Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 29 van 40]

701RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 5:58 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Kenneth Adavon schreef:Ik moet nu invallen maar waar zijn jullie ongeveer en wat doen jullie? Ik wil niet invallen en alles in de war doen Mad

Wij zijn net klaar met het ontbijt. Iedereen gaat zo'n beetje naar de lessen, maar die spelen we niet. Daarna gaan ze trainen, basketbal en uitkiezen voor het basketbalteam.

702RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 6:02 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Omdat de lessen zijn afgelopen loop ik naar het grote plein. Kunst was echt tof, we hebben gelijk geschilderd maar ook over de geschiedenis hebben we wat gehoord. Daarna heb ik nog een ander vak gehad, maar het was werkelijk zo saai dat ik al ben vergeten wat het was. Het was wel gezellig met Josh om naast te zitten, vooral omdat hij zo creatief is, eigenlijk blijft hij me maar verassen. Ik loop naar een bankje en ga erop liggen, mijn blonde lokken vallen soepel over mijn gezicht. Ik heb het hier naar mijn zin, bijzonder genoeg.

703RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 6:04 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica liep naar buiten toe, naar het grasveld. Het zou nog wel even duren voordat Leonardo klaar was met de trainingen dus besloot ze vast wat werk te doen. Ze sloeg haar wiskunde boek open en begon. Niet veel later was ze zo erg in haar boek verdiept dat ze niet meer door kreeg wat er langs haar heen gebeurde. Het was onvoorstelbaar hoe iemand zo in haar wiskunde werk kon worden opgeslokt. Ze vond het leuk, en het was volgens haar makkelijk.

704RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty . za aug 20, 2011 6:07 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Hmm, volgens mij is Leonardo er niet meer. Sad

705RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 6:10 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Bill Drake Stone. schreef:Hmm, volgens mij is Leonardo er niet meer. Sad

It's just us.

706RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 6:15 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Crying or Very sad
Veronica schreef:
Bill Drake Stone. schreef:Hmm, volgens mij is Leonardo er niet meer. Sad

It's just us.

707RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 6:17 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Bill Drake Stone. schreef: Crying or Very sad
Veronica schreef:
Bill Drake Stone. schreef:Hmm, volgens mij is Leonardo er niet meer. Sad

It's just us.

Wow ik vind het altijd leuk om naar die lies te kijken van jou plaatje hahahaha

708RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 6:18 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

And Josh! Romée is aan het eten.

Ik had gekozen voor voetbal, en had nu dus training. Ik kwam aan in mijn sportkleding bij het veld als ik van een vreemde jongen hoor dat de trainer ziek is. Lekker is dat, kan ik me weer gaan omkleden. We spelen even een partijtje maar het verveelt me vandaag al snel. Ik loop over de binnenplaats terug als ik ben omgekleed naar het grasveld. Dan maar even huiswerk doen, een beetje kletsen.. ik zie wel. Op het plein zie ik Riley op een bankje liggen, en op het grasveld zit Veronica wiskunde te maken. Gadver, wiskunde. Daar snap ik nou echt helemaal niks van. Ik ga vlakbij haar zitten en pak mijn geschiedenis. Alvast even lezen voordat we les krijgen.

709RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 6:22 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Okii

Aangezien ik nog niet hier een sport heb gekozen, lig ik nog steeds op het bankje. Ik lig eigenlijk half te slapen, als ik op mijn schouder wordt getikt. Ik kijk even omhoog en ik zie een of ander meisje. 'Ben jij dat meisje die ruzie had met die meiden daar?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders omhoog en zeg 'Niet dat ik weet.' Daarna staar ik doelloos voor me uit, wat bedoeld ze dan?

710RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 6:37 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

BITCHFIGHT! Can't wait to see that happen.

Veronica sloeg haar Wiskunde dicht en ging vrolijk verder met haar natuurkunde en biologie. Ze verwachtte dat ze de komende 3 dagen daar geen huiswerk meer voor had. Ze glimlachte zwakjes. Ze vond het bijna leuk huiswerk maken. Bijna, niet helemaal. Ze ging op haar buik liggen en ging verder met haar natuurkunde opgaven.

711RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty . za aug 20, 2011 6:37 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik moet mn ma even helpen, ik reageer wat laat.

712RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 6:47 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

here I am.

Leonardo zat in de kleedkamer in zijn sportkleding en leunde tegen de muur. 'Klaar voor? Heb je het eerder gespeeld?' Vroeg hij aan Bill en hij keek naar hem. De rest van de jongens waren zelfs zenuwachtig. Leonardo niet, hij wist dat hij het goed kon. Hij was verder niet arrogant, maar met basketbal wist hij het gewoon. Dit was zijn sport, en hij had zolang getraind sinds hij klein was al met zijn vader. Hij MOEST er wel goed in zijn, anders had zijn vader er nooit zoveel aan gedaan. Hij was selectie gaan trainen, wist zelfs in het nederlands-basketbal team te komen. En toen had hij het laten vallen. Omdat hij zich wilde richten op zijn studie, die blik in zijn vaders ogen toen hij hem dat vertelde zou hij nooit vergeten. Een rilling kon hij niet onderdrukken en gleed over zijn ruggengraat.

713RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 6:52 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ja ik dacht ik breng wat spanning in het rpg hahaha

Ik kijk even achterom, het zijn de meiden weer. Ik knijp mijn ogen even dicht om daarna nog beter te kunnen kijken. Ja het zijn ze echt, en degene die naast Josh ging zitten kijkt me nog meer bitchy aan als de andere. Daarna lopen ze naar me toe, zielig hoor, zo met zijn allen tegen een meisje. Maar toch ben ik wel een beetje bang, ik weet niet hoe het komt. De meiden kijken alsof ze me gaan vermoorden, en die blik maakt me bang, maar niet bang genoeg om geen weerwoord te kunnen hebben.

714RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 6:54 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica schoof haar boeken weer in haar tas en ging op haar rug liggen in de zon. Ze besloot zo maar naar Riley te gaan, ze zat toch alleen en ze had ook niets meer te doen. Maar eerst zonnen. Dat kon ze wel gebruiken. Ze legde haar tas onder haar hoofd en haar armen lagen naast haar. Ze keek uit naar de les basketballen van Leonardo.

715RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 6:57 am

Kenneth Adavon

Kenneth Adavon

Ik had de eerste schooldag gemist omdat ik een afspraak had bij de dokter. De lessen zijn voorbij en ik loop de school binnen. Ik zal wel vrienden maken hoop ik.


-
Moet nu gaan damn :c
Zo op bezoek.

716RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 6:59 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik raak helemaal verdiept in het verhaal. Het gaat over Napoleon, en over allemaal mensen die het beter weten, over politiek. Ik hou echt van geschiedenis. Als ik opkijk zie ik opeens dat Riley weer overeind zit. Ze staan wat meiden op haar heen. Wat is er aan de hand? Ik ga rechtop zitten en probeer de situatie scherpt te stellen. Dan onderscheid ik huppelbitch #1. Serieus, gaan ze nu Riley lastigvallen door mijn boerenkool?

717RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:01 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik kijk even omhoog en wil opstaan, maar ze duwen me terug. 'What's up?' vraag ik aan ze. 'Ben je te oranje geworden door je foundation en moet ik het helpen met eraf te halen, nee bedankt.' zeg ik. Toch wordt ik een beetje rood, godsamme ik haat die rode kop van me. 'Wel zielig zijn jullie hoor.' zeg ik. Dan komt huppelku #1 voor me staan en zegt 'Jij moet je bek houden.'

718RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:05 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo praatte nog wat over basketbal tegen Leonardo tot ze mochten beginnen, hij liep samen met Bill het veld op. Ze begonnen met de warming up, hakkenbillen, rondjes rennen, dribbelen. De training verliep gladjes en bijna elke bal zat in de basket. Bill deed het ook goed, vond Leonardo. Voor een hockey-jongen dan. Hij glimlachte, stuiterde de bal en gooide hem weer de basket in. Hij kreeg zelfs een compliment van de trainer. Blij liep hij weer terug naar de kleedkamer toen de les afgelopen was.

719RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:06 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik wil er niet meteen heen gaan. Ik wil haar niet meteen helpen. Eerst in de gaten houden. Anders krijgen we juist problemen, omdat ik haar ging helpen, en misschien is er wel helemaal niks aan de hand. Alhoewel het er niet uitziet alsof er niks aan de hand is. De bitchies hebben voor de gelegenheid zelfs extra make-up op gedaan. Het is geen gezicht. Riley wordt een beetje rood.. is ze bang?

720RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:18 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik sta op en duw haar weg. 'Waarom besteed je eigenlijk aandacht aan mij, laat me toch lekker zijn wie ik ben.' zeg ik. En daar hebben ze natuurlijk antwoord op. 'Aangezien die jongen "bloemkoolhoofd" mij voor schud heeft gezet en een vriendin op mijn teen heeft gestaan, wachten we af wat jij doet.' zegt ze. Dan begin ik hard te lachen, ik spuug in haar gezicht en ren daarna lachend weg, want ik heb me er tussen gewurmt, zodat ik erdoor kon. Uiteindelijk kom ik terecht bij Veronica 'Wat een bitches zeg.' zeg ik grinnikend.

721RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:29 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica deed haar ogen open en keek naar Riley. Ze ging zitten en keek naar het groepje meisjes. 'Aah, de Muffin slet.' Zei ze en grijnsde naar Riley. 'Ja, je moet ook niet te veel van ze verwachten. Ze kunnen niets meer doen dan Bitchey zijn.' Zei ze en haalde haar schouders op. 'Wat hadden ze nu weer voor een gezeik. Zat je voor hun zon?' Vroeg ze.

722RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:31 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Uuhm nou eigenlijk over een meisje die op hun voet had getrapt, en over Josh, en dat ze zich afvroegen wat ik bij ze zou doen. Nouja weet je wat ik toen heb gedaan, je gaat me niet geloven maar oke... Ik heb haar in haar gezicht gespuugt, je had dat gezicht moeten zien, toen ben ik snel naar jou gerent.' Ik ratel maar door en daarna begin ik hard te lachen, die gezichten, dat zal ze leren.

723RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:34 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

De jongens gingen direct douchen, maar aangezien Leonardo nog het veld op moest deed hij alleen deo weer op en deed hij even zijn hoofd alleen onder de douche en droogde zijn haar met zijn handdoek. Hij pakte zijn bal en stuiterde wat. De jongens uit het team gingen met luid lawaai weer weg en hij liep weer het veld op. Hij begon de bal in de basket te gooien.

724RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:34 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica begon ook te lachen en glimlachte naar haar. 'Nou die zat.' Zei ze en schudde haar hoofd. 'He, zullen we kijken hoe de jongens aan het trainen zijn?' Vroeg ze en stond op. 'Maar uhm, he, hoe zit het nou tussen jou, Josh en jullie roodheid?' Vroeg ze, niet om het onderwerp heen draaiend en straight to the point. Zoals ze altijd al was geweest.

725RPG ~ Glorious High - Pagina 29 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:37 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Hmm wat, nou ja ik vind Josh gewoon, leuk, maar ik wordt wel vaker rood hoor, maar ik ben nog niet echt in love, want ik ken hem pas anderhalve dag.' zeg ik, toch wordt ik weer een beetje rood, en ik ben echt aan het bidden dat ze dat niet ziet. 'En ik hou ervan als je zo straight to the point bent trouwens.' Ik grinnik even en zeg daarna 'Oke laten we kijken, ik ben benieuwd.' zeg ik lachend. 'Hoe is het met jou en muts?' om ook maar straight to the point te zijn vraag ik dat

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 29 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum