze en keek naar zijn muts. 'Is dat niet heel, heel erg warm?' Vroeg ze en trok zachtjes aan de zijkant.

297RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 9:02 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Je laat me blozen' Leonardo moest lachen 'Je handen zijn erg vrouwelijk, en soepel.. je zou best een pianiste kunnen zijn' Gaf hij eerlijk toe. 'Nee, me muts is niet heel erg warm hoor..' Hij deed zijn muts af en ging met zijn hand door zijn haar om het een beetje in model te brengen. Een falende poging maar toch. 'Ik denk eigenlijk dat ik alleen een muts draag omdat ik te lui ben om me haar in model te brengen, ik heb het vaak geprobeerd maar het blijft.. zó' Hij haalde weer een hand door zijn haar en kneep zijn ogen dicht.

298RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 9:11 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Aangezien niemand tegen me praatte, of iets tegen me doet, glimlachen ofzo, loop ik maar naar buiten. Eenmaal op het grote plein aangekomen ga ik op een bankje zitten. In mijn favourite houding, de kleermakerszit. Ik pak mijn ipod uit mijn zak en wil eigenlijk een muziekje luisteren. Maar ik ben mijn oortjes vergeten. Nou dan hebben die mensen pech. Vloeiend klik ik zo op het scherm dat ik uiteindelijk kidsos op zet. Ik zet dat lied altijd op als het even slecht gaat, het is eigenlijk gewoon dj. Sommige mensen kijken me raar aan, maar dat boeit me niet. Ik heb het liedje niet heel hard staan, niet te hard voor de rest, maar wel zo hard dat ik er van kan genieten. Bij het 'tututututututututuuutuuu' wieg ik zachtjes en behendig met mijn hoofd mee.

Als je kidsos niet kent, dat tututututu moet je niet zo letterlijk nemen.'

299RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 9:14 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica moest lachen en woelde door zijn haar heen. 'Zet toch die muts maar weer op, ik heb je haar verpest.' Zei ze en pakte zijn muts en trok hem over zijn hoofd heen. 'Het zag er wel leuk uit, voordat ik mijn hand er door heen haalde.' Zei ze en grijnsde naar hem. 'Goed morgen krijg je dus ontbijt van me, pannenkoeken met sinasappelsap?' Vroeg ze met een grijns.

300RPG ~ Glorious High - Pagina 12 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 16, 2011 9:20 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Woel niet zo met je vrouwelijke slanke hand door mijn prachtig in model gezette haren' Sputterde Leonardo en hij zette zijn muts goed op zijn hoofd. 'Ja.. pannenkoeken met sinaasappelsap' Een uitdagende scheve grijns toverde hij op zijn gezicht en hij beet op zijn lip. 'Alsjeblieft' Voegde hij er aan toe, hij moest wel blijven denken aan zijn wel gemanierde opvoeding. Hij ging weer goed recht zitten en porde haar weer zacht in haar zij. Scheef glimlachte hij.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum