Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 36 van 40]

876RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:05 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Veronica schreef:‘Ja, nee, misschien.’ Zei Veronica en weigerde hem te vertellen wat ze had gedaan. Ze keek hem aan. ‘Het gaat je niets aan.’ Zei ze en zette haar handen tegen hem aan en duwde, wat niets hielp, alleen zij zelf schoof achter uit. ‘Intressant.’ Mompelde ze met haar laatste restje ‘Normaalheid”. Het duwen deed pijn aan haar pols. Alsof er iemand door heen sneed. Niet dat ze wist hoe het voelde. Hij wilde niet weggaan. Ze keek hem lang aan. Waarom ging hij niet weg, had hij niets beters te doen? Ze huiverde. Straks was hij een van hen. Ze schudde met haar hoofd. Dat kon niet, dan was hij niet zoals hij was geweest. Dan was hij een net persoon, zou hij niet basketballen en de hele dag op een stoel zitten te lezen, of te hebben gepraat met mensen. Misschien moest ze duidelijk maken dat hij weg moest gaan. Ze schoof weer naar hem terug. ‘Ga weg.’ Zei ze nog eens en zette zonder pardon met al haar kracht haar nagels in zijn arm. Ergens ver weg wist ze dat ze hier verschrikkelijke spijt van zou krijgen. Maar ze kon niet meer redelijk denken. Alles in haar hoofd was verandert in mist.

Jou stuk ontroerd me heel erg!

877RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:06 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Weetje Riles..' zucht ik. Verslagen laat ik me op haar bed zakken. Of op het bed van haar kamergenoot. Maar ik neem aan dat het haar bed is. 'Ik wil niet zo zijn. Niet dat iedereen me ziet als een huilebalk. Dat iedereen ziet dat ik een kutleven heb en dat ik hier, hier facking pijn heb' - ik leg haar hand op mijn hart. Mijn hand trilt, haar hand trilt, maar het maakt niet uit- 'dat wil ik niet. Ik moet gewoon naar de les en ik moet gewoon eten zoals ik eet en leven zoals ik hóór te leven. Snap je?'

878RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:06 am

Claire

Claire

Claire slenterde over de campus heen en spotte enkele leerlingen in groepjes bij elkaar op het gras, maar geen van allen kende ze en dus had ze geen zin om hier langer te blijven. Ze liep door naar de fontein verderop en liet zich toen op het randje zakken. Ze bestudeerde even een tijdje haar nagels en kauwde op een plukje haar, maar er kwam niets in haar op. Ze was inspiratieloos, verschrikkelijk inspiratieloos en het irriteerde haar. Ze haalde even een hand door het koele water en voelde de spettertjes van de fontein op haar gezicht, maar het kon haar niets schelen dat ze nat werd.

879RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:09 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Hij gaf geen krimp, hij keek alleen maar. Hij voelde haar nagels in zijn vel boren, en dat zou hij ook wel later gaan voelen. Hij rukte zijn blik van haar gezicht en keek voor zich uit. 'Goed dan, dan vertel je niets. Maar ik ga niet weg, hoe hard je die nagels ook in me vel boort. Ik kan niet weggaan, en morgen weer doen alsof er niets aan de hand is.. want er is wél wat aan de hand, daar hoef je geen genie voor te zijn' Vertelde hij en hij keek peinzend naar zijn arm, ze drukte zo hard dat haar knokkels er wit van werden. Het deed zeer, dat wel. Maar Leonardo zou niet toegeven dat ze hem pijn deed. Met een stalen gezicht keek hij naar zijn arm. Hij zag al wat paarse afdrukken en hij vroeg zich af of ze ooit nog los zou laten. Wat zou het, van zijn part hield ze het zo haar hele leven. Hij bonkte zacht met zijn hoofd tegen de muur. Hij kon niets doen, want hij begreep het niet. Hij voelde zich dom, dom en machteloos.

880RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:13 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik knik bij alles wat hij zegt, maar ineens gebeurd er iets. Ik weet eigenlijk niet wat me bezielt, maar ik druk mijn lippen op zijn wang. Ineens zitten we heel dicht bij elkaar en heb ik een hand op zijn wang. 'Ik begrijp wat je bedoeld, ik zie je niet als huilebalk, echt niet.' zeg iktroostend. Ik vind het allemaal zo erg voor hem, en nu dit er ook nog bij. Dit heeft hij nooit achter ons gezocht. Ik ben een dom, achterbaks kind.

881RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:16 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica gaf een gil, nee een krijs toen ze merkte dat het niet ging. Ze sloeg hem en toen de muur. Ze zou hem niet gaan bijten, want dat deed haar zeer. Dus sloeg ze hem nog eens, en nog eens. Ze gaf het op toen hij niets deed. Waarom werkte het niet? Het werkte altijd. Ze kreeg altijd haar zin als ze iemand pijn deed. Ze barstte in huilen uit. Waarom moest hij nou zo stom en aardig zijn? Waarom moest ze zich altijd zo laten gaan? Ze liet zich verder weg zakken tot ze op de grond lag. Ze had mensen teleur gesteld en als ze haar ogen dichtdeed kon ze hun blikken zien. Hun blikken van teleurstelling. Ze had gefaald. Maar niemand hoefde het te weten. Als Leonardo nou zijn mond hield. Ze ging zitten en keek hem aan. Ze kroop naar hem toe. Eigenlijk wilde ze hem bedreigen zoals ze iemand nog nooit had bedreigt. Maar ze kon het niet. Hij was te aardig voor haar geweest. Ze had het te leuk met hem gehad. Ze kroop weer weg en ging aan de andere kant van de gang zitten, tegen over hem. Langzaam kwam haar zinnigheid weer boven. Heel langzaam. Maar het zou nog lang duren voordat ze helemaal terug was.

Thank you. Het kost me wel moeite om het te schrijven. Ik weet wat ik wil typen. Maar toch gaat het moeizaam.

882RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:18 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik vind het wel echt heel mooi, dit stukje ook al, door jou kan ik me ze goed inleven in haar![i]

883RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:22 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Kan iemand me even vertellen wat ik allemaal gemist heb?

884RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:30 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo keek zwijgend toe wat ze deed, hij voelde haar klappen niet eens. Hij voelde alleen de wanhoop die ze uitstraalde. Toen ze naar hem toe kroop wilde hij haar aanraken, haar huid leek net zoals de eerste keer hard en koud en glad als marmer. Maar hij wilde het voelen, haar huid. Hij wilde de warmte en zachtheid voelen hoe hij dat had gedaan toen hij haar wang had aangeraakt, hoe ze hem had omhelsd na zijn piano stuk, hoe ze hem knuffelde vanmiddag op het basketbal veld. Toen trok ze zich weer terug. Aan de andere kant van de gang. Hij draaide zijn arm om, met de handpalm omhoog zodat de afdrukken niet te zien waren. Hij keek haar recht aan, peinzend over hoe ze zich voelde. Hij slikte moeizaam, zijn keel was kurk droog maar water zou niet geholpen hebben, zelfs een hele waterval niet. Hij kneep zijn ogen even tot spleetjes en liet zijn gezicht toen weer ontspannen.

885RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:32 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Het lijkt wel of er iets in me openbarst. Mijn hart springt open, mijn moeder vliegt naar buiten en Riley vliegt naar binnen. Plus de vlindertjes die wel degelijk vlinders zijn en al die tijd doelloos hebben rondgezweefd in mijn buik. Nu mogen ze naar binnen. Ik voel het. Ik voel Rileys klamme vingers in mijn nek en ik pak haar polsen beet. 'Riley..' mompel ik. Ik zou het uit willen schreeuwen. Ik voel het, ik voel háár. In mij. Dat klinkt verkeerd en ik grinnik even, ondanks alles. Maar ik knijp niet. Knijpen hoeft niet meer, niet in de wereld van mijn hart. Want Riley zit erin. Riley zit erin, sinds ongeveer 1 minuut. Of een halve. Mijn gedachten gaan zo snel. Ik volg ze niet allemaal zo snel. 'Riley Riley,'probeer ik, maar ze duwt haar lippen nog harder op mijn wang, alsof ze me ermee wil vermoorden. Dan ga ik nu graag dood. Als de dood zo mooi is. Ik heb al 3 keer Riley gezegd, maar meer komt er even niet uit. Opeens schiet ze weer uit mijn hart, vliegt mijn moeder terug, gaan de vlinders weer terug naar hun oude plek. Ik vergis me. Ik zit er zo'n honderduizendmiljard kilometer naast. Natuurlijk is ze niet verliefd op me. Ze troost me gewoon. Omdat ik Josh heet en omdat ik zielig ben. Ik staar haar aan. Of toch niet? Ik pak haar hand. 'Riley.. het spijt me echt, want het wordt er allemaal niet makkelijker van' -verdomme, kon je woorden terugspoelen? wat ging ik ooit zeggen, ik had mezelf totaal niet in de hand op het moment- 'ik...'

886RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:34 am

Aiden Sören Aynoa.

Aiden Sören Aynoa.

Aiden liep enkele enorme gangen door, en zag vele mensen een groepje vormen. Je kon meteen zien wie bij wat hoorde. De sportfreaks droegen vaak dezelfde soort kleding, meiden zeiden vaak hetzelfde op dezelfde timing en toch boeide het hem helemaal niets. Hij had geen oog voor dat soort mensen. Met grote passen passeerde hij de vele groepen mensen en beende zonder rond te kijken, een weg naar de buiten lucht. Ondanks de wolken, voelde de wind helemaal niet verkeerd aan op zijn zachte huid. Zijn wangen zouden kleur krijgen door dit soort weer, hij zou helemaal een kleur krijgen. Zijn ogen schoten over een deel van het grote plein. Het gras was vol groen, zoals het hoorde te zijn en de wind streelde zacht door zijn korte haar. Heerlijk die natuur.

887RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:35 am

Claire

Claire

Claire spatte gefrustreerd in het water en liet haar hand toen op haar schoot vallen. Ze wist dat haar rokje daardoor nat werd, maar ze negeerde dat. Ze staarde een tijdje naar de waterdruppeltjes op haar hand en vroeg zich af waar haar vrienden waren, wat ze aan het doen waren en of zij het wel naar hun zin hadden. Ze had behoefte aan gezelschap, maar wist dat ze haar vrienden waarschijnlijk toch niet zou vinden. Ze waren niet op het veld en konden dus overal zijn. En in zoeken had ze geen zin, want daar was ze ongelooflijk slecht in. Vroeger verloor ze ook altijd met verstoppertje en op een gegeven moment was ze gewoon gestopt met het spelen ervan. Vriendjes en Vriendinnetjes hadden haar daarom uitgelachen, maar ze had het echt niet meer gespeeld en nu, jaren later wilde ze dat ook niet doen. Ze was vroeger sowieso veel uitgelachen. Om haar lichte sproeten, omdat ze klein was of omdat ze zich iets anders gedroeg dan anderen. Of omdat ze verlegen was en een makkelijke prooi? Dat zou ook nog kunnen, daar had ze eigenlijk nog nooit aan gedacht. Maar ze was blij dat ze hier mensen had die haar respecteerden zoals ze was. Gewoon Claire.

888RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:38 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica trok haar benen op en legde haar hoofd op haar knieën. ‘Ga. Je hoefd hier niet te zijn.’ Zei ze met een gebroken stem. ‘Ga basketballen. Ga kletsen met de vrienden die je zo snel hebt gemaakt. Ga piano spelen.’ Zei ze en keek hem nog steeds niet aan. Waarom had ze niet iets zoals hem, waar ze haar emoties in kwijt kon? Waarom was ze niet creatief en muzikaal? De enige manier voor haar was praten en dat was iets dat ze liever niet deed. Wat ze vermeed als de pest. Want als ze praatte dan leerde mensen haar kennen. Dan voelde ze zich kwetsbaar. Ze zuchtte en verplaatste haar hoofd zodat de bulten van haar knieën in haar oogkassen vielen. Haar knieën drukte tegen haar ogen aan, het deed pijn maar het was aangenaam. Ze voelde ze het branderige gevoel van huilogen niet meer.
Ze vond het vervelend dat hij haar zo zag. Ze vroeg zich af of hij haar ooit nog kon zien als de eerste keer dat hij haar zag, of nouja de eerste keer dat hij had zien lachen. Ze voelde zich verdrietig en dat vond ze vervelend. Ergens wilde ze hier wel blijven, het was makkelijk zo. Het leek alsof ze verdooft was, de mist was er nog steeds. Maar hij was anders. Verdrietig, niet kwaad, of boos, of helemaal over genomen door de lust van pijn.

Ik leef me in haar in, heel erg.

889RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:43 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik ook. Ik heb sowieso niks anders te doen dan me in te leven in Veronica nu RILEY WEG IS OP HET SPANNENDE LANGVERWACHTE MOMENT en anders zou ik het ook doen. Je schrijft zo mooi zo 0_0

890RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:44 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Ik ook. Ik heb sowieso niks anders te doen dan me in te leven in Veronica nu RILEY WEG IS OP HET SPANNENDE LANGVERWACHTE MOMENT en anders zou ik het ook doen. Je schrijft zo mooi zo 0_0
Inderdaad.

891RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:46 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

De maker van Glorious had wel ff mogen zeggen dat ik een GROOT pak zakdoekjes moest meenemen, 'k huil me kapot vandaag.

892RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:47 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Thank you guys. Jullie verdienen allemaal een grote virtuele knuffel.

Leo, gosh ik weet je echte naam niet,shame on me, jij schrijft ook heel goed. Het is fijn om je als tegenspeler te hebben, als je dat zo noemt.

893RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:48 am

Claire

Claire

Veronica schreef:Thank you guys. Jullie verdienen allemaal een grote virtuele knuffel.

Leo, gosh ik weet je echte naam niet,shame on me, jij schrijft ook heel goed. Het is fijn om je als tegenspeler te hebben, als je dat zo noemt.
En jij verdient een grote virtuele knuffel terug

894RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:49 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo schudde zijn hoofd 'Ik heb het gevoel dat ik hier moet zijn Veronica, die andere dingen zijn niet belangrijk.. niet voor mij' Hij dacht na over zijn woorden, ze rolde langzaam over zijn tong. Hij wilde niets verkeerds zeggen, hij wilde haar niet nog meer van streek maken. Nog steeds wist hij niet wat de reden hier van was, wat haar zo pijn had kunnen doen. Hij zou haar niet kunnen helpen, daar was hij niet goed genoeg voor. Hij was niet het type wat precies wist wat hij moest doen, meer het type ik-raak-in-paniek. Al was hij nu behoorlijk rustig, verdooft. Aan de buiten kant. Vanbinnen gierde het in hem, storm. De misselijkheid in zijn buik, de vele gedachte's wat hij kon doen om haar weer te laten lachen. Om haar te laten praten. Want hij wilde alles doen, zover hij die dingen kón doen. Maar dat zou hem niet weerhouden om de dingen die hij níét kon doen om dat toch te proberen. Hij beet op zijn lip, en keek hoe ze haar knieën bijna haar ogen in haar hoofd aan het duwen was.

Romée is de naam (: ik weet eigenlijk ook jou naam niet *facepalm* & dankje (:

Laatst aangepast door Leonardo McHalen op zo aug 21, 2011 8:50 am; in totaal 2 keer bewerkt

895RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:49 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik wil ook een interessant onderwerp voor Josh but GOSH dan moest Josh maar niet zo'n slechte schepper hebben.

896RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:52 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Ik wil ook een interessant onderwerp voor Josh but GOSH dan moest Josh maar niet zo'n slechte schepper hebben.
Ik vind jou berichten ook aardig goed, al heeft Josh dan misschien een slechte schepper(maar ik mag je), dat maakt hem wel de Josh die hij is? En het is best een goed onderwerp. Naar mijn mening. Ik meen het als ik Zeg dat ik het met Josh en Veronica te doen heb.

Laatst aangepast door Claire op zo aug 21, 2011 8:57 am; in totaal 1 keer bewerkt

897RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:53 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

PFFFFFFFFFFFT

Riley is er niet maar als ik niet schrijf plof ik uit elkaar.

'k WORD GEEEEEEEEEK

898RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:55 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Oke, je vind mij dus niet leuk. Sorry, voor de overlast.' mompel ik er allemaal uit, de tranen staan op springen. Hoe durf ik, ik vind hem leuk maar hij mij niet blijkbaar. Hoe heb ik het ook kunnen denken, hoe durfde ik? Ik ken hem pas 2 dagen en natuurlijk vind hij mij niet leuk. Ik trek me terug en staar verdrietig voor me uit. 'Sorry, maar ik... ik vind je leuk denk ik?' Ik sta op, ik kan hier niet meer zijn. Ik moet ergens mijn frustratie kwijt kunnen.

Sorry internet valt de hele tijd uit!

899RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 8:58 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

HI Romée. Jip is de naam. Of eigenlijk Janneke maar op gsm kennen ze me als Jip.

'Je bent een idioot, dat je hier met mij wilt zitten.' Zei Veronica en haalde haar ogen van haar knieën en legde haar kin daar neer. ‘Waarom doe je dit?’ Vroeg ze en keek hem fronsend aan. ‘Je krijgt er niet voor betaalt, je bent niet een van mijn ouders dus je doet het niet uit een soort moeder-dochter liefde. Ik ken je pas iets langer dan 24 uur.’ Zei ze en tuitte haar lippen. ‘Waarom doe je dit?’ Vroeg ze weer, meer tegen zichzelf dan tegen hem. Ze kalmeerde. Misschien kwam het door zijn aanwezigheid. Haar hart sprong op van hoop. Misschien hoefde ze hier niet zelf uit te klimmen, misschien kon ze, voor een keer, echte hulp krijgen. Van iemand die om haar gaf om wie ze was. Een stem, een dominante, enge stem sloeg hem terug. Waarom zou hij dat doen? Je denkt toch zeker niet dat hij je vriend is he? Je moet het meer zoeken in de richting van entertainment. Dat is een beter woord voor wat je bent. Je bent een kleine, vieze hoer. Fluisterde deze in haar oor. Het deed haar ineen krimpen. Het was alsof ze, want het was een ze, naast haar stond en het in haar oor fluisterde. Het was alsof het haar aan haar haren optrok en zo Verconica dwong om naar haar te luisteren. Haar onderlip trilde en niet veel later sprongen de tranen weer in haar ogen. Waarom zij, waarom moest ze nou weer geteisterd worden door deze stemmen, deze gedachten. Ze was bang, ze was verschrikkelijk bang voor haar eigen gedachtes. Ze kroop weer naar Leonardo toe, hopeloos opzoek naar bescherming.

900RPG ~ Glorious High - Pagina 36 Empty Re: RPG ~ Glorious High zo aug 21, 2011 9:03 am

Claire

Claire

Ik moet gaan Rolling Eyes Maar ik spreek jullie morgen weer..doei doei

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 36 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum: