Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+4
Veronica Mary Kingston
Josh McDouglas
Riley Lee Mindervolt
Claire
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 28]

501RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 6:45 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope glimlachte en keek naar Bill. Ze drukte haar lippen op die van hem en keek hem daarna weer aan. Ze zette een stap naar achteren en glimlachte.

502RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 6:53 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik glimlach van binnen als ze haar lippen op de mijne drukt. Op de een of ander manier was het bij haar zo anders dan anderen, maar niet slecht bedoeld. Ik glimlach terug als ze stopt. ''I love you.'' zeg ik en bijt even op m'n lip.

503RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 6:58 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope schudde haar hoofd en keek hem aan. "No, you don't. You just like me.", zei ze zacht en ze liet zich op haar bed zakken.

504RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 7:04 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik trok een wenkbrauw omhoog. ''Nope.'' zeg ik en grijns even. Ik plof naast haar neer en kijk naar m'n schoenen die half kapot zijn.

505RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 7:06 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica wijs onder tussen verplaatst van haar plek bij de deur naar achter in de bad kamer, verscholen tussen de spullen. Waarom deed ze nou zo idioot? Ze wist het wel, ze was laf. Laf om dingen onder ogen te komen die ze niet onder ogen durfde te komen. Maar dat was iets dat ze altijd al had gedaan. Zich verscholen voor mensen, problemen die ze niet onder ogen durfde te komen. Bang dat ze zou gaan stotteren en zich zelf voor schut zou zetten.

506RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 7:23 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Laat ze maar zien, die foto's. Dan ben ik degene die jouw werk als eerste heeft gezien als je later beroemd bent.' Ik steek mijn tong uit en sla haar op haar schouder. Eigenlijk een jongenstrekje, maar ik weet dat ze dat wel grappig vind. Ik moet ook niet helemaal verwijven ofzo, en zijzelf is ook een beetje jongensachtig. Godsklere waar denk ik allemaal over na in 2 seconden? Ik volg haar naar het meisjes gebouw en op haar kamer plof ik weer op haar bed. Ik kom hier tegenwoordig wel vaak zeg.. realiseer ik me. 'Bekend hier,'grijns ik. De kreukels zitten nog in het dekbed waar we vanmorgen zaten. Het ruikt nog altijd naar appeltjesparfum... oeh dat is zó lekker. 'Riley,' mompel ik. Ik vis een papiertje uit mijn broekzak. 'Wil je een beetje van die appelparfum van je hierop spuiten, dan kan ik je altijd ruiken.' Ik geef het haar aan.

507RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 7:38 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik giechel even en zeg 'Kom maar mee.' Ik trek hem mee naar het meisjesgebouw, waar hij nu volgensmij al bekend is. Ik begin ta lachen, niet te schater lachen maar mijn andere lach, en antwoordt uiteindelijk netjes op zijn vraag. 'Dat mag je, maar je ruikt mijn parfum toch altijd?' vraag ik giechelend. Ik rommel wat in mijn tas en zorg dat ik de laptop en de parfum eruit grijp. Tripmphantelijk spray ik wat parfum op het papiertje. 'Je weet dat je dat niet lang meer kan ruiken hè?' vraag ik. Ik pak mijn laptop, Apple, en start die op. Ik klik op het mapje met mijn foto's van glorioushigh. Verlegen laat ik ze zien. 'Die van de keuken en koks vind ik het leukst, ik hou ook van details fotograferen, dat heb je wel gemerkt.' zeg ik.

508RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 7:42 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik ruik aan het blaadje en zucht vergenoegd. 'Zo lekker,'mompel ik , 'je bent 's nachts toch niet bij me? ALs ik wakker lig moet ik je toch bij me hebben op een manier.' Dan laat ik het papiertje zakken. 'Niet lang?' Ik pruil en grijns tegelijk. 'Da's jammer, dan moet je toch maar vaker bij me zijn dan je al bent.' Ik trek haar aan haar middel naar me toe en kijk naar haar foto's. 'Wow, awesome!' Ze laat allerlei foto's zien, van dingen zoals een klopper, maar dan van onderen gefotografeerd, of van een hoek die ik nooit uit mezelf zou bedenken. 'Ik denk dat je talent hebt Riles,' zeg ik. 'Niet dat ik er verstand van heb, maar seriously, wauw.'

509RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 7:49 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Hmm ik spray wel in keer in je kamer. Mijn kamergenoot is weg trouwens, je kan best hier een keer slapen?' stel ik voor. Nee het is niet dat ik nu iets met hem wil doen, daar ben ik nog niet klaar voor, maar het lijkt me gewoon super gezellig om een keer te slapen met Josh. Ik raak helemaal blij als hij dat allemaal zeg, ik wil later echt zoiets doen met fotografie. 'Dankje, maar het is gewoon een hobby. Ik wil er wel iets mee doen, maar daar ben ik niet goed genoeg voor. En het verdiend weinig.' zeg ik tegen hem. Ik bijt even verlegen op mijn lip, ik kan complimentjes altijd moeilijk ontvangen.

510RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 7:53 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Jaa, doe dat eens.' Ik kijk naar haar rode gezicht en in haar altijd oprechte ogen zie ik dat ze hetzelfde bedoeld als ik. 'Slapen lijkt me gezellig, ik ga je echt niet van je maagdelijkheid bestelen hoor Riles, als je die nog hebt.' Ik knipoog en wil mezelf op mijn schouder kloppen dat ik niet rood wordt, althans; het voelt niet alsof ik rood wordt. Riley wel, natuurlijk; Riley altijd. Ik leun naar achter. 'Ik vind het echt tof, je kunt het toch parttime doen?' Ik kauw op dat harde stukje van de veter die uit mijn trui-geval komt en verslik me bijna in een plastic-splinter.

511RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 8:01 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik ga even op het bed liggen, deels om min rode hoofd te verbergen, andere deel omdat die bedrand echt voor geen ene meter zit. Echt voor geen ene meter. 'Gelukkig maar, maar je kan ook al vanavond. Lijkt me gezellig. Hebben weeën vrije middag eigenlijk?' zeg ik. Ik schuif wat op zodat hij ook kan liggen. 'Ja dat kan, maar ik zie wel, eerst maar school afmaken schatje.' zeg ik met een grijns. Het is leuk om hem zo te noemen, want ik ben hoerde enige die dat mag en kan. 'Schatje.' zeg ik nog een keer. Ik kijk naar Josh, die me verward aan kijkt. Daarvan krijg ik een glimlach op mijn lippen.

Er kunnen woorden veranderd zijn, want ik zit op de iPad.

512RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 8:05 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik ga naast haar liggen en leg mijn schoenen net over de bedrand, zodat ik haar sprei niet vies maak met vegen. Ik leg mijn hoofd vlak naast haar hoofd, haar haren kriebelen in mijn gezicht. 'Hoe kan het dat jij altijd lekker ruikt?' vraag ik. Ik weet niks anders te vragen op het moment, mijn hoofd is compleet leeg, een wit blanco vel papier met een letterdoos ernaast. Alsof ik opnieuw moet leren praten. Want Riley ligt naast me op een bed en ze is mijn schatje. Van mij. Oeh, dat is geweldig. En ik vraag het omdat ik het me echt afvraag. Riley ruikt echt áltijd zo goddelijk dat ik er bijna van ga dromen. Helaas komt de geur in mijn dromen altijd vager terug dan in het echt...

513RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 8:19 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Omdat parfum bestaat, daarom.' zeg ik giechelend. Ik druk een kusje op zijn voorhoofd, waar nog een aantal haren tussen kriebelen van ons beiden. Ik kijk hem even met een schuin hoofd aan. Een aantal dagen geleden, kwam ik hier, en toen was ik na twee uur al helemaal dol op een jongen. Het is ongelofelijk, en ik maar blijven beweren dat ik niet in liefde op eerste gezicht geloof. NOU DAT DOE IK DUS WEL. 'Hebben we nou een vrije middag, ja toch?' vraag ik met een lichtelijk zeurderig ondertoontje.

514RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 8:24 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Altijd op vrijdag, wil ik zeggen, maar op dat moment raken mijn lippen die van haar, ik had niet eens door dat ik ze zocht, of ernaar op weg was. Misschien was het andersom, en raakten haar lippen die van mij, dat kon ook, maar op het moment dat we elkaar aanraakten werden we één. Josey of Rish of zoiets. Hoe kan ik nog nadenken in zo'n situatie? Mijn hele kop zou leeg horen te zijn, maar in plaats daarvan bedenk ik allemaal onnozele dingen die er helemaal niet toedoen in het leven. Hoe kan het dat ze dat zachte spul in een bonbon krijgen terwijl er nergens een scheurtje zit in het laagje eromheen? Haar en nagels zijn van hetzelfde materiaal, krijg je een nagel als je haar smelt en samendrukt? Dat slaat nergens op. Wat voor bh zou Riley aanhebben? Kappen nou, Josh, zeg ik tegen mezelf. Niet te ver gaan... Ik sla mijn arm om haar heen en net voordat ik van geluk uit elkaar zou barsten trek ik haar langzaam los en wordt Josey/Rish weer twee losse personen.

515RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 8:24 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik ga even douchen, tanden poetsen, buikspieroefeningen doen, zo terug ciau xx <3

516RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 8:34 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik wil net iets zeggen als hij me zoent. Elke keer als we zoenen, lijkt het alsof er telkens een stukje van me wordt weggenomen, en die in de plaats komt van een stukje Josh. Elke keer als hij me zoent lijkt het alsof de vogeltjes beginnen te fluiten. Elke keer lijkt het alsof mijn hoofd ontploft. Hij maakt zich los en met een pruillipje kijk ik hem aan. Ik druk nog snel een kus op zijn mond. 'Dat was goed, je merkt al niks meer van je kaak.' zeg ik giechelend. Ik ga even met mijn hand over zijn wang. Ze zijn niet meer roze van de kou, ze zijn mooi, ze zijn gezocht. Ik glimlach naar hem en bekijk zijn gezicht. Het is mooi.

517RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 8:44 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Oké!WIl weet niet of ik er dan nog ben! ciao I love you

518RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 8:47 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik glimlach. 'We hebben elke vrijdag 's middags vrij,' geef ik dan eindelijk antwoord. Niet dat ze daar nu waarschijnlijk nog aan dacht, ik denk niet dat ze zo'n goede concentratie heeft. Ik in elk geval niet. Ik denk alleen aan absoluut onbelangrijke dingen als ik afgeleid wordt door... hmmm. Ik voel aan mijn wang en zucht. 'Hij doet nog wel pijn als ik 'm aanraak, alleen niet als jij 'm aanraakt, op de één of andere wonderbaarlijke manier.' Ik grijns en strijk met twee vingers over haar voorhoofd. 'Zo zacht,' mompel ik en ze bloost. 'Hoe krijg je het voor mekaar.'

519RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 8:57 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik giechel als hij daarover nu eindelijk antwoord geeft, maar eigenlijk boeit het me niet meer. Dan zijn we maar vrijdagmiddag uit, boeiend. 'Arme schat toch.' zeg ik. Ik wrijf nog steeds met mijn hand over zijn wang. 'Ik weet het niet, dagcreme en goed wassen.' zeg ik lachend. Zachtjes druk ik een aantal kusjes op de plek waar het is gebeurd.

Sorry ik ben verplaatst naar mijn iPod dus ik schrijf kortere stukjes en sloom.



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op ma aug 29, 2011 9:31 am; in totaal 1 keer bewerkt

520RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 9:03 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik grinnik. 'Ik had laatst wel een soort crème gekregen van mijn buurvrouw, mijn overbezorgde buurvrouw. Maar die ruikt naar after shave, niet echt aanlokkelijk. Maar ik was me wel goed hoor, en ik had ook nog een soort douche gel. Nou ja, zolang ik maar geen schuurpapier-huid heb vind ik het best. En zolang jij me durft aan te raken.' Meisjes hebben sowieso een zachtere huid, of niet? Ik weet het niet, ik vergelijk in dit geval meisjes met Riley en jongens met mezelf, dus dat is niet echt eerlijk of zo. 'Ik droomde vannacht van je Riles, dat was wel tof.' Ze kijkt me nieuwsgierig aan. 'Je was bijna net zo mooi als in het echt,' fluister ik in haar oor. Ze glimlacht. Ik schuif een beetje op mijn zij zodat ik haar aan kan kijken. 'Wat dat je eigenlijk toen je me voor het eerst zag,' vraag ik. 'Wat een sukkel of zo?'

521RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 9:14 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Neeneneneneneeneeeneeneeneenee Riley niet offline zijn ik ga janke oef omg neeej c;

522RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 9:16 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Mmmm aftershave kan heerlijk ruiken hoor, maar nu ruik je ook heerlijk, wat was die douche, je ruikt heerlijk namelijk.' zeg ik tegen hem. 'Gedroomd, van mij?' vraag ik nieuwschierig. Ik heb ook over hem gedroomd, maar dat vertel ik niet, omdat ik dat gênant vind. Waar ik als eerst aan dacht toen ik hem zag, eigenlijk vrij veel. Ik pak zijn hand vast en speel met zijn lange, mannelijke vingers. 'Ik vond je wel een beetje likogen hebben, maar ik vond je al gelijk leuker dan andere jongens. Ik moest, en moet nog steeds, van je blozen. En jij?' vraag ik.

523RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 9:17 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Noooooit! Ik moest ff iets doen hihi

524RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 9:22 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Ik weet niet hoe het heette. Maar ik vind aftershave vies, het is echt zo'n typerende geur voor van die zakenmannetjes. Eigenlijk moet je het tegelijk ruiken met sigaretten of sigaren, en een beetje zo'n zweetlucht, dan is het plaatje helemaal compleet.' Ik glimlach. 'Jaa, ik droom al twee nachten over je. Over je ogen, en over allemaal gekke en leuke dingen die jou benadrukken. Ik moet je toch bij me hebben als ik zo moederziel alleen in die kamer lig zonder Leonardo.' Ik kijk naar haar smalle vingers die handig om mijn vingers heen grijpen, eromheen draaien en rondgaan. Ik ben in alle opzichten verliefd. 'Ik vond het komisch hoe je zo liep, met je handen voor je ogen, maar dat heb ik al eens gezegd. Ik kreeg meteen een soort.. energy boost bij je, en blozen. Oh verschrikkelijk was dat. En iedereen had het al door, wist je dat? Behalve ikzelf.'

525RPG ~ Glorious High - Pagina 21 Empty Re: RPG ~ Glorious High ma aug 29, 2011 9:30 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik giechel 'Aftershave, hmmm, ik vind dat het lekker kan ruiken, als het bij die jongen past, en bij jou past het niet.' zeg ik en ik schudt met mijn hoofd. 'Ik droomde ook over jou. Over dat jij me vroeg en dat we zoenden enzo.' beken ik dan ook maar. 'Ja arm kind, waarom ging je niet eerder naar mij toe? Waarom stapte je eigenlijk niet die avond op me af? Ik had echt zo veel tekens gegeven, toen wou ik zelfs dat je naast me kwam liggen maar je durfde niet.' zeg ik gniffelend. Ik weet dat nog wel, hoe onzeker ik nog was, omdat hij niet naast me wou liggen. Ik dacht echt dat hij me niet leuk vond, dat het allemaal maar van een kant kwam. 'Dat had ik al gehoord. Ja hoezo wist iedereen dat? Ik wist het toen zelf nog niet eens. Maar, we liepen en lopen altijd samen, bijna altijd dan. En altijd ging ik naast jou zitten.' vertel ik aan hem. Ik weet zeker dat hij zich dit nog herinnerd, maar het is leuk om al die dingen weer op te halen, en weer dingen te herinneren. Ookal is het maar een paar dagen geleden, er is hier zo veel gebeurd. Het lijkt net alsof we hier al een jaar zitten. Inclusief vechtpartijen erbij, en ik heb een vriendje. Misschien is Glorious high wel glorious, dit is misschien wel de leukste scholen waar ik ooit op heb gezeten, maar degene die voor me zit helpt me ook daarbij.

Ik zit weer op m'n pc

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 28]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 24 ... 28  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum