Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 25 van 40]

601RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 8:06 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik trek mijn neus op. Voor kleding heeft Riley bijzonder veel smaak, maar voor bijnamen... neuh. 'Oja, uhm, dat is Aiden, Aiden; dat is dus Riley.' Ik grijns en steek nog een stuk chocola in m'n mond. Witte chocolaaaaaaaaaa, hmmm, daar kan ik echt kilo's van eten zonder gek te worden. Mjammjamm. 'Waar blijft de rest nou, lekker feestje is dit,'lach ik met volle mond. 'Sorry voor de chocola,'mompel ik.

602RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 8:11 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Heb je nou een kurkentrekker? En ik weet ook niet waar de rest ik Joshie.' zeg ik grinnink. 'Is het wel lekker?' vraag ik als hij iets zegt over de chocola. Ik sta op, loop op hem af en zeg 'Mag Riles ook een stukje chocola?' Nouja eigenlijk vraag ik het. Aangezien hij van nee schud trek ik een pruillipje naar hem. Ik ben hier nu als enige meisje bij 4 jongens, LEUK? Nee het is wel gezellig, maar er moeten gewoon meer mensen zijn!

603RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 8:29 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Okeeeeeeeeei,'zucht ik quasi vermoeid. Ik sta op en geef haar gelijk alle vierentwintig repen die nog over zijn van de 25. Ze pakt ze aan en geeft geen kik over de hoeveelheid. 'Lekker,'zegt ze als we haar allemaal verbaasd aanstaren. Ik barst in lachen uit. Ik hoop dat de rest snel komt, de sfeer blijft een beetje gespannen. 'Hebben jullie muziek mee? Ik heb echt behoefte aan muziek,'zeg ik. Ik draai me even naar Riley. 'Kurkentrekker, ik heb wel een zakmes met dat eraan volgens mij.' Ik graag in mijn koffer en haal een groot zilver zwitsers zakmes tevoorschijn. 'Tadaa.'

604RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 8:34 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Wow dankje, lekkerr.' zeg ik lachend. Ik plof neer op het bed, het bed van Josh en pak de kurkertrekker aan. Behendig draai ik het in de kurk maar het eruit trekken lukt me altijd minder. Daarom geef ik de fles aan Josh, die hem ontkurkt alsof hij een held is. Zacht giechel ik. Daarna geeft hij de fles aan mij. Ik sta heel even op en zeg 'Bedankt trouwens.' tegen Josh. Ik loop naar de badkamer, waar plastic bekers staan voor spoelen van je tanden. 'Ahá.' roep ik blij, en triomphantelijk loop ik terug met een aantal bekertjes. Ik schenk een bekertje halfvol voor mezelf, ik ben echt toe aan een opkikkertje. Ik plof naast Josh neer op het bed, maar omdat ik mijn evenwicht verlies, ga ik per ongeluk op zijn schoot zitten. Daarna verplaats ik mezelf gelijk en zeg 'Sorry.' en wordt een beetje rood, een beetje heel erg rood. Om het te verbergen kijk ik maar weg. Ik geef de fles wijn en een glas aan Josh.

605RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:10 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Wow, die is warm- is het eerste wat ik denk als ze bij me op schoot plof. Even hoop ik dat ze het expres doet, maar ze schuift snel weg. Ik heb zin om heel hard te gaan lachen, mijn armen in de lucht te gooien en te zeggen hoe grappig het leven af en toe is. Maar voor de ik-weet-niet-hoeveelste keer vandaag hou ik me in. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg om me zo vaak en goed in te houden, maar het is wel fijn. Anders had ik echt al duizend keer voor paal gestaan.

606RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:15 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Een tikkeltje verlegen kijk ik hem aan. Daarna kijk ik weer weg. Even gaap ik, eigenlijk ben ik al vrij moe, en ik heb het heet hier, jezus christus. Ik doe snel even mijn trui uit, waardoor ik in mijn straplessplaysuit zit. 'Nou ik ga liggen hoor.' zeg ik grinnikend terwijl ik een slokje van mijn wijn neem. Ik ga op een bed liggen, ik weet eigenlijk niet welke maar ik zat er al op, en bekijk even nog goed de kamer. 'Dus, jullie hebben al flink wat posters opgehangen?' vraag ik terwijl ik naar de posters van de vrouwen kijk.

607RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:23 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik volg haar blik en grinnik. 'Jaa, zo zijn we.' Er hangen allemaal gephotoshopte halfblote vrouwen boven het bureau en op onze kastdeuren. Ik grijns. 'Leuk hea? Maar jij hebt vast ook wel wat boven je bed hangen, mannen, offe.. val je op vrouwen?' Niet rood worden, niet laten merken dat dat ontzettend balen zou zijn. Ik kuch maar terwijl ik het doe weet ik dat dat de sfeer alleen maar spannender maakt. Riely giechelt. Aiden en Leonardo doen alsof ze druk in gesprek zijn over motormerken, maar ik zie dat ze af en toe onze kant op kijken.

608RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:29 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Ik vind het geweldig om vrouwen te kijken ja.' zeg ik lachend terwijl ik met mijn ogen draai. Even kijk ik met een schuin hoofd naar de vrouwen. 'Ze zijn gephotoshopt, dat zie je goed. Maar verschillende mannen versieren misschien wel mijn kamer, maar vooral vrouwen hoor.' zeg ik giechelend, maar ook met een knipoogje. Ik weet niet wat me bezielt maar op dit moment wil ik echt heel graag dat hij naast me komt liggen.

609RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:32 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ze ziet er zo allemachtig leuk en aantrekkelijk uit, dat ik eigenlijk naast haar wil komen liggen, maar ik durf het niet. Zeker niet met Leonardo en Aiden erbij, ik schaam me nu al rot, dat we weer met z'n tweeen praten. Ze legt haar hoofd tegen mijn zij en daar neem ik dan genoegen mee. Als ik zelf zo schijterig ben moet ik van haar niet meer verwachten dan een hoofd. ik leen een beetje haar kant op en zo praten we nog wat verder. Ze vraagt nog naar m'n vader, en ik antwoord simpel; idontknow.

610RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:37 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik leun een beetje tegen zijn zij aan, eigenlijk lig ik hier heerlijk. Ik weet niet hoe het komt, maar altijd als ik met meerdere mensen in een kamer zit, ga ik naar Josh. Even zucht ik en vraag ik 'Ben jij niet moe?' HINTHINTHINT. Ik zet mijn wijn weg op het nachtkastje. Ik glimlach naar Leonardo en iedereen die daar zit, whatever. Ik hoor Leonardo dingen zeggen over basketballen ofzo.

611RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 8:41 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo keek af en toe geamuseerd uit zijn oog hoeken naar Riley en Josh. Terwijl hij druk in gesprek was met die andere jongens. Allemaal standaard onderwerpen, basketbal, auto's, school. Het viel hem op dat hij zich best aan het vermaken was, hoe beter hij de jongens zou leren kennen hoe meer hun gesprekken over andere onderwerpen zouden kunnen gaan. Al was school nog best een fijn onderwerp, aangezien hij hier alleen de vakken deed die hij leuk vond en alles nog nieuw was.

612RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 8:46 pm

Claire

Claire

Claire opende geschrokken haar ogen en toen ze har hoofd om draaide om op de klok te kijken schrok ze zich rot. Ze was te laat, alweer. Ze sprong uit bed en trok de Engelse drop van het nachtkastje af. Waarschijnlijk waren ze al lang met het feestje begonnen en was zij zoals gewoonlijk weer eens de laatkomer. Ze keek nog even naar het bed tegenover haar en rukte toen de deur open. Ze keek even over de nogal donkere gang of ze toevallig geen leraar tegen het lijf zou lopen, maar deze waren niet aanwezig dus kon ze zonder problemen over de gang naar de campus lopen. Het jongensgebouw was een beetje afgelegen en dus moest ze een klein eindje over de campus lopen om er te kunnen komen. Ze trok de deur open en keek de gang van het jongensgebouw in. Toen bedacht ze zich ineens dat ze het kamernummer van Josh en Leonardo niet eens wist. Ze sloeg zichzelf even tegen haar voorhoofd en probeerde toen de luisteren naar de geluiden in het gebouw. Ze herinnerde zich wel dat ze iets over een washok hadden gezegd en die wist ze wel te vinden. Ze hoorde gelach uit de kamer ernaast en ze bedacht zichzelf dat het daar dan moest zijn. Dat hoopte ze dan maar. Op hoop van zegen klopte ze op de deur en wachtte tot die open zou gaan.

613RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 8:53 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo hoorde geklop, wonder want ze waren erg hard aan het praten. Hij stond op en liet de jongens met elkaar praten en liet Riley en Josh op het bed zitten. Hij deed de deur open 'Heeey Claire' Hij glimlachte, hij was blij om haar te zien. Riley was niets aan als die de hele tijd bij Josh zat, en bij de jongens had hij al genoeg gepraat. Hij deed een stap naar achter en hield de deur voor haar open 'Komt u binnen' Beleefd gniffelde hij en hij sloeg op zijn hoofd, niet hard ofzo hoor gewoon om aan te geven dat hij zijn muts weer op had.

614RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 8:58 pm

Claire

Claire

Claire glimlachte naar Leonardo toen deze de deur voor haar open deed en zei:"Hoi Leo, bedankt."Ze keek even naar zijn hoofd toen hij daar op sloeg en ze grijnsde. "Je hebt je muts weer op, wat een verrassing." Ze stapte naar binnen toe en merkte een aantal mensen op die ze niet herkende en Riley en Josh. Goh, die twee plakten zowat aan elkaar en ze vond dat ze goed bij elkaar pasten. Maar alweer bedacht ze zich dat ze zich daar niet mee mocht bemoeien. Ze merkte op dat niet iedereen er nog was, dus ze was niet de laatste gelukkig. Ze keek naar Leonardo en hield haar Engelse drop voor zijn neus. "Zin in drop? En waar zijn de anderen?" Want ze had echt gedacht dat ze de laatste zou zijn.
------------
Ik moet nu gaan, want ik moet zo werken XD Maar ik ben er dan vanavond wel

615RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:10 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Haaai Claire,'begroet ik haar en ik kom een beetje meer overeind. 'Lekker! Drop.. komen de andere meiden trouwens ook nog? Wie is jouw kamergenoot? en Veronica, Hope..' Claire haalt haar schouders op en gaat naast me zitten. Ik geef de schaal met chocolaatjes. 'Geen leraren tegengekomen?' Ik voel me echt een sukkel. Ik wil niks liever dan met Riley praten en tegen elkaar aan liggen, maar dat is zo opvallend. En trouwens; Claire is ook aardig, zeker niks mis mee. Wat doe ik dan moeilijk? 'Ze kunnen ons misschien wel horen, hè..' mompel ik. 'De docenten. Het raam moet eigenlijk dicht maar dan stik ik echt.'

616RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:23 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Als ik hoor dat Claire binnen komt schiet ik gelijk overeind. 'CLAIRE.' roep ik uitgelaten. Nu zIt ik gewoon weer op het bedrand. 'Ik lust wel een droppie.' zeg ik, ik loop er op af en pak er een uit de zak. Het is zo'n ronde met dat zwarte erin, dat is mijn lievelings. Ik eet de helf op, daarna haal ik het zwarte eruit en gooi ik het weg. Ik doe het overige restje, wat het lekkerst is, in mijn mond en eet het op. Ik doe het altijd zo bij dit dropje. 'Leonardo ik heb een hele goede bijnaam voor je.' zeg ik gniffelend. 'MUTSJE.' zeg ik trots.

617RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:30 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Jaa die is goed. Beter dan Leo of Nardo, haha, dat klinkt niet. Of gewoon MUTS dat kan ook.' Ik kijk aandachtig hoe Riley haar dropje ontleed en de helft weggooit. 'Jezus Riles je gooit gewoon eten weg,'grinnik ik. 'Dan moet je dus 2 zakken eten van die dropjes wil je evenveel binnenkrijgen. Al weet ik natuurlijk niet of je dat wilt.' Dat was een vaag gesprek. 'Ik heb zin in voetballen,'zeg ik. 'Of basketballen, hardlopen, sowieso bewegen. Maar ik denk niet dat we daar veilig vanaf komen. Riley mag ik jouw nummer trouwens ook, en van jullie?'

618RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:34 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Natuurlijk heb ik zin in drop' Leonardo pakte een paar dropjes uit ze zak en stap die in zijn mond 'k bloef gfeen fijnamf' Zei hij met volle mond tegen Riley. Hij slikte het drop moeizaam door en kuchte 'Ik hoef geen bijnaam' Hij grinnikte en veegde een onzichtbaar pluisje van zijn muts af.

Ben er maar even, ik ga zo over 6 minuten weer verder met klusjes

619RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:36 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

neuh :'((

620RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:36 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik haal mijn schouders omhoog. 'Dat zwarte is zo vies, ik snap niet waarom ze dat niet gewoon weg halen en het ringetjes worden.' zeg ik grinnikend, oké dat was vaag, maar ik weet wat ik bedoel. Ik kijk Josh even raar aan 'VOETBAL? Ik heb zin om te dansen. Waar is de muziek eigenlijk? Uuhm als jij me jou mobiel geeft dan krijg jij die van mij en dan zetten we elkaars nummer erin, heb ik de rest eigenlijk al?' vraag ik en ratel ik door allemaal als antwoord. 'Krijg je toch.' zeg ik lachend terwijl ik mijn tong uit steek naar mutsje.

621RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:40 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Maar ik hou van mijn naam' Zei Leonardo gepiekerd en hij pakte nog wat drop. Hij noemde zijn nummer en de rest mocht zien wat hij ermee zou gaan doen. Hij stak de drop weer in zijn mond en mompelde wat onverstaanbaars. Hij deed zijn Ipod in de boxjes en muziek galmde door de kamer. 'Hehe, als ze ons nu niet horen weet ik het ook niet meer'

Ja, sorry !

622RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:41 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Voetbaldans.' Ik kijk plechtig. 'Muziek gaat een beetje opvallend worden voor de docenten, ik denk dat we dan morgen allemaal bij de directeur zitten.' Ik pak haar mobiel aan en zet mijn nummer erin. Riles pakt mijn mobiel aan en net als ze haar nummer erin wil zetten gaat mijn telefoon af. 'Shit,'mompel ik. 'M'n pa.' Riley geeft hem weer terug en ik sta op. Ik ga wel even naar de gang of naar buiten.

623RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:45 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Heyo. Ik was gister in het ziekenhuis bij oma. Die heeft haar heup gebroken en het gaat niet zo goed. Toen was ik bij mijn tante, oom, neefjes en broertje bij de camping. En toen was ik laat thuis en had ik geen zin meer in de pc.
Zijn er nog wereldschokkende gebeurtenissen geweest? Waar zijn ze?

624RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:47 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Het feestje is bezig, met veel chocola en drop. Er zijn 2 nieuwe jongens, Aiden en Bill, en Josh gaat nu met z'n vader op de gang bellen.

625RPG ~ Glorious High - Pagina 25 Empty Re: RPG ~ Glorious High vr aug 19, 2011 9:47 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Leonardo is zo lang, muts. Wie geeft iemand nounzo'n hele lange naam.' zeg ik lachend. 'Jes muziek.' zeg ik lachend. Ik zet snel Leonardo's nummer erin, en als ik net het nummer van mij in het mobieltje van Josh wil zetten, gaat ie over. Ik zeg ook mijn nummer op zodat de rest, behalve Josh die nu aan het bellen is, hem erin kunnen zetten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 25 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum