Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 19 van 40]

451RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:31 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik moet gaan xx

452RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:32 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Zoveel spullen?' Ik keek even naar mijn koffer. Ik wuifde het weg. 'Oh, buurvrouw. Bezorgde buurvrouw, omdat mijn vader het allemaal niet kan schelen. Hem zou het niet uitmaken als ik alleen met een biertje onder m'n arm zou gaan. Eikel.' Ik pak een beetje uit, neem een kast in beslag en ga met mijn armen gemakkelijk onder mijn hoofd op bed liggen. 'Zo hé,'zucht ik. 'Moe.' Eigenlijk moet ik even pitten voordat de meiden komen, maar dat kan natuurlijk niet. Dan laat Leonardo me waarschijnlijk voor de grap slapen als ze er al zijn, dat is té genant. Ik zucht en sta weer op. Ik pak mijn draagbare radiootje en zet 'm in de vensterbank. Als ik zie dat Leo ernaar kijkt zucht ik. 'Buurvrouw.'

Ik ga slapen slapen slapen! Tot morgen!!

453RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:35 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Toffe buurvrouw' Grinnikte Leonardo, zijn ouders hadden ook zo gedaan maar hij had duidelijk gemaakt dat hij niet meer nodig had. Dus lieten ze hem maar gaan, hij kreeg vrijheid en ze zorgde toch wel goed voor hem. Hij gooide zijn basketbal op en ving hem weer. Op, en ving hem weer. Zo deed hij dat een tijdje achter elkaar door.

Oke, doeg ♥

454RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:40 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Naah, niet zo heel veel. Ik heb haar pas een paar keer gezien.' Zei Veronica en haalde haar schouders op. 'he, ga je mee naar het meiden gebouw?' Vroeg ze en stond op. Ze liep met Riley naar hun gebouw en Deed haar kamer open. 'Ga je mee?' Vroeg ze en liet duer open staan en haalde haar laptop uit de kast en deed hem aan.

Ajuu

455RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:45 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Ik ga nog even buiten roken, ik heb geen zin om uit het raam te hangen' Muts loos voelde Leonardo zich koud op zijn hoofd. Hij stond op uit zijn bed en liep de deur uit. Toen hij buiten was stak hij een sigaret op en liep over het gras. Misschien dat hij tegen een boom ging zitten. Hij blies weer zijn rook uit in kringetjes en ging tegen een boom aan zitten terwijl hij op zijn gemak de mensen bekeek die nog haastig rond liepen.

456RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:52 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica keek naar haar Laptop en toen naar buiten. Ze legde haar laptop weer terug en liep naar buiten. Zulk heerlijk weer was ze niet gewend, dus ze deed wat ze moest doen en ging naar buiten. Ze greep haar vest van een van de haakjes die aan haar kast zaten op haar weg naar buiten. Toen ze eindelijk buiten was keek ze even rond en zag Leonardo zitten. 'Hey.' Zei ze toen ze eindelijk bij hem was. Ze ging naast hem zitten en keek naar zijn sigaret. 'Hoelang rook je al?'

457RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:55 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Hey' Herhaalde Leonardo haar woorden toen hij haar zag aankomen. 'Sinds me twaalfde, heb jij ooit gerookt? vast niet.. Ook niet goed voor je, nooit aan beginnen' Hij nam weer een trekje en blies de rook weer in een kringetje uit. 'Ik ken wel gave trucjes, ik kan een vlammetje uitblazen en in kringetjes.. maar ik wou dat ik er nooit mee begonnen was' Hij snoof alsof hij walgde van de jongere-hij. 'Maar ja, dat was cool hè, doen wat je vrienden ook deden.. en dan zit je je er op je 19de er nog steeds aan vast' Hij trok zijn knieën op.

458RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:00 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Ach ja.' Zei Veronica en haalde haar schouders op. 'Shit happens en je doet er niemand pijn mee. Het is niet zo dat je discrimineert, pest, andere pijn doet.' Zei ze en keek naar hem met een glimlach. 'Als je zoiets deed dan moet je je zelf zorgen maken.' Zei ze en ging liggen. 'Maar dan had je ook niet hier gezeten. Niet met mij in ieder geval.' Zei ze en begon met het vlechten van de onderkant van haar haren.

459RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:03 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Hmm, ach en ik word er rustig van' Leonardo gniffelde, en wees op zijn mutsloze hoofd. 'Is het je opgevallen of kijken we niet meer naar mijn knappe koppie ?' Hij stak zijn tong uit en keek hoe ze haar haar aan het vlechten was. Zijn moeder deed het wel eens bij zijn buurmeisje als ze der op moesten passen, toen gilde het buurmeisje dat het ook bij Leo moest. Mooi dat hij geweigerd had, maar toch het was toch een hele kunst dacht hij.

460RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:07 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica keek hem aan en toen naar zijn haar. 'Ik nam gewoon aan dat je muts er zat.' Zei ze en glimlachte. Ze sprong op hem en drukte hem tegen de grond. 'Zo laat mij eens kijken naar jou haar.' Zei ze terwijl ze op hem zat en zijn haar van dichtbij bestudeerde. 'Leuk.' Zei ze en wilde door zijn haar heen woelen maar trok toch haar hand terug. 'Heel leuk, leuk genoeg om er vanaf te blijven.' Zei ze en glimlachte. 'Moet je vaker doen.'

Als ik langzaam reageer ben ik of aan het lezen of bouncing around in my room like crazy.

461RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:13 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Oef' kreunde Leonardo toen Veronica op hem ging zitten. 'Dankje, mijn haar is inderdaad erg mooi nu.. en ik zal het nu zeker vaker gaan doen omdat je er zelfs niet aankomt' Grijnzend duwde hij zijn bovenlichaam overeind zodat hij haar alleen op haar benen had. Hij leunde op zijn handpalmen en blies haar haar uit zijn gezicht. 'Meuh, je viel me aan als een beest Veronica !' Plagerig prikte hij haar in haar zij. 'Grapje, je bent niet groot genoeg voor een beest..' Hij moest lachen.

Hehe, oke mooi =D Ik moet gaan zo, over kwartiertje misschien iets langer

462RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:17 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica schokte zodra hij in haar zij prikte. 'Pfft. Ik ben wel een beest. Ik ben een Veronica Beest.' Zei ze en trok haar neus op. 'Gevaarlijk, maar aan het uitsterven.' Zei ze en grijnsde breed. 'Vind je mijn haar niet mooi?' Vroeg ze en aaide over haar haren heen, doelend op dat hij haar haren had weggeblazen. 'Wil je mijn haar niet in jou mond?' Vroeg ze en haalde wat haren weg bij haar mond die mee waaide met de wind.

463RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:26 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Natuurlijk wil ik jou haren in mijn mond, wie wil jou haren nou NIET in zijn mond.. Ze zijn prachtig' Leonardo deed alsof hij Veronica bekeek 'Je bent inderdaad een beest, een klein roodharig beest.. gevaarlijk hoor' Leonardo draaide met zijn ogen en moest lachen terwijl hij zijn sigaret uitdrukte in de grond.

Sorry.. het leek heel veel hehe

464RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:30 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica viel lachend van zijn benen af en sloeg hem op zijn schouder. 'Stom joch, lief, raar, leuk, grappig joch.' Lachte ze en ging weer recht zitten. 'Leg me nou even uit hoe het met Josh en Riley zit.' Zei ze en keek hem aan. 'Je kent ze vast beter dan mij en je gaat veel met Josh om.' Zei ze en glimlachte. Ze ging weer liggen en keek hem met een oog aan, dat andere had ze dicht gedaan.

465RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:35 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

Leonardo keek hoe ze lachen van zijn benen af viel. 'Juist, Riles en Josh' Hij haalde zijn schouders op en keek peinzend naar haar en toen naar de lucht. 'Vinden elkaar overduidelijk leuk, of nou Josh haar.. hoe hij naar hij kijkt.. alsof hij haar op wilt likken' Een glimlach verscheen op zijn gezicht. 'Die houden wel van elkaar, al weet ik niet goed hoe Riley er over denkt.. die ken ik niet zo' Hij klopte vertedert op haar rode haar. 'Je ziet er schattig uit als je een oog dicht hebt, moet je vaker doen.. zie je er minder beestachtig uit' Hij grinnikte en klakte met zijn tong.

466RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:45 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Ik ga niet met een oog dicht lopen. Dan doe ik wel een ooglapje op.' Zei Veronica met een grijns en rolde op haar buik. 'Ik vind dat Josh gewoon een move kan maken want als Riley hem niet leuk vind dan had ze alleen iets gedaan.' Zei ze en trok haar wenkbrauwen op. 'Wat denk jij?' Vroeg ze en legde haar gezicht op het gras. 'Hmh. Lekker koel.' Mompelde ze.

467RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 10:50 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Bedoel je dat hij haar moet proberen te zoenen?' Leonardo zijn wenkbrauwen schoten omhoog en hij keek bedenkelijk. 'Nou, ik vind dat Josh gewoon moet zeggen dat hij Riley een lekkerding vind en bam pang boem vuurwerk, liefde zoenen kindjes trouwen en dan de dood' Hij gaapte uitgebreid en moest lachen 'Oké, misschien niet zo maar ik vind inderdaad dat hij een move moet maken..' gaf hij toe en hij plukte aan het gras.

accu kan zo uitvallen, dan ben ik weg x

468RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 7:20 pm

Claire

Claire

Claire kwam met een handdoek op haar hoofd en een badjas aan de badkamer uitgelopen en begon verwoed te zoeken naar een elastiekje. Ze had hem net uit gedaan voordat ze onder de douche stapte en nu was ze hem al weer kwijt. Ze zuchtte geërgerd en liet zich op het bed vallen. De wekker gaf aan dat het pas 8 uur was en dus nog te vroeg om zich naar de jongens te begeven. Ze moest zich nog vier uur zien te vermaken. Nouja drie en een half, want binnen een half uurtje zou haar haar opgedroogd zijn en kon ze zich om kleden. Al wist ze niet wat ze aan moest trekken. KLeren of een Pyjama? Of iets wat daar tussenin zat? Ze pakte haar BlackBerry uit haar op de grond gegooide rokje en verstuurde even een sms naar een vriendin uit Londen. Ze legde het mobieltje weg op het nachtkastje en besloot nog wat te gaan schrijven.

Ik ben een beetje vroeg XD Maar ik moet naar de tandarts. (En ik haat de tandarts)

469RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 8:36 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Uhm nee ik ga naar mijn eigen kamer dankjewel.' zeg ik tegen Veronica. Ik loop naar mijn eigen kamer, tegenover het washok hoe komen ze erbij. Ik doe het slot open, Casey zie ik niet zitten. Ik doe de deur dicht en loop even naar het raam. Ik zie Leonardo's en Veronica daar zitten. Even glimlach ik, ik heb echt leuke mensen ontmoet hier. Ik pak uit mijn kast een ja doek en een ja doek voor in mijn haar. Ik neem ze allebei mee naar de badkamer, daar ben ik een half uur heerlijk aan het douchen. Als ik de douche uit kom is het half tien. Ik wikkel mijn haar in een handdoek en mijn lichaam. Dan ga ik voor mijn kast staan, het wordt denk ik een playsuit. Een jumpsuit maar dan met een kort broekje.

470RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:02 pm

Claire

Claire

Als Claire aan het schrijven was vergat ze de tijd altijd en toen ze eindelijk eens op haar klok keek, zag ze dat het al weer anderhalf uur verder was. Ze legde haar laptop weg en haalde de handdoek van haar haar af. "Geweldig, klitten."Mompelde ze tegen zichzelf. Ze dook de badkamer in en griste een borstel van het kastje af. Terwijl ze haar haar borstelde bedacht ze was ze aan ging doen. Ze besloot voor een joggingbroek, een topje en een vestje te gaan. Lekker makkelijk, maar toch niet helemaal pyjama-achtig. Perfect. De krullen dansten om haar hoofd heen terwijl ze de borstel erdoorheen haalde en af en toe bleef deze hangen in een klit. Maar na een half uur, was ze dan toch eindelijk klaar en haalde ze een nieuw elastiekje uit het kastje. Ze vlocht haar haar en liet de vlecht langs een kant van haar hoofd vallen, waarna ze het elastiekje eromheen deed. Ze liep, met haar handdoek nog steeds om zich heen geslagen, naar de kamer toe en pakte haar kleren.

471RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:16 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Ja precies. He, moet ik vanavond nog wat meenemen?' Vroeg Veronica en keek op. 'Misschien heb ik nog iets van snoep in mijn tas zitten.' Ze haalde haar hoofd weer van het gras af en ging recht zitten. 'Ga je me nog eens leren basketballen?' Vroeg ze half grijnzend.

472RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:20 pm

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Ja, neem maar snoep mee, altijd goed' Leonardo glimlachte en keek naar Veronica. 'Als je wilt zal ik je leren basketballen, maar niet nu.. Morgen' Hij keek naar zijn handen en trommelde op zijn knieën. 'Zou Josh vanavond al iets bij Riley proberen?' Bedenkelijk keek hij weg van Veronica, naar de lucht. 'Misschien wel, misschien niet' Gaf hij antwoord op zijn eigen vraag.

473RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:27 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Als ik mijn playsuit aan heb gedaan, na mijn bh en onderbroek, loop ik weer naar de badkamer. Er is vrij veel gebeurd vandaag, dus ik hou van van die momentjes alleen, die zijn fijn. Rustig begin ik mijn haar te borstelen, pluk voor pluk. Mijn haren zijn nog een beetje vochtig, en als ik ze dan borstel worden ze tenminste niet pluizig. Ik kijk op mijn horloge na het borstelen, het gaat altijd heel zorgvuldig bij mij. Het borstelen dan, dat duurt meestal een half uurtje. En inderdaad, het is tien uur. Ik frommel in mijn toilettas zoekend naar mascara. Heel zorgvuldig doe ik het op. Meestal doe ik alleen mascara op, en soms wat oogschaduw.

474RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:35 pm

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Al het nadenken begon haar hoofdpijn te bezorgen. Hope wist niet wat ze nu moest doen, niemand praatte tegen haar, ze was alleen. Niemand schonk aandacht aan haar, misschien omdat ze dat wel niet wilde, omdat Hope even alleen wilde zijn. Ze had nagedacht, een oplossing proberen te vinden, maar niets gevonden. Het enige wat in haar op was gekomen, was hier verder gaan, lol maken en genieten. Rustig stond ze op en pakte ze een basketbal. Doelloos ging ze staan dribbelen, gooide ze af en toe de bal in het basket en dribbelde ze verder.

475RPG ~ Glorious High - Pagina 19 Empty Re: RPG ~ Glorious High do aug 18, 2011 9:36 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Uit het raam kijk ik naar Leonardo en Veronica. Zo simpel, zo gewoon.. zo makkelijk ging het met Riley ook bijna, vanmiddag. Ik knijp in mijn arm; verkeerde gedachten. Dan buig ik me over mijn koffer heen en bedenk wat ik aan zal doen. Dan schud ik mijn hoofd. Ik ga niks anders aandoen, waarom zou ik ooit? Ik pak alleen een pot gel uit de uitpuilende koffer en breng mijn haar wat in model. Of zal ik een joggingbroek aandoen? Wat zou Leonardo doen? Gewone kleding, dat durf ik te wedden. Ik kijk even op mijn mobiel en zie dat mijn vader me geprobeerd heeft te bellen. 1 voicemailbericht. 'Joshhhhhhh,'lispelt hij, 'met paaapaaa. Gaatutgoeeeeeeeed?' Geirriteerd druk ik het gesprek weg, zo dronken als wat die gast. Maar ík laat mijn avond niet verpesten door wat overtollige liters alchohol, mooi niet. Ik ben benieuwd wat Riley aan zal doen, misschien zou ze wel zo'n sexy.. ik knijp weer in mijn arm. Het is goed om te doen bij elke verkeerde gedachte aan Riley: er ontstaat echt al een enorme blauwe plek.

Lekker is dat, nu moet ik dus een move gaan maken bij Riley...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 19 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum