Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+13
Bill Drake Stone.
Aiden Sören Aynoa.
Cathleen Mira Dawson
Veronica Mary Kingston
David Keith Rodriguez
Luca Molly Frinds
Leonardo McHalen
Cath Rosalinda Carsia
Casey
Riley Lee Mindervolt
Hope Stefany Polyvore
Josh McDouglas
Admin
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 31 van 40]

751RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:33 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Van veraf rook ik al de lucht van pasgemakken broodjes, worst, en andere lekkernijen. 'Mjammie,' zuchtte ik. 'dat wordt weer lekker eten.' Ze dankten ons gelukkig niet af met kleffe fabrieksbroodjes met jam uit een plastic cupje, wat ik half-en-half wel had verwacht. Eenmaal binnen bleek het allemaal nog lekkerder dan het eruit zag. Inderdaad: muffins, pasgebakken broodjes, lekker vers fruit, croissantjes. Croissantjes.. die zouden onderhand wel op zijn bij mijn vader. Ik had er helemaal niet meer aan gedacht sinds vannacht na het telefoontje. Ik sloeg mijn hand voor mij mond. 'Shit,'bracht ik uit.

752RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:36 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Toen ik de winkel binnenkwam zag ik allemaal lekkernijen. ''Wow, ik wil alles kopen.'' zeg ik lachend. Ik keek naar Josh die een beetje geshockeerd voor zich uit keek. ''is er iets?'' vroeg ik en kijk hem een beetje bezorgd aan.

753RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:38 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Ogosh wat lekker. Je hoeft niks te kopen, Bill, alles is gratis.' zeg ik terwijl ik met verlangen naar alle broodjes kijk, en ze hebben zelfs panini's, mijn dag kan niet meer stuk. Ik glimlach even naar Bill en Claire als teken dat ik even met Josh moet praten. Ik trek hem even de gang op en vraag 'Wat shït? Is er iets met je vader? Anders moeten we je vader nu gaan zoeken, echt waar, ik meen het.' zeg ik. Zonder dat ik het door heb pak ik zijn hand vast, en knijp er in voor steun. Ik merk dat ik niet meer rood wordt, misschien ben ik het wel afgeleerd ofzo.

754RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:40 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Ik weet het niet, ik weet het echt niet. De eikel heeft niks van zich laten horen sinds vannacht. Zal ik hem bellen?' stel ik voor. Haar hand stelt me gerust. Alsof ik een klein jongetje ben dat bang is voor onweer en getroost wordt door zijn moeder. Ik glimlach. 'Het komt vast goed, er zal toch eigenlijk wel iemand langskomen bij die weg waar die zit? Ik weet niet wáár hij zit, Riles, dan kunnen we moeilijk zoeken..'

755RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:42 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Even weg, zo terug! xoxo

756RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:43 am

Claire

Claire

Claire keek even van Riley naar Josh en het duurde even voor ze door was dat er wat aan de hand was. Ze keek toen naar Bill en zei:"Weet jij daar toevallig iets van?"Josh had er echt geschrokken uitgezien en Claire had met hem te doen. Hij was altijd zo'n vrolijke jongen, maar blijkbaar zat er meer achter hem dan ze had gedacht. Ze keek toen weer naar Bill en zei:"Zullen wij anders maar alvast wat te eten pakken? Dan horen we misschien zo wel wat er aan de hand is."

757RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:43 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'Bel hem anders, misschien is hij nou helder genoeg, want het bier zal ook wel op zijn.' zeg ik. Ik vind het zo zielig voor hem, even zoek ik voor troostende woorden maar ik kan er geen vinden. Ik geef hem dan maar een knuffel, waarvoor ik wel op mijn tenen moet staan maar dat maakt niet uit 'Het komt wel goed, bel hem maar.' fluister ik in zijn oor. 'En als hij kan vertellen waar hij is dan kunnen we hem gaan zoeken, en we moeten de politie inlichten.' vertel ik aan hem, dat is allemaal de beste oplossing op dit moment.

758RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:47 am

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Was even douchen.

Veronica deed braaf wat Leonardo deed en miste. Ze deed het opnieuw en miste. En opnieuw, en opnieuw en opnieuw. Ze zuchtte en stuiterde met de bal en keek met een pruillipje naar Leonardo. 'Wat doe ik verkeerd?' Vroeg ze en had even de neiging om op haar knieën te zaken en heel dramatisch te doen. Ze pakte de bal vast en fronste naar hem. 'Vertel het me.'

759RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 8:58 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik kijk naar Claire. ''Ik heb geen flauw idee.'' zeg ik en krab even op m'n achterhoofd. RIley had het over zijn vader, zou er daar iets mee zijn? Dan kijk ik weer naar Claire. ''Hmm, ja is goed.'' zeg ik en loop naar de toonbank. Ik kijk naar alle lekkernijen die te zien zijn. ''Het liefst zou ik alles willen.'' zeg ik en kijk haar grijnzend aan.

760RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 9:03 am

Claire

Claire

Claire lachte naar Bill en zei toen:"ja dat zou ik ook wel willen, maar ik ben bang dat ik dan tonnetje rond word, Dus ik hou het bij chocolademelk en een chocolademuffin. Oohja en een appel."ze was verslaafd aan fruit, bijna altijd at ik fruit bij het eten, ontbijt, lunch en avondeten. Geen idee waardoor dat kwam. Ze glimlachte en dacht toen even na over Josh. "Ik hoop dat alles goed is met Josh zijn vader."
-----------
ik moet gaan Sad Maar ik ben er morgen wel weer.. Adios!

761RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 9:12 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

''Haha ja. Ik heb met moeite ook mijn buik plat gekregen, en dat wil ik niet meteen verpesten door chocolade.'' zeg ik lachend. Ik was gek op chocolade, alle soorten. Van puur tot witte chocolade. Dan kijk ik Claire aan. ''Vader?'' zeg ik en trek een wenkbrauw op. ''Is er iets met zijn vader?''

762RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 9:15 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik belde hem en hij nam op. Dronken. Hij had nog wat whisky van een paar maanden geleden in zijn dashboard gevonden. Hij had het wel een beetje koud gehad vandaag. Of ik daar iets op wist. Ik had hem verteld dat er fleece plaids in de achterbak lagen. Dat wist hij niet eens, en het was zijn auto. Hij zei dat er iemand langs was gekomen die hulp zou gaan halen op de fiets. Ik wist zeker dat diegene gewoon geen zin had om mijn vader te helpen. En zeg nou zelf: wie wil er nou een gestrande dronkaard helpen die naar alcohol stonk en naar zweet? Ik wilde er niet eens aan denken waar hij zijn behoeften deed. Waarschijnlijk plaste hij al slapend. Verder had hij me wel een beetje gerustgesteld. ''t Komt wel goed,'zei ik tegen Riles toen ze me afwachtend aankeek. 'Ik weet niet wat hij gaat doen, maar hij zei dat hij een huis had gespot aan de overkant in het bos. Maar je weet het nooit, misschien was het iets anders, hij is niet helemaal helder. Kom op, we gaan eten.'

763RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 9:18 am

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik geef hem nog een knuffel en fluister in zijn oor 'Ik vind het ongeloofelijk hoe sterk je bent, vanavond, als hij niet meer dronken is kan je hem weer bellen en vragen waar hij is, dan gaan we er samen heen, ik sta erop goed?' Ik knijp egen mijn ogen dicht en als ik hem aan kijk zie ik dat hij waterige ogen heeft, en als er een traan over zijn wang rolt veeg ik hem weg met mijn duim. 'Oke kom, als je wilt eten dan.' zeg ik grinnikend. Eigenlijk sta ik wel fijn, maar ik voel mijn maag hard rommelen en te keer gaan van 'Ik wil eten.'

764RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty RE: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 9:44 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik keek rond naar wat lekkers. Je had hier gewoon alles. Ik zag vanuit mijn ooghoek iemand verscijnen. Ik keek op en zag Josh en Riley weer terug komen. Ik zag dat Josh Riley's hand vast had. Ahw, wat lief, dacht ik en grijns even. Ik loop naar hun toe. ''Alles oké?'' vraag ik en kijk hun aan. Ik doe een wenkbrauwwiebel en grijns.

765RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 9:34 pm

Claire

Claire

Claire had haar bord gevuld met wat lekkere dingen. Ze draaide zich weer om naar Bill en zag toen Riles en Josh weer aan komen lopen. Ze dacht dat ze Riley wat over Josh zijn vader had horen zeggen en dat het daarom ging. Daarom had ze dat ook tegen Bill gezegd, maar dat wist ze nu niet zo zeker meer. Je kon duidelijk zien dat Josh zich niet zo goed voelde, maar zo te zien was Riley lief voor hem geweest. Ze glimlachte en liep naar hen toe. "Josh is alles goed?" Ze was er best wel bezorgd om. Ze spotte een tafeltje achterin de kantine en ze wees ernaar. "Zullen we daar maar gaan zitten? Ze hebben echt ongelooflijk lekkere dingen daarzo." Dat zei ze om het onderwerp maar een beetje ergens anders op te krijgen.

766RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 10:12 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Ja, het gaat wel,'stamelde ik, verbaasd over zoveel bezorgdheid die op me af kwam. Ik kneep in Rileys hand. Ik schepte lekker veel op, ze hadden zoveel lekkers dit keer. Zelfs puddingbroodjes; ik blijf mijn ogen uitkijken op Glorious High. Aan de docententafel zie ik meneer Huibrechts zitten en ik ril. 'Kijk,' wijs ik, 'hij betrapte ons vannacht.' Wat een gluiperd. Maar hij verpest mijn eetlust niet, oh zeker niet. Ik prop alles naar binnen alsof ik vanmorgen geen geweldig goegevuld ontbijt heb gehad en laat het me goed smaken. 'Chocolademelk, mjammie,'verzucht ik.

767RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 10:16 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Af en toe heb ik gewoon geen zin om te reageren omdat het veel te leuk is om te lezen. Niet dat ik nu kan reageren maar toch.

768RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 10:21 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Ik glimlach als hij in mijn hand knijpt, en als ik al het lekkers zie. Omdat ik vrij veel honger heb pak ik een eitje, twee broodjes met hagelslag, een muffin en fruit, want wie ben ik zonder fruit, een healthjunk dat ben ik. Ik schuif aan de tafel waar Claire en Bill zitten, en Josh schuift nu ook aan. 'Zo wat een raar mens.' zeg ik tegen Josh.

WOW, als je kijkt bij wie zijn er online kan je kijken op een plattegrond waar iedereen woont heel raar, en daar stond dat jij in UDEN woont? Klopt dat? Smile

769RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 10:29 pm

Veronica Mary Kingston

Veronica Mary Kingston

Riley Lee Mindervolt schreef:Ik glimlach als hij in mijn hand knijpt, en als ik al het lekkers zie. Omdat ik vrij veel honger heb pak ik een eitje, twee broodjes met hagelslag, een muffin en fruit, want wie ben ik zonder fruit, een healthjunk dat ben ik. Ik schuif aan de tafel waar Claire en Bill zitten, en Josh schuift nu ook aan. 'Zo wat een raar mens.' zeg ik tegen Josh.

WOW, als je kijkt bij wie zijn er online kan je kijken op een plattegrond waar iedereen woont heel raar, en daar stond dat jij in UDEN woont? Klopt dat? Smile

Hahahah, nee ik woon tussen Arnhem en Nijmegen in zeg maar.

770RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 10:31 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

'Heel raar, hij kijkt me de hele tijd aan alsof ik zijn auto heb gestolen of zo.. echt een enge vent. En dat terwijl ik muziek zo leuk vind,'grinnik ik. 'Kijk, daar zijn de Plastics, haha.' Ik wijs naar de meiden die ons nu sinds vanochtend lastigvallen. De plastics, van de Mean Girls. 'Heb jij Mean Girls gezien? Daar doen ze me aan denken. De bitchies van de school.' Ik heb die film ooit met mijn nicht gezien, ik vond er niet veel aan, echt zo'n kleffe film, en het tweede deel dat ze er meteen achteraan wilde kijken ook. Maar ik heb er wel wat van opgestoken. 'De Plastics, zo ga ik ze noemen hoor,' mompel ik met volle mond. 'Shit, niet met volle mond praten,'verbeter ik mezelf.

771RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 10:31 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

Veronica schreef:
Riley Lee Mindervolt schreef:Ik glimlach als hij in mijn hand knijpt, en als ik al het lekkers zie. Omdat ik vrij veel honger heb pak ik een eitje, twee broodjes met hagelslag, een muffin en fruit, want wie ben ik zonder fruit, een healthjunk dat ben ik. Ik schuif aan de tafel waar Claire en Bill zitten, en Josh schuift nu ook aan. 'Zo wat een raar mens.' zeg ik tegen Josh.

WOW, als je kijkt bij wie zijn er online kan je kijken op een plattegrond waar iedereen woont heel raar, en daar stond dat jij in UDEN woont? Klopt dat? Smile

Hahahah, nee ik woon tussen Arnhem en Nijmegen in zeg maar.

Wow dan klopt heel dat ding niet, hahaha jammer want ik woon daar heel dichtbij, like 15 minuten afstand!

772RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 10:32 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Wat staat er bij mij dan?

773RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 10:34 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Oh haha bij mij staat Naarden, daar woon ik dus ook echt niet..

774RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 10:34 pm

Riley Lee Mindervolt

Riley Lee Mindervolt

'De plastics, en ja ik heb die film gezien. Met dat meisje uit afrika, de plastics, ze gedragen zich ook nog echt zo. Die leraar is trouwens echt een creep vind ik. Hé je praatte met volle mond nu mag ik je slaan.' ratel ik achter elkaar maar door. Ik geef hem een tikje op zijn arm, maar daar zie ik een grote blauwe plek. 'Wow hoe krijg je dat voor elkaar?' vraag ik terwijl ik wijs naar de blauwe plek, wow hé die moet echt pijn doen. Ik begin met mijn ei te eten, gelukkig is het een geel ei, geklopt met melk, want gewoon wit met die dooier vind ik niet lekker, een geel gebakken eitje, dat is mijn lievelings.


Oh bij mij staat Uden dat klopt dus ook niet!

775RPG ~ Glorious High - Pagina 31 Empty Re: RPG ~ Glorious High za aug 20, 2011 10:37 pm

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Shit. Natuurlijk ziet ze die blauwe plek. Ik schaam me dood. Niet dat ik ga vertellen waar het van komt, maar toch. 'Dat is een.. soort tik van me,'zeg ik. 'Nou, niet echt een tik, maar als er een bepaald iets gebeurt knijp ik daar. Omdat dat bepaalde iets niet 'mag'. Oh sjeez dat klinkt behoorlijk vaag he?' Ik lach. Ik kan het echt niet vertellen. Ik ga toch niet aan het onderwerp van mijn blauwe plek vertellen dat ik mezelf knijp als ik aan haar denk in de vorm van 'liefde'? Ik schud mijn hoofd om mijn gedachten en eet verder.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 31 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum