Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 27 van 40]

651RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 12:37 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Glimlachend ben ik in slaa gevallen, ik had me nog wel omgekleed dat ik een pyamabroek aan had en mijn tanden gepoetst. Nu ik met mijn verotte kop waker geworden ben zucht ik hard, heel erg hard. Daarna stap ik onder de douche en doe aan turbo-douchen. Ik trek vandaag een crème-kleurig shirt aan, een skinny jeans en een suède bruine jasje, met stoere keep schoenen eronder. Ik doe snel mijn haar en make up. Ik ben al vrij laat voor het ontbijt... Ik loop uiteindelijk met mijn hele oude iPhone 1/2 (ik heb geen idee welke) naar de kantine. Ik zie Veronica al zitten. Ik zwaai naar haar en pak fruit en een broodje met kaas bij het buffet, als drinken heb ik melk, want dat is goed voor elk. 'Goodmorning.' zeg ik vrolijk terwijl ik aan de tafel aan schuif. Met een grote glimlach doe ik een stukje fruit in mijn mond, in Brighton noemen ze mij een healthy junk maar ik hou gewoon van fruit, that's it. Want ik hou ook van heerlijke muffins, en van overheerlijke spaghetti en pizza en fastfood. Vooral kfc, heerlijk vind ik dat.

652RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 1:11 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Goodmorning Sunshine.' Zei Veronica vrolijk en keek naar Riley. Ze pakte haar bord en zette haar vork in haar ei en begon te eten. 'Geen fruit?' Vroeg ze en keek naar Riley's bord. 'Hmh. Wacht ik ben zo terug.' Zei ze en liep weg om nog wat toast met boter en suiker te halen. Ze kwam terug en strooide de suiker in haar thee en roerde. 'Dus, hoe was het feest gister avond? Ik maakte het niet eens uit het meiden gebouw.' Zei ze en nam een slokje van haar thee.

653RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 1:13 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Murmelend word ik wakker. Ik kijk op mijn mobiel en zie dat het ontbijt al is begonnen. Ah shit, ik was weer in slaap gevallen. In een flits stond ik naast m'n kast om me aan te kleden. Beetje gel, tanden poetsen, ik vergat toch bijna mijn schoenen. Terwijl ik de gang doorrende op weg naar de binnenplaats zakte ik kreunend in elkaar. M'n rug leek wel gebroken door het slapen in de gang. Ik ging weer rechtop staan en liep rustig verder. In de eetzaal keek Leonardo me naar mijn zin iets te triomfantelijk aan, hij had me immers laten doorslapen. Voor hetzelfde geld was ik te laat geweest voor de lessen en had ik alsnog straf gekregen. Straf, aha. Ik zag dat Veronica naar me knipoogde en ik glimlachte terug. Als ontbijt nam ik was broodjes met kaas en sandwichspread en twee muffins. Ze wisten hier wel hoe ze mensen moesten verleiden; het eten was hier fantastisch. Ik schoof bij de rest aan tafel en hoorde mijn rug knakken.

654RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 1:20 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Nou het is fruit.' zeg ik grinnikend Ik zat net op de ipad dus misschien is dat woord veranderd maar het is dus fruit hahaha Als ze weer terug is glimlach ik en haal mijn schouders omhoog. 'Eigenlijk waren we aan het wachten op jullie, het was niet echt een feest, het was gewoon gezellig kletsen. Er waren ook twee nieuwe jongens bij gekomen, niet heel erg verkeerd. Hoe ging dat met jullie? Like, ik ben gister super hard naar mijn kamer gerend.' ratel ik maar door en aan het eind moet ik wat grinniken. 'Hey Joshie! Lekker geslapen?' vraag ik quasi lachend.

655RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 1:26 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'We hebben ons er prima onderuit gelult. Ik met logica en Josh met Josh zijn.' Zei Veronica en haalde haar schouders op. 'Hij had zo'n medelijden dat Josh Josh was dus hebben ze ons laten gaan.' Zei ze met een grijns naar Josh. 'Nee grapje. We hebben wat smoesjes bedacht toen de logica niet werkte. Blijkbaar heb ik medicijnen nodig in de avond.' Zei ze en at haar bacon en ei op. 'Waar voor was het ook al weer?'

656RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 1:27 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Waar het voor was?' ik draaide me om naar Veronica. 'Ik heb geen idee meer!'
'Brb,' zei ik tegen Riley, 'vraag dat maar aan Leonardo,'zeg ik lachend. 'De deur zat dicht toen ik terugkwam van meneer Huibrechts. Niet echt prettig liggen, tegen de muur.' Op mijn woorden kracht bij te zetten grijp ik even naar mijn rug. Hij is dus echt stijf, net als mijn nek. 'We krijgen trouwens geen straf, dat is natuurlijk wel weer fijn. Maar jezus wat sliep ik slecht. En hij daar' ik wees naar Leonardo 'sliep natuurlijk al toen ik aankwam. Pfft.' Maar verder gaat het allemaal geweldig. Ik heb straks kunst, en jullie?'

657RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 1:46 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik begin eigenlijk hard te lachen als eerste reactie. 'En die leraar, had hij jullie eigenlijk herkent?' vraag ik als ik uitgelachen ben. Het is eigenlijk wel een mooi verhaal, met die medicijnen. 'Wow dat is wel echt een hele goede smoes, serieus.' zeg ik oprecht. Ik stop nog een stukje fruit in mijn mond en zeg daarna 'Hebben jullie mij niet gezien? Die leraar was namelijk ook nog op mijn kamer geweest en toen was ik nep aan het slapen.' Ik gniffel even waarneer ik dit zeg, ik heb echt hard gerent gister. Ik wou dit zo snel mogelijk aan mijn zus en zusje vertellen, die lachen zich dan kapot. Ik vind het op zich wel jammer dat ik ze heel lang niet meer zie, maar ze komen me een keer opzoeken hier. Tegen mijn zus en zusje vertel ik alles, echt alles. Van wie ik leuk vind tot wie ik haat. En hoe de lessen waren. Ik hoop alleen dat de telefoonrekening niet te duur gaat worden, wat het denk ik wel gaat worden helaas. Ik ga eigenlijk vrijwel nooit over mijn abbonement heen, ten eerste, ik heb 1000 smsjes en ten tweede is deze oude iphone van mij niet het fijnste in gebruik. Ik bijt even op mijn lip en zeg 'Volgensmij heb ik fotografie, of kunst, ik weet het eigenlijk niet meer.' Dat doe je goed Riley, nu vergeet je alweer wat je hebt. Ik grijns even, maar daarna stop ik gelijk, het is een beetje raar om te grijnzen over je eigen gedachtes.

Eindelijk weer een iets langer stukje, weer kopieren hoor!

658RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 2:11 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Dan heb jij ook kunst, want dat hadden we samen, weet je nog?' zeg ik. 'Het is inderdaad wel een goed verhaal.. die smoes ontstond zo een beetje, het was wel handig. Ik weet niet of hij ons heeft herkend. Mij wel, sowieso. Ik had 'm gisteren voor muziek en ik moest nog voor de klas staan, hahaha hij is zo'n eikel.' Ik begin aan mijn derde broodje en zie hoe bijna iedereen al klaar is met eten. 'Ja hállo, dat komt door Leonardo hoor, die liet me gewoon doorpitten.' Ik lach en prop het vierde bolletje naar binnen. 'Wew lewker hoowr. Lewker eepen.' Ik wapper met mijn hand voor mijn mond tijdens het praten. Dat doe ik altijd als ik een volle mond heb en praat. 'Ik heb zin in komkommer,' zucht ik als ik alles op heb.

659RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 2:16 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Mij niet, ik heb hem niet. Ik heb niets eens les daar in de buurt.' Zei Veronica en haalde haar schouders op. 'Ik heb zo Wiskunde enzo.' Zei ze en keek naar Josh eet gedrag. 'Ik wil jou wel eens een full Englisch Breakfast naar binnen zien schuiven.' Zei ze en grijnsde. Ze begon aan haar blueberry muffin.

660RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 2:24 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Ohja we zitten naast elkaar toch?' vraag ik lachend om zijn eetgedrag. 'Ik denk dat hij na een english breakfest nog steeds honger heeft, en nog een op eet. En op het eind zegt hij weer "Ik heb zin in komkommer" alsof hij niet genoeg gegeten heeft. Nee, waar ik zin in heb zijn bitterballen, héérlijk.' ratel ik allemaal door. Ik ben echt verslaafd aan bitterballen, en aan fruit. Omdat ik alles op heb, mijn broodje en het fruit, drink ik ook mijn melk op. 'Tja dat krijg je ervan als je betrapt wordt, en ik wens je succes met de leraar.' zeg ik.

We slaan de lessen toch over die zijn saai om te doen hahaha..

661RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 3:13 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo kwam aan gewandeld met beide handen in zijn zakken, toen hij al wat bekende mensen zag zitten. 'Hi People..' Zijn stemming was bijzonder vrolijk voor in de ochtend 'Hee slaapkop' Leonardo keek naar Josh en moest weer lachen. 'O, je had je moeten zien.. het was fantastisch' Tevreden gniffelde Leonardo terwijl hij verwachtingsvol naar Veronica keek 'Heb je pannenkoeken?' Hij grijnsde en ging zitten aan de tafel.

mini stukje, ben net terug en ik moest even snel reageren vond ik (:

662RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 3:20 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica schoof het dienblad naar Leonardo toe en grijnsde naar hem. 'Alsjeblieft en natuurlijk heb ik pannenkoeken.' Zei ze met een grijns. 'Ik denk dat ik daarnet al mijn eerste vijand heb gemaakt. Ik pakte een blue berry muffin voor haar weg.' Zei ze en beet op haar lip. Ze vertelde het hele op tenen staan met haar hak schoen er maar niet bij. Dat hoefde ze niet te weten.

663RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 3:26 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Dankje, lief van je Veronica' Leonardo klopte op haar hoofd en keek verlangend naar zijn pannenkoek. 'Hmm, is het misschien dat meisje wat telkens kwaadaardige blikken op ons af stuur?' Hij knikte naar het meisje wat soms achterom keek en ze vuil aan staarde. 'Stom kind, pfft beetje boos omdat ze geen muffin heeft' Hij rolde met zijn ogen en viel aan op zijn pannenkoeken. 'Damn, lekker' Mompelde hij door een paar happen heen.

664RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 3:33 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica keek achter om. 'Ja dat is ze.' Zei ze met een grijns. 'Niet veel later werden ze volgens mij toch weer aangevuld maar goed.' Zei ze en schudde haar hoofd. 'Mooi zo.' Zei ze en liep weg om haar spullen op te ruimen. 'Volgende keer kleed ik me als boom ofzo als ik naar jullie ga.' Zei ze en keek hem aan. 'Of als een of ander waskarretje.'

665RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 3:44 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo had zijn pannenkoeken op en keek verbaasd naar Veronica 'Waarom als boom of waskarretje ?' Hij keek even naar Veronica 'Beter ga je als kabouter' Leonardo moest lachen en nam een slok van zijn sinaasappelsap. Hij keek naar het meisje en keek toen boos terug, het meisje draaide zich om en praatte verder met haar vriendinnen. Leonardo schudde met zijn hoofd en grinnikte.



Laatst aangepast door Leonardo McHalen op za aug 20, 2011 3:45 am; in totaal 1 keer bewerkt

666RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 3:45 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Ja de muffins zijn aangevuld,' mompel ik met volle mond als ik terug kom lopen van het buffet om nog wat te halen. Ik heb m'n bord vol met muffins. 'Ik denk dat er nu wat meer mensen boos zijn, op mij dit keer. Ik heb er acht.' Als ik zie dat iedereen dubbel ligt gooi in mijn armen in de lucht. 'Lusten jullie geen muffins dan? Ze zijn niet alleen voor mij. Haa Leonardo.' Ik ga weer zitten en krimp in elkaar bij het geluid van de stoelpoten over de vloer. 'Damn, eng geluid.'

667RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 3:47 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Lekkere pannenkoekjes.' zeg ik grinnikend tegen ze allebei. 'Ja jij hebt niks te klagen, want het was bij jou. Echt waar, ik was zo bang voor die leraar maar ik ben niet betrapt.' zeg ik met een irritante ondertoon. Ik heb echt zin in nog een bakje fruit, dus ik sta op en loop naar het buffet. Ik wordt weer raar nagekeken door die tutjes, maar ik negeer ze gewoon. Ik schep nog wat fruit op en loop weer terug naar de tafel. Ik voel de ogen in mijn rug prikken maar dat maakt me niet uit. 'Oh lekker ik lust er ook wel een.' zeg ik lachend terwijl ik een muffin van zijn bord pak, heerlijk, die muffins.

668RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 3:50 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Ik kan wel een engels ontbijt op hoor, lekker, of twee,'mompel ik met mijn mond vol muffin. 'Ik moet trouwens echt eens dat volle-mond-praten afleren, 'k word er zelf gek van.' Ik zie dat een paar meiden Riley nakijken alsof ze van mars komt en ik schiet in de lach. 'Jezus Riles, zo raar zie je er niet uit hoor, leuk juist.' Ze kijkt me dankbaar aan en wordt een beetje rood. We moeten echt een anti-roodheids-zalfje uitvinden ofzo, dit gaat niet echt goedkomen zo.

669RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:04 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Ik weet iets waardoor ík niet meer rood wordt en jij niet meer met volle mond praat.' zeg ik tegen hem. Hij knikt gewoon met zijn hoofd van zeg het maar, ik kijk hem even aan en zeg 'Elke keer als ik rood wordt, sla jij mij, en elke keer als jij met volle mond praat, sla ik jou.' Ik glimlach even van mijn genialiteit (Hoe ongeniaal het ook is, maar ik moet het toch ooit afleren). Ik zie de meiden op onze tafel aflopen en eentje gaat naast Josh zitten, versierpoging nummer 1 van ze.

670RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:14 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

ER lopen een paar meisjes op onze tafel af. Huppelkutjes, yeah dat zie je zo. Korte rokjes, giga inkijk, kont naar achter en 'hippe' schoenen. Duckface #1 kijkt me aan. Ze legt een hand op mijn been en komt naar me zitten op een lege stoel. 'Heei schatje,' zegt ze. Ik denk even dat ik terplekke ga kotsen. Maar dat zou niet leuk zijn tegenover de rest van de tafel, de wél leuke mensen. 'Hou je ook zo van boerenkool?' vraag ik dan maar plompverloren aan het meisje. En weg is ze. Ze sist nog wat tussen haar tanden, en het is duidelijk dat ik haar voor gek heb gezet bij haar vriendinnen. Ik fluit tussen mijn tanden en grijns.

671RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:17 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Boerenkool' Met grote ogen keek Leonardo Josh aan. 'Je vroeg serieus of ze van boerenkool hield' Leonardo kreeg een lach stuip, zijn schouders schokte en legde zijn hoofd snikkend op de tafel. 'Dat was.. grappig' Bracht hij uit nadat hij weer op adem was gekomen. 'Niet te geloven Josh, dat was geweldig' Leonardo stak zijn vuist uit 'Box em' Hij boxte de vuist van Josh en liet toen zijn arm weer zakken. Nog na lachend dronk hij zijn glas leeg en bracht zijn dienblad naar een kar waar hij hem neerzette.

672RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:20 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik begin hard te lachen als hij vraag of ze van boerenkool houdt. Ze kijken me nog bitchy na maar ik trek me er niks van aan. Ik heb mijn muffin ondertussen uit frustratie al opgegeten, even pak ik mijn iphone, die heerlijk oud is. Ze hebben hier wifi dus ik zet even snel iets op facebook ‘Nooit geweten dat scholen zulke luxe ontbijtbuffet’s hadden.’ Gelijk krijg ik een reactie van mijn zusje, die echt continue op facebook zit. ‘BEWAAR EEN MUFFIN VOOR MIJ.’ Stuurt ze. Ik grinnik even en zeg ‘Het zijn van die lekkere blueberrie muffins.’

673RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty ;o za aug 20, 2011 4:23 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Hm, ik ben er weer. Wat is er ongeveer gebeurd?

674RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:26 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Bill Drake Stone. schreef:Hm, ik ben er weer. Wat is er ongeveer gebeurd?

Veronica en Josh zijn betrapt, we zitten nu gewoon aan het ontbijt, Veronica en Josh hebben zich eruit kunnen lüllen!

675RPG ~ Glorious High - Pagina 27 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:30 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Ja, boerenkool,'grinnik ik. 'Ik ga toch niet aan d'r kont likken zoals al haar vriendinnen doen, sjeez. Ik wist niks anders, haha.' Het meisje kijkt vanuit de overkant van de eetzaal naar en steekt haar middelvinger op. 'Stik,'mompel ik. Dat kan ze natuurlijk niet horen. 'Riles, jij zit echt veel op facebook! Over een tijdje gaat mobiel internet duurder worden hea, wist je dat? Ongeveer 30 euro duurder.'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 27 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum