Glorious High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Glorious High

Glorious High is een school opgericht in 2011 en dit jaar zullen de eerste leerlingen zich aan melden.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

RPG ~ Glorious High

+4
Veronica Mary Kingston
Josh McDouglas
Riley Lee Mindervolt
Claire
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 19 ... 28  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 28]

226RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 6:49 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Een grijns verscheen op haar gezicht en het enige wat Hope deed was knikken. "Je bent inderdaad een meisje." Even haalde ze een hand door haar haren en ze keek naar de lucht. Het ging er niet op lijken dat het nog ging stoppen met regenen. "Wil je nu of niet?", drong ze nogmaals aan. Ze had het ijskoud. "Anders vries ik straks dood en dat wil je ook niet op je geweten hebben.", zei ze zacht met klapperende tanden.

227RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 6:55 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

''Dan ben jij een jongen.'' zeg ik als een kleuter. ''Hmm, ik weet het niet.'' zeg ik en por in haar buik. Ik ren naar binnen. als ik midden in de hal sta kijk ik even rond. Waar met ik heen? Ik weet niet eens waar alles is. Links of rechts, dacht ik. ''Links.'' zei ik tegen mezelf en liep de trap op.

228RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 6:57 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hoofdschuddend liep Hope de kantine in. Ze pakte twee mokken en deed er warme chocolademelk in. Ze liep met de mokken naar buiten, onder de randen van de gebouwen door, richting het meidengebouw. Nu moest ze haar kamer nog in.

229RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:08 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Oke, stom van me. Ik zit nu midden in de gang van de meidengebouw. Ik bijt even op me lip en loop weer naar de gang.

230RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:12 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Als ik eindelijk binnen ben zie ik Bill in de gang staan. "Kamer nummer 105, in de hoek daar.", zegt Hope en ze knikt richting haar kamer. Ze loopt naar haar kamer en opent de deur. De mokken zet ze op haar nachtkastje en ze kijkt naar Bill. "Wat ben jij nat zeg.", zei ze met een grijns op haar gezicht. Hope liep naar hem toe en trok zijn shirt uit.

231RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:21 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik grijns even. ''Jij niet dan?'' zeg ik en haal een hand door m'n haar. Ik help haar mee m'n t-shirt uittrekken en gooi hem in de hoek. ''Da's beter.''

232RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:28 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope zuchtte en draaide zich om. Uit haar kast pakte ze een ander t-shirt en haar natte shirt trok ze uit. Het droge shirt was iets te kort, maar iets anders had ze niet bij zich. De rest had ze in de was gedaan, dat moest eerst schoon zijn voordat ze het kon dragen. Ook trok ze een droge broek aan waarna ze vervolgens op haar bed ging zitten en haar mok met chocolademelk in haar handen hield.

233RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:29 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Grr.. Mijn tegenspelers reageren niet. Saaaai. Ik volg jullie wel, maar ik heb ook zin in schrijven haha.

234RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:32 am

Claire

Claire

Hey, kan iemand me misschien uitleggen wat ik heb gemist?

235RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:35 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Claire schreef:Hey, kan iemand me misschien uitleggen wat ik heb gemist?

Hmm, Ik weet het niet zeker maar, Bill en Hope zijn in de meidengebouw, en voor zover ik het weet zijn Veronica en de anderen buiten? Ik weet het niet zeker hoor!

236RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:36 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Ik wilde eigenlijk ook m'n broek uittrekken, want die was ook zeiknat. Maar, dat kan nu even niet, want anders sta ik hier halfnaakt. Ik grijns even en ga naast haar op bed zitten.

237RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:39 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope keek naar Bill en een glimlach sierde haar lippen weer. Ze keek weer naar haar mok en nam een slok van de chocolademelk. Ze keek door het raam naar buiten en zag dat het zachter ging regenen.

Anders kom je gewoon naar kamer 105, gezellig doen?

238RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:41 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Claire schreef:Hey, kan iemand me misschien uitleggen wat ik heb gemist?

Je was erbij bij het drama van Veronica, Josh, Leonardo, Riley? Ja toch? Nu zijn ze gesnapt, Leonardo heeft een schorsing gekregen en Josh een taakstraf. Want Josh loog tegen de directeur dat Leonardo ongewenst aan Veronica had gezeten. En Leonardo had Josh geslagen en iets over z'n vader geroepen. En nu hebben ze ruzie.

239RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:42 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Mijn huid was op de een of ander manier nog vochtig. Het water was zeker door de t-shirt heen gekomen. Ik zucht even en pak de mok met chocolademelk erin in mijn handen. Ik neem een slok en kijk dan naar Hope. ''Duss..'' zeg ik en grijns even.

240RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:43 am

Claire

Claire

Claire opende haar ogen en staarde even naar het plafond. Ze was in slaap gevallen en nu pas werd ze wakker. Ze schudde even haar hoofd en kwam overeind. Hoe kon het dat ze zo moe was? Er was ook wel veel gebeurd, maar nog steeds kon ze daar niet veel van begrijpen. Ze zou het later nog wel eens gaan vragen. Ze zwaaide vrolijk haar benen over de bedrand heen en besloot Hope eens een bezoekje te brengen. Het was een meisje die Claire echt graag mocht en ze leken misschien ook wel een klein beetje op elkaar. Ze zorgde ervoor dat ze haar sleutel in haar zak had zitten en liep toen de kamer uit. Hope sliep in kamer 105 en dus klopte ze daar op de deur. Nu maar hopen dat ze daar was.

241RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:44 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:
Claire schreef:Hey, kan iemand me misschien uitleggen wat ik heb gemist?

Je was erbij bij het drama van Veronica, Josh, Leonardo, Riley? Ja toch? Nu zijn ze gesnapt, Leonardo heeft een schorsing gekregen en Josh een taakstraf. Want Josh loog tegen de directeur dat Leonardo ongewenst aan Veronica had gezeten. En Leonardo had Josh geslagen en iets over z'n vader geroepen. En nu hebben ze ruzie.
Jep dat heb ik meegekregen...en bedankt.

242RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:45 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope draaide zich richting Bill en haalde haar wenkbrauwen op. "Dus wat?", vroeg ze verbaasd. Ze nam een slok van haar chocolademelk en zette haar mok weer op het nachtkastje. Ze hoorde iemand kloppen en liep naar de deur. Toen ze hem open deed zag ze Claire staan."Hey Claire, kom binnen.",zei ze en Hope deed de deur verder open.



Laatst aangepast door Hope Stefany Polyvore op di aug 23, 2011 7:46 am; in totaal 1 keer bewerkt

243RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:46 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

''Dus..'' zei ik en hoorde de bel gaan. ''Dus de bel gaat.'' zeg ik en grijns. Dan stop ik met grijnzen. ''Oh crap, als dat een leraar is hé.'' zeg ik en bijt op me lip.

244RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:52 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

Hope liep terug naar het bed en zakte er weer op neer. Dit maal dichter bij Bill. Ze pakte haar mok weer en hield die in haar handen. Het was warm, het verwarmde haar, het liet haar ontdooien. Een glimlach verscheen op haar lippen bij die gedachten.

245RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:54 am

Claire

Claire

Claire glimlachte naar Hope en zei toen:'Hoi Hope, alles goed?"Ze keek even de kamer in en ontdekte toen Bill.. Ze stak vriendelijk haar hand naar hem op en glimlachte. "Ik stoor toch niet hoop ik?" Ze gunde mensen namelijk hun privacy. Ze mocht beide van deze mensen wel en hier was zo te zien geen drama. Ze had wel weer genoeg drama gehad voor de komende weken. En nog steeds viel er voor haar niet echt te verklaren wat er was gebeurd. Ze bleef het vreemd vinden.

246RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty RE: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:56 am

Bill Drake Stone.

Bill Drake Stone.

Toen ik hoorde dat het Claire was zuchtte ik opgelucht. Ikkeek haar glimlachend aan. ''Nee hoor.'' zeg ik en leg m'n mok op het nachtkastje. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk zonder t-shirt aan. What a Face




IK BEN ZO TERUG!

247RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 7:58 am

Hope Stefany Polyvore

Hope Stefany Polyvore

"Wil je ook wat? Je mag wel een paar slokken van mij... Ik heb al genoeg eigenlijk.", stelde Hope voor aan Claire. Ze pakte een trui uit haar kast en gooide die naar Bill. "Ik hoop dat je hem past. Mijn broer past hem ook."

248RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 8:03 am

Josh McDouglas

Josh McDouglas

Ik verveel me echt dood. Leonardo of Veronica moet reageren.

249RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 8:04 am

Claire

Claire

Claire schudde lachend haar hoofd en zei toen:"Nee hoor dankjewel. Drink hem zelf maar lekker op, volgens mij zijn jullie doorweekt?" dat was overigens ook niet zo gek met dit weer, maar toch vroeg ze zich af waarom die twee dan naar buiten waren geweest. Ze liet zich op een bureaustoel zakken en keek vragend naar Bill. "Hoe komen jullie eigenlijk zo nat?"

250RPG ~ Glorious High - Pagina 10 Empty Re: RPG ~ Glorious High di aug 23, 2011 8:05 am

Claire

Claire

Josh McDouglas schreef:Ik verveel me echt dood. Leonardo of Veronica moet reageren.
Aawhh...
Misschien moet je ons komen vergezellen?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 28]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 19 ... 28  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» RPG ~ Glorious High

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum