Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 30 van 40]

726RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:39 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik keek steeds naar Leonardo en doe hetzelfde als wat hij doet. Hij heeft tenslotte ook meer ervaring dan mij. iK dribbel wat met de bal en gooi hem dan van een lang afstand de basket in. Ik grijns even. Basketbal is niet mijn ding, maar ik vond wel dat ik er goed in was. Toen ik hoorde dat de les klaar was liep ik naar Leonardo toe. ''En, vond jij het goed gaan?''

727RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:40 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

'Dank je, het is zo heerlijk makkelijk.' Zei Veronica en haalde haar schouders op. 'Niets, gewoon vriendschap dat heerlijk makkelijk gaat. Soms heb je dat gewoon, zo'n klik. En ik word niet rood bij hem. Niet zo vaak als jij.' Zei ze en wenkbrauwwiebelde. Ze kwam aan bij het veld en zag dat het verbazing wekkend leeg was. 'Het ziet er naar uit dat het al voorbij is.' Zei ze.

728RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:44 am

Claire

Claire

Haha, ik heb denk wat dingen gemist? Maar kan iemand mij even bijpraten? Dan kan ik reageren...

729RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:44 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Josh en ik zijn ook gewoon vrienden, maar bij hem, nou ja ik weet niet ik krijg gewoon een rood kop en daar irriteer ik me echt MATELOOS aan. Ah helaas, maar er zijn nog mensen bij het basketballveld kijk.' zeg ik, ik wijs naar het basketbalveld. Ik grinnik even als ik Leonardo weer zie uitsloven, er zijn wel meerdere die uitsloven, maar leonardo kan het wel goed, dat zoiezo.

@Uuhm nou na dat feest moesten we weg anders werden we betrapt, dat zijn Veronica en Josh maar die hebben zich eruit gelult. Toen was er ontbijt en toen waren er van die bitches waarmee ze ruzie mee hebben en lessen zijn overgeslagen. Toen waren er nog try outs van sporten en het is weer vrije tijd, that's it zo'n beetje...



Laatst aangepast door Riley Lee Mindervolt op za aug 20, 2011 7:45 am; in totaal 1 keer bewerkt

730RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:45 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Ik vond het goed gaan, ging lekker' Zei Leonardo tegen Bill terwijl hij ging zitten op de tribune. De jongens liepen weg met grote sport tassen en keken hun nog even aan en zeiden gedag. Leonardo stak zijn hand op en draaide de bal rond op zijn wijsvinger. Hij gaf er kleine tikjes aan zodat hij bleef draaien. Hij zag Veronica en glimlachte naar haar, hij zag Riley ook en stond op. 'Klaar voor?' Hij grinnikte en stond op.

731RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:48 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica glimlachte terug en knikte. 'Allang, vanochtend al.' Zei ze en face palmde hem met een grijns. 'Waarom heb jij sport kleding aan?' Vroeg ze en bukte om haar schoenen uit te doen die verschrikkelijk in de weg zouden zitten met het basketballen aangezien het hak schoenen waren. Ze voelde zich onmiddellijk kleiner toen ze ze uit had gedaan. 'Dat is niet eerlijk.'

732RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:50 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Ik pas.' zeg ik en ik ga aan de kant zitten, langs die Bill. Ik glimlach even naar hem en vraag 'Vind je t een beetje tof hier, het is wel wennen hè?' Dan knoop ik toch maar een gesprek aan, dat is ook leuker voor hem.

KORT KORT KORT sorry!

733RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:50 am

Claire

Claire

Oké dankjewel XD
----------
Claire had een gat in de dag geslapen na het feest en het ontbijt was overgeslagen omdat ze te laat wakker was. Maar ze had nog wel een broodje kunnen bemachtigen, dus van niet eten was geen spraken. Ze had een tijd op haar kamer doorgebracht, want ze dacht dat ze dan misschien haar kamergenoot wel zou ontmoeten maar dat was niet gebeurd. Dus nu trok ze de deur achter zich dicht en besloot haar vrienden te zoeken, het was gisteravond wel gezellig geweest en ze hoopte dat ze dat vaker konden doen, al dacht ze van niet. Ze liep de campus over en keek even om zich heen.

734RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:51 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Ik heb net gesport schat, dat is logish' Zei Leonardo sarcastisch en hij grinnikte. 'Conditie training maar?' Hij stak zijn tong uit en gaf haar zijn bal. 'Je zou toch warm moeten worden, en aangezien ik al goed getraind heb en dus me spieren al warm heb gemaakt zou je in je eentje een rondje moeten rennen.. we willen geen blessures' Een klein geamuseerd glimlachje verscheen op zijn gezicht. Hij vroeg zich af hoe ver hij haar kon pushen.

735RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:53 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik keek op naar Riley. Ik ga naast haar staan/zitten. ''Mja, ik vind het wel tof hier.'' zeg ik en glimlach even. ''Ik heb al meteen vrienden gemaakt, en daar ben ik blij om.'' zeg ik glimlachend en haal een hand door m'n haar.

736RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:56 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Veronica sputterde wat tegen en keek hem aan. 'Niet in deze kleding, voldoet een rondje meiden gebouw en weer terug ook?' Vroeg ze en rende weg naar het meidengebouw om zich om te kleding in sport kleding. Ze kwam terug in shorts en een topje. 'Ik ren maar een half rondje hoor.' Zei ze en begon aan haar rondje. Zo veel moeite ging ze nou ook weer niet doen.

737RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:56 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

We zitten nu best lekker op de tribune, eigenlijk is deze campus ook echt super mooi. Ik zie Claire lopen dus ik zwaai naar haar, zodat ze me ziet en ook hierheen kan komen. 'Ja het is echt tof hier, de mensen hier zijn ook echt super.' zeg ik en ik glimlach even lief naar hem. Bij hem wordt ik tenminste niet rood thankgod.

Graag gedaan! Smile

738RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 7:59 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik loop naar het groepje toe dat zich heeft verzameld rondom Veronica. 'Haai, Riley dat was echt gaaf, ik dacht dat ze je gingen aanvallen ofzo. Niet dat het nu voorbij is.. denk ik, maar wel awesome.' Ik gaf haar een high-five en liet me lachend in het gras zakken. 'Lekker getraind Leo? Voetbal ging trouwens niet door. Die eikel is meteen ziek aan het begin.' Ik wijs even naar mijn hoofd om aan te geven hoe dom ik dat vind. 'Ik heb honger,' grinnik ik.

739RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:01 am

Leonardo McHalen

Leonardo McHalen

'Lui kind poeh' Maar toch moest Leonardo lachen, koppig kind was het ook. Met een tevreden lachje keek hij hoe ze klaar was. 'Nou al buiten adem? Djeez Veronica je moet meer gaan trainen jij' Hij gooide een bal toe. 'Ga maar net binnen het halve rondje staan, probeer maar richting de basket te gooien' Zei hij droog. Hij pakte zelf een bal en ging buiten het rondje staan en gooide hem erin. 'Handen in een driehoekje, door je knieën en duw de bal die richting op'

740RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:02 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

''Ja haha.'' zeg ik en speel even met m'n vingers. Dan ontdek ik dat m'n veter los is dus buk ik door m'n knieeën. Ik knoop m'n veters en sta dan weer op. Ik leun tegen een paal aan en kijk even rond.




[i]Korte stuk Embarassed [i]



Laatst aangepast door Bill Drake Stone. op za aug 20, 2011 8:03 am; in totaal 1 keer bewerkt

741RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:03 am

Claire

Claire

Claire zag Riley naar haar zwaaien en Claire zwaaide terug. Ze had in elk geval een van haar vrienden gevonden. Er was een jongen bij die ze nog niet echt kende. Misschien van gisteravond, maar dat kon ze zich dan niet meer herinneren. Ze liep glimlachend in hun richting en spotte toen ook de anderen aan de andere kant van de campus bij de basketbalvelden. Het kon ook niet anders. Ze liet zich tegenover Riley in het gras zakken en glimlachte. "Hey Riles.. Alles goed?"Ze keek even naar de jongen en stak toen haar hand uit. "hallo, ik ben Claire, ik weet niet of we elkaar al hadden ontmoet."

742RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:03 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik highfive hem terug en zeg 'Had je gezien dat ik spuugde, echt waar, dat gezicht van ze het je moeten zien.' zeg ik grinnikend. Het was echt geweldig. 'En volgens mij heeft Veronica haar op haar teen getrapt, want daarover was ze aan het zeuren, klopt dat Veronica eigenlijk? Echt awesome.' zeg ik. Ik kijk steeds een grotere glimlach als ik eraan terug denk, wow ik flikte het wel gewoon, en heel vaak durf ik dat ook niet. Vroeger heb ik heel vaak over me heen laten lopen, maar nu is dat gelukkig niet gebeurd, nu heb ik het laten gebeuren en het zelf gedaan. Ik ben gewoon trots op mezelf. 'Alles is kits achter de rits, met jou?' vraag ik glimlachend.

743RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:05 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Sjeez, basketbal,'kreun ik als ik bij de rest op de tribune klim. 'Ik ga echt niet meedoen, ik denk dat ik er nog minder van bak dan Veronica.' Ik grinnik grimmig. 'Nee, dan gaat het echt verkeerd. 'k Ga wel even bruin worden hier.' Als ik achterover leun begint mijn buik angstaanjagend te grommen. Ik grijp naar mijn middel en km met een ruk weer overeind. 'Zeg doen ze hier niet aan lunch of hoe zit dat? Ik rammel.'

744RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:06 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik zag een meisje naar ons toe komen en stelde zich voor aan mij. ''Nee, volgens mij niet. Ik ben Bill.'' zeg ik en glimlach even. Ik leun weer tegen de paal aan en kijk dan weer even rond, om het te verkennen.






ETEN!

745RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:08 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik kijk met opgetrokken wenkbrauwen naar Josh 'Ik begin ook wel honger te krijgen, wie gaat er mee even kijken?' vraag ik. Ik heb eigenlijk ook heel veel honger, maar ik heb er nog niet over nagedacht. Maar als ik er eenmaal aan denk, wow ik heb echt vet veel zin in een muffin. Of in fruit, en ik heb ook zin in pannekoeken. Of in een broodje met ham, of een tosti. Nee, een panini, daar heb ik echt zin in. 'Zeg, hebben ze hier ook panini's?' vraag ik aan de rest.

746RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:09 am

Claire

Claire

Claire ik glimlachte naar de jongen en keek toen weer naar Riley. "Ja met mij is ook alles wel goed, al kan ik me de helft van gisteravond niet meer herinneren. Ik denk dat ik het wel naar mijn zin heb gehad." Ik grijnsde even en keek toen nog eens naar de jongen. Hij zag er niet verkeerd uit. Al vond ik dat alle jongens hier wel wat leuks hadden. Zo vond ik Josh wel schattig en vond ik Leonardo zijn petje leuk. Ik had nog geen niet-leuke jongens gezien.

747RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty . za aug 20, 2011 8:14 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik kijk naar Riley. ''Ik wil wel mee als je wilt, ik rammel namelijk.'' zeg ik en grijns even. Ik had nog niet alles ontdekt hierzo, dusja.



Oke, echt inspiratieloos, maar nu ga ik eten.

748RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:23 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik stond ook op. Naar Veronica en Leonardo kijken was ook niet alles. En met Riley lopen was natuurlijk wél alles. Ookal waren we niet alleen. Maar misschien was dat maar goed ook. Ik had het idee dat mensen ons een beetje verdachten, misschien had dat te maken met de openbare roodheid waar ik me zo voor schaamde. Ik vond het sneu voor Riley als iedereen verkeerde gedachten zou hebben. Verkeerd? Klopten ze niet dan... ik wist het niet. Ik kende haar pas net, ik kon niet in love zijn, onmogelijk, echt niet. Offuu.. 'Ik heb zin in pasta. Tortelini, macaroni, en ijs.'

749RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:26 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Hmmm tortelini.' zeg ik met mijn ogen dicht. Eigenlijk is het best rot dat ik de hele tijd zo rood wordt, daardoor krijgen sommige mensen verkeerde gedachtes. Maar in 2 dagen, nee, nee dat kan gewoon niet, denk ik. Ik glimlach even naar Josh, het is altijd gezellig, en die andere gast lijkt me ook wel aardig, Bill. Die naam alleen vind ik al zo tof. 'Ze hebben hier geen ijs, alleen in de stad.' zeg ik met een pruillipje. Misschien dat, nou nee dat kan niet, nouja misschien wel, misschien kan ik wel een keer met Josh gaan maar dat stel ik een andere keer wel voor, op een ander moment.

750RPG ~ Glorious High - Pagina 30 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:28 am

Claire

Claire

Claire liep met Riley en Josh mee naar de kantine om lunch te halen, maar stiekem had ze toch het idee dat die twee liever samen waren. En ze pasten zo goed bij elkaar. Ze glimlachte even bij dat idee en opende de deur. "Ik ben benieuwd wat voor dingen ze als lunch hebben..." Ze hoopte dat ze iets van muffins hadden, daar was ze dol op. Vooral met chocola. Ze liep naar binnen toe en zag wel dat het druk was, maar dat kon haar nu niet meer schelen. Ze was in elk geval niet alleen meer.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 30 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum