Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 18 van 40]

426RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 8:50 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica keek naar Riley. 'Ik vind dat we iets moeten doen met Waterpistolen of Paintballpistolen Of beide.' Zei ze en grijnsde. 'Maar rond sneaken klinkt goed. Pfft. Heyo. Waar slapen de leraren eigenlijk?' Vroeg ze en sneed haar biefstuk en stopte die in haar mond.

Ugh, wat weinig. Waarom lijkt het altijd meer als je aan het typen bent? O_O

427RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 8:52 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'No ideos, maar het is de eerste dag dus dan zeggen we gewoon dat we dachten dat het mocht.' zachtjes begin ik te grinniken, de slechtste smoes ooit. Maar op dit moment heb ik daar gewoon echt heel veel zin in, en dan gewoon rondsneaken. Rondsneaken is echt vet grappig om te doen. 'De lichten moeten ook vroeg uit, hoe vroeg ook al weer?' vraag ik met grote ogen

Ik nou ook, op gsm waren dit zoiezo al veel regels geweest haha!



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op do aug 18, 2011 8:53 am; in totaal 1 keer bewerkt

428RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 8:53 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'HEE JE HEBT ME..' Voordat Leonardo kon protesteren had hij zijn muts alweer terug en had hij die op zijn hoofd gezet. 'Dankje Riles' Hij nam nog wat happen, en kauwde er bedenkelijk op. 'Ja, kom maar naar ons toe.. Als Josh zijn buikje inhoud kunnen we met zijn alle in onze kamer zitten' Plagerig gniffelde hij, hij schoof zijn lege (nu al) bord van zich af, pakte een peuk en pakte zijn aansteker 'Is het erg als ik ga roken?' Hij was wel zo netjes om het te vragen. Nou, hij vroeg het eigenlijk alleen omdat er meiden bij waren. Bij jongens deden ze er meestal niet zo moeilijk over. Meisjes waren anders. 'Dankje Claire, ik vind jou haar ook schattig' Hij glimlachte, en deed zijn sigaret in zijn mond zonder hem nog aan te steken.

429RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 8:55 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Ik vond je haren wel mooi hoor.' zeg ik gniffelend. Beter dat we wel naar hun gaan, dat is opzich wel chill en het sneaken vind ik juist leuk. Ik kijk even naar Josh of hij het ook een goed idee vind, en dat lijkt het wel eigenlijk. 'Dan gaan we wel naar jullie, om 12 uur ofzo?' vraag ik. Ik heb gehoord uit verschillende bronnen dat om 11 uur de laatste controles zijn, en dan weer om half 8 's ochtends. Dan hebben we genoeg tijd, gelukkig. Ik kijk even naar zijn sigaret en haal mijn schouders omhoog. Ik vind het vrij vies maar ik ga niet iemand belemmeren. 'Je doet maar, als je het niet in mijn gezicht uitblaast.' zeg ik.

De kelder was hier helemaal ondergelopen met water toen moesten we het water met emmers eruit scheppen Shocked



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op do aug 18, 2011 8:58 am; in totaal 1 keer bewerkt

430RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 8:58 am

Claire

Claire

Claire glimlachte naar Leonardo en schudde even haar haar om zich heen. "Dankje. Maar naar jullie kamer sneaken lijkt me wel een gezellig idee, moeten we anders nog wat lekker meenemen?" Ze keek even naar de sigaret van Leonardo en schudde haar hoofd. "Nee hoor ik vind het niet erg, als jij behoefte hebt aan je sigaret dan moet je dat gewoon maar lekker doen." Ze nam nog een hap van haar appel en keek weer even naar zijn muts. Ze vond het wel grappig dat hij er zo aan gehecht was. Ze hoopte alleen wel dat haar roommate haar zou laten gaan, ze wist namelijk nog helemaal niet wie dat was en ze hoopte niet dat ze haar dan zou verlinken ofzo.

431RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:01 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'ga je gang.' Zei Veronica en keek naar Riley. 'Ik ga ook mee. Ik slaap toch niet voor 2 uur vannacht.' Zei ze en haalde haar schouders op. Ze at verder en schoof haar bord weg toen hij leeg was. 'Wie gaat er mee een toetje halen?' Vroeg ze en schoof heen en weer. 'Zullen ze taart hebben?' Vroeg ze zich hard op af en keek of ze het toetjes buffet kon zien. Ze keek naar Riley en trok haar wenkbrauwen omhoog. 'Wow, jij legt ook snel connecties.'

432RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:02 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Dankje' Leonardo stak zijn sigaret aan en inhaleerde, hij leunde met zijn hoofd naar achter en blies de rook achter hem. Hij keek weer naar de mensen, in dit geval keek hij naar Claire 'Jullie hebben zeker geen biertjes mee hè? oef of neem anders dropjes mee.. dat is lekker' Hij tikte het as van zijn sigaret en nam weer een trekje van zijn sigaret. Hij blies de rook weer achter zich, zodat de andere geen last van hadden. Hij kuchte zachtjes. 'Ik wil mee toetje halen..' Leonardo sprong op en beet op de binnenkant van zijn wang. 'Vast wel, ze hebben hier van alles'

433RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:03 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Jaaaa!' Ik kom opeens veel te enthousiast overeind. Tenminste te enthousiast voor iemand die niet echt betrokken is bij het gesprek. 'Jaaa jaaa yaay dat lijkt me echt vet!' Ik hoor mensen aan andere tafels om ons heen lachen maar ik trek me er niks van aan. Claire gebaart dat ik even moet dimmen, in verband met de docenten en leidinggevenden hier. Ik knik en fluister verder. 'Dat lijkt me echt vet,' herhaal ik. 'Wie komt er allemaal? Hebben we dan wel eten? Moeten we onze kamer niet versieren ofzo. Leonardo heb jij posters?'

434RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:03 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik ben echt blij dat ik zulke aardige mensen ontmoet heb hier. 'Oeh ik ga mee, ik hou van toetjes.' zeg ik lachend. Ik doe mijn arm al in de arm van Veronica en begin zachtjes te lachen. Ik zie Josh glimlachen naar me dus ik krijg lichte blosjes op mijn wangen. Ik kijk iedereen een voor een aan en zeg 'Spreken we dan af bij het washok om 12 uur, en dan gaan we naar de kamer van de heren.' Ik stel het voor en wacht op antwoord. 'Wij versieren de kamer toch genoeg?' vraag ik gevat aan Josh. Ik knipoog even naar hem en krijg weer lichte blosjes op mijn wangen. Die jongen weet echt hoe hij me moet laten blozen.



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op do aug 18, 2011 9:04 am; in totaal 1 keer bewerkt

435RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:04 am

Claire

Claire

Claire schudde spijtig haar hoofd en zei:'Nee helaas heb ik geen biertjes bij me voor je, maar ik heb wel Engelse drop, dus als je die wilt dan kan ik die voor je meenemen."Ze nam de laatste hap van haar appel en gooide hem in de afvalbak. "Ik denk alleen wel dat ik nu nog even ga douchen, maar ik zie jullie dan vanavond wel weer.."Ze glimlachte en nam haar flesje van de tafel af. Ze zwaaide nog even naar de anderen en liep toen de kantine uit en in de richting van het meidengebouw.
------
ik moet nu gaan.. tot morgen

436RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:05 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Toetje!' Ik veerde overeind, opeens helemaal bij het gesprek betrokken en opgefleurd. 'Wat nemen jullie? Hebben ze puddinkjes? Ik hou ook van ijs maar pudding, sja hoe leg ik dat uit. Appeltaart is ook lekker, vooral als het nog een beetje bevroren is. Iedereen vraagt altijd of ze het moeten ontdooien, in restaurants of op verjaardagen maar ik vind het eigenlijk wel lekker.' Iedereen kijkt me verbaast aan dat ik zoveel praat ineens. Ik lach hardop en gooi mijn hoofd in mijn nek. 'Aardbeien zijn ook lekker. Ze maken je tanden trouwens niet wit, dat lijkt maar zo. Het is eigenlijk best wel slecht voor je tanden, het bijt het glazuur eraf.' Ik kijk triomfantelijk om me heen.

437RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:07 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Ja.. ik heb posters, rustig Josh, je bent echt te snel enthousiast' Gniffelend nam Leonardo nog een trekje van zijn sigaret, omdat hij zijn toetje wilde eten drukte hij zijn sigaret uit in zo'n speciale prullenbak en gooide zijn sigaret weg 'Tot zo Claire' Hij stak vriendelijk zijn hand op. 'Kom, ik heb zin in taart..' Hij liep naar het toetjes buffet en pakte een kleins schoteltje en pakte een vorkje. 'Awesome, ze hebben taart' Blij glimlachte hij.

438RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:09 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Ik hoop op een fruitsalade, want ik hou van ananas, aardbeien en meloen.' zeg ik blij. Vroeger at ik soms in mijn eentje hele bakken met aardbeien. Heb ik ooit een gaatje gehad? nooit. Werd ik er dik van? nooit. Ik glimlach als ik aan alles van dit denk. Ik loop alvast aan naar de toetjes. Ze hebben geen fruitsalade, maar wel taart en pudding. Ik kies voor vanillepudding, met het ontbijt is er wel fruit, staat er op een of andere kaart. Ik wordt weer helemaal blij, want fruit vind ik het allerlekkerst 's ochtends door yoghurt.



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op do aug 18, 2011 9:12 am; in totaal 2 keer bewerkt

439RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:10 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Toetjes!' Riep Veronica en liep met Riley naar de toetjes en keek haar ogen uit. 'Zo veel toetjes. Nou ik ben blij dat ik hier voorlopig nog niet weg ben.' Giechelde ze en pakte een schaaltje met aardbeien yoghurt en deed er wat honing overheen. 'Nou dit moet genoeg zijn, voor nu.' Zei ze en liep terug.

Hahah oke er was geen fruit xD

440RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:13 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Sorry Leo, maar ik mocht toch ook weleens vrolijk worden na deze enooooorme dag?' Bij het woord enorm strekte ik mijn armen wijd uit elkaar en sloeg bijna de bril van iemands neus. 'So..sorry,'grinnikte ik. Ik nam twee soorten pudding, een groot stuk appeltaart met veel slagroom en drie slagroomsoesjes met chocola eromheen. 'Houden jullie ook zo van toetjes? Ik kan de hele dag wel toetjes eten.' Ik pakte nog wat. 'Riley, daar staat fruit, daar helemaal rechts.' Ik wees.

441RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:14 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo pakte een muffin, chocola. Hij had geen zin om gezond te doen, hij was niet dik en zou dat ook niet worden als hij goed bleef sporten. Hij liep terug naar de tafel en prikte met zijn vork in de muffin. Hij mishandelde hem bijna. Toen stak hij alle kleine kruimeltjes in zijn mond en tevreden hapte hij toen in de muffin. Nog wel beschaafd hoor, niet dat je een beest voor je ziet die met een oerkreet zijn vork in zijn muffin stopt. Nee, Leonardo had wel netjes leren eten.

@beneden: Ja, mijn stukjes zijn ook niet meer het zelfde als ze waren komt omdat ik teveel afgeleid word door me privéleven pfoe



Laatst aangepast door Leonardo McHalen op do aug 18, 2011 9:19 am; in totaal 1 keer bewerkt

442RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:15 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Blij loop ik weer terug. 'Daar ben ik weeer.' zeg ik tegen Veronica. 'OEH fruit dankje Joshie.' zeg ik met een glimlach. Ik loop snel op en neer, en pak wat fruit. Dan kijk ik naar mijn pudding, ik ben mijn lepel vergeten, echt een mij actie zo dom. 'WIL IEMAND EEN LEPEL VOOR ME MEENEMEN?' roep ik naar de rest die er staat. Uiteindelijk loop ik toch, het is maar 10 meter, naar de lepelbak en pak een lepeltje eruit. Dan neem ik Veronica mee naar de tafel. Daar plof ik op een stoel neer. 'Smullen maar.' zeg ik en ik doe de eerste hap in mijn mond. Deze is niet zo lekker als bij ons thuis, maar zelfgemaakte pudding kan je niet overtreffen, echt niet.

slecht stukje van me zeg..

443RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:18 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Binnen één minuut is de appeltaart in mijn mond verdwenen plus de drie soesjes en de puddinkjes. Ik wrijf over mijn buik, bedenkend dat ik nog wel wat lust, maar ik hou me in. Er zijn meisjes bij, die niet moeten denken dat ik een één of andere veelvraat aka dikzak ben, want dat ben ik niet. Ik denk aan vanavond en ik knap bijna uit elkaar van enthousiasme. Bijna wil ik weer een woordenratel naar buiten gooien maar ik hou me opnieuw in. Ik zou alleen maar onzinnige dingen uitkramen, niet echt iets waarmee ik indruk zou maken op.. Okee, vanaf nu neem ik me voor om elke keer dat ik met verkeerde gedachtes (liefde liefde liefde liefde) aan Riley denk, in mijn arm moet knijpen. Op dezelfde plek, dan kan ik 's avonds eens zien hoe erg de schade is. Ik lach om mezelf: aan het eind van de dag zou mijn arm fijngeknepen zijn.

444RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:22 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Toen hij zijn muffin op had stond Leonardo op. 'Ik ga naar onze kamer' Zei hij tegen Josh 'Even klaarmaken, me háár doen' Hij keek grijnzend en stak zijn tong uit. Hij pakte zijn pakje sigaretten en stak er één aan. 'Dus, ik zie jullie people later..' Zonder iemand nog aan te kijken liep hij naar het kamertje. Hij moest opeens erg denken aan zijn thuis, en vroeg zich verlangend af wat zijn ouders nu aten. Vast steak, dat aten ze meestal. Terwijl hij liep nam hij trekjes en blies ze uit in kringetjes en hij zag hoe het al schemerig werd. Sjesus, de zon ging hier snel onder zeg.

445RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:22 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Ik moet af en toe zo oom jullie lachen. YOURE AWESOME

Veronica at tevreden van haar yoghurt en bekeek de rest terwijl hij of zij at. Ze trok een been op en sloeg haar arm er om heen en at door. 'Leonardo!' Riep ze uit en keek naar de muffin. 'Zo eet je geen muffin. Dat is regelrechte schending van de Muffinwet.' Zei ze en keek verschrikt toe hoe de vork de Muffin aanviel. 'Arme Muffin.'

446RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:23 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

De pudding heb ik echt binnen no-time op. Dan begin ik aan het fruit. Je proeft wel dat het blikfruit is, maar dan nog is het lekker. Ik hou van die verfrissende smaak tussen mijn lippen, dat is heerlijk. Ik hou even mijn ogen dicht bij een aardbei, dat is echt mijn lievelingsfruit die ik echt kan verslinden. Ik doe mijn ogen weer open en zie Josh verlangend kijken naar de toetjes. 'Hou je vooral niet in hoor, we denken toch al dat je een vreetzak bent met wat je allemaal naar binnen heb gewerkt.' zeg ik en ik knipoog even zodat hij weet dat het een grapje is. Daarna bijt ik op mijn lip, omdat het mijn laatste stukje is, meloen is het. Ik stop het stukje meloen in mijn mond en eet hem op. Daarna schuif ik mijn bakje naar het midden van de tafel. 'Doei Leo.' roep ik hem nog na, Leo dan.

Ik ook haha daarom volgde ik Leo en Josh ook en vond ik ze net zo grappig (bijna dan) als valerio en dennis storm met loverboys.

447RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:26 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik sla mijn hand quasi-verschrikt voor mijn mond. 'Sjees, ik moet m'n hele koffer en alles nog uitruimen, jij wilde meteen gaan basketballen, haha.' Ik sta op. 'Ik ga mee.' We lopen samen door de gangen naar de uitgang van de eetzaal. Het is stil in het jongenshuis, er is haast niemand. Ergens klinkt vaag muziek, maar erg overtuigend klinkt het niet. Buiten staat een jongen te bellen. Hij zegt om de vijf woorden 'goed mam.' Ik grinnik, daar heb ik dan dus weer geen last van. Ik ben mijn kamersleutel waarschijnlijk alweer kwijt, maar gelukkig hebben we daar Leonardo voor. De perfecte roommate.

448RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:28 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

We zijn zo grappig hea Leo.

449RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:29 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo hoorde Riley al niet meer, intussen stond hij voor de jongens gebouw. Hij liep naar binnen en liep naar zijn kamer toe. Het sleuteltje viste hij uit zijn broekzak en hij klikte de deur open. Hij pakt uit zijn tas zijn gel, die zijn broer hem had toegegooid. Geen date zonder gel riep zijn broer alijd met enthousiasme. Nou had hij geen date, maar hij nu zou hij zijn muts niet op hebben en dan moest zijn haar wel tof zitten. Hij legde zijn muts weg, pakte een lik gel uit het potje en deed het in zijn haar. Een paar handen en zijn haar stond goed. Zo, hij was tevreden. Hij frunnikte aan zijn kettinkje die hij om zijn nek had en viel neer op zijn bed. 'Hoe kom je aan zoveel spullen?' Vroeg hij aan Josh. Josh had een koffer mee, Leonardo een nog niet eens helemaal volle rugzak.

Jup, we're awesome



Laatst aangepast door Leonardo McHalen op do aug 18, 2011 9:29 am; in totaal 1 keer bewerkt

450RPG ~ Glorious High - Pagina 18 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:29 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Heb jij eigenlijk al veel contact gehad met je kamergenoot?' vraag ik aan nieuwschierig aan Veronica. Ik heb op zich wel een beetje contact met Casey gehad maar niet zo heel veel. Het valt me wel op dat ze heel veel tank tops heeft, die heel leuk zijn trouwens hoor, maar ik zou dat echt totaal niet elke dag aan kunnen. Maar zo ben ik, ik haat standaard kleren, maar dat heb ik volgensmij al tienduizend keer gedacht ofzo.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 18 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum