Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 34 van 40]

826RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 5:04 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Weet ik toch, deze is nog chiller sunny bounce pig ' stuur ik naar hem. Zo kunnen we tenminste normaal praten, zonder dat iemand anders over ons denkt. Josh is gewoon geweldig, hij is grappig, maar ook kwetsbaar. Alleen hij eet wel ontzettend veel, maar ja, dat zijn jongens...

KORT

827RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 5:10 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Op de een of andere manier is dit best geniaal van je bedacht, facebook.' typ ik snel. 'imean, je zit ongeveer 5 meter verderop, we hebben een gesprek én niemand denkt dat we in love zijn. want dat denken we wel, haha.' Dat haha erachter zorgt ervoor dat het lijkt, alsof ik het heel raar vind dat mensen dat denken. In feite zou ik ze op de schouder kunnen kloppen en zeggen: 'Goed gedaan hoor, goed nagedacht. Want zo zit het! Ik ben verliefd op Riley en andersom...' En dan zou ik Riley zo verleidelijk aankijken en dan zou ze opstaan en een arm om me heen slaan en zeggen. 'Wat dacht je, natuurlijk ook wederzijds.' En dan zou het in een film tijd zijn voor een super romantische eerste tongzoen met heel veel love in the air en Riley zou haar benen om me heen slaan en we zouden op het gras zitten en... KNIJP KNIJP KNIJP. Zover had ik helemaal niet mogen denken, tjeez.

828RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 5:17 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Weet ik, maar denken ze dat dan? Hmmmmm.' stuur ik terug. Ik kijk Josh even aan, misschien ben ik het ook wel een beetje, maar dan is het Riley op Josh en niet andersom, Josh vind mij toch niet leuk. 'We moeten ons niks van die mensen aantrekken hoor, we moeten doen wat wij willen.' stuur ik erachteraan. Het is ook slim van me bedacht, nooit verwacht dat ik zo slim zal zijn. Ik glimlach als hij het berichtje lees, misschien heb ik hier wel echt mijn beste vriend gevonden...

829RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty . zo aug 21, 2011 5:53 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik ben er weer! Waar zijn jullie?/samenvatting? Smile

830RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 5:58 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Bill Drake Stone. schreef:Ik ben er weer! Waar zijn jullie?/samenvatting? Smile

Lessen zijn afgelopen enzo. Verder weet ik het niet. Ik denk dat Veronica verdwaald is, want ik weet neits voor haar.

Ik wil meer Riley en Josh Actie.

831RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:01 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Volg je ons? :--P

832RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty . zo aug 21, 2011 6:02 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Veronica schreef:
Bill Drake Stone. schreef:Ik ben er weer! Waar zijn jullie?/samenvatting? Smile

Lessen zijn afgelopen enzo. Verder weet ik het niet. Ik denk dat Veronica verdwaald is, want ik weet neits voor haar.

Ik wil meer Riley en Josh Actie.


Hmm oke. Waar zijn ze nu allemaal?

833RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:02 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Josh McDouglas schreef:Volg je ons? :--P

Natuurlijk 8D
Ik ga even iets voor Veronica typen.

834RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:05 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Hahaha net zoals ik jullie ook volg hihi

835RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:06 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik had nooit gedacht dat ik de facebook-app zo handig zou vinden. 'Ja, dat denken ze. Zie je ze niet kijken dan, en lachen? Maar wat geeft het.. ik vind het gezellig om met je te praten ;-)' Ik zucht. Ik ben zo'n kluns. Waarom zeg ik niet gewoon dat ik op de teken-app zonet 100 keer haar naam heb geschreven en dat ik vanmorgen in de eetzaal een adrenaline-kick kreeg toen ik haar zag en dat ik vandaag aan bijna niks anders denk dan aan haar? Want ik zit het misschien wel de hele tijd te ontwijken voor mezelf, maar tjeez, als ik erover nadenk zweef ik op roze wolken.

Ja haha, ik volg jullie oowk xD

836RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:08 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica ad het gevoel of ze rondjes liep, en hoewel ze het haatte om het toe te geven was ze het wel. Ze was hartstikke verdwaald. Ze voelde zich als een soort muis dat in een doolhof de kaas moest vinden en in haar geval de uitgang dan. Ze stampte met haar voet op de grond en siste door haar tanden heen. Ze haatte het gevoel van machteloosheid, van zwakte. Ze deed boos haar armen over elkaar en leunde tegen de muur aan. Boos gemompel vloog over haar lippen heen. Ze haalde haar nagels langs haar onder arm, vage witte strepen van kapotte huis achterlatend. Ze wilde iemand pijn doen, of haar zelf als het moest. Maar ze mocht niet. Het mocht niet. Dan zou ze een stout en gemeen meisje zijn. Zo iemand waar niemand mee om wilt gaan omdat ze andere mensen pijn doet. Dat was wat haar was verteld over iemand pijn doen. Ze wilde haar vrienden niet kwijt raken. Dat mocht niet. Ze zakte neer op de grond en leunde met haar hoofd tegen de muur aan. Maar ze moest iemand pijn doen, het was een soort verslaving. Andere mensen rookte terwijl ze andere mensen pijn deed. Ze boog voorover en voelde hoe ze haar tanden in haar eigen huid zette en beet, ze beet hard. Dan moest het maar zo. Een deel van haar wilde los laten omdat het zo'n pijn deed. De andere kant wilde blijven bijten voor de sensatie die ze voelde. De adrenaline die door haar leef ging omdat ze iemand pijn deed. Omdat ze iets deed wat verboden was.

Hahaha

837RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:10 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Kom dan hier heen, sukkeltje.' stuur ik weer naar hem. Ik zie dat hij het weer ontvangt, dus ik wacht gespannen af. Het liefst zou ik nu naar hem toe lopen, hem een kus op de wang geven, en weer een berichtje sturen via facebook met 'Vond je dat fijn?' Helaas is dat niet het geval, sweeet dreams dat zijn het. Ik kijk even omhoog en steek lachend mijn tong uit naar hem. Hij is leuk, hij is meer dan leuk. 'Ik vind het trouwens ook super gezellig om met je te praten, Joshie.' stuur ik er dan nog achteraan.

838RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:12 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Jezus door jouw stukje ging ik in mijn arm bijten om te voelen hoe dat voelt, imean, ik heb mezelf nog nooit gebeten. En toen dacht ik; straks hoor ik opeens SPLASH en bijt ik door m'n huid heen. En toen hield ik op. Nou heb ik afdrukken..

839RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty . zo aug 21, 2011 6:12 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Sorry dat ik weer reageer haha, maar waar zijn ze?

840RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:13 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Hoi, ben moe maar moet gewoon schrijven haha. Btw, veronica stukje dat van pijn doen was erg goed geschreven =D

841RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:14 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Leonardo McHalen schreef:Hoi, ben moe maar moet gewoon schrijven haha. Btw, veronica stukje dat van pijn doen was erg goed geschreven =D

Inderdaad héél erg goed!

842RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:14 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Josh McDouglas schreef:Jezus door jouw stukje ging ik in mijn arm bijten om te voelen hoe dat voelt, imean, ik heb mezelf nog nooit gebeten. En toen dacht ik; straks hoor ik opeens SPLASH en bijt ik door m'n huid heen. En toen hield ik op. Nou heb ik afdrukken..


Ik wel. Dat was een manier van me om me pijn te doen zonder dat het sporen achter liet. Want de afdrukken verdwijnen en als je goed bijt heb een blauwe plek en that's it en krabben dat ook.
Never ever ever hurt your self. You'll regret it. ❤

Thanks. ❤


Zeg iets, snel. Nu is het awkward.
Yesh. Nu is het awkward moment voor mij over. YAY!



Laatst aangepast door Veronica op zo aug 21, 2011 6:19 am; in totaal 2 keer bewerkt

843RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:18 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Lessen zijn afgelopen toch ? Nouja ik zet Leonardo neer in zijn kamer.

Sukkelend legde Leonardo zijn hoofd neer op het kussen. Zijn hoofd voelde pijnlijk aan, en zijn ogen droog alsof hij water te kort kwam. Misschien was dat ook zo, hoe lang was het geleden dat hij iets had gedronken? Hij wist het niet. Of nou, hij kon niet terug denken. Daarvoor deed zijn hoofd te pijn. Hij voelde zich zielig en ziekjes. Hij kon alleen maar op zijn bed liggen en met moeite zijn muziek opzetten. Langzame piano muziek klonk zacht uit de boxjes, hij weet niet meer waar hij op dat moment aan dacht maar uiteindelijk viel hij in een droomloze saaie slaap.

844RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:20 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Veronica schreef:
Josh McDouglas schreef:Jezus door jouw stukje ging ik in mijn arm bijten om te voelen hoe dat voelt, imean, ik heb mezelf nog nooit gebeten. En toen dacht ik; straks hoor ik opeens SPLASH en bijt ik door m'n huid heen. En toen hield ik op. Nou heb ik afdrukken..


Ik wel. Dat was een manier van me om me pijn te doen zonder dat het sporen achter liet. Want de afdrukken verdwijnen en als je goed bijt heb een blauwe plek en that's it en krabben dat ook.
Never ever ever hurt your self. You'll regret it. ❤

Thanks. ❤

Slim bedacht... maar het blijft een manier om jezelf pijn te doen..
en inderdaad een heel mooi stukje. Alle LOF voor jou vanavond ♥

845RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:23 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik kijk even haar kant op en zie dat ze ook mijn kant op kijk. Ik glimlach en knipoog naar haar. Sjeeeeeez wat is ze ontzettend leuwk. Ik wil niet naar m'n mobiel kijken, maar naar háár. Maar dan heeft het allemaal alsnog geen nut.. dan kan ik net zo goed bij d'r gaan zitten. Ik reageer dan ook niet op haar bericht maar typ wat anders. 'Heb jij weleens een vriendje gehad? Verkering?' Ik bijt op mijn lip. Stomme vraag.. ze zal er natuurlijk meteen iets achter zoeken. Maar boeie.. het is Riley. Als ze er wat achter wil zoeken, doet ze dat maar. Dan zal ik het toegeven.

846RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:25 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Josh McDouglas schreef:
Slim bedacht... maar het blijft een manier om jezelf pijn te doen..
en inderdaad een heel mooi stukje. Alle LOF voor jou vanavond ♥

I know. Het ergste is nog de teleurstelling in de ogen van mensen als ze het merken. Dat doet pijn. Dat doet echt pijn.

YAY Lof voor mij.

847RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty RE: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:25 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Mijn mijn tas over mijn schouder loop ik door de gangen. De lessen waren afgelopen, dus ik kon mooi even in m'n kamer even gaan slapen. ik was al moe van gister van dat basketbal. Als ik bij m'n kamer kom doe pak ik de deurklink vast en haal hem naar beneden. Ik loop de kamer in en gooi m'n tas ergens in de hoek. Met een zucht plof ik op de bed en kijk naar de plafond.

848RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:29 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik voel lichte blosjes die kleuren op mijn wangen. Die vraag, nou ja ik weet niet hoe ik het moet antwoorden. Want ik heb wel ooit vriendjes gehad maar op dit moment ben ik vrij, helemaal single. 'Wel eens gehad, nou ben ik SINGLE! En jij, hoezo eigenlijk?' stuur ik terug. Ik kijk hem nog even met gespleten ogen aan, ik ben nog nooit zo snel verliefd, nouja verliefd is een groot woord, maar ik heb nog nooit iemand zo leuk gevonden, dat ik nouja toch wel misschien verliefd ben.

Ja echt alle LOF!

849RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:31 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica’s hoofd schoot met een ruk op toen ze merkte wat ze had gedaan. Zo hard zelfs dat ze haar hoofd stootte tegen de muur. Ze kromp in een. Ze schaamde zich verschrikkelijk. Ze deed dingen die verboden waren. Ze waren nu vast teleurgesteld in haar. Ze beet op haar lip en liet hem weer gauw los. Tranen welden op in haar ogen en de stemmen van haar moeders, de psychologen, de dokters, ze waren een grote wervel. Gek genoeg waren daar ook de stemmen van de mensen die ze had ontmoet. Ze schudde wild met haar hoofd. Dit wilde ze niet. Tranen bungelde langzaam over haar wangen toen ze merkte dat het niets hield. ‘Ga weg.’ Mompelde ze. ‘Ga alsjeblieft weg.’ Daar zat ze, verslagen tegen de muur aan. Haar armen langs haar lijf en haar borst ging langzaam op en neer en tranen rolde naar benden. Meer deed ze niet, meer bewoog ze niet. Ze was te beschaamd om terug te keren naar buiten, om zelfs maar te bewegen.

850RPG ~ Glorious High - Pagina 34 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 6:35 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Veronica schreef:Veronica’s hoofd schoot met een ruk op toen ze merkte wat ze had gedaan. Zo hard zelfs dat ze haar hoofd stootte tegen de muur. Ze kromp in een. Ze schaamde zich verschrikkelijk. Ze deed dingen die verboden waren. Ze waren nu vast teleurgesteld in haar. Ze beet op haar lip en liet hem weer gauw los. Tranen welden op in haar ogen en de stemmen van haar moeders, de psychologen, de dokters, ze waren een grote wervel. Gek genoeg waren daar ook de stemmen van de mensen die ze had ontmoet. Ze schudde wild met haar hoofd. Dit wilde ze niet. Tranen bungelde langzaam over haar wangen toen ze merkte dat het niets hield. ‘Ga weg.’ Mompelde ze. ‘Ga alsjeblieft weg.’ Daar zat ze, verslagen tegen de muur aan. Haar armen langs haar lijf en haar borst ging langzaam op en neer en tranen rolde naar benden. Meer deed ze niet, meer bewoog ze niet. Ze was te beschaamd om terug te keren naar buiten, om zelfs maar te bewegen.

Weer zo'n mooi stukje!♥

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 34 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum