Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 28 van 40]

676RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:35 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Met een zucht plof ik op een stoel. Vandaag was m'n eerste dag op deze school. Ik kende eigenlijk hier niemand, behalve de jongens van gisteren. Ik pakte een appel die naast m'n bord lag en nam een hap. Ik kauw op de stuk appel en kijk even rond.

677RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:36 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Ja joh wat een bitch.' zeg ik terwijl ik haar na kijk. Ik richt me weer op mijn iphone en mompel 'Ik weet echt niet hoe ik dan moet overleven, ZONDER facebook, tsjeez, facebook is het achtste wereldwonder.' Ik zeg het een beetje sarcastisch maar een deel meen ik ook, hoe moet dat zonder facebook. 'Ik heb gehoord dat het nu kan oplopen tot 120 euro per maand terwijl ik nu een deal van eindeloos heb van 10 euro per maand.' ik kijk een beetje sip waarneer ik dit allemaal zeg.

678RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:49 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Ze kunnen niets aan je kosten veranderen als je al iets hebt afgesloten.' Zei Veronica en fronste. Ze pakte ook een muffin van Josh zijn bord en begon er afwezig op te kauwen. 'Volgens mij he, had ik van een van die boerenkool meisjes de laatste muffin af gepakt.' Zei ze en keek de rest aan. Stiekem was ze best bang geweest. Maar dat zou ze nooit aan iemand laten zien.

679RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:52 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik bedacht me, dat als ik hier zo alleen zat, ik zo geen vrienden kon maken. Ik ga toch niet heel het jaar zonder vrienden rondlopen? Ik bijt even op me lip. Aan de andere kant van de kantine zag ik Josh zitten met wat andere mensen. Ik dacht er geen minuut over na en liep naar hun toe. ''Uhm, hey, mag ik naast jullie zitten?'' zeg ik glimlach even.

680RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:54 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Tuurlijk jongen, kom erbij,' zeg ik uitnodigend. Hij lacht en komt naast me zitten. 'Dan komen er tenminste geen rare wijven meer half op m'n schoot zitten. Welke lessen heb jij zo?'

681RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:58 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Pfft, ik zie ze nog wel mensen van hun stoel af duwen hoor.' Zei Veronica en keek de nieuwe jongen aan. Nieuwe mensen, nieuwe kruisverhoren, nieuwe vrienden. Als het zo door ging dan had ze hier straks meer vrienden dan dat ze ooit had gehad. Voordat ze hier heen kwam natuurlijk. Maar dat begrijp je. 'Hi, Ik ben Veronica.' Zei ze en stak haar hand naar hem uit.

682RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:58 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Echt waar? Omygosh ik heb die echt net aangesloten, i'm so lucky.' zeg ik blij. Als ik zie dat die jongen van gister er weer bij komt zitten glimlach ik even naar hem 'Tuurlijk kom er bij.' zeg ik. Daarna richt ik me op Josh 'Dat waren echt slutjes.' zeg ik. Ik ben blij dat hij ze ook dom vind, anders zou ik dat zelf ook echt rot hebben gevonden, ik weet eigenlijk niet waarom... 'Mij ken je toch al, ik was er gister op, maar ik ben dus Riley, ze noemen me Riles.' zeg ik tegen Bill.

683RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 4:59 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo kwam terug gelopen, en ging zitten. Hij pakte ook een muffin, die jongen kon zelfs na al die pannenkoeken nog eten. Hij nam een hap en keek naar Veronica, hij slikte zijn muffin hap door. 'Cool, je bent de oorlog begonnen' Hij grinnikte en nam weer tevreden een hap van zijn muffin. Mjam, heerlijk. Hij drukte zijn muts beter op zijn hoofd. 'Hoi.. ehm' Hij dacht na, hoe had die jongen zich nou voorgesteld? O natuurlijk 'Hoi Bill' Hij glimlachte.

684RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:02 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik ging naast Josh zitten en meteen kwamen de anderen naar me toe om zich voor te stellen. Ik stelde me ook voor aan hun en ging toen weer zitten. Ik pak m'n appel en neem weer een hap. Ik keek naar Josh. ''Ik heb geen idee.'' zeg ik lachend.



Laatst aangepast door Bill Drake Stone. op za aug 20, 2011 5:04 am; in totaal 1 keer bewerkt

685RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:03 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Ik ben goed in het ontketenen van oorlogen. Stiekem was ik de reden van de tweede wereld oorlog. maar wat kan ik zeggen? Ik ben nou eenmaal beestachtig.' Zei ze en haalde haar schouder op. 'Muffins zijn wel erg in trek. Ik wil een crumpet.' Zei ze en likte langs haar lippen. 'Riley, ik vind dat we Josh, en Leo sinds hij zich ook zo erg kan volproppen een vol Engels ontbijt moeten maken. Met crumpets.' Besloot ze. Ze keek naar de nieuwe jongen, Bill en glimlachte naar hem.

686RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:06 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Je bent inderdaad beestachtig.. beestachtig goed in ontbijtjes klaar maken ook' Tevreden klopt Leonardo op zijn buik. 'Zeg, wanneer wilde je je basketbal training?' Hij wees op zijn bal, die hij onder de tafel had neergelegd. 'Ik heb een drukke agenda, maar wil best een plaatsje voor je vrij maken.. natuurlijk moet je wel betalen dat spreekt voor zich' Hij trok een plagerig hoofd en hij hapte in zijn muffin.

687RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:08 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Nou.. goed dan.' Zei Veronica en begon met het afkrabben van haar nagellak. 'Wat wil je er voor terug hebben?' Vroeg ze en sloeg een been over de andere heen. Ze keek onder de tafel. 'Volgens mij ben je met dat ding getrouwd, of niet soms?' Vroeg ze aan hem en stelde zich een bal in bruid jurk voor en begon te grinniken.

688RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:09 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik zag in m'n ooghoek iemand naar me kijken. Ik keek op en zag dat he Veronica was. Ik glimlach even terug. Toen hoorde ik Leonardo praten over basketbal. Ik zucht even en kijk hem aan. ''Hebben ze hier ook hockey?''

689RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:12 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'HOCKEY?' Verschrikt keek Leonardo op en draaide zich naar om naar Bill 'Alsjeblieft, ik hou helemaal niet van hockey' Hij schudde zijn hoofd 'Maar ze hebben hier volgens mij hockey velden.. Al zou ik als ik jou was mee doen aan basketbal je bent lang' Toen keek hij weer naar Veronica 'Geld natuurlijk' Grapte hij vrolijk en hij pakte de bal onder de bank vandaan. 'Neuh, niet getrouwd.. we hebben ook geen relatie. Ik ben een single-man' Hij gooide de bal op en ving hem weer met gemak.

690RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:15 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

''Hmm, in California zat ik best lang op hockey, dus ik denk dat ik daar wel het beste in ben. Maar ik zal basketbal wel proberen.'' zeg ik lachend en neem weer een hap van m'n appel. Hockey was mijn hobby. Ik deed niks anders dan dat. Maar ik hou van veranderingen, dusja, het zou wel niet erg zijn als ik het probeer.

691RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:19 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica keek naar de bal alsof het iets gemeens tegen haar had gezegd. 'Goed dan.' Zei ze en draaide zich naar Bill. 'Pfft. Waarom zo sportief allemaal.' Mompelde ze en gooide haar armen in de lucht en liet ze weer vallen. 'Ben ik dan de enige die niet sportief is?' Vroeg ze en trok een pruillip.

692RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:25 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik kijk naar Veronica. ''Hoezo? Hou je niet van sport?'' zeg ik en grijns even. ''Sporten is goed voor je.'' zeg ik en nem weer een hap van m'n appel. Ik nam nog een hap en liep toen naar de vuilnisbak. Ik gooide hem erin en liep weer toen terug naar m'n plek.

693RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:25 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo legde de bal weg en klopte troostend op de rug van Veronica. 'Stil maar, we houden allemaal van je zoals je bent met bal of zonder' Leonardo grijnsde en wreef in zijn ogen. De bel ging, het was tijd om naar de les te gaan. Hij zuchtte vermoeid 'Ik zie jullie later wel weer.. ik heb Aardrijkskunde' Leonardo draaide met zijn ogen, pakte zijn tas en zijn bal en stond op. 'O, als je nog wat basketbal wilt leren Veronica moet je maar na de training komen.. dan heb ik wel tijd als je wilt natuurlijk' Zei hij luchtig 'Train anders mee Bill, misschien mag je in het team?' vroeg hij.

Lessen even skippen ?



Laatst aangepast door Leonardo McHalen op za aug 20, 2011 5:31 am; in totaal 2 keer bewerkt

694RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Glorious High RPG za aug 20, 2011 5:27 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ja is goed, zullen we doen dat Leonardo en Bill in de kleedkamer zijn voor Basketbal? Smile


Ik hoorde de bel gaan en legde al de afwas in zo'n machineding. Ik keek naar Leonardo. ''Oké, is goed.'' zeg ik en glimlach even. Ik pakte mijn rugtas en liep toen naar de hal, volgens mij lag daar de rooster. Ik liep ernaartoe. 'Biologie' las ik. Niet mijn sterkste vak. Ik zucht en loop naar de lokaal toe.



Laatst aangepast door Bill Drake Stone. op za aug 20, 2011 5:33 am; in totaal 2 keer bewerkt

695RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:28 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Ja, vind het goed heb me bericht aangepast



Laatst aangepast door Leonardo McHalen op za aug 20, 2011 5:30 am; in totaal 1 keer bewerkt

696RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty . za aug 20, 2011 5:29 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Leonardo McHalen schreef:Ja, vind het goed trainingen voor kiezen van team =D ?


yessh Very Happy

Heb de mijne ook aangepast.
Jij bent xp

697RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:45 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Ja dat lijkt me een goed plan, een engels ontbijt, vooral de worstjes zijn zo lekker, de bonen vind ik vies.' Ik maak een kotsneiging na als ik het woord bonen zeg, ik heb werkelijk haat aan bonen. Heel het gesprek heb ik nauwelijks gehoord, omdat ik een meisje aan het bekijken was, ze stond heel erg te stuntelen, en liep alleen maar op iedereen te knoeien, arm kind.

698RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:53 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik zucht en gooi mijn tas op een van de bankjes die in de kleedkamer waren. Ik plof naast de tas neer en rits hem open. Ik haalde er een zwart t-shirt uit en trok mijn t-shirt die ik nu aan had uit. Ik gooi hem op mijn tas en trek de zwarte t-shirt aan. Daarna trek ik een zwarte gymbroek aan en mijn Adidas Sportschoenen. Ik prop alles in m'n tas en rits hem dan weer dicht.

699RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:55 am

Kenneth Adavon

Kenneth Adavon

Ik moet nu invallen maar waar zijn jullie ongeveer en wat doen jullie? Ik wil niet invallen en alles in de war doen Mad

700RPG ~ Glorious High - Pagina 28 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:57 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Kenneth Adavon schreef:Ik moet nu invallen maar waar zijn jullie ongeveer en wat doen jullie? Ik wil niet invallen en alles in de war doen Mad

De tweede dag is gekomen, de dag na de lessen! Gewoon voorstellen en kletsen met een aantal mensen!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 28 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum